Αγώνες Auto

Η στρατηγική στα πιτ στοπ έπαιξε κυρίαρχο ρόλο

Ο Sebastian Vettel της Ferrari κέρδισε σε ένα συναρπαστικό αγώνα, βοηθούμενος από τη στρατηγική F1 GP Australia Review 10pit stop που ακολούθησε, εκκινώντας από τη δεύτερη σειρά.

Βέβαια, οι περισσότεροι οδηγοί εκμεταλλευτήκαν τις καιρικές συνθήκες (ζέστη και στεγνό οδόστρωμα) και πραγματοποίησαν μια στάση, αλλάζοντας τα ελαστικά τους από πάρα πολύ μαλακή γόμα σε μαλακή γόμα.

Και η Red Bull υιοθέτησε εναλλακτική στρατηγική, εκκινώντας με πολύ μαλακή γόμα. O Daniel Ricciardo τερμάτισε 4ος, παρότι είχε ποινή τριών θέσεων στην εκκίνηση (8ος).

Εκμεταλλευόμενος το πλεονέκτημαF1 GP Australia Review 11
Η στρατηγική στα πιτ στοπ έπαιξε κυρίαρχο ρόλο στην έκβαση του Αυστραλιανού Grand Prix. Ο οδηγός της Ferrari Sebastian Vettel, εκμεταλλεύτηκε το πλεονέκτημα που του έδωσε η μεγαλύτερη παραμονή του στην πίστα, με το αρχικό σετ ελαστικών και πραγματοποίησε την μοναδική του αλλαγή ενόσω υπήρχε καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας. Αυτό τον έφερε στην πρώτη θέση, μπροστά από την Mercedes του Lewis Hamilton. Ο Βρετανός που εκκινούσε από την pole έκανε τη δική του στάση νωρίτερα στον αγώνα, αντιδρώντας στη στρατηγική πρώιμου πιτ στοπ από τη Ferrari του Kimi Raikkonen.

F1 GP Australia Review 12Με μια αλλαγή ελαστικών
Η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών άλλαξαν μόνο μια φορά ελαστικά περνώντας από την πάρα πολύ μαλακή γόμα (ultrasoft) στην μαλακή (soft). Διαφορετική στρατηγική από τη Red Bull, αμφότεροι οι οδηγοί της εκκίνησαν με την πολύ μαλακή γόμα (supersoft) και έβαλαν τη μαλακή (soft) στη συνέχεια. Ο Daniel Ricciardo έχασε για μια θέση (4ος) το βάθρο μολονότι είχε ποινή 3 θέσεων στην εκκίνηση. Ο οδηγός της Mercedes Valtteri Bottas και ο οδηγός της McLaren Stoffel Vandoorne επίσης υιοθέτησαν διαφορετική στρατηγική: Εκκίνησαν με την πάρα πολύ μαλακή γόμα (ultrasoft), έβαλαν στη μοναδική τους αλλαγή την πολύ μαλακή (supersoft) και τεF1 GP Australia Review 13ρμάτισαν στη βαθμολογούμενη δεκάδα.

Mario Isola – Επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου
“Ουσιαστικά ο αγώνας χωρίζεται σε δυο μέρη, πριν και μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας. Την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας εκμεταλλεύτηκε με έξυπνη στρατηγική η Ferrari και αυτό καθόρισε το αποτέλεσμα. Στο τέλος είδαμε αμφίρροπη μάχη με τις 5 πρώτες θέσεις να διεκδικούνται μέχρι και τον τελευταίο γύρο. Οι περισσότεροι οδηγοί πραγματοποίησαν ένα πιτ στοπ. Η μεγάλη, σε χρονική διάρκεια, περίοδος του αυτοκινήτου F1 GP Australia Review 14ασφαλείας βοήθησε αυτή την τακτική, ελαχιστοποιώντας τη φθορά και την πτώση απόδοσης των ελαστικών λόγω υπερθέρμανσης. Η συμπεριφορά και των τριών γομών – όλες χρησιμοποιήθηκαν στον αγώνα – ήταν αναμφίβολα θετική.

Δυο μονοθέσια τερμάτισαν στον αγώνα με στρατηγική μιας αλλαγής, χωρίς να χρησιμοποιήσουν την πιο σκληρή από τις διαθέσιμες γόμες ”.

Οι καλύτεροι χρόνοι ανά γόμα

     

Ricciardo

1m25.945s

Vandoorne

1m26.958s

Hamilton

1m27.753s

Raikkonen

1m26.373s

Bottas

1m27.019s

Raikkonen

1m27.982s

Hamilton

1m26.444s

Ricciardo

1m28.127s

Vettel

1m28.245s


Η μεγαλύτερη απόσταση στον αγώνα

ΓΟΜΑ

ΟΔΗΓΟΣ

ΓΥΡΟΙ

ΜΑΛΑΚΗ

Raikkonen

39

ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ

Bottas, Vandoorne

32

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ

Hartley

34

 

F1 GP Australia Review 17Ο μετρητής της αλήθειας
Ο Sebastian Vettel κέρδισε στον αγώνα υιοθετώντας την ταχύτερη στρατηγική για όσους εκκινούσαν με την πάρα πολύ μαλακή γόμα (ultrasoft). Περιμέναμε τα μονοθέσια να πραγματοποιήσουν την μοναδική τους αλλαγή στον 28ο γύρο. Ο Vettel μπήκε στα πιτ στον 26ο γύρο, επτά γύρους μετά την αλλαγή του πρωτοπόρου, μέχρι εκείνη τη στιγμή στην κούρσα, Lewis Hamilton.

Νο

Οδηγός

Εκκίνηση

Pit 1

Pit 2

5

 VET

USu

Sn (26)

 

44

HAM

USu

Sn (19)

 

7

RAI

USu

Sn (18)

 

3

RIC

SSu

Sn (26)

 

14

ALO

USn

Sn (26)

 

33

VER

SSu

Sn (21)

 

27

 HUL

 USu

Sn (24)

 

77

BOT

USu

SSn (25)

 

22

VAN

USn

SSn (25)

 

55

SAI

USu

Sn (22)

 

11

PER

USn

Sn (24)

 

31

OCO

USn

Sn (23)

 

16

LEC

SSn

Sn (20)

USn (27)

18

STR

SSn

Sn (25)

USn (29)

28

HAR

SSn

Sn (1)

USn (22)

8

GRO

USu

SSn (24)

 

20

MAG

USu

SSn (22)

 

10

GAS

USn

 

 

9

ERI

SSn

 

 

35

SIR

SSn

 

 


SS= Πάρα πολύ μαλακή (Supersoft), US= Πάρα πολύ μαλακή (Ultrasoft), S= Μαλακή (Soft), n= νέα, u= πατημένη

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok