spot_img
HomeΑΓΩΝΕΣΤΑΧΥΤΗΤΑΤαχύτητα Πανελλήνιο Πρωτάθλημα 2009

Ταχύτητα Πανελλήνιο Πρωτάθλημα 2009

Όταν ένας αγώνας εν μέσω κρίσης (οικονομικής και ομοσπονδιών) διοργανώνεται από τους ίδιους τους αγωνιζόμενους, μαζεύει κόσμο -800 περίπου άτομα- και συμμετοχές και παρουσιάζει θέαμα χωρίς σοβαρούς τραυματισμούς αθλητών, τότε μάλλον κρίνεται επιτυχημένος. Και ναι, έτσι ήταν τα πράγματα στην Τρίπολη όπου βροχή και ήλιος εναλλασσόταν, όμως η αγωνιστική διάθεση των αναβατών παρέμενε σταθερή. Άλλωστε, το ραντεβού με τον πρώτο αγώνα είχε ήδη μετατεθεί πολλές φορές τις προηγούμενες εβδομάδες και έτσι η αδρεναλίνη είχε ήδη φτάσει στο μάξιμουμ πριν καν την πρώτη εκκίνηση. Η Iron Team οργάνωσε καλά τον αγώνα, με τα απρόοπτα να λείπουν και γενικά να επικρατεί ένα εξαιρετικό κλίμα στα paddocks, πολύ θερμό μεταξύ των ανθρώπων του χώρου που ξανασυναντιόντουσαν οι περισσότεροι μετά τον αγώνα του Νοεμβρίου.

TAPA260409SS030

Η κατάσταση του αεροδρομίου δεν ήταν άσχημη, αφού ο αγώνας αυτοκινήτων που είχε διεξαχθεί εκεί πριν από λίγο καιρό είχε καθαρίσει την πίστα, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει πως η διαδρομή δεν ήταν κάπως… enduro με τα σαμαράκια π.χ της τελευταίας στροφής της …φερόμενης και ως πίστας να είναι και τα πλέον καθοριστικά για το γυρολόγιο των αγωνιζόμένων. Οι γραμμές γλιστρούσαν, τα τσιμέντα (!) κρατούσαν, ενώ ειδικά το Σάββατο που τα Supersport και η Formula Xtreme αναγκάστηκαν να κάνουν βρόχινες δοκιμές τα πράγματα ήταν πραγματικά δύσκολα.

Highlight της ‘πίστας’ η πολύ γρήγορη αριστερή στροφή στο πίσω κομμάτι της, στροφή φυσικά που προσέφερε αδρεναλίνη στον αναβάτη και θέαμα στον θεατή αν είχε…κυάλια! Το ραντεβού για την Τρίπολη ανανεώθηκε για τον Νοέμβριο, ενώ το κουτσουρεμένο στους πέντε αγώνες πρωτάθλημα συνεχίζεται στην πίστα (κανονική) των Σερρών στις 14 Ιουνίου.

TAPA260409FX1030

Νέοι αγωνιζόμενοι

Μια νέα φουρνιά αναβατών μέσα σε δύσκολη οικονομικά συγκυρία είναι πάντα ένα χαρμόσυνο γεγονός. Παιδιά που στις περισσότερες περιπτώσεις δεν έχουν ιδιαίτερη υποστήριξη αποφάσισαν να μπουν στους αγώνες, αποτελώντας οι ίδιοι χρηματοδότες των εαυτών τους.

Το κακό βέβαια για το άθλημα είναι ότι οι περισσότεροι δεν είναι παιδιά…Με μια εξαίρεση. Ο 16χρονος Γρηγόρης Παναγιωτόπουλος έδειξε το ταλέντο του τερματίζοντας πρώτος και άφησε υποσχέσεις για το μέλλον. Πίσω του ο μεγαλόσωμος Γιώργος Μαρκεσίνης που έδωσε τη μάχη του και τρίτος ο Νίκος Ζυγούρης. Ο υπογράφων βελτίωσε κατά 5 δευτερόλεπτα τον προσωπικό του χρόνο από τα δοκιμαστικά του Σαββάτου στον αγώνα της Κυριακής και από 10ος  που ξεκίνησε τερμάτισε 6ος κάνοντας καλύτερο χρόνο στον 20ο γύρο! Πτώση είχε ο Βασίλης Γερακίτης στην Κ2, ευτυχώς χωρίς άσχημες συνέπειες για τον ίδιο.

TAPA260409NEW030

125cc και 250cc

Κόλλιας, Χρονόπουλος και Πίππος ανέβηκαν στο βάθρο στα 125cc με τους δυο πρώτους να μας χαρίζουν τον πιο στενό τερματισμό απ’όλους τους αγώνες που είδαμε. Στα 250cc o Aνδρέας Παργινός επιβλήθηκε του Μάκη Σιφναίου και του Γιώργο Κίτσου.

Supersport

Η κατά πολλούς πιο ανταγωνιστική κατηγορία του πρωταθλήματος δικαίωσε τον τίτλο της. Κουτσουμπός και Πολίτης έδωσαν πολύ ωραίες μάχες ήδη από τον πρώτο γύρο, όμως, η ατυχία δυστυχώς του Πολίτη ο οποίος αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα μας στέρησε από περισσότερες καλές αγωνιστικές εικόνες. Μέχρι τη στιγμή που έτρεχε ο αναβάτης με το Triumph του Πιερράκου είχε κατορθώσει να κάνει και τον καλύτερο γύρο (00.58.9). Τελικά, ο Κουτσουμπός  πήρε τη νίκη μπροστά από τον Καρακώστα (αμφότεροι με Honda) με τον Άλεξ Παπαγεωργίου να κατατάσσεται τρίτος. Ακολούθησαν Μερεμέτης, Ταγκλής, Καρακατσάνης, Τζωρτζόπουλος, Σακελλαρίου, Μάρτης, Παυλής, Καρυωτούδης και Πολυδάκης.

TAPA260409250013

Formula X-treme

Μπορεί στην αρχή να πήρε κεφάλι ο Ανδρέας Τσουκαλάς, ωστόσο πολύ γρήγορα ο Χάρης Παρασκευόπουλος έδειξε ότι φέτος που λείπει ο Γιάννης Μπούστας από την κατηγορία δεν προτίθεται να χάσει το πρωτάθλημα για κανένα λόγο. Έτσι έβαλε το κεφάλι κάτω και γράφοντας τον καλύτερο γύρο του διημέρου  (00.58.1) πήρε τη νίκη μπροστά από τους Τσουκαλά και Κοντομάρο.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο τελευταίος πλήγωσε το δικό του R1 09 στο warm up της Κυριακής και στον αγώνα έτρεξε με το R1 παλιότερης γενιάς του συναθλητή του Σταύρου Κρεμάλα, ο οποίος έχασε την ευκαιρία να τρέξει.

Πίσω από τους τρεις πρώτους ακολούθησαν οι Στρατάς, Ψυχογιός, Ευθυμίου, Χατζηθεοδοσίου και Μαλαμίδης που δεν ξεκίνησε καλά αλλά κατάφερε και επανήλθε προς το τέλος

 

125cc

250cc

FX1

NEW

SS600

Απονομές

Αποτελέσματα

 

 

RELATED ARTICLES
spot_img
spot_img
spot_img

ΝΕΑ MOTO