Test Drive

Η ολοκληρωμένη πρόταση

Peugeot 3008 11Μετά την οδική μας εμπειρία του νέου γαλλικού μοντέλου με τον ντίζελ κινητήρα 1.6 BlueHDi 120, τώρα ήταν η σειρά να "γευτούμε" την βενζινοκίνητη έκδοση 1.2 PureTech 130 S&S με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Και βέβαια, εμείς οι ίδιοι έχουμε το δίλλημα, ποιο από τα δύο θα μας ταίριαζε περισσότερο. Και αυτή τη φορά μείναμε πραγματικά εντυπωσιασμένοι, τώρα με τον "μικρό" βενζινοκινητήρα ο οποίος μας εξέπληξε με τη λειτουργία του και τους 130 ίππους ισχύος.

Το νέο 3008 είναι ένα πολύ ιδιαίτερο και ξεχωριστό SUV το οποίο μπορεί πολύ άνετα να υπερκαλύψει και τους πλέον απαιτητικούς οδηγούς που αναζητούν νέες και διαφορετικές εμπειρίες. Το Peugeot i-Cockpit με την ξεχωριστή σχεδίαση και τεχνολογία είναι το πρώτο που θα σας εντυπωσιάσει.

Peugeot 3008 18Το φουτουριστικό ταμπλό κερδίζει τα βλέμματα με την πρώτη ματιά, το οποίο επαναπροσδιορίζει το πώς πρέπει να σχεδιάζονται τα κόκπιτ των αυτοκινήτων. Η στεφάνη του τιμονιού είναι ακόμη πιο κόμπακτ σε μέγεθος και έχει επανασχεδιασθεί διαθέτοντας δύο «κοφτά» πιασίματα για καλύτερη λαβή, για μέγιστη ορατότητα και περισσότερο ελεύθερο χώρο πάνω από τα πόδια. Δόθηκε μεγάλη βαρύτητα στην παραμικρή λεπτομέρεια κατά την επιλογή των υλικών – πλήρη επένδυση με δέρμα από το επίπεδο 2, λεπτομέρειες με χρώμιο, επενδύσεις σε gloss black – ώστε να διασφαλιστεί το υψηλότερο επίπεδο ποιότητας και εμφάνισης.

Ιδιαίτερο εσωτερικά
Στο κέντρο του ταμπλό η μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών παραπέμπει σε tablet και συνδυάζεται με χωρητική τεχνολογία για βέλτιστο χειρισμό και μεγαλύτερη ακρίβεια.
Πλαισιώνεται από έξι διακόπτες «αεροπορικού» τύπου για απευθείας και εύκολη πρόσβαση στις βασικές λειτουργίες του ηχοσύστηματος, του κλιματισμού, της πλοήγησης, της παραμετροποίησης του αυτοκινήτου, του τηλεφώνου και των διαφόρων σχετικών εφαρμογών.

Peugeot 3008 16Η εσωτερική περιήγηση συνεχίζεται με τον υπερυψωμένο πίνακα οργάνων με την υψηλής ποιότητας γραφικών οθόνη 12,3” που έχει την δυνατότητα πλήρους διαρρύθμισης και εξατομίκευσης. Οι πέντε διαφορετικές θεματικές ενότητες – κάθε μία επιλέγεται από ένα διακόπτη στο τιμόνι – επιτρέπουν στον οδηγό να «προσωποποιήσει» το περιβάλλον του πίνακα οργάνων. Μέσω αυτού ο οδηγός μπορεί να προβάλει επιλεγμένες πληροφορίες, όπως: αναπαραγωγή των οδηγιών πλοήγησης, βελτίωση οδηγικού στιλ, παράμετροι και δεδομένα κινητήρα, υπολογιστή ταξιδιού, πληροφορίες διαδρομής κ.α. Και βέβαια τα πλεονεκτήματα συνεχίζονται μεταβάλλοντας την ένταση του εσωτερικού φωτισμού, όπως και τα χρώματα στις οθόνες, με ατμοσφαιρικές μουσικές ρυθμίσεις και τα προγράμματα, με τα καθίσματα να μπορούν να συνδυαστούν με λειτουργία μασάζ πολλαπλών σημείων και με έναν αρωματικός διαχύτη να κάνει την διαμονή πιο ευχάριστη.Peugeot 3008 20

Ο οδηγός του έχει δύο θεματικές επιλογές: την «Boost», για δυναμική και σπορ οδήγηση, και την «Relax» για πιο χαλαρή και ήρεμη οδηγική εμπειρία. Και οι δύο επιλογές έχουν πλήρη εξατομικευμένη ρύθμιση, έτσι ώστε οι επιβάτες να νιώθουν πιο άνετα και πιο ευχάριστα.

Με περιπετειώδη χαρακτήρα
Δύο ”νεύρα", στις εξωτερικές επιφάνειες στο πάνω μέρος και προς τα άκρα, ενισχύουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του, όπως και τα προστατευτικά στα τόξα των τροχών. Επιπλέον, η gloss οροφή «Black Diamond», διαθέσιμη από το επίπεδο 2, που τονίζεται με στάνταρ ανοξείδωτες χαλύβδινες ράγες περιμετρικά, αποτελεί ένα βασικό σχεδιαστικό συστατικό . Με ένα σοφιστικέ τρόπο συνδυάζονται μοντέρνα στοιχεία με φουτουριστικό προσανατολισμό δίχως υπερβολή.

Peugeot 3008 15Εξοπλισμένο τεχνολογικά
Και η βενζινοκίνητη έκδοση περικλείει υπέροχα οδηγικά χαρακτηριστικά. Κινείται σα μαγικό χαλί, χάρη στην ακρίβεια του τιμονιού, την κορυφαία ποιότητα κύλισης, την αίσθηση της ευελιξίας και της ασφάλειας. Όλα είναι ρυθμισμένα έτσι όπως θα έπρεπε να είναι. Είναι αδύνατον να μην εντυπωσιαστεί ο οδηγός του. Και ο 1,2 βενζινοκινητήρας δίνει την αίσθηση ότι πρόκειται για κάποιον πολύ καλό 1600άρη.

"Κτισμένο" πάνω στην πλατφόρμα EMP2, συνδυάζει αριστοτεχνικά την άνεση και το κράτημα, θεσπίζοντας νέα στάνταρ στην κατηγορία C SUV. Η ανάρτηση με την ειδική ρύθμιση παραπέμπει στην αξεπέραστη γαλλική χολή. Και με αυτή τη βάση δεδομένων έχει μεγάλες εκτός δρόμου δυνατότητες, ειδικά χάρη στο «Grip Control 2ης γενιάς. Πρόκειται για ένα προηγμένο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, το οποίο:

Βελτιστοποιεί την πρόσφυση των τροχών μέσω 5 προγραμμάτων (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF)Peugeot 3008 21 που επιλέγονται από το χειριστήριο στην κεντρική κονσόλα.

Διαθέτει το σύστημα Hill Assist Descent Control (HADC), υποβοήθησης κατάβασης που εξασφαλίζει πλήρως ασφαλή έλεγχο στις απότομες πλαγιές. Η καινοτομία στο σύστημα είναι πως διατηρεί την ταχύτητα του αυτοκινήτου έως 3 χλμ./ώρα. Η λειτουργία αυτή επιλέγεται από έναν ειδικό διακόπτη που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα.

Το Grip Control είναι στάνταρ από το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού (Active) για την ελληνική αγορά. Στο νέο 3008 περιλαμβάνονται τα συστήματα ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) που ελαχιστοποιούν κάθε κίνδυνο στον δρόμο μέσω προηγμένων χαρακτηριστικών:
Αυτόνομη Πέδηση (Active Safety Brake) και προειδοποίηση αποφυγής σύγκρουσης (Distance Alert).
Σύστημα ειδοποίησης εκτροπής λωρίδας (Active lane departure warning).
Peugeot 3008 17Σύστημα «επαγρύπνησης» οδηγού (Driver attention warning).
Αυτόματη ρύθμιση της δέσμης των προβολέων.
Αναγνώριση ορίων κυκλοφορίας και υπόδειξη ταχύτητας.
Προσαρμοζόμενος ρυθμιστής ταχύτητας (Active Cruise Control) με λειτουργία Stop (διαθέσιμος μόνο στις αυτόματες εκδόσεις εκτός από 1.2 PureTech 130 S&S EAT6).
Σύστημα ανίχνευσης νεκρού σημείου στους εξωτερικούς καθρέπτες.
Vision Park (για περιμετρικό έλεγχο 360°) και το τελευταίας γενιάς σύστημα Park Assist.

Διασυνδεδεμένο για κάθε απαίτηση
Στο νέο 3008 η διασύνδεση του οδηγού με το αυτοκίνητο βρίσκεται ψηλά, αφού ο πρώτος έχει να κάνει πολύ λιγότερα πράγματα ώστε να νιώθει ήρεμα πίσω από το τιμόνι, χάρη σε τεχνολογίες όπως το Mirror Screen, η επαγωγική φόρτιση Smartphone (για εξοπλισμό συμβατό με τις προδιαγραφές Qi) και η 3D πλοήγηση.

Είναι συμβατό με το πρωτόκολλο επικοινωνίας MirrorLink (για Android smartphones), Android Auto και Apple CarplayTM (συμβατότητα από iPhone 5 και πάνω).

Με αποδοτικούς κινητήρες
Σε κάθε έκδοση βενζίνης ή πετρελαίου, οι κινητήρες υπερτερούν σε οικονομία και επιδόσεις. Peugeot 3008 12Η έκδοση 1.2 PureTech 130 S&S εκπέμπει μόλις 117 γραμμάρια CO2/χλμ., ενώ η έκδοση 1.6 THP 165 S&S με το αυτόματο 6-τάχυτο κιβώτιο έχει αντίστοιχα μόλις 136 γραμμάρια CO2/χλμ.
Η γκάμα κινητήρων βενζίνης περιλαμβάνει συνολικά 3 εκδόσεις:
1.2 PureTech 130 S&S με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο
1.2 PureTech 130 S&S ΕΑΤ6, με αυτόματο 6-τάχυτο κιβώτιο (ΕΑΤ6)
1.6 THP 165 S&S, με αυτόματο 6-τάχυτο κιβώτιο (ΕΑΤ6)

Οι κινητήρες πετρελαίου εφοδιάζονται με την τεχνολογία BlueHDi, με τις εκπομπές CO2 να διατηρούνται μεταξύ 103 και 124 γραμμάρια /χλμ. και ισχύ στους 100, 120 και 180 hp. Αναλυτικότερα είναι:
1.6 BlueHDi 100 S&S με 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο
1.6 BlueHDi 120 S&S με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο
1.6L BlueHDi 120 S&S με αυτόματο 6-τάχυτο κιβώτιο (ΕΑΤ6)
2.0L BlueHDi 180 S&S με αυτόματο 6-τάχυτο κιβώτιο (ΕΑΤ6)

Peugeot 3008 10Ποιο από τα δύο?
Στο δια ταύτα, αν έπρεπε να διαλέξουμε εδώ και τώρα Peugeot 3008 βενζίνη 1,2 ή ντίζελ 1,6, η απάντηση δεν είναι εύκολη. Ο ντίζελ κινητήρας μας εντυπωσίασε με τη βελούδινη χροιά του, την κατανάλωση, τις ροπές του. Ο βενζίνης 1,2 που μόνο μικρός δεν είναι, σε εφοπλίζει με την ισχύ του, τις επιταχύνσεις του και την κατανάλωση του αν είσαι ένας νορμάλ οδηγός. Και οι δύο εκδόσεις όμως έχουν υπέροχη οδική συμπεριφορά, είναι πολύ σταθερά και ασφαλή στο δρόμο, εύκολα στην οδήγηση και τεχνολογικά υπερεξοπλισμένα. Κι επειδή το δίλλημα δεν θα το έχουμε μόνος εμείς, σας προτρέπουμε να οδηγήστε και τις δύο εκδόσεις.

Κάντε ένα test drive και προβληματιστείτε θετικά μαζί μας.

Οι τιμές του νέου Peugeot 3008

1.2 PureTech 130 S&S ACCESS Βενζίνη 1.199 κ. εκ. 24.900 €
1.2 PureTech 130 S&S ACTIVE GRIP Βενζίνη 1.199 κ. εκ. 27.400 €
1.2 PureTech 130 S&S EAT6 ACTIVE GRIP Βενζίνη 1.199 κ. εκ. 30.500 €
1.6 THP 165 S&S EAT6 ACTIVE GRIP Βενζίνη 1.598κ. εκ. 34.500 €
1.6 THP 165 S&S EAT6 ALLURE GRIP Βενζίνη 1.598 κ. εκ. 36.700 €
       
1.6 BlueHDi 100 S&S ACCESS Πετρέλαιο 1.560 κ. εκ. 24.900 €
1.6 BlueHDi 100 S&S ACTIVE GRIP Πετρέλαιο 1.560κ. εκ. 27.400 €
1.6 BlueHDi 120 S&S ACTIVE GRIP Πετρέλαιο 1.560 κ. εκ. 29.400 €
1.6 BlueHDi 120 S&S ALLURE GRIP Πετρέλαιο 1.560 κ. εκ. 31.500 €
1.6 BlueHDi 120 S&S EAT6 ACTIVE GRIP Πετρέλαιο 1.560κ. εκ. 31.600 €
1.6 BlueHDi 120 S&S EAT6 ALLURE GRIP Πετρέλαιο 1.560 κ. εκ. 33.700 €
2.0 BlueHDi 180 S&S EAT6 GT GRIP Πετρέλαιο 1.997 κ. εκ. 44.500 €

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok