Test Drive

Η διαχρονική πρόταση

Alfa Romeo Jiulietta 1.6 02Η Giulietta παραμένει ένα πολύ "βαρύ" όνομα, όχι μόνο για την Alfa Romeo, αλλά για την ίδια την αυτοκίνηση. Κατά συνέπεια, όταν πιάνει στα χέρια του κανείς ένα τόσο ιστορικό όνομα, θα πρέπει πάνω απ΄ όλα να σεβαστεί μια μοναδική διαδρομή στο χρόνο. Εμείς είχαμε στα χέρια μας την "φρεσκαρισμένη" έκδοση ντίζελ των 1.600 κ. εκ. Ένα μοντέλο που αν και πέρασαν έξι με επτά χρόνια από την επιστροφή της, εξακολουθεί να παραμένει σχεδιαστικά μοναδική.

"Ακούστηκε" ότι, η εταιρεία προχώρησε σε κάποιο facelift του μοντέλου. Θα πρέπει όμως να το ψάξει κάποιος πολύ, προκειμένου να διαπιστώσει τι τελικά άλλαξε. Δυνατή σχεδιαστικά η Giulietta, εξακολουθεί να παραμένει μοναδική. Επεμβάσεις είχαμε στη μάσκα και τους προφυλακτήρες, στην απόληξη της εξάτμισης, στα εμπρός φωτιστικά, στο ταμπλό, τις εσωτερικές επενδύσεις, γενικά πολύ λίγα πράγματα σε ένα πολύ καλό σχεδιαστικό σύνολο. Να σταθούμε λιγάκι στο αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων U-Connect . Παρέχει από σερφάρισμα έως απεικόνιση διαφόρων στοιχείων λειτουργίας του κινητήρα.Alfa Romeo Jiulietta 1.6 10

Με 120 ίππους
Ο κινητήρας 1,6 ντίζελ παρουσιάζει πολύ ενδιαφέρον μιας και είναι "ολοζώντανος" και πρόθυμος στα θέλω του οδηγού του. Ο 1.598 κ. εκ. κινητήρας ντίζελ με υπερτροφοδότη και τροφοδοσία common rail, αποδίδει 120 ίππους / 3.750 σ.α.λ. και ροπή 320Nm/1.750 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 10 δευτ. με την τελική να φτάνει τα 195 χλμ. Η μέση κατανάλωση εργοστασίου είναι 3,9 λιτ/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 103 γρμ/ χλμ. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω 6τλαχυτου χειροκίνητου κιβωτίου (υπάρχει και έκδοση TCT με αυτόματο)

Alfa Romeo Jiulietta 1.6 08Στο δρόμο
Δύσκολα θα απογοητεύσει το αυτοκίνητο τον οδηγό του. Το δεμένο αμάξωμα συμπεριφέρεται πολύ καλά στο δρόμο, συνεπικουρούμενο από τον πολύ καλό κινητήρα του. Η πλούσια ροπή του σε συνδυασμό με το 6άρι θετικό στα κουμπώματα κιβώτιο θα ενθουσιάσει τον οδηγό, κυρίως σε στενούς απαιτητικούς ορεινούς δρόμους. Εκεί μπορεί ο οδηγός να "παίξει" και να χαρεί το αυτοκίνητο. Τα φρένα λειτουργούν αποτελεσματικά, η θέση οδήγησης βολεύει πολύ, ο οπτική του από τη θέση του οδηγού δεν παρουσιάζει προβλήματα και γενικότερα η οδηγική αίσθηση είναι πολύ καλή. Ο οδηγός του έχει ακόμη να επιλέξει από το ήδη γνωστό μας DNA, επιλογές παραμετροποίησης του αυτοκινήτου σε κατανάλωση, αίσθηση ανάρτησης και άλλα.

Για να την αποκτήσει κανείς θα πρέπει να επενδύσει 20.700 ευρώ για την manual έκδοση και 25.200 ευρώ για την έκδοση TCT με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok