Test Drive

Διαχρονικά πρωτότυπο

Fiat 500 1,3 Multijet 05Όσο και να περνά ο καιρός, όσο και να "ανανεώνεται" το ιταλικό λιλιπούτειο μοντέλο με το "βαθύ" και διαχρονικό DNA θα παραμένει πάντα επίκαιρο. Το εμβληματικό 500ράκι του 1957 αναβιώνει εδώ και χρόνια με μεγάλη εμπορική επιτυχία. Είναι πολύ δύσκολο να συμβαίνει αυτό στους καιρούς μας. Εννέα χρόνια μετά την εμπορική επιστροφή του, οδηγούμε το "αναθεωρημένο" σχεδιαστικά μοντέλο, δια "χειρός" Centro Stile. Το νεανικό αυτό μοντέλο δέχθηκε επεμβάσεις σε πέντε σημαντικούς τομείς: στον σχεδιασμό, την ασφάλεια, την οικολογία, τα πολυμέσα επικοινωνίας και την εξατομίκευση. Όλα τους στοιχεία ικανά να το κρατήσουν "φρέσκο" στην απαιτητική ευρωπαϊκή αγορά.

Και τώρα παραμένει εξαιρετικά αναγνωρίσιμο, είναι εφοδιασμένο με κινητήρες μειωμένης κατανάλωσης καυσίμου, έχει πιο αποτελεσματικά φρένα και βέβαια, είναι εξοπλισμένο με ότι απαιτεί σήμερα το νεανικό του κοινό. Η ομάδα που το "περιποιήθηκε" πραγματοποίησε επεμβάσεις στο 40% του αυτοκινήτου, δηλαδή σε περισσότερα από 1.900 σημεία.

Fiat 500 1,3 Multijet 04Άμεσα εμφανή αποτελέσματα παρατηρούμε στους πολυεπίπεδους προβολείς του με LED ημέρας, τα φώτα θέσεως, όπως και στα πίσω σε σχήμα πλαισίου φωτιστικά σώματα. Σημαντικές επεμβάσεις υπάρχουν και στο εσωτερικό, όπως ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, το νέο τιμόνι, η μεγάλη έγχρωμη οθόνη 5 ιντσών στην κεντρική κονσόλα με τα συστήματα Uconnect και το Digital Audio Broadcasting και την εφαρμογή μέσω της οποίας υπάρχει πρόσβαση σε χιλιάδες διαδικτυακούς ραδιοφωνικούς σταθμούς.

“Second Skin”
Η εξατομίκευση στις εκδόσεις του νέου Fiat 500 βρίσκεται στο φόρτε της. Παράδειγμα το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, το οποίο όπως και να το κάνουμε είναι πέρα για πέρα διαφορετικό. Υπάρχουν τώρα οι επενδύσεις "τατουάζ" πάνω στο χρώμα του αμαξώματος “Second Skin”, δίχως επιπλέον χρέωση, οι νέες ζάντες ελαφρού κράματος των 15 & 16 ιντσών, τα 13 εξωτερικά χρώματα και απίστευτες επιλογές στο εσωτερικό του.

Diesel κινητήρας 1,3 16v Multijet
Fiat 500 1,3 Multijet 11Η γκάμα των κινητήρων βενζίνης περιλαμβάνει τον 0,9 λιτ. TwinAir ισχύος 85 ή 105 ίππων, αλλά και τον 1,2 λίτ. των 69 ίππων. Εμείς οδηγήσαμε τον μικρό diesel 1,3 16v Multijet των 95 ίππων, με εκπομπές μόλις 89 γραμ. CO2/ χλμ. Euro 6.

Αυτοκίνητο και κινητήρας "κομμένος και ραμμένος" για τα αστικά κέντρα, κυριολεκτικά τα χαρήκαμε. Ο 1.248 κ. εκ. ντίζελ κινητήρας με άμεσο ψεκασμό common rail με υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας και intercooler, αποδίδει ισχύ 95 ίππων/4.000 σ.α.λ. και ροπή 200Nm/1.500 σ.α.λ. Το μηχανικό κιβώτιο των 5 σχέσεων μεταφέρει την κίνηση στον εμπρός άξονα, επιταχύνοντας από 0-100 σε 10,7 δευτ. ενώ η τελική αγγίζει τα 180 χλμ/ώρα. Η μέση του εργοστασιακή κατανάλωση φτάνει τα 3,4 λιτ/100 χλμ.
Κάποια άλλα στοιχεία του αυτοκινήτου είναι το βάρος που φτάνει τα 980 κιλά, ο χώρος αποσκευών των 185 λίτρων, ενώ το μήκος του είναι 3.546 χιλ. το πλάτος 1.627 χιλ και το ύψος 1.488 χιλ.

Στο δρόμο
Fiat 500 1,3 Multijet 01Σημαντικός παράγοντας κατά την οδήγησή του είναι η ροπή του. Το καθιστά σβέλτο έως "νευρικό" με αποτέλεσμα να κινείσαι γρήγορα και πολύ αποτελεσματικά. Η κατανάλωσή του είναι ικανοποιητική, φτάνοντας σε συνθήκες κυκλοφορίας τα 5 λίτρα και κάτι σε μορμάλ συνθήκες. Πρόβλημα με τον επιλογέα ταχυτήτων δεν θα αντιμετωπίσει ο οδηγός του, αφού βρίσκεται και σε πολύ καλή θέση, αλλά έχει και θετικά "κουμπώματα". Το συνολικό αποτέλεσμα είναι άκρως ικανοποιητικό για ένα αυτοκίνητο, κατ΄ εξοχήν, πόλης.

Η πολύ ευχάριστη αίσθηση του εσωτερικού επηρεάζει σημαντικά την αίσθηση του οδηγού για το αυτοκίνητο. Οι επιβάτες του δε δεν χρειάζεται να κάνουν πολλές παραχωρήσεις για να βολευτούν σ΄ αυτό των μικρών διαστάσεων διαχρονικό με τη ρετρό σχεδίαση μοντέλο. Με όχι μικρή ακτίνα στροφής το τιμόνι του είναι απλά λειτουργικό και με την λειτουργία της ανάρτησης να μην τρομάζει, παρά την "σφιχτή" της ρύθμιση.

Με απόλυτα ιταλικό ταμπεραμέντο, σχεδιαστικά διαχρονικό, με ισχυρό DNA και έναν σπουδαίο μικρό κινητήρα ντίζελ, είναι ιδανικό για όσους είναι αναγκασμένοι να διανύουν πολλά χιλιόμετρα σε αστικά κέντρα. Οι τιμές του ξεκινούν από τις 14.900€ και προτείνουμε να το οδηγήσετε γιατί αξίζει τον κόπο αλλά και την εμπειρία.

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok