spot_img
HomeΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑTEST DRIVEΟδηγούμε το FIAT 500e

Οδηγούμε το FIAT 500e

Οδηγούμε το FIAT 500e

 

Το FIAT 500 επιστρέφει πιο συναρπαστικό, πιο τεχνολογικό και αμιγώς ηλεκτρικό, φέρνοντας έναν νέο «αέρα» και ταυτόχρονα τη νέα Ιταλική Αναγέννηση. Το λιλιπούτειο Fiat 500 «πατάει» πάνω σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα η οποία εξελίχθηκε στο Τορίνο και αποτελείται κατά 97% από νέα εξαρτήματα.

Οι δημιουργοί του το προσφέρουν τώρα σε πληθώρα επιλογών, αφού το πλέον αμιγώς ηλεκτρικό 500e είναι διαθέσιμο σε τρία διαφορετικά αμαξώματα. Πρόκειται για το χατσμπακ, το  κάμπριο με υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή και το τετράπορτο 3+1, με εκδόσεις εξοπλισμού Action, Passion, Icon και La Prima. Παράλληλα είναι διαθέσιμο και με δύο εκδόσεις ισχύος/μπαταρίας, ανάλογα με τις μεταφορικές ανάγκες του κάθε πελάτη.

Fiat 500e_03

Οι οδηγικές μας εμπειρίες

Ακόμα και σε κατεστραμμένη άσφαλτο, αντιλαμβάνεται ο οδηγός του εύκολα ότι πρόκειται για ένα πολύ προσεγμένο αυτοκίνητο, με υπέροχη ποιότητα κύλισης, σταθερό και στιβαρό.

Με τη θέση οδήγησης να «κουμπώνει» στο σωματότυπό μας, απολαμβάνεις τις μετακινήσεις. Στο αστικό περιβάλλον πολύτιμος σύμμαχος παραμένει το τιμόνι, το οποίο είναι υπερβολικά ελαφρύ και διευκολύνει αφάνταστα τόσο στη μετακίνηση, όσο και στο παρκάρισμα.

Το ηλεκτρικό μοτέρ προσφέρει επαρκέστατη ισχύ σε όλο το φάσμα λειτουργίας του, γεγονός που σε κάνει περισσότερο να παίζεις παρά να οδηγείς.

Fiat 500e_04

Μόλις ο οδηγός του επιλέξει το πρόγραμμα οδήγησης Range, τότε ο οδηγός του παίζει με το πεντάλ του γκαζιού και μόλις σηκώσει ο οδηγός το πόδι του, τότε το αυτοκίνητο επιβραδύνει αυτόματα.

Ευχάριστα είναι τα νέα και σε κίνηση σε αυτοκινητόδρομο. Παραμένει σταθερό κι ευχάριστο, με τους θορύβους από τον αέρα και την τριβή των ελαστικών στο δρόμο να μην κουράζουν. Στον ανοιχτό δρόμο, συνεπώς, «γευτήκαμε» τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης, όπως τα Intelligent Adaptive Cruise Control και Lane Centering τα οποία παραπέμπουν σε αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2. Στην αρχή τα φοβάσαι λίγο, αλλά όσο περνά η ώρα, τόσο περισσότερο τα εμπιστεύεσαι.

Αποτελεί υπέροχη εμπειρία το να οδηγεί κάποιος ένα FIAT 500e. Απολαμβάνει στυλ, τεχνολογία, ηλεκτροκίνηση και παράλληλα μια σπουδαία εμπειρία.

Fiat 500e_05

Οι εκδόσεις του FIAT 500e

Η «βασική» έκδοση Action με αρχική τιμή κοντά στις 20.000€ με την επιδότηση για τα ηλεκτρικά οχήματα, έχει ηλεκτροκινητήρα ισχύος 95 ps (70 kW), με μπαταρία ιόντων λιθίου 23,8 kWh (400V) και αυτονομία που φτάνει τα 180 χλμ. κατά WLTP. Επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 9,5 δευτ. και φτάνει στην τελική ταχύτητα των 135 χλμ/ώρα που είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη. Προσφέρεται δε αποκλειστικά με χάτσμπακ αμάξωμα.

Fiat 500e_06

Οι επόμενες πιο πλούσιες εκδόσεις Passion, Icon και La Prima είναι εφοδιασμένες με ισχυρότερο μοτέρ ισχύος 118 ps (87 kW), με μεγαλύτερη μπαταρία 42 kWh (400V) και με αυτονομία η οποία φτάνει έως και 320 χμλ. (WLTP). Λόγω της μεγαλύτερης μπαταρίας των 294,3 κιλών και του επιπλέον εξοπλισμού, τα 500e με τον ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα ζυγίζουν από 1.290 kg έως 1.330 kg ανάλογα με την έκδοση αμαξώματος. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 9 δευτ. και τελική ταχύτητα φτάνει τα 150 χλμ/ώρα.

Fiat 500e_07

Σπουδαία σχεδιαστική δουλειά

Όπως και να το δεις το Fiat 500e παραμένει μοναδικό και σχεδιαστικά. Υπεύθυνοι για τη δουλειά αυτή είναι οι σχεδιαστές του Centro Stille οι οποίοι δουλέψαν εξαιρετικά προσεκτικά διατηρώντας τόσο το σύγχρονο, όσο και το κλασικό. Οι διαστάσεις του είανι ελάχιστα πιο αυξημένες από το μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Έχει αυξημένο μήκος κατά 61 χιλ. αυξημένο πλάτος κατά 56 χιλ αυξημένο ύψος κατά 39 χιλ. και μεταξόνιο κατά 22 χιλ. Συνολικά το μήκος του είναι 3.632 χιλ. το πλάτος 1.683 χιλ. και το ύψος του 1.527 χιλ.

Fiat 500e_08

Υπέροχο εσωτερικό

Όση σοβαρή δουλειά έγινε από έξω, άλλο τόσο έγινε και από μέσα. Πολύ προσεγμένο σχεδιαστικά διατηρεί ένα ρετρό στυλ και παράλληλα σύγχρονο τα οποία σε κάθε περίπτωση αρέσουν. Δείχνει ότι διαθέτει ποιότητα, στυλ και ξεχωριστή προσωπικότητα. Σε κάθε περίπτωση το Fiat 500e έχει τη δική του μοναδική και ξεχωριστή άποψη.

Πολύ καλό το πολυλειτουργικό τιμόνι του, με τον στρογγυλό ψηφιακό πίνακα οργάνων να παραμένει απλός και να ενημερώνει για κάθε πληροφορία που χρειάζεται ο οδηγός του.

Fiat 500e_09

Στην έκδοση Icon υπάρχει κεντρική οθόνη αφής 10,25 ιντσών και 7ιντσών ενώ δε λείπουν τεχνολογίες οι οποίες καλύπτουν κάθε απαίτηση και ανάγκη.

Κάτω από τους αεραγωγούς υπάρχουν οι επιλογές για την κίνηση και για το αυτόματο κιβώτιο, ενώ στο κεντρικό τούνελ υπάρχει το ηλεκτρικό χειρόφρενο, ο επιλογέας των προγραμμάτων οδήγησης – Normal, Range και Sherpa, η ρύθμιση της έντασης του ηχοσυστήματος και θήκη για μικροαντικείμενα.

Fiat 500e_10

Αποτελεί υπέροχη εμπειρία! Ναι!!! Δοκιμάστε το έστω και σαν ηλεκτρική εμπειρία. Το Fiat 500e ήταν και παραμένει μοναδικό, ιδίως τώρα που είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Εμπεριέχει τεχνολογία, στυλ, άποψη και στοιχεία μοναδικά τα οποία δεν είναι δυνατόν να παρακάμψει κανείς.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO