Test Drive

Υπέροχα μοναδική οδηγική εμπειρία

Δεν απαιτείται να είναι κανείς Alfisti για να ερωτευτεί ένα τέτοιο τετράτροχο δημιούργημα. Η Alfa Romeo, παραδοσιακά πρωτοπόρος σχεδιαστικά, πιστεύουμε ότι για μια ακόμη φορά κατάφερε να ξεπεράσει τον εαυτό της.Και θαυμάζοντας τη νέα Giulia ήρθαν στο μυαλό μας οι στίχοι του μοναδικού Οδυσσέα Ελύτη.

Θαύμασα τον Παρθενώνα
και στην κάθε του κολόνα
βρήκα τον χρυσό κανόνα

Όμως σήμερα το λέω
βρίσκω το καλό κι ωραίο
σε μια σπορ Alfa Romeo

Καλοκαίρια και χειμώνες
να 'ναι γύρω μου ελαιώνες
πίσω μου όλ' οι αιώνες

Κι όπου μπρος μου ο δρόμος βγάζει
και σε πειρασμό με βάζει
δώσ' του να πατάω το γκάζι

Με τη δύναμη του λιόντα
και με του πουλιού τα φόντα
πιάνω τα εκατόν ογδόντα

Γεια σας θάλασσες και όρη
γεια σας κι έχω βάλει πλώρη
για της Αστραπής την Κόρη.

Από τη συλλογή Τα ρω του έρωτα (1972)
[πηγή: Οδυσσέας Ελύτης, Ποίηση, Ίκαρος, Αθήνα 2002, σ. 292-293]

Alfa Romeo Giulia 2,2 01Χανόμαστε στη θέση οδήγησης για κάποιες ώρες, προκειμένου να ζήσουμε τον μύθο μας. Να πάρουμε από αυτή ότι, μοναδικό έχει να μας προσφέρει πάνω στο δρόμο. Σίγουρα δεν μπορεί να είναι η Giulia Quadrifoglio των 510 ίππων, όμως και η Giulia 2,2 MultiJet 180 Super είναι σε θέση να μας "απογειώσει" γευόμενοι την εμπειρία της.

Οι "προσγειωμένες" εκδόσεις του μοντέλου αυτού είναι δύο. Με τον 2,2, MultiJet κινητήρα ντίζελ με διαθέσιμη ισχύ 150 ή 180 ίππους, κίνηση πίσω και κιβώτιο 6άρι χειροκίνητο ή 8άρι αυτόματο, όπως αυτό της δοκιμής μας. Η "δική" μας έκδοση ξεκινά από τα 44.750 ευρώ, ενώ η έκδοση manual των 150 ίππων ξεκινά από 38.900 ευρώ.

Alfa Romeo Giulia 2,2 13Πέρα από την πρώτη εξωτερική ματιά που σε σαγηνεύει σχεδιαστικά, η αμέσως επόμενη κίνηση είναι να δει κανείς τι υπάρχει κάτω από το καπό, πριν πατήσεις το μπουτόν ενεργοποίησης του κινητήρα, το οποίο βρίσκεται πάνω στο τιμόνι.

Εφοδιάζεται, λοιπόν, με τον 2.143 κ. εκ. κινητήρα ντίζελ, 16v, 1 ΕΕΚ, με άμεσο ψεκασμό common-rail, τούρμπο ισχύος 180 ίππων / 3.750 σ.α.λ. με ροπή 46,0 κιλών/1.750 σ.α.αλ. Το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων μεταφέρει την κίνηση στον πίσω άξονα μέσω μπλοκέ διαφορικού.

Επιταχύνει από 0-100 σε 7,1 δευτ. η τελική φτάνει στα 230 χλμ/ώρα, με μέση εργοστασιακή κατανάλωση 4,2 λιτ/100 χλμ. και εκπομπές CO2 τα 109 γραμ/χλμ. Με συνολικό μήκος μεταξονίου 2,82 μέτρα το βάρος της φτάνει τα 1.455 κιλά.

Alfa Romeo Giulia 2,2 16Οδηγική εμπειρία
Εξαιρετικά ευχάριστη οδηγικά, όλα ξεκινάνε από το σημείο που ο οδηγός βολεύεται στην υπέροχη θέση οδήγησης. Ταμπλό και όργανα, όλα προσανατολισμένα στον οδηγό, δημιουργούν ένα μοναδικό περιβάλλον και συνηγορούν για το τι περιμένει τον οδηγό της στο δρόμο.

Το μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα βρίσκεται πάνω στο τιμόνι και πατώντας το αρχίζει ο υπέροχος θόρυβος να σε ταξιδεύει, πριν καν γυρίσουν οι τροχοί.

Με τον επιλογές στη θέση D του αυτομάτου κιβωτίου ξεκινάμε την περιήγησή μας σε οδηγικές εμπειρίες. Περιμετρική ορατότητα πολύ καλή, αίσθηση τιμονιού τέλεια, λειτουργία τιμονιού "χειρουργική", επιτάχυνση ανάλογη της φιλοσοφίας της Giulia. Alfa Romeo Giulia 2,2 15

Η πρώτη θετική αίσθηση έρχεται από το εξαιρετικά άκαμπτο αμάξωμα και αμέσως μετά από τη λειτουργία της ανάρτησης. Θα τολμούσαμε να πούμε ότι είναι "κομμένη και ραμμένη" για τους ελληνικούς δρόμους, με υπέροχη απόσβεση σε κάθε απότομη ανωμαλία της ασφάλτου.

Κιβώτιο και κινητήρας συνεργάζονται άψογα και η κίνηση στον ορεινό "φιδίσιο" δρόμο γίνεται παιγνίδι. Μάλιστα, τα παντλς πίσω από τι τιμόνι δίνουν τη δυνατότητα να επιλέγεις εσύ για το πότε θα γίνουν οι αλλαγές των σχέσεων του κιβωτίου.

Alfa Romeo Giulia 2,2 18Στρίβει υποδειγματικά δίχως να τρομάζει τον οδηγό της, το αμάξωμα συμπεριφέρεται πολύ καλά, οι πιθανές κλίσεις ελέγχονται άμεσα και παραμένει πολύ σταθερή στο δρόμο. Τα διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου επεμβαίνουν ακαριαία όταν χρειαστεί, με αποτέλεσμα να μη χρειάζεται ο οδηγός να έχει συνεχώς το μυαλό του στα πρέπει και μη.

Πιστεύουμε ότι πρόκειται για μια πραγματική Alfa Romeo, ένα αυτοκίνητο το οποίο είχαμε να δούμε πολλές 10ετίες από την ιστορική αυτή εταιρεία. Μπορεί και προσφέρει στον οδηγό της μοναδική οδηγική εμπειρία, είναι πανέμορφη σχεδιαστικά, τεχνολογικά προηγμένη, με λογική κατανάλωση και χώρους.

Αν ο υποψήφιος αγοραστής της είναι μερακλής, αλλά έχει και αυξημένες ανάγκες σε διαθέσιμους χώρους, τότε το όλο πακέτο σε συνδυασμό με την τιμή της δεν είναι καθόλου κακό.

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok