spot_img
HomeΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑTEST DRIVEΟδηγούμε το Toyota C-HR

Οδηγούμε το Toyota C-HR

Toyota CHR 01Οδηγούμε στη Μαδρίτη, στην πανευρωπαϊκή του παρουσίαση, το ανατρεπτικό για τα σχεδιαστικά πρότυπα της Toyota C-HR, ένα crossover το οποίο δημιουργεί νέα δεδομένα στο χώρο. Ανατρέποντας τα στυλιστικά πρότυπα, είναι σχεδιασμένο για να ξεχωρίζει τόσο στη γκάμα της Toyota όσο και στην κατηγορία του. Εκφράζει δε την αποφασιστικότητα του Akio Toyoda να επιτρέψει μεγαλύτερη στυλιστική ελευθερία και να προωθήσει τη μηχανολογική δημιουργικότητα ώστε να πετύχει εντυπωσιακά σχέδια και αυξημένη οδηγική απόλαυση.

“Προίκα” του έχει τη νέα πλατφόρμα TNGA στην οποία “πατάει”, την 4η γενιά υβριδικής τεχνολογίας με έναν κινητήρα βενζίνης του οποίου η θερμοδυναμική του απόδοση φτάνει στο 40%, σαν να είναι πετρελαίου και τη νέα πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια.Toyota CHR 10

Με το C-HR, η Toyota απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο και μοναδικό προφίλ πελατών. Οδηγούμενοι κυρίως από το συναίσθημα, οι πελάτες αυτοί θέλουν να ξεχωρίζουν αλλά και να είναι οι πρώτοι που θα δοκιμάζουν νέες εμπειρίες και προϊόντα. Με μήκος 4360 χιλ., πλάτος 1795χιλ., ύψος 1555 χιλ.(Hybrid) και μεταξόνιο 2640 χιλ., κινείται στο πλαίσιο της φιλοσοφίας “Sensual Speed-Cross”, και με αρχιτεκτονική τύπου διαμαντιού με τους θόλους των τροχών να προεξέχουν και στις τέσσερις γωνίες, προσδίδοντας έμφαση στη δύναμη και αντοχή του νέου crossover, η αρθρωτή δομή του C-HR συνδυάζει ένα εντυπωσιακό κάτω τμήμα υπερυψωμένο από το έδαφος με το λεπτό και κομψό προφίλ της καμπίνας ενός coupe.

Toyota CHR 14Εσωτερικό
Η διαστρωματωμένη αρχιτεκτονική του ταμπλό συνεχίζεται μέχρι την επένδυση θυρών με διάκοσμο και πάνελ σε piano black, δημιουργώντας αντίθεση μεταξύ αισθησιακών επιφανειών και ζωηρών γραμμών. Το οδηγοκεντρικό cockpit ενσωματώνει καινοτόμες λεπτομέρειες και διαισθητική, προσιτή υψηλή τεχνολογία. Όλα τα χειριστήρια, και μία οθόνη αφής 8″ με ανασχεδιασμένη και βελτιωμένη διεπαφή ανθρώπου / μηχανής HMI (Human Machine Interface) με πλατφόρμα πλοήγησης Multi-Media ’16 της Toyota και αναβαθμισμένες συνδεδεμένες υπηρεσίες είναι ελαφρώς προσανατολισμένα στον οδηγό.

Ενισχύοντας τη σχέση μεταξύ σχεδίασης εσωτερικού και εξωτερικού, πολλοί διακόπτες υιοθετούν παρόμοιο σχήμα μιμούμενοι το μοτίβο διαμαντιού του εξωτερικού του αμαξώματος. Το ίδιο θέμα του διαμαντιού συναντάμε και στο σχέδιο της επένδυσης θυρών, στην επένδυση οροφής, στις γρίλιες των ηχείων JBL και στο σχήμα του tweeter, ακόμα και στις βελόνες των αναλογικών ενδείξεων των οργάνων.

Toyota CHR 15Με στάνταρ Toyota Safety Sense
Αντανακλώντας τις απαιτήσεις των υποψηφίων πελατών του, το Toyota C-HR μπορεί να εφοδιάζεται με μία μεγάλη ποικιλία χαρακτηριστικών. Σύμφωνα με τη δέσμευση της Toyota για εκδημοκρατισμό του προηγμένου εξοπλισμού ασφάλειας, το Toyota Safety Sense προσφέρεται στάνταρ στη γκάμα.

Το σύστημα περιλαμβάνει σύστημα προ-σύγκρουσης – Pre-Collision System (με αναγνώριση πεζού – Pedestrian Recognition), Adaptive Cruise Control, Lane Departure Alert (προειδοποίηση απομάκρυνσης από τη λωρίδα κυκλοφορίας) με έλεγχο διεύθυνσης, αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων – Automatic High Beam και Road Sign Assist.

Toyota CHR 16Κινητήρες
Εφοδιάζεται με την τελευταία γενιά του υβριδικού συστήματος κίνησης, παράγοντας εκπομπές CO2 μόλις 82 g/km – τιμή απαράμιλλη στην κατηγορία – με κατανάλωση μικτού κύκλου 3,6 l/100 km. Αποδίδοντας 122 DIN hp, το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης είναι όχι μόνο πιο αποδοτικό και ελαφρύ από το προηγούμενο, αλλά προσφέρει και πιο ζωηρές επιδόσεις. Λεπτομερείς τροποποιήσεις στη σχεδίαση του κινητήρα έχουν πετύχει μία θερμική απόδοση 40% – επίδοση ρεκόρ για βενζινοκινητήρα.

Το C-HR διατίθεται επίσης με νέο κινητήρα 1,2 turbo, που έκανε το ντεμπούτο του στο Auris. Αποδίδοντας 116 DIN hp και ροπή 185 Nm αυτή η μονάδα παράγει εκπομπές CO2 από 125 g/km με κατανάλωση μικτού κύκλου από 5,5 l/100 km. Μπορεί να συνδυαστεί είτε με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με CVT . Οι εκδόσεις με CVT διατίθενται με εμπρόσθια ή μετάδοση κίνησης σε όλους τους τροχούς (all-wheel drive).

Toyota CHR 12Δυναμική συμπεριφορά
Με χαμηλό κέντρο βάρους και πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, η νέα πλατφόρμα TNGA αποτέλεσε το ιδανικό σημείο εκκίνησης για το σχεδιασμό όλων των χαρακτηριστικών του πλαισίου, ώστε να έχουν άμεση και φυσική απόκριση στις ενέργειες του οδηγού. Ο Αρχιμηχανικός Hiroyuki Koba έχει εμπλακεί σε κάθε δυναμική αξιολόγηση και απόφαση θέλοντας να διασφαλίσει την απόλυτη υλοποίηση του οράματός του“Response, Linearity & Consistency” (Απόκριση, Γραμμικότητα και Συνέπεια).

Ειδικότερα, το σύστημα διεύθυνσης προσφέρει την τέλεια γραμμική αίσθηση, το οποίο μαζί με τη βελτιστοποίηση των κλίσεων του αμαξώματος, χαρίζει στο Toyota C-HR οδηγική ακρίβεια αξιοσημείωτη για crossover. Ο περιορισμός κλίσεων του αμαξώματος, κάτι που γενικά επηρεάζει τα ψηλά αυτοκίνητα, έχει άμεση επίδραση και στην άνεση. Toyota CHR 13Ακόμα και σε Ευρωπαϊκούς συχνά κακοσυντηρημένους δρόμους, το αυτοκίνητο διατηρεί την αυτοκυριαρχία και ακρίβειά του, κάτι που αυξάνει την αυτοπεποίθηση και τη χαρά της οδήγησης.

Στην Ελλάδα
Ξεκινά άμεσα την καριέρα του στη χώρα μας με αρχική τιμή τις 20.350 ευρώ. Θα είναι διαθέσιμες οι εκδόσεις 1,2 με χειροκίνητο κιβώτιο 2Χ4 και 1,2 CVT 4X4. Τα 20.350 ευρώ αφορούν την έκδοση 1,2 με μηχανικό κιβώτιο και επίπεδο εξοπλισμού το βασικό CITY, ενώ η έκδοση CENTER κοστίζει 21.900 ευρώ. Το υβριδικό εμπροσθιοκίνητο 1,8 C-HR στην έκδοση CENTER κοστίζει 24.700 ευρώ. Ο πλήρης και αναλυτικός τιμοκατάλογος της εταιρείας θα είναι διαθέσιμος σε λίγες ημέρες.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO