fbpx

Test Drive

Hyundai i10 1.2 - 84 hp

Μια σπουδαία πρόταση στη μικρή κατηγορία

Αναβαθμισμένο σε κάθε του τομέα, το νέο Hyundai i10 ενθουσιάζει τόσο οπτικά, όσο και οδηγικά. Η τρίτη του γενιά φαίνεται να κρατάει μόνο το όνομα, διότι σε όλους τους άλλους τομείς ξεφεύγει. Και στην κατηγορία αυτή, ελάχιστοι, πλέον, κατασκευαστές επιμένουν με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Hyundai i 10_03

Εξωτερικά διαθέτει τώρα μια δυναμική εμφάνιση, με το λογότυπο να κυριαρχεί στην πίσω κολώνα, με τα φώτα led να βρίσκονται τοποθετημένα μέσα στην νέας σχεδίασης μάσκα. Η εταιρεία το προσφέρει τώρα με 10 εξωτερικά χρώματα, δύο επιλογές οροφής και 22 συνολικά συνδυασμούς χρωμάτων. Και όλα αυτά για ένα city car. Βέβαια, μόνο τέτοιο δεν είναι, αφού όλα δείχνου ότι το νέο μοντέλο και μεγάλωσε και ολοκληρώθηκε τεχνολογικά.

Hyundai i 10_04

Όσον αφορά τις διαστάσεις του, τώρα είναι 5 χλστ. μακρύτερο, 20 χλστ. φαρδύτερο, 20 χλστ. πιο χαμηλό,  με το μεταξόνιο να φτάνει στα 2.425 χλστ. Οι επεμβάσεις αυτές αύξησαν τους εσωτερικούς του χώρους, με το χώρο αποσκευών να φτάνει τώρα στα 252 λίτρα και με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων που είναι και διαιρούμενα κατά 60-40 φτάνει έως και τα 1.050 λίτρα. Σεν το λες εύκολα και αυτοκίνητο πόλης!

Και σα να μη φτάνανε αυτά, το εσωτερικό του, με το που ανοίγεις την πόρτα, διαπιστώνεις ότι είναι εξαιρετικά ευρύχωρο και υπέροχα καλοσχεδιασμένο. Στο κεντρικό ταμπλό κυριαρχεί η μεγαλύτερη οθόνη αφής στην κατηγορία των 8 ιντσών, συνδυάζοντας εφαρμογές όπως Apple Car Play και Android Auto. Επιπλέον το μοντέλο της δοκιμής μας διέθετε μεταξύ πολλών άλλων και αυτόματο κλιματισμό, σύστημα έξυπνης εισόδου και εκκίνησης, κάμερα οπισθοπορείας κ.α.

Το νέο Hyundai i10 διαθέτει στον βασικό του εξοπλισμό το SmartSense S-10. Πρόκειται για ένα σύνολο δέκα τεχνολογιών οι οποίες φροντίζουν για την ασφάλεια οδηγού κι επιβατών. Και αναρωτιόμαστε για το που φτάσανε τεχνολογικά τα μικρά αυτοκίνητα πόλης!!!

Hyundai i 10_05

Κινητήρια σύνολα

Η σπουδαία δουλειά της Hyundai συνεχίζεται και σους κινητήρες.  Το νέο i10 εξοπλίζεται με έναν  3κύλινδρο 1.000άρη ισχύος  67 ίππων/ 5.500 σ.α.λ. με  96 Nm ροπής/ 3.750 σ.α.λ. Υπάρχει και η έκδοση  με  4κύλινδρο 1,2 κινητήρα ισχύος 84 ίππους/6.000 σ.α.λ. με ροπή 118 Nm/4.200 σ.α.λ. Αυτός ήταν και ο κινητήρας της δοκιμής μας, με χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων, ο οποίος επιταχύνει από 0-100 σε 12,6 δευτ. Υπάρχει όμως διαθέσιμη και έκδοση με αυτόματο κιβώτιο.   

Μόλις πρόσφατα είναι διαθέσιμο στην αγορά μας και η έκδοση i10 N Line με κινητήρα T-GDi 1.0 λίτρων με 100 PS και ροπή 172 Nm, ο οποίος προσφέρει αυξημένη οδηγική απόδοση καθώς και έναν 1,2-λίτρων MPi 4-κύλινδρο κινητήρα με ροπή 84 PS και 118 Nm. Και οι δύο κινητήρες είναι διαθέσιμοι με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων και διαθέτουν Energy Regeneration System.Η τιμή της έκδοσης N Line ξεκινά από 14.790€.

Hyundai i 10_06

Στο δρόμο ο κινητήρας 1,2 των 84 ίππων αποδεικνύεται ιδιαίτερα σβέλτος, ο οποίος συνεργάζεται εξαιρετικά με το χειροκίνητο κιβώτιο των 5 σχέσεων. Η μέση κατανάλωση στα χέρια μας κυμάνθηκε κοντά στα 7,4 λιτ/100 χλμ. Το πλαίσιο ανταποκρίνεται υπέροχα στις ανάγκες μετακίνησης της πόλης, με το τιμόνι να παραμένει σχετικά μαλακό, επιβεβαιώνοντας έτσι ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο πόλης. Σε σύγκριση με το παλαιότερο μοντέλο δεν έχει σχεδόν καμιά σχέση από πλευράς συμπεριφοράς. Πρόκειται για ένα άλλο αυτοκίνητο.

Και φυσικά στο αστικό περιβάλλον το i10 βρίσκεται στον κόσμο του. Κινείται άνετα, ελίσσεται με εξαιρετική ευκολία στους στενούς δρόμος, παρκάρει όπου θέλει και προφέροντας πολύ καλή θέα τόσο στο πλάι, όσο και πίσω για οποιονδήποτε ελιγμό του οδηγού. Στους «φορτωμένους» από κίνηση δρόμους, τα φρένα που δείχνουν και είναι πολύ αποτελεσματικά, ολοκληρώνοντας με τον τρόπο αυτή την καλή του και ασφαλή του οδηγικά εικόνα.

Hyundai i 10_07

Αν θέλαμε να συνοψίσουμε τα χαρακτηριστικά του νέου i20 θα λέγαμε ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο πόλης με πολύ καλούς χώρους, ιδιαίτερα λειτουργικό, με πολύ καλή οδική συμπεριφορά στους στενούς δρόμους της πόλης, με πολύ ενδιαφέροντα σχεδιασμό και καλή ποιότητα κατασκευής.

Η πρόταση Hyundai i20 ολοκληρώνεται με την τιμολογιακή πολιτική του. Από 11.750€ ξεκινά η έκδοση 1,2 με τους 84 ίππους. Η έκδοση 1,0 των 67 ίππων κοστίζει 11.190€. Η έκδοση της δοκιμής μας κοστίζει 14.350€. όσο για τα επίπεδα εξοπλισμού του, είναι όλα πολύ ενδιαφέροντα και σχεδόν ολοκληρωμένα.

Hyundai i 10_08

Τελειώνοντας την παρουσίαση αυτή, αναλογιζόμαστε για το που φτάσανε τα αυτοκίνητα πόλης, τόσο από πλευράς οδικής συμπεριφοράς, όσο και από επίπεδο εξοπλισμού και χώρους. Άλματα μπροστά στην κατηγορία αυτή και φυσικά άλλα τόσα από τη Hyundai.

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.