fbpx

Test Drive

Ford Puma 1.0 EcoBoost Hybrid 155 PS

Ο νέος μνηστήρας στην B SUV κατηγορία

Η Ford, με σημαντική παρουσία στην B SUV κατηγορία, εισέρχεται τώρα στην υβριδική εποχή με ένα ισχυρό όνομα. Ύστερα από 22 χρόνια επιστρέφει με χαρακτηριστικά crossover και ένα προϊόν το οποίο  κοιτά κατάματα τον ισχυρότατο ανταγωνισμό. Ήδη όμως έχει μια σημαντική παρουσία, τόσο με το Ecosport, όσο και με το Fiesta Active. Πλουραλισμός, συνεπώς, σε μια κατηγορία η οποία αυξάνεται ραγδαία και στην Ευρωπαϊκή, αλλά και στην ελληνική αγορά.

Το νέο Puma ξεχωρίζει αμέσως από την εξωτερική του σχεδίαση. Καμπύλες και ακμές δημιουργούν ένα αριστουργηματικό σύνολο, το οποίο δεν σε αφήνει να το προσπεράσεις. Αν και μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με το Fiesta, σε τίποτα δεν θυμίζει κάτι από αυτό. Με συνολικό μήκος μεταξονίου τα 2,59 μέτρα. 

Ford Puma hybrid_03

Εσωτερικά, είναι επενδεδυμένο με μαλακό πλαστικό, ενώ υπάρχουν και πιο σκληρά τμήματα πιο χαμηλά. Όμως και στο φινίρισμα και στην ποιότητα έχει δοθεί μεγάλη προσοχή. Η έκδοση ST-Line X την οποία οδηγήσαμε διαθέτει έναν πλήρως ψηφιακό  πίνακα οργάνων. Αναλόγως του προγράμματος οδήγησης, Normal, Eco, Sport, Slippery και Trail, αυτός προσαρμόζεται με διάφορους χρωματικούς συνδυασμούς. Και φυσικά τα γραφικά του εντυπωσιάζουν και παραπέμπουν σε hi tech εικόνα. Όσο για την 8 ιντσών οθόνη αφής, αυτή έχει ενσωματωμένη το SYNC 3 στάνταρ.

Η μετάδοση κίνησης βρίσκεται στους εμπρός τροχούς, με την εμπρός  ανάρτηση να αποτελείται από γόνατα McPherson. Πίσω υπάρχει ημιάκαμπτος άξονας.  

Η πρακτικότητα στο εσωτερικό του είναι ένα από τα βασικά του χαρακτηριστικά.  Αν και ο χώρος είναι αναγκαστικά περιορισμένος στην mild hybrid έκδοση, λόγο της παρουσίας των μπαταριών, περιορίζουν το διαθέσιμο ύψος. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 402 λίτρα, πολύ καλός για την κατηγορία του,  έχοντας «κρυμμένο»  στο πάτωμα το  επονομαζόμενο MegaBox. Πρόκειται για έναν επιπλέον χώρο 80 λίτρων, ο οποίος μπορεί να δεχτεί έως 50 κιλά φορτίο. Είναι εξαιρετικά ιδανικός για ψηλά αντικείμενα, όπως μια μεγάλη γλάστρα, μπορεί να φιλοξενήσει λερωμένα αντικείμενα και φυσικά διαθέτει στο πάτωμα ειδική τρύπα για να πλυθεί και να φύγουν τα νερά.

Ford Puma hybrid_04

Οδηγήσαμε την πιο δυνατή έκδοση του μοντέλου, mild hybrid, 48V ,στην οποία ο βραβευμένος 1000άρης κινητήρας  EcoBoost αποδίδει ισχύ 155 ίππων. Μάλιστα η  ροπή του διατηρείται σταθερή στα 190 Nm από τις 1.900 ως τις 5.500 σ.α.λ. φτάνει τα 220 Nm στις 3.000 σ.α.λ. ενώ η κορύφωση έρχεται στα 240 Nm. Είναι τότε που ο οδηγός του αποφασίζει να πιέσει το γκάζι προκειμένου να κερδίσει το μεγαλύτερο αποτέλεσμα του κινητήρα του αλλά και του ηλεκτρικού κινητήρα. Και αυτό συμβαίνει πολύ πολιτισμένα, δίχως να το αντιλαμβάνεται κανείς εύκολα.

Ford Puma hybrid_05

Όσον αφορά το κιβώτιο ταχυτήτων του, η Ford προίκισε το Puma  ένα χειροκίνητο κιβώτιο με ιδιαίτερα προσεγμένες σχέσεις και ένα πολύ καλό συμπλέκτη. Με γρήγορες και σαφείς διαδρομές, με ροπή κι ελαστικότητα, δεν σε αναγκάζουν να καταφεύγεις τακτικά στον επιλογέα.

Ο κινητήρας του παραμένει «ζωντανός», σβέλτος και ανταποκρίνεται πάντα στις επιλογές του οδηγού του. Με τελική τα 200χλμ/ώρα, τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 9 δευτ. και με μέση κατανάλωση τα 4,4 λιτ.  Βέβαια, αν επιλεγεί το πρόγραμμα sport, τότε πραγματικά το αυτοκίνητο μεταμορφώνεται ολοκληρωτικά, κινείται εντυπωσιακά, με την κατανάλωση να αυξάνεται κατακόρυφα.

Ford Puma hybrid_06

Το ST-Line X έχει πιο σκληρό set-up από την έκδοση Titanium και σε κίνηση σε αστικό περιβάλλον η ανάρτηση δείχνει αρκετά σφιχτή. Στις εγκάρσιες ανωμαλίες όμως οι πίσω επιβάτες θα αναγκαστούν να κάνουν κάποιες παραχωρήσεις.

Στον ανοιχτό δρόμο είναι πολύ ευέλικτο, ακολουθεί τις επιλογές του οδηγού του, αλλάζει κατεύθυνση γρήγορα, με τις κλίσεις να είναι ελάχιστες, επιτυγχάνοντας πολύ καλό έλεγχο στο αμάξωμα. Η οδική του συμπεριφορά παραμένει προοδευτική, με υπερστροφική προδιάθεση, με πολύ καλή πρόσφυση και με το τιμόνι του να παρέχει καλή πληροφόρηση και να παραμένει τόσο βαρύ, όσο πρέπει. Όσο για τα φρένα του, αποδεικνύονται ιδιαίτερα αποτελεσματικά, τα οποία διαθέτουν και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση.

Ford Puma hybrid_07

Οι τιμές του Ford Puma

Νέο Ford Puma

Λιανική Τιμή Πώλησης με Φ.Π.Α & Τέλος Ταξινόμησης

Νέα Τιμή

Όφελος

ST-Line 1.0L 155PS mHEV
6-τάχυτο μηχανικό

23.366 €

22.843 €

523 €

ST-Line X 1.0L 125PS mHEV
6-τάχυτο μηχανικό

24.254 €

23.850 €

404 €

ST-Line X 1.0L 155PS mHEV
6-τάχυτο μηχανικό

25.715 €

25.506 €

209 €

ST-Line X 1.5L EcoBlue 120PS
6-τάχυτο μηχανικό

27.207 €

26.790 €

416 €

ST-Line Vignale 1.0L 125PS mHEV
6-τάχυτο μηχανικό

27.207 €

26.790 €

416 €

ST-Line Vignale 1.0L 155PS mHEV
6-τάχυτο μηχανικό

28.908 €

28.263 €

645 €

ST-Line Vignale 1.5L EcoBlue 120PS
6-τάχυτο μηχανικό

30.057 €

28.452 €

1.605 €

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok