Test Drive

Επιβλητική premium πρόταση

Mercedes GLC 250 4MATICΒασισμένη στην πλατφόρμα της C Class, ουσιαστικά αντικατέστησε την GLK. Εξωτερικά δείχνει κομψή και πολυτελής, με μυώδη και καμπύλα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά. Με συντελεστή αεροδυναμικής 0,32, έχει μήκος 4.656 χλστ. είναι δηλαδή 120 χλστ. μακρύτερη 50 χλστ. φαρδύτερη και 90 χλστ. υψηλότερη από την GLK, με μεταξόνιο 2.873 χλστ. Το τελικό αποτέλεσμα δείχνει επιβλητικό.

Οι διαθέσιμοι χώροι για 5 επιβάτες είναι πλουσιοπάροχοι, τόσον εμπρός όσο και πίσω, ενώ χώρος αποσκευών φτάνει τα 550 λτ. και με την πτώση της πλάτης των πίσω καθισμάτων αυτή φτάνει στα 1.600 λτ. Τα υψηλής ποιότητας υλικά, η προσοχή σε κάθε λεπτομέρειες, το άριστο φινίρισμα και η εργονομία αποτελούν "ακρογωνιαίους λίθους" της GLC. Η απλότητα, αλλά με υψηλή τεχνολογία είναι στοιχεία τα οποία φαίνονται με τη πρώτη ματιά. Η κεντρική οθόνη, η οποία δεν είναι αφής, παραπέμπει σε tablet και λειτουργεί με χειριστήριο το οποίο παραπέμπει σε mouse και με πιεζοπεριστροφικό διακόπτη.

Mercedes GLC 250 4MATIC9G-Tronic : υπέροχο αυτόματο κιβώτιο
Οδηγήσαμε την GLC 250 με τον τούρμο και άμεσου ψεκασμού κινητήρα βενζίνης των 2.000 κ. εκ. ισχύος 211 ίππων και ροπής 350 Nm από τις 1.200-4.000 σ.α.λ. Παρά τα 1.810 κιλά του αμαξώματος, επιταχύνει από 0-100 σε 6,8 δευτ. γεγονός που τον καθιστά ολοζώντανο, σε όποια φάση των στροφών κι αν το οδηγήσει κανείς. Βέβαια, όσο το πιέζεις, τόσο αυξάνει την κατανάλωση, αλλά σε κάθε περίπτωση ο οδηγός το απολαμβάνει. Αξίζει να επικεντρώσουμε στο υπέροχο κιβώτιο ταχυτήτων του, το οποίο είναι αυτόματο 9άρι, 9G-Tronic, το οποίο διαθέτει και paddles στο τιμόνι. Διαθέτει ρυθμίσεις Eco, Comfort και Individual, Sport και Sport Plus του συστήματος Dynamic Select για τη λειτουργία του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων, του τιμονιού και των αναρτήσεων. Οι αλλαγές των σχέσεων γίνονται γρήγορα και χωρίς του χαρακτηριστικού "κομπιάσματος" των αυτομάτων κιβωτίων. Αυτό όμως που θα προβληματίσει είναι η κατανάλωση η οποία από τα 6,5 λιτ/100 χλμ. που δίνει ο κατασκευαστής, στην πράξη κυμαίνεται κοντά στα 11 λίτρα.
όσο για τους ρύπους CO2, βρίσκονται στα152 γρ./χλμ. ιδιαίτερα χαμηλή για ένα τέτοιο "θηρίο"

Mercedes GLC 250 4MATIC4MATIC για κάθε έδαφος
Το μεγάλο πλεονέκτημα της επιβλητικής premium GLC 250 είναι το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης, 4MATIC, με το οποίο είναι στάνταρ εφοδιασμένη. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κι εξελιγμένο αυτό σύστημα κατανέμει αυτόματα τη ροπή σε ποσοστό 45% εμπρός και 55% πίσω, εμπλέκοντας ταυτόχρονα το σύστημα ελέγχου ευστάθειας, πρόσφυσης και πέδησης για κάθε εκτός δρόμου επιλογή. Και μόλις βρεθεί σε ένα ανάλογο περιβάλλον δείχνει ότι μπορεί να τα καταφέρει περίφημα, εκμεταλλευομένη την απόσταση της από το έδαφος, τις πολύ καλές γωνίες εισόδου κι εξόδου, όπως και το πακέτο «Off Road» το οποίο υπάρχει σαν έξτρα και μπορεί να κάνει τα δύσκολα εύκολα. Το σύστημα DSR είναι αυτό που αναλαμβάνει να κατεβάσει το όχημα σε μία απότομη κατηφόρα, δίχως να υπάρχει ο κίνδυνος να μπλοκάρουν τα φρένα. Δίχως να το παρακάνει ο οδηγός του και παρά την απουσία κοντών σχέσεων, το πλαίσιο συμπεριφέρεται υποδειγματικά σταθερά, δίχως θορύβους και τριγμούς. Τελικά, πάει σχεδόν σε όλα τα λογικά, αφού ένα τέτοιο όχημα δύσκολα θα αποφασίσει ο οδηγός του να το ταλαιπωρήσει σαν ένα καθαρόαιμο 4Χ4. Θα δυσκολευτεί, όμως, όπου τα ελαστικά του θα το αδικήσουν, αφού όπως είναι λογικό δεν μπορεί να διαθέτει "καθαρόαιμα" ελαστικά 4Χ4.

Mercedes GLC 250 4MATICΕπιστρέφοντας στον ανοιχτό δρόμο τι να πει κανείς. Με υψηλή ποιότητα κύλισης, κινείται πολύ άνετα, αρχοντικά και δίχως τον παραμικρό εσωτερικό ή εξωτερικό θόρυβο. Η ανάρτηση λειτουργεί άψογα, ξεκούραστα και με απόλυτη ασφάλεια, με όση ταχύτητα κι αν επιλέξει ο οδηγός του. Οι τροχοί των 20 ιντσών, τα φαρδιά μετατρόχια, η ευκολία οδήγησης παρέχουν αυτά τα υψηλά στάνταρ οδηγικής ασφάλειας, παρά τον όγκο του οχήματος. Με ακριβές τιμόνι, απόλυτα στην αποτελεσματικότητα φρένα, υπέροχη εργονομία και ολοζώντανο κινητήρα, επιβεβαιώνει ότι πρόκειται για μια επιβλητική και ασφαλή premium πρόταση.

Δεν πρόκειται για αυτοκίνητο με μαζικές πωλήσεις. Οι λίγοι εκλεκτοί που θα την επιλέξουν θα εκτιμήσουν την πολυτέλεια και την αρχοντιά της στο δρόμο, τόσο εντός όσο κι εκτός, την υψηλή ποιότητα κύλισης, την ευκολία στη χρήση παρά τον όγκο της, αλλά και τις διόλου ευκαταφρόνητες ικανότητες εκτός δρόμου.

video

 

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok