spot_img
HomeΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑTEST DRIVEΟδηγούμε τα νέα Subaru Forester e-Boxer και 2.0l XV e-Boxer  

Οδηγούμε τα νέα Subaru Forester e-Boxer και 2.0l XV e-Boxer  

Οδηγούμε τα νέα Subaru Forester e-Boxer και 2.0l XV e-Boxer  

Πρεμιέρα για τα νέα Subaru Forester e-BOXER και το νέο 2λιτρο Subaru XV e-BOXER. Πρόκειται για τα πρώτα νέα μοντέλα που φέρουν την τεχνολογία e-BOXER και ανήκουν στην κατηγορία Mild Hybrid, αποτελώντας ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός για την Subaru.

To ολοκαίνουργιο Forester , για την ακρίβεια η 5η γενιά του θρυλικού SUV της μάρκας, εκτός από τον e-BOXER χρησιμοποιεί την νέα Παγκόσμια Πλατφόρμα της Subaru (SGP) η οποία ήδη λανσαρίστηκε με τα XV και Impreza από το 2018. Τώρα η ακαμψία του αμαξώματος είναι ακόμη πιο υψηλή.

Subary_03

Είναι εξοπλισμένο με 2-λιτρο βενζινοκινητήρα και ηλεκτρικό κινητήρα, ο οποίος τοποθετημένος μέσα στο κιβώτιο τύπου CVT, διατηρεί αναλλοίωτα τα χαρακτηριστικά της συμμετρικής τετρακίνησης της Subaru. To ίδιο κινητήριο σύνολο χρησιμοποιείται και στο 2-λιτρο XV.

Το νέο Forester προσφέρει ακόμα μεγαλύτερους χώρους και υψηλότερα επίπεδα άνεσης στην καμπίνα επιβατών και τον χώρο του πορτ-μπαγκάζ. Η 5η γενιά του έχει δεχτεί αισθητικές παρεμβάσεις . Με πιο σύγχρονη σχεδίαση, διαθέτει τώρα νέα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, με τις διαστάσεις να είναι ελάχιστα αυξημένες. Τώρα το μήκος φτάνει  4.625 χιλ. (+15), το πλάτος  1.815 χιλ. (+20) και το ύψος  1.730 χιλ. (+5). Ωστόσο η απόσταση από το έδαφος παραμένει στα 220 χιλ. Τέλος, το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 30 χιλ, φτάνοντας συνολικά τα 2.67 χιλ.

Subary_04

Αποτέλεσμα αυτών είναι η ακόμη πιο ευρύχωρη καμπίνα επιβατών και με το χώρο αποσκευών να αυξάνεται κατά 4 λίτρα και να φτάνει τώρα στα 509 λίτρα. Η αύξηση αυτή είναι πολύ σημαντική, αν σκεφτούμε ότι κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών υπάρχει τώρα η μπαταρία του υβριδικού συστήματος. Και λόγω της τοποθέτησής της εκεί, υπάρχει ιδανικό ζύγισμα στο πλαίσιο σε ποσοστό 51 – 49 εμπρός και πίσω.

Εξελιγμένο είναι και το X-Mode που προσφέρει δύο επιλογές, SNOW/DIRT και DeepSNOW/MUD.

Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν EyeSight 3ης γενιάς, CVT, και ένα ακόμα πιο πλούσιο και εξελιγμένο επίπεδο εξοπλισμού.

Subary_05

SAAS, Subaru All-Around Safety

Η ενεργητική, η προληπτική αλλά και η παθητική ασφάλεια για την Subaru  δεν είναι αξεσουάρ αλλά βασικός εξοπλισμός, είναι ο πυλώνας της φιλοσοφίας της απέναντι στον άνθρωπο. Τώρα, με την τεχνολογία e-BOXER,  αυτή η φιλοσοφία παίρνει και μια άλλη διάσταση… SUBARU, the Hybrid Way.

Πρόκειται για μια ιστορική στιγμή! Είναι ιδιαίτερης σημασίας το γεγονός ότι  η Subaru παρουσιάζει τους νέους boxer κινητήρες οι οποίοι συνεργάζονται τώρα από έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία, δημιουργώντας ένα mild hybrid σύνολο. Η εταιρεία όφειλε να το κάνει, προκειμένου να παραμείνει δυνατή στην Ευρωπαϊκή αγορά. Τα νέα όρια ρύπων οδηγούν πλέον προς αυτή την κατεύθυνση. Και με την τεχνολογία αυτή μειώνεται και η κατανάλωση αλλά και οι εκπεμπόμενοι ρύποι.

Subary_06

Κι εμείς κληθήκαμε για την πρώτη μας οδηγική δοκιμή τόσο του νέου Forester e-Boxer , όσο και του XV e-Boxer. Τα οδηγήσαμε τόσο στον ανοιχτό δρόμο, όσο και σε εκτός δρόμου διαδρομή, σε πίστα Moto Cross.

Η κινητήρια μονάδα των Forester και XV αποτελείται από τον καινούργιο Boxer DI με τον 2λιτρο θερμικό boxer και τον ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο αμέσως μετά το κιβώτιο ταχυτήτων ο οποίος αποδίδει 16,7 ίππους, αλλά και 66Nm ροπής. Και η ροπή αυτή είναι που κάνει τη μεγάλη διαφορά. Η ισχύς φτάνει τους 150 ίππους/5.600 σ.α.λ. και η ροπή τα 194 Nm/4.000 σ.α.λ. Το χαμηλό κέντρο βάρους του boxer κινητήρα μαζί με τα πλεονεκτήματα του Symmetrical AWD και τη νέα τεχνολογία, προσφέρουν μόνο πλεονεκτήματα.

Subary_07

Όσο για το κιβώτιο, αυτό παραμένει το αυτόματο Lineatronic, το οποίο τώρα έχει δεχτεί ειδικές τροποποιήσεις για την e Boxer τεχνολογία. Το βάρος του Forester φτάνει τώρα στα 1.656 κιλά, είναι δηλαδή 110 κιλά βαρύτερο. λόγω των μπαταριών του mild hybrid. Όμως ο κατασκευαστής του τονίζει ότι τώρα το Forester έχει κατά 11% χαμηλότερη κατανάλωση, με μέση κατανάλωση WLTP 8,1 λιτ/100 χλμ. και με εκπομπές CO2 185 γρμ/χλμ. Όσο για το XV καταναλώνει 7,9 λιτ/100 χλμ και εκπομπές CO2180 γρμ/χλμ.

Subary_08

Οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής παραμένουν ίδιες με το απερχόμενο μοντέλο. Όσο για τα οδηγικά χαρακτηριστικά των δύο ιαπωνικών τετρακίνητων αυτοκινήτων, αυτά παραμένουν παραδοσιακά και  αναλλοίωτα.  Η τεχνολογία Symmetrical AWD κρατάει σταθερά στο δρόμο τους τροχούς, όσο και ανώμαλο κι αν είναι το έδαφος. Η ακόμη πιο εξελιγμένη ανάρτηση εντυπωσιάζει σε κάθε περίπτωση, με το τιμόνι να λειτουργεί άριστα, οι κλίσεις του αμαξώματος να παραμένουν ελάχιστες, τα φρένα να είναι εξαιρετικά αποτελεσματικά και η περιμετρική ορατότητα σπουδαία.

Και ασφαλώς να υπενθυμίσουμε ότι το Forester διακρίθηκε σαν Best in class στο Euro NCAP, ως το ασφαλέστερο αυτοκίνητο στην κατηγορία του. Πέρα από την υπεροχή του πλαισίου του, προστατεύοντας οδηγό, επιβάτες και παιδιά, είναι εξοπλισμένο με ότι πιο σύγχρονο υπάρχει, όπως το EyeSight κια μια σειρά ακόμη από υπερσύγχρονες τεχνολογίες.

Subary_09

Οι τιμές των Subaru Forester & XV

Τιμές FORESTER e-BOXER

MY20 FORESTER 2.0i-L   Έκδοση FREE                      40.590€

MY20 FORESTER 2.0i-L   Έκδοση STYLE                    43.530€

MY20 FORESTER 2.0i-L   Έκδοση PREMIUM            48.420€

Τιμές XV 2.0 e-BOXER

MY20 XV 2.0i-S        Έκδοση STYLE                    37.480€

MY20 XV 2.0i-S        Έκδοση STYLE NAVI         39.310€

MY20 XV 2.0i-S        Έκδοση PREMIUM            41.040€

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO