Test Drive

XCeed 1.0 T-GDi 120 PS

Απολαυστικό στο δρόμο 

Πρόκειται για ένα καθαρό CUV (Crossover Utility Vehicle), όπως θέλουν να το ονομάζουν οι κατασκευαστές του ή crossover όπως συνήθως το αποκαλούμε οι περισσότεροι. Ωστόσο, το μήκους 4,395 μέτρων Kia XCeed είναι μακρύτερο κατά 8,5 εκ. από το γνωστό μας Ceed και δεν έχει σχεδόν καμιά σχέση με αυτό. Σχεδιαστικά είναι πολύ ενδιαφέρον, κατασκευαστικά είναι εξαιρετικό και από πλευράς οδικής συμπεριφοράς απολαυστικό και δυναμικό στο δρόμο.

Kia XCeed_03

Οδηγούμε το Kia XCeed στην έκδοση με κινητήρα 1.0 T-GDi 120 PS και διαπιστώνουμε ότι οι Κορεάτες έχουν σηκώσει τον πήχη πολύ ψηλότερα απ΄ ότι αρχικά θεωρήσαμε. Και να μην το συγχέουμε καθόλου με το 5θυρο Kia Ceed, διότι θα το αδικήσουμε. Διαφέρει εξωτερικά, το αμάξωμά του είναι εντελώς διαφορετικό, είναι ψηλότερο από το έδαφος και το μόνο κοινό που έχει με το 5θυρo Ceed είναι οι δύο εμπρός πόρτες του.  Ιδιαίτερα πρακτικό, χρηστικό και δυναμικό, διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, ακόμη και από την βασική του έκδοση, όπως full LED φώτα, αυτόνομη πέδηση, σύστημα διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας, αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων, οθόνη συστήματος πολυμέσων 8 ιντσών, προειδοποίηση σύγκρουσης κ.α.

Kia XCeed_04

Σχεδιαστικά έχει χαρακτηριστικά crossover, με κυρίαρχα να είναι η φαρδιά εμπρός μάσκα, τα "αιχμηρά" του εμπρός φωτιστικά του σώματα, οι οριζόντιες "λεπίδες"  και η ασημί του ποδιά στον εμπρός προφυλακτήρα, τα πλαστικά προστατευτικά στους τροχούς, οι πίσω διαχύτης που φιλοξενεί τις δύο απολήξεις της εξάτμισης, σε συνδυασμό με τα πίσω φωτιστικά του σώματα που είναι λεπτά κι εντυπωσιακά.

Και όλ'   αυτά "αμπαλάρονται" στο συνολικού μήκους 4,395 μέτρων αμάξωμα, με πλάτος 1,826 μ. ύψος 1,495 μ. και μεταξόνιο 2,650 μ. Η απόστασή του από το έδαφος φτάνει τα 172 χιλ. όταν "φοράει" 16άρες ζάντες και 184 χιλ. με 18άρες ζάντες. Είναι δηλαδή κατά 85 χιλ. μακρύτερο από το Ceed, πιο φαρδύ κατά 26 χιλ. και πιο ψηλό κατά 48 χιλ.

Kia XCeed_05

Ευχάριστη εντύπωση προκαλεί και το εσωτερικό του, με την προσεγμένη ποιότητα των υλικών του, τις λεπτομέρειες φινιρίσματος, την εργονομία του, αλλά και με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10,25 ιντσών. Σχεδιαστικά το εσωτερικό παραπέμπει το Ceed, δίχως αυτό να αποτελεί μειονέκτημα. Η θέση του οδηγού όμως στο XCeed είναι τοποθετημένη 37 χιλ. ψηλότερα προσφέροντας ακόμη καλύτερη περιμετρική ορατότητα. Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι επαρκέστατοι και λειτουργικοί και με τον χώρο αποσκευών να φτάνει τα 426 λίτρα. Είναι, δηλαδή, 31 λίτρα μεγαλύτερο από το Ceed. Με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων κατά 40:20:40 απελευθερώνεται χώρος 1.378 λίτρων.

Kia XCeed_06

Ο αποδοτικός και πολιτισμένος κινητήρας βενζίνης 1.0 T-GDi 120 PS που οδηγήσαμε είναι ο αξιόπιστος 3κύλινδρος τούρμπο ο οποίος αποδίδει ισχύ 120 ίππων/6.000 σ.α.λ. και 172Nm ροπής/1.500-4.000 σ.α.λ. Συνεργάζεται δε με ένα σαφές χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων. Αν και 3κύλινδρος, δεν παρατηρήθηκαν ούτε ενοχλητικοί θόρυβοι, ούτε κραδασμοί. Απεναντίας τραβά από τις χαμηλές στροφές, επιταχύνει με ιδιαίτερη ευκολία και κινεί με σβέλτους ρυθμούς το αμάξωμα των 1.332 κιλών. Επιταχύνει δε από 0-100 χλμ/ώρα σε 11,3 δευτ.

 

Η μέση του κατανάλωση κυμάνθηκε στα 6,9 λιτ/100 χλμ. από έναν κινητήρα αροντάριστο, ο οποίος είχε μόλις 30 χλμ. καταγεγραμμένα. Οι εκπομπές CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή του είναι από 124 έως και 130 γρμ/χλμ.

Kia XCeed_07

Η ρύθμιση των αναρτήσεων του XCeed, τώρα, είναι ελάχιστα πιο μαλακή αφού πρόκειται για ένα crossover. Οι λίγο πιο μεγάλες διαδρομές έχουν ευεργετικά αποτελέσματα, αφού "καταπίνουν" τις διάφορες ανωμαλίες του δρόμου, ιδίως τις εγκάρσιες. Η ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς εμπεριέχει γόνατα McPherson εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω.

Στο δρόμο η λειτουργία της ανάρτησης εντυπωσιάζει, αφού περνά με ιδιαίτερη επιτυχία κάθε ανωμαλία των δρόμων. Και στο χωματόδρομο συμπεριφέρεται υποδειγματικά για τον χαρακτήρα του. Η απόσταση από το έδαφος το κάνει να κινείται άνετα και οι λίγο μεγαλύτερες διαδρομές της ανάρτησης "ρουφάνε" αποτελεσματικά τα πάντα. Έχουν τοποθετηθεί υδραυλικά στοπ στα εμπρός αμορτισέρ, ενώ τα ελατήρια είναι 7% πιο μαλακά εμπρός και 5% πίσω.

Η πολύ καλή υποβοήθηση στο τιμόνι προσφέρει πλήρη πληροφόρηση στον οδηγό του. Στις στροφές οι κλίσεις παραμένουν πάντα λογικές και ελεγχόμενες, δίχως να τρομάζουν, ακόμη και τον σβέλτο οδηγό του. Και το πακέτο αυτό σε συνεργασία με τα αποτελεσματικά του φρένα και το εύχρηστο 6άρι κιβώτιο ολοκληρώνουν την πολύ καλή εικόνα του αυτοκινήτου.

Kia XCeed_08

Δείτε τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τα επίπεδα εξοπλισμού

στο αρχείο PDF

Το νέο Kia XCeed είναι διαθέσιμο σε τρία επίπεδα εξοπλισμού. Ήδη από το πρώτο επίπεδο ο εξοπλισμός του είναι ιδιαίτερα πλούσιος.

ΜΟΝΤΕΛΟ                              

 Προτεινόμενη Λιανική Τιμή €

XCeed 1.0T 120hp Launch Edition I       

         20.590

XCeed 1.0T 120hp Launch Edition II       

         21.190

XCeed 1.0T 120hp Launch Edition III       

         22.300

XCeed 1.4T 140hp Launch Edition III      

         25.990

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok