Test Drive

Σε κερδίζει από το πρώτο χιλιόμετρο

Το all time classic "Σιμπιζάκι", τώρα στην 5η γενιά του, εξακολουθεί να παραμένει μια εξαιρετικά σοβαρή πρόταση, με χαρακτηριστικά τα οποία του επιτρέπουν να πρωταγωνιστεί. Η έκδοση ντίζελ, την οποία είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε, εξακολουθεί να διατηρεί όλα τα υπέροχα οδηγικά χαρακτηριστικά του και επιπλέον δίνει έμφαση στην οικονομία καυσίμου, για όσους έχουν αυξημένες ανάγκες μετακίνησης, καλύπτοντας πολλά χιλιόμετρα.

Seat Ibiza Diesel_03

Το ισπανικό μοντέλο, γεμάτο προτερήματα, δείχνει και είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση η οποία δεν θα απογοητεύσει τον οδηγό του. Βασισμένο πάνω σε ένα εξαιρετικό πάτωμα, είναι ένα από τα μεγαλύτερα στην κατηγορία του, με νεανική εμφάνιση, που έχει συνολικό μήκος 4,06 μ. και μεταξόνιο 2,56 μ. Κατά συνέπεια διαθέτει και μια ιδιαίτερη ευρύχωρη καμπίνα επιβατών.

Seat Ibiza Diesel_04

Εκεί που επικεντρώνεται το ενδιαφέρον μας, είναι ο κινητήρας ντίζελ που προστέθηκε στη γκάμα του. Όταν πρωτοξεκίνησε η 5η γενιά του ισπανικού μοντέλου, δεν διέθετε κινητήρα ντίζελ. Τώρα όμως  ο 1,6 TDI δίνει μια νέα πνοή στο Ibiza, με εκδόσεις ισχύος 80,95 και 115 ίππων. Εμείς είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τη μεσαία έκδοση των 95 ίππων, ίσως την πιο εμπορική για τη χώρα μας. Ο κινητήρας συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο "κουμπώνει" πολύ καλά, διαθέτει τέλεια κλιμάκωση, καθιστώντας το Ibiza εξαιρετικά αξιόμαχο σε κάθε είδους διαδρομή. Η πολύ καλή ηχομόνωση που διαθέτει, δεν επιτρέπει την είσοδο θορύβων στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Seat Ibiza Diesel_05

Η μέση του κατανάλωση βρίσκεται στα 5,4 λιτ/100 χλμ. επίδοση ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα, τόσο σε κατανάλωση, όσο και σε επιδόσεις. Μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ.ώρα σε 10,2 δευτ. φτάνοντας στην τελική ταχύτητα των 182 χλμ/ώρα και έχοντας συνολικό βάρος 1.253 κιλών. Ο 16βάλβιδος κινητήρας με τους 2 εκ. επικεφαλής έχει χωρητικότητα 1.598 κ. εκ. με άμεσο ψεκασμό common rail με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, αποδίδοντας ισχύ 95 ίππων/2.750 - 4.600 σ.α.λ. Η ροπή του φτάνει τα 25,5 kgm/1.500 - 2.600 σ.α.λ.

Seat Ibiza Diesel_06

Όλα αυτά τα νούμερα "βγαίνουν" και στο δρόμο. Δηλαδή, χάρη στο εξαιρετικό του πλαίσιο και τη ζυγισμένη του ανάρτηση, κινείται ευθύβολα, με τη λειτουργία της ανάρτησης να συμπεριφέρεται άψογα στους κακούς ελληνικούς επαρχιακούς δρόμους. Δεν πρόκειται να τρομάζει τον οδηγό του, ακόμη κι αν το παρακάνει σε κάποιες στροφές, αφού οι κλίσεις του αμαξώματος παραμένουν πάντα περιορισμένες.

Γενικά η οδική του συμπεριφορά αυξάνει την εμπιστοσύνη του οδηγού, με το τιμόνι να παραμένει ακριβές και άμεσο και φυσικά με τα αποτελεσματικά του φρένα. Και αν ο οδηγός του το παρακάνει κάπου-κάπου, το ESP καραδοκεί για να επέμβει ομαλά προκειμένου να διατηρηθεί η σωστή πορεία του αυτοκινήτου.

Seat Ibiza Diesel_07

Η  θέση οδήγησης να είναι εξαιρετικά βολική, ακόμη και για δύσκολους σωματότυπους και το γεγονός αυτό αποτελεί ένα ακόμη θετικό παράγοντα προκειμένου ο οδηγός του να ευχαριστηθεί τις διαδρομές του. Εύχρηστο, πρακτικό και εργονομικό, διαθέτει αρκετούς αποθηκευτικούς χώρους και με τον χώρο αποσκευών να φτάνει τα 355 λίτρα, αριθμός κορυφαίος για την κατηγορία του.  Όσο για τους πίσω επιβάτες, οι δύο ενήλικοι θα βολευτούν δίχως συμβιβασμούς.

Seat Ibiza Diesel_08

Με πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού, το Ibiza diesel στην έκδοση style κοστίζει 14.650€. Πρόκειται όμως για μια έκδοση η οποία σε κερδίζει από το πρώτο κιόλας χιλιόμετρο με τη συμπεριφορά του, την ωριμότητά του, τον χαρακτήρα του, την ευρυχωρία, τα οδικά του χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις του.

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok