Test Drive

Διαβάζοντας την τάση της εποχής 

To νέο C3 Aircross ανεβάζει τον πήχη των MPV στην Ευρωπαϊκή αγορά έχοντας στη "φαρέτρα" των πολλών χαρισμάτων του την προχωρημένη εξωτερική σχεδίαση, τη σύγχρονη καμπίνα επιβατών, τους ικανοποιητικούς χώρους οι οποίοι συνδυάζονται με την πρακτικότητα, τον πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, την άνεση στην καθημερινότητα, μαζί με την ποιότητα κύλισης και την πολύ καλή του οδική συμπεριφορά.

Όχι δεν είναι πολλά αυτά τα χαρίσματα. Ίσως και λίγα να λέμε για ένα αυτοκίνητο το οποίο είναι σύγχρονο, εξαιρετικά πρακτικό και χρηστικό το οποίο συνδυάζεται με έναν πολύ καλό κινητήρα 1,2 λιτ PureTech ισχύος 110 ίππων. Πρόκειται για το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, το οποίο μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις.

Citroen Ce Aircross 1,2_ 03

Το Citroen C3 Aircross είναι άνετο, πρακτικό, ιδιαίτερα χρηστικό, έχει χαμηλό κόστος συντήρησης, πολύ καλή τεχνολογία εξοπλισμού και κινητήρων και οι τιμές του είναι πολύ λογικές για αυτά τα οποία προσφέρει. Ουσιαστικά ξεκινάνε από τα 15.450€. Η πιο πλούσια έκδοση Shine κοστίζει λίγο κάτω από τα 20.000 ευρώ με κινητήρα 1.2 PureTech 110hp και διαθέτει μεταξύ άλλων σύστημα Grip Control με Hill Descent Assist,  δίχρωμη οροφή, αυτόματο κλιματισμό, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες και ελαστικά All Seasons με ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.

H Citroen στόχευσε πολύ προσεκτικά στην B-SUV κατηγορία. Μετά την επιτυχία του C3 Picasso ο πήχης βρισκόταν ήδη ψηλά. Με απλές και μεθοδικές κινήσεις και στρατηγικές "σκανάρισε" τις τάσεις της αγοράς προσθέτοντας στην "συνταγή" της τον σχεδιασμό, την πρακτικότητα, τη χρηστικότητα, τους άνετους χώρους και τους ισχυρους και αποδοτικούς κινητήρες της γκάμας. Το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εντυπωσιακό και ιδανικό για όσους αναζητούν μια ανάλογη πρόταση στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Citroen Ce Aircross 1,2_ 04

Η εξωτερική του αισθητική αρέσει και περνά μια αίσθηση περιπέτειας στο μάτι του προσεκτικού παρατηρητή. Τα εμπρός λεπτά φώτα LED μαζί με τα τετράγωνα φωτιστικά σώματα δημιουργούν μια ιδιαίτερα ευχάριστη αίσθηση, την οποία συμπληρώνουν η "ποδιά" και ο διαχύτης.

Και για όσους θέλουν να εμπλακούν στο "παιχνίδι" της εξατομίκευσης, τότε ο υποψήφιος αγοραστής έχει να επιλέξει ανάμεσα από 85 συνδυασμούς χρωμάτων για το αμάξωμα αλλά και 5 για το εσωτερικό του. Μεγάλη "σπαζοκεφαλιά" για κάποιον που θέλει να κυκλοφορεί διαφορετικά.

Citroen Ce Aircross 1,2_ 05

Περνώντας στο εσωτερικό του, οι χώροι είναι πολύ καλοί προκειμένου να φιλοξενηθούν συνολικά 5 ενήλικες  μαζί με τις αποσκευές τους. Χώροι για μικροαντικείμενα βρίσκονται διάσπαρτοι και καλύπτουν κάθε ανάγκη. Όσο για τα πίσω καθίσματα είναι διαιρούμενα 60 - 40, το έδρανο σύρεται κατά 15 εκατ. προκειμένου να εξοικονομηθεί επιπλέον χώρος, δημιουργώντας χώρο για τις αποσκευές από 410 έως και 520 λίτρα. Αν η πίσω σειρά καθισμάτων αναδιπλωθεί, τότε ο διαθέσιμος χώρος αυξάνεται εντυπωσιακά στα 1.289 λίτρα.

Για τους λάτρεις της πρακτικότητας και της τεχνολογίας υπάρχει στον εξοπλισμό μια οθόνη αφής 7 ιντσών τοποθετημένη ιδανικά στην κεντρική κονσόλα. Από την οθόνη αυτή γίνεται ο έλεγχος του συστήματος κλιματισμού, του ηχοσυστήματος, του smartphone, της πλοήγησης και η σύνδεση μέσω Bluetooth. Υπάρχει ακόμη η δυνατότητα σύνδεσης με Android Auto και Apple CarPlay.

Citroen Ce Aircross 1,2_ 06

Σημαντικός παράγοντας στην απόλυτα ολοκληρωμένη εικόνα που μας προσφέρει το Citroen C3 Aircross είναι ο 3κύλινδρος βραβευμένος κινητήρας του. Με προηγμένη αντιρρυπαντική τεχνολογία ο 1.2 PureTech κινητήρας βενζίνης αποδίδει ισχύ 110 ίππων, με ροπή 205Nm από τις 1.750 σ.α.λ. , επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 10,2 δευτ. και η μέση εργοστασιακή του κατανάλωση φτάνει στα 4,7 λιτ/100 χλμ. με εκπομπές CO2 τα 108 γρμ/χλμ. Στην πράξη κατά τη διάρκεια της δικής δοκιμής η μέση του κατανάλωση κυμάνθηκε στα 7,5 λιτρα/ 100 χλμ.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας είχε 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ μόνο η έκδοση 1.2 PureTech με τους 82 ίππους φιλοξενεί 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Κατά τα άλλα υπάρχει στη προαιρετική διάθεση των πελατών και το ΕΑΤ6, το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Citroen Ce Aircross 1,2_ 07

Σαν γνήσιο "παιδί" της γαλλικής σχολής, το αυτοκίνητο παρουσιάζεται πολύ άνετο και ασφαλές στο δρόμο. Η λειτουργία της ανάρτησης είναι πολύ καλή σε κάθε είδους δρόμο, έχοντας εμπρός McPherson και  πίσω ημιάκαμπτο άξονα. Η λίγο πιο "σφιχτή" ανάρτηση έχει ευεργετικά αποτελέσματα, διότι δεν υπάρχουν κλίσεις στο αμάξωμα κινούμενοι με ταχύτητες ταξιδιού.

Ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο το οποίο θα εκτιμηθεί είναι η ηχομόνωση που υπάρχει στο αυτοκίνητο. Έχει γίνει εξαιρετική δουλειά, καθιστώντας το πραγματικά ταξιδιάρικο, ευχάριστο και ασφαλές. Με σαφές και ακριβές τιμόνι, με αποτελεσματικά φρένα, με πολύ καλή περιμετρική ορατότητα, σίγουρα θα πρέπει να το βάλετε στα "υπ΄ όψιν" εφ΄όσον αναζητάτε ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.

Citroen Ce Aircross 1,2_ 08

Για τελευταίο αφήσαμε κάτι ιδιαίτερα σημαντικό και πρακτικό. Πρόκειται για το Grip Control, τεχνολογία με την οποία ο οδηγός του μπορεί να κινηθεί δίχως σύστημα τετρακίνησης και εκτός δρόμου ή και σε γλιστερές επιφάνειες και μάλιστα με αυξημένη ασφάλεια. Η τεχνολογία αυτή της Citroen μας γλυτώνει από πολλές οδικές σκοτούρες.

Το Grip Control είναι εύκολο και πρακτικό σύστημα, αφού ο οδηγός του μπορεί να επιλέξει ένα  από τα πέντε προγράμματα οδήγησης που διαθέτει, μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη που βρίσκεται στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Το συνολικό του ύψος του αυτοκινήτου από το έδαφος που φτάνει τα 178 εκ. είναι ικανό να μας βγάλει ασπροπρόσωπους από δύσκολες και απαιτητικές καταστάσεις. Αξίζει να δείτε από κοντά το Grip Control της Citroen. Μπορεί να αναθεωρήσετε πολλά για την ασφαλή οδήγηση.

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok