Test Drive

Οδηγούμε Seat Ateca

Με πολλa χαρiσματα

Seat AtecaΤο πρώτο πραγματικό SUV της Seat είναι γεγονός. Οδηγούμε το Ateca για πρώτη φορά και διαπιστώνουμε ότι πρόκειται για ένα εξαιρετικά σύγχρονο αυτοκίνητο, με πολλά χαρίσματα και κορυφαία ποιότητα. Η παρουσία του δημιουργεί νέα δεδομένα στην κατηγορία, αφού κυριολεκτικά εκπλήσσει με την οδική του συμπεριφορά, την γκάμα κινητήρων, την ποιότητα κατασκευής, τον κορυφαίο εξοπλισμό του, αλλά και με τις τιμές του.

"Γεννημένο" στη Βαρκελώνη, εμπεριέχει όλα εκείνα τα κορυφαία τα οποία προκύπτουν από το group VW, αφού "πατάει" στην πλατφόρμα MQB και από εκεί και πέρα ξεκινάει η επανάσταση του. Ο "μικρός" 1.000άρης κινητήρας βενζίνης καινοτομεί και αναμένεται να διαδραματίσει σπουδαίο ρόλο στην αγορά μας. Μικρός, βέβαια, μόνο στα χαρτιά. Οδηγώντας το διαπιστώνει κανείς τη βελούδινη ποιότητα κύλισης, την άψογη λειτουργία της πίσω ανάρτησης, την εργονομία, τα κορυφαία τιμόνι και φρένα, την πολύ καλή περιμετρική ορατότητα, καθώς και την ευκολία οδήγησης που προσφέρει στον οδηγό του. Έχει γίνει σπουδαία δουλειά στο μοντέλο αυτό.

Και οι εκπλήξεις συνεχίζονται στο εσωτερικό του, αφού είναι τεχνολογικά πολύ προηγμένο κι εξοπλισμένο με τεχνολογίες που δεν μπορείς να φανταστείς. Η εργονομία, η ποιότητα, οι διαθέσιμοι χώροι είναι τομείς που θα μπορούσαμε να ασχοληθούμε για ώρα. Τα τρία επίπεδα εξοπλισμού του είναι υπερπλήρη στις εκδόσεις 4Χ2 και 4Χ4. Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει και η γκάμα κινητήρων. Στις εκδόσεις βενζίνης προσφέρεται με 1,0 ECO TSI με 115 hp, 1,4 TSI 150hp ACT, 1,4 TSI 150hp DSG, 1,4 TSI 150hp 4Drive & 1,4 150hp 4Drive DSG. Από πλευράς ντίζελ εξοπλίζεται με τους 1,6 TDI 115hp, 2,0 TDI 150hp 4Drive & 2,0 190hp DSG. Από τη νέα χρονιά θα προστεθούν στη γκάμα κινητήρων ο βενζινοκίνητος 2,0 TSI 190hp 4Drive DSG και οι ντίζελ 2,0 TDI 150hp & 2,0 TDI 150hp DSG συμπληρώνοντας κάθε γούστο και απαίτηση.

Seat AtecaΣτο δρόμο η εμπειρία μας από τον 1.000άρη κινητήρα ήταν πολύ καλή, αφού εκπλήσσει με τις επιδόσεις του. Σημαντικό ρόλο παίζει και το συνολικό του βάρος, αφού φτάνει μόλις τα 1.280 κιλά, μαζί με τον οδηγό του, παραπέμποντας περισσότερο σε κλασικό επιβατικό και όχι σε SUV. Αξίζει κανείς να το οδηγήσει πριν το επιλέξει. Αυτή η έκδοση δεν είναι όμως διαθέσιμη με τετρακίνηση.

Το νέο Seat Ateca αν και έχει δυνατό ανταγωνισμό, μπορεί με αξιώσεις να διαγράψει σημαντική εμπορική πορεία, με δεδομένο όλα τα μοναδικά ατού που διαθέτει, αλλά και δύο επιπλέον, τον 1.000άρη κινητήρα του και τις πολύ καλές τιμές του. Αυτές ξεκινούν από 19.500 ευρώ για την έκδοση με τον μικρότερο κινητήρα και φτάνουν στα 35.000 ευρώ στους κινητήρες βενζίνης 2,0 στην 4κίνητη έκδοση 4Drive DSG. Οι εκδόσεις ντίζελ ξεκινούν από τα 23.850 ευρώ για να φτάσουν στα 35.700 ευρώ στην έκδοση 2.0 4Drive DSG.

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok