Test Drive

Το δύσκολο παίρνει χρόνο, το ακατόρθωτο λίγο παραπάνω

Στη Βαρκελώνη είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το εντελώς νέο Lexus UX 250h στα πλαίσια της πανευρωπαϊκής του παρουσίασης. Πιο συγκεκριμένα "γευτήκαμε" και την κορυφαία τεχνολογία του εξαιρετικής σε όλα της τετρακίνητης έκδοσης με την μοναδική ρυθμιζόμενη ανάρτηση F sport.  Και η αίσθηση που προσφέρει το αυτοκίνητο είναι συγκλονιστική. Άμεσα μπορεί και "εισπράττει" ο οδηγός του τα κορυφαία κρατήματα, την υψηλή του ποιότητα με τα ανεπανάληπτα οδικά του χαρακτηριστικά. Σε αυτά να προσθέσουμε την εντυπωσιακή του εξωτερική σχεδίαση και τον ξεχωριστό premium χαρακτήρα του.

Lexus_UX_250h_ 03

Οι δημιουργοί του πιστεύουν ότι το δύσκολο παίρνει πάντα χρόνο για να επιτευχθεί. Το ακατόρθωτο λίγο παραπάνω. Και φαίνεται ότι το κατάφεραν σε όλα. Φέτος, η Lexus συμπληρώνει 30 χρόνια ιστορίας και δημιουργίας. Ξεκινώντας από τις ΗΠΑ, τότε, με τα IS και ES. Δέκα χρόνια αργότερα η Lexus αποβιβάζεται στην Ελλάδα, δημιουργώντας τη Lexus Ελλάς. Και φτάνοντας στο σήμερα, το νέο UX αποτελεί τη μόνη εναλλακτική κίνηση σε σχέση με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στη κατηγορία του στη χώρα μας.

Lexus_UX_250h_ 04

Με συντελεστή οπισθέλκουσας cd 0,33 το νέο Lexus UX μπορεί και προσφέρει ένα συνδυασμό μοναδικών χαρακτηριστικών σε  όλους τους τομείς. Εξαιρετικά στιβαρό πλαίσιο, κορυφαία ηχομόνωση καμπίνας επιβατών, υβριδικό σύστημα με υπέροχες επιδόσεις και εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση η οποία κυμαίνεται από 3,5 λίτρα/100 χλμ σε αστικές διαδρομές για να φτάσει κάτω από πολύ πίεση  στα 8,5 λίτρα σε "φιδίσιες" ημιορεινές διαδρομές και 5,0 λίτρα/100 στον ανοιχτό δρόμο. Αν αυτές δεν είναι υπέροχες καταναλώσεις, τότε τι μπορεί να είναι. Από την άλλη, οι αναρτήσεις λειτουργούν απίστευτα σε συνδυασμό με την τετρακίνηση και το πλαίσιο, το οποίο πραγματικά εντυπωσιάζει.

Δείτε το Lexus UX

Η επόμενη ευχάριστη αίσθηση έρχεται από το σύστημα διευθύνσεως. Εξαιρετικά ευέλικτο στο αστικό περιβάλλον, αποδεικνύεται ευθύβολο στον ανοιχτό δρόμο και σε συνδυασμό με την πραγματικά εντυπωσιακή του  ανάρτηση ταξιδεύει με κορυφαίες premium προδιαγραφές. Το άκαμπτο πλαίσιο δίχως κλίσεις στις κλειστές στροφές, παραμένει "κολλημένο" στο δρόμο, προσφέροντας υπέροχα οδικά χαρακτηριστικά. Καταπληκτική πρόταση στην κατηγορία, ίσως σήμερα η κορυφαία που μπορεί να υπάρχει.

Lexus_UX_250h_ 05

Η ονομασία του προέρχεται από το Urban + X-over (crossover) = UX. Και στη χώρα μας  το C SUV premium είναι ήδη διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις εμπροσθιοκίνητες και τετρακίνητες.

Με κίνηση εμπρός

Dynamic  προς 37.600€

Executive προς 41.100€

Luxury προς 44.800€

 

Με τετρακίνηση

AWD Dynamic  προς 39.800€

AWD Executive προς 43.300€

AWD Luxury προς 47.000

Lexus_UX_250h_ 06

To νέο Lexus UX είναι διαθέσιμο στην αγορά μας με 6 χρόνια εγγύηση και 6 χρόνια οδική βοήθεια, αλλά και με 11ετή εγγύηση για την υβριδική τεχνολογία.

Μπροστά του έχει να ανταγωνιστεί τη Mercedes GLA, το Audi Q3, τη BMW X1, αλλά γιατί όχι και το νέο DS7 Crossback. Γενικά και με το μοναδικό του χαρακτήρα και τεχνολογία στοχεύει ευθέως σε ότι crossover μπορεί να υπάρχει στην premium κατηγορία.

Lexus_UX_250h_ 07

Εξωτερικά το premium crossover εντυπωσιάζει με τον σχεδιασμό και την αισθητική του. Έχει μήκος 4.495 χιλ. πλάτος 1.840 χιλ. και ύψος 1.520 χιλ. Στο εσωτερικό η κορυφαία ποιότητα κυριαρχεί και εντυπωσιάζει. Και το γεγονός αυτό δεν είναι σχήμα λόγου. Τα μαλακά υλικά, το εξαιρετικό φινίρισμα, η γενικότερη αίσθηση, αλλά και οι δερμάτινες επενδύσεις ραμμένες με την ιαπωνική τεχνική sashiko, όμοια με αυτή που εφαρμόζεται στις στολές τζούντο δεν αφήνουν περιθώρια για ψεγάδια.

Lexus_UX_250h_ 08

Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός και ιδιαίτερα εύκολος στην "ανάγνωση". Ο ιδιαίτερα μοντέρνος διάκοσμος διαθέτει και μια μεγάλη οθόνη στο κεντρικό ταμλό 7 ή 10,3 ιντσών, αναλόγως της έκδοσης. Πολύ εύκολο στο χειρισμό του δεν θα απαιτηθεί ιδιαίτερος χρόνος για την πλήρη εξοικείωση.

Lexus_UX_250h_ 09

Και εισερχόμαστε τώρα στο άκρως ενδιαφέρον τμήμα του αυτοκινήτου. Την υβριδική τεχνολογία του Lexus UX 250h της 4ης γενιάς Lexus Hybrid Drive . Το premium crossover φιλοξενεί ένα συμβατικό κινητήρα 2.000 κ. εκ. ισχύος 146 ίππων, ενώ συνδυάζεται και με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 109 ίππων. Ο τελευταίος βρίσκεται τοποθετημένος στον πίσω άξονα και προσφέρει συνδυαστική ισχύ 184 ίππων.

Lexus_UX_250h_ 10

Με μετάδοση κίνησης γίνεται μέσω του κιβωτίου eCVT στον εμπρός άξονα, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα τετρακίνησης. Τότε υπάρχει κατανομή μέσω του VCS, του συστήματος δυναμικής ευστάθειας, με έως και 80% μεταφοράς ροπής με ταχύτητα έως 70 χλμ/ώρα.

Lexus_UX_250h_ 11

Όσον αφορά τις επιδόσεις το εμπροσθιοκίνητο UX 250h επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 8,5 δευτ. και το AWD σε 8,7 δευτ. Όλα τα UX 250h, μποσθιοκίνητα ή τετρακίνητα διαθέτουν μπαταρία NiMH (νικελίου - καδμίου) λειτουργεί με τάση 216V και αποτελείται από 180 κυψέλες. Όσο για τη φόρτισή της, αυτό συμβαίνει με την ανάκτηση της ενέργειας κατά την επιβράδυνση και το φρενάρισμα.

Lexus_UX_250h_ 12

Είναι φυσικό και λογικό, το εξαιρετικό Lexus UX να εξοπλίζεται με ότι πιο σύγχρονο υπάρχει σήμερα στον τομέα της ασφάλειας. Με 10 συνολικά αερόσακους, εφοδιάζεται ακόμη με Lexus Adaptive Variable Suspension (AVS), την ενεργητική ανάρτηση η οποία μπορεί να παραμετροποιηθεί από το πρόγραμμα που διαθέτει, που είναι το Eco, Normal, Sport S (σε συγκεκριμένες εκδόσεις) και Custom. Η παρέμβαση γίνεται στο σύστημα διεύθυνσης και στον κινητήρα. Άλλα εξελιγμένα συστήματα ασφαλείας του αυτοκινήτου είναι το Lexus Safety System Pre Collision system, Adaptive Cruise Control, Lane Departure Alert, Road Sign Assist, Lane Traction Assist καθώς και κάμερες 360 μοιρών για πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου.

Lexus_UX_250h_ 14

 

 

 

 

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok