Test Drive

Ελιξίριο νεότητας 

Έχοντας στα χέρια μας για λίγες ημέρες το εξαιρετικό Hyundai i30 “N”, διαπιστώνουμε ότι σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τη Hyundai Motor - εισάγοντας το πρώτο μοντέλο υψηλών επιδόσεων της σειράς N, κατασκευασμένο για να προσφέρει εκπληκτική οδηγική απόλαυση για όλους. Η σειρά N γεννήθηκε στο Namyang της N. Κορέας και ολοκληρώθηκε στη πίστα Nürburgring. Το 'N' (που εμπνέεται από το σχήμα ενός σικέιν αγωνιστικού περάσματος) αντιπροσωπεύει την ουσία της εξέλιξης των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων της Κορεατικής μάρκας.  Αποπνέει την εμπειρία της Hyundai Motorsport στο WRC από το 2014.

Ανεβάζει τους κτύπους της καρδιάς κατακόρυφα και σε κάνει να αισθάνεσαι νέος, ζωντανός, ευδιάθετος και ορεξάτος για γνήσια σπορ οδήγηση. Είναι απίστευτο στο που έχει φτάσει η Hyundai τα τελευταία χρόνια. Οι παλιοί ξεχάστε ότι ξέρατε για τη μάρκα. Πρόκειται για κάτι άλλο, εκρηκτικό, διαφορετικό, εξαιρετικά εξελιγμένο, έτοιμο να σε κάνει παιδί.

Hyubdai i 30 N 275hp_ 03

Fun to Drive

Έχει αναπτυχθεί με βάση τρεις πυλώνες που εστιάζουν στο πλαίσιο «Fun to Drive»: Corner Rascal, Everyday Sports Car και Race Track Capability.Το i30 N έχει σχεδιαστεί για να κάνει την καρδιά του οδηγού να κτυπά πιο γρήγορα όταν εκείνος ή εκείνη βρίσκεται πίσω από το τιμόνι. Αντί να επικεντρώνεται σε απόλυτους αριθμούς, η Hyundai Motor επέλεξε να εστιάσει στη οδηγική απόλαυση και τη συναισθηματική επίδραση στους καρδιακούς παλμούς του οδηγού ανά λεπτό (BPM), αντί να μετρά απλώς τις στροφές ανά λεπτό (RPM). Όταν ο οδηγός αγγίξει το γκάζι, η λειτουργία Rev συμβαδίζει με την ομαλή αλλαγή ταχυτήτων, ενώ η λειτουργία overboost αυξάνει τη ροπή (+ 8%) και την επιτάχυνση (+ 6-7%). Το συναίσθημα ενισχύεται από τον συναισθηματικό ήχο του αυτοκινήτου από την διπλή εξάτμιση με σιγαστήρα και το μεταβλητό σύστημα βαλβίδων εξαγωγής. Η καμπίνα του i30 N παρουσιάζει βασικές παραμέτρους επιδόσεων μέσω του νέου ταμπλό και την 8 ιντσών οθόνη ελεύθερης διακύμανσης, όπως ο μετρητής G-Force για ζωντανή παρακολούθηση των επιδόσεων.

Hyubdai i 30 N 275hp_ 04

Corner Rascal

Λατρεύει τις στροφές. Το λογότυπο N εμπνέεται από το σχήμα ενός σικέιν αγωνιστικού περάσματος, το απόλυτο κομμάτι των δοκιμαστικών διαδρομών, όπου το i30 N επιτυγχάνει μέγιστη πρόσφυση, ακρίβεια και οδηγική αίσθηση. Ο ισχυρός υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2.0 λίτρων προσφέρει ισχύ έως 275 PS και ροπή 353 Nm. Διαθέτει μπροστινή κίνηση και 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

Το i30 N είναι αεροδυναμικά σχεδιασμένο ώστε να κρατά το αμάξωμα σταθερό στο δρόμο όταν απαιτείται μέγιστη έλξη. Το σύστημα Electronic Limited Slip Differential (E-LSD) βελτιώνει τα κρατήματα και παρέχει μέγιστη ισχύ στο δρόμο. Για τους φανατικά ενθουσιώδεις το σύστημα Electronic Stability Control (ESC) μπορεί να απενεργοποιηθεί εντελώς για μέγιστη οδηγική ελευθερία. Προκειμένου να προσφέρουν στους οδηγούς και τους επιβάτες τη μέγιστη άνεση, τα ειδικά σχεδιασμένα N σπορ καθίσματα προσφέρουν μέγιστη ευστάθεια και πλευρική στήριξη σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.

Hyubdai i 30 N 275hp_ 05

Sport καθημερινό αυτοκίνητο

Παράγεται στη μονάδα παραγωγής Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) στο Nošovice της Τσεχίας. Προσφέρει δε μια μεγάλη ποικιλία επιλογών, με επιδόσεις και πρακτικότητα για να δημιουργήσει το καλύτερο συναίσθημα στον οδηγό. Υπάρχουν πέντε λειτουργίες οδήγησης, όπως Eco, Normal, Sport, N και N Custom, οι οποίες μπορούν να επιλεγούν χρησιμοποιώντας δύο ειδικά μπουτόν στο τιμόνι. Οι διαφορετικές λειτουργίες μεταβάλλουν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, προσαρμόζοντας τις παραμέτρους υψηλών επιδόσεων του κινητήρα, τον ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας (ESC), το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (E-LSD), τον ήχο, το σύστημα διεύθυνσης και τη λειτουργία Rev. Επιπλέον, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το κουμπί λειτουργίας Rev στο τιμόνι για να αυξήσει τις στροφές του κινητήρα κατά την μετάβαση από μια υψηλότερη σε μια χαμηλότερη ταχύτητα, ενώ ο έλεγχος εκκίνησης του αυτοκινήτου βοηθά στον έλεγχο ροπής του κινητήρα.

Προσφέρει υψηλό επίπεδο ακρίβειας στο τιμόνι του, εμπνέοντας  εμπιστοσύνη στον οδηγό: το σύστημα R-MDPS, παρέχει σταθερότητα στο όχημα σε υψηλές ταχύτητες και κάνει το αυτοκίνητο να ανταποκρίνεται άμεσα και στις χαμηλότερες ταχύτητες.

Hyubdai i 30 N 275hp_ 06

Launch Control

 Ρυθμίζει τη ροπή του κινητήρα όταν ξεκινάει από στάση, βοηθώντας στην εκκίνηση του σαν επαγγελματία οδηγό αγώνων. Με τον ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας (ESC) εκτός λειτουργίας και τον αποσυνδεδεμένο συμπλέκτη, η πρώτη ταχύτητα μπορεί να ενεργοποιηθεί αμέσως απελευθερώνοντας το πεντάλ του συμπλέκτη μέσα σε πέντε δευτερόλεπτα μετά την πλήρη επιτάχυνση.

Rev matching

Η λειτουργία αυτή ρυθμίζει αυτόματα τις στροφές του κινητήρα όταν ο οδηγός μεταβαίνει από μια υψηλότερη σε μια χαμηλότερη ταχύτητα. Συνεπώς, ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης, επιτρέπει ομαλότερες ή πιο σπορ μεταβάσεις. Το μπουτόν Rev matching μπορεί να ενεργοποιηθεί εύκολα με το χέρι, καθώς βρίσκεται στη δεξιά πλευρά του τιμονιού.

Hyubdai i 30 N 275hp_ 07

Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (ECS)

Ελέγχοντας τη δύναμη απόσβεσης, βελτιώνονται και η οδήγηση και η σταθερότητα. Ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, από τα καθημερινά δρομολόγια μέχρι την οδήγηση σε πίστα, η απόδοση του οχήματος μπορεί να ρυθμιστεί. Η χρήση ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας εγγυάται ακριβή και άμεσο έλεγχο της δύναμης απόσβεσης. Επιτρέπει στον οδηγό να επηρεάζει την ακαμψία της ανάρτησης με το πάτημα ενός κουμπιού.

Ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας (ESC)

Το σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας (ESC) σταθεροποιεί το όχημα κατά τη διάρκεια ελιγμών. Εάν είναι επιθυμητό, ​το σύστημα ESC μπορεί να απενεργοποιηθεί εντελώς για μεγιστοποίηση της αίσθησης οδήγησης σε πίστα.

Hyubdai i 30 N 275hp_ 08

Ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (E-LSD)

Η σταθερότητα του στις στροφές επιτυγχάνεται με διαφορετικά χαρακτηριστικά επιδόσεων, όπως το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (E-LSD). Αυτό επιτρέπει στους τροχούς να γυρίζουν σε διαφορετικές ταχύτητες εφαρμόζοντας διαφορετικές ποσότητες ροπής, ανάλογα με τη μεταφορά φορτίου από τον εσωτερικό προς τον εξωτερικό τροχό εμπρός άξονα. Η ολίσθηση του τροχού σε συγκεκριμένες συνθήκες μειώνεται και η υποστροφή στις στροφές ελαχιστοποιείται. Το σύστημα E-LSD αυξάνει τη μέγιστη ταχύτητα στροφών και την οδηγική απόλαυση.

 

Ηλεκτρονική γεννήτρια ήχου (ESG)

Για να προσφέρει στο εσωτερικό του μια πραγματική εμπειρία υψηλών επιδόσεων, παράγεται από τον κινητήρα ένας σπορ ήχος προερχόμενος από την ηλεκτρονική γεννήτρια ήχου στο πλαίσιο του αμαξώματος. Στην καμπίνα, στη βάση του παρμπρίζ, παρέχει επιπλέον ακουστική για να ταιριάζει με τη διάθεση του οδηγού.

Hyubdai i 30 N 275hp_ 09

Σύστημα βαλβίδων μεταβλητής εξαγωγής

Ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει διαφορετικούς ήχους εξάτμισης και έτσι να διαχειριστεί ενεργά τη βαλβίδα εξαγωγής. Ο ήχος διαφέρει ανάλογα με το μέγεθος του ανοίγματος της βαλβίδας. Η διπλή εξάτμιση διαθέτει πολλαπλές ρυθμίσεις, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να αυξάνει τον όγκο του ήχου από την κανονικό σε πολύ ισχυρό.

Λειτουργίες οδήγησης

Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε πέντε λειτουργίες οδήγησης: Eco, Normal, Sport, N και N με προσαρμοσμένες ρυθμίσεις, οι οποίες μπορούν να ενεργοποιηθούν χρησιμοποιώντας τα δύο ειδικά μπουτόν στο τιμόνι. Οι διαφορετικοί τρόποι  μεταβάλλουν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ρυθμίζοντας τις παραμέτρους του κινητήρα, τις αποσβέσεις, τον ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας (ESC), ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (E-LSD), τον ήχο του κινητήρα, το σύστημα διεύθυνσης και τη λειτουργία Rev. Στη λειτουργία N Custom, οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν από τις ρυθμίσεις Eco, Normal, Sport και Sport + για κάθε εξάρτημα υψηλής απόδοσης που ταιριάζει με τις προτιμήσεις οδήγησης και τις οδικές συνθήκες.

Hyubdai i 30 N 275hp_ 10

Με καρδιά λιονταριού

Το i30 N διαθέτει έναν υπερ-τροφοδοτούμενο κινητήρα 2.0 λίτρων με δύο επιλογές: τον κινητήρα Standard Package που αποδίδει 250 PS, ενώ η μέγιστη ισχύς του κινητήρα Performance Package αποδίδει 275 ίππους. Και οι δύο επιλογές παρέχουν μέγιστη ροπή 353 Nm και φτάνουν σε μέγιστη ταχύτητα 250 km/h. Η έκδοση των 250 PS επιταχύνει στα 100 km/h σε 6,4 δευτερόλεπτα  και αντίστοιχα η έκδοση 275 PS σε 6,1 δευτερόλεπτα .

Ο κινητήρας διατίθεται με μπροστινή κίνηση και 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Με πακέτο επιδόσεων περιλαμβάνει αποκλειστικά ελαστικά Hyundai N 19 ιντσών Pirelli P-Zero υψηλής αντοχής, διακριτικές κόκκινες δαγκάνες φρένων N και μεγαλύτερους δίσκους φρένων (μπροστά 18 ιντσών, 17 ιντσών πίσω). Το σύστημα ηλεκτρονικής περιορισμένης ολίσθησης (E-LSD) και το σύστημα μεταβλητής βαλβίδας εξαγωγής είναι πρόσθετα χαρακτηριστικά που περιλαμβάνονται στο πακέτο επιδόσεων για να παρέχουν την βέλτιστη εμπειρία σε αγώνες σε πίστα.

Hyubdai i 30 N 275hp_ 11

Η προτροπή μας

Αν το βρείτε σε επίσημο - εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο επιδιώξτε πάσει θυσία ένα test drive. Η εμπειρία είναι απερίγραπτη, η αίσθηση ανεπανάληπτη, ενώ ταυτόχρονα θα εκτοξευτεί ο σεβασμός σας κατακόρυφα για την κορεατική εταιρεία. Έγινε σπουδαία δουλειά! Όσο για την τιμή του αποτελεί άλλη μια ευχάριστη έκπληξη. 

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok