Test Drive

H διαφορετικότητα της άνεσης

Citroen C4 Cactus 10Είναι το πρώτο Citroën στην Ευρώπη που, στο πλαίσιο του προγράμματος Citroën Advanced Comfort®, διαθέτει το νέο σύστημα ανάρτησης με Progressive Hydraulic Cushions™ (PHC), προσφέροντας την αίσθηση της οδήγησης πάνω σε ένα μαγικό χαλί. Είναι επίσης το πρώτο μοντέλο παγκοσμίως που διαθέτει τα καινοτόμα Advanced Comfort καθίσματα για κορυφαία επίπεδα άνεσης.

Πρόκειται για ένα ο αναβαθμισμένο και εφοδιασμένο με τις σταθερές αξίες της Citroën μοντέλο, σε ότι αφορά την τεχνολογία, την άνεση και τους κινητήρες. Το Νέο Citroën C4 Cactus συνδυάζει την ιδιαίτερη Citroen C4 Cactus 14προσωπικότητα, με μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης (9 εξωτερικά χρώματα, 4 χρωματικά πακέτα, 31 συνδυασμοί και 5 πακέτα για το εσωτερικό), με 12 συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, 3 τεχνολογίες συνδεσιμότητας και υπερσύγχρονους κινητήρες τελευταίας γενιάς, ισχύος έως 130 ίππων. Αξιοποιώντας, δε, το μεταξόνιο των 2,60 μέτρων και τους κοντούς προβόλους εμπρός και πίσω, προσφέρει από τη μια την ευρυχωρία που απαιτείται από ένα μοντέλο της κατηγορίας και από την άλλη την ευελιξία που είναι άκρως επιθυμητή στην καθημερινή χρήση.

Citroen C4 Cactus 13Με έντονο στυλ
Δείχνει τώρα πιο πλατύ, με τα φώτα “δύο επιπέδων” στο εμπρός τμήμα του, να εναρμονίζονται με τη σχεδιαστική ταυτότητα της Citroën και με τα νέα, μεγαλύτερου πλάτους, πίσω φωτιστικά σώματα τεχνολογίας 3D LED να ενισχύουν με τον τρόπο τους το τεχνολογικό προφίλ του αυτοκινήτου. Από την άλλη μεριά, τα νέας σχεδίασης AIRBUMP® είναι πλέον χαμηλά τοποθετημένα στις πόρτες και τις προστατεύουν από μικροσυγκρούσεις, συμβάλλοντας στη μείωση του κόστους χρήσης του αυτοκίνητου. Με το ύψος να έχει συγκρατηθεί στο 1,48 μ. διαθέτει μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και μαύρα διακοσμητικά στις κολώνες που δημιουργούν την αίσθηση ότι η οροφή αιωρείται πάνω από το αμάξωμα.

Citroen C4 Cactus 16Ευρύχωρο και φωτεινό
Βασισμένο στην πλατφόρμα PF1 του PSA Group, διαθέτει μεταξόνιο 2,60 μέτρων, δημιουργώντας μεγάλους χώρους για τους επιβάτες. Το εσωτερικό του χαρακτηρίζεται από στοιχεία που παραπέμπουν στη λαμπρή ιστορία της εταιρίας, όπως οι ιμάντες στις πόρτες και το ανάγλυφο μοτίβο στο ντουλαπάκι του συνοδηγού. Η κεντρική οθόνη αφής και ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων, δημιουργούν ένα ευάερο κόκπιτ με 100% ψηφιακό interface και χειριστήρια που ομαδοποιούνται γύρω από την 7 Citroen C4 Cactus 18ιντσών οθόνη αφής.

Ξεχωρίζει η πανοραμική γυάλινη οροφή που προσφέρει ένα ευχάριστο αίσθημα ευεξίας και άνεσης σε όλους τους επιβάτες, ενώ διαθέτει και υψηλή θερμική προστασία, αφού αφήνει το φως να περνά, αλλά χωρίς να τυφλώνει, καθώς κατακρατεί τη θερμότητα και τις ακτίνες UV στον ίδιο βαθμό με γυαλιά ηλίου κατηγορίας 4.

Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 358 λίτρων, ενώ Citroen C4 Cactus 21με την ανάκληση του διαιρούμενου (60/40) πίσω καθίσματος, μπορούν να μεταφερθούν έως 1.170 λίτρα αποσκευών. Ο εξοπλισμός, τέλος, περιλαμβάνει μια σειρά στοιχεία που διευκολύνουν την καθημερινότητα στο Νέο C4 Cactus, όπως τα φώτα οροφής LED - εμπρός και πίσω, ο εσωτερικός ηλεκτροχρωμικός καθρέπτης, οι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, τα ηλεκτρικά παράθυρα “one-touch” με λειτουργία ασφαλείας κλπ.

Citroen C4 Cactus 15Ανάρτηση με Progressive Hydraulic Cushions
Είναι το πρώτο μοντέλο στην Ευρώπη που διαθέτει ανάρτηση με Progressive Hydraulic Cushions ™ (PHC), μία καινοτομία της Citroën που θα δούμε να τοποθετείται στο μέλλον και σε άλλα μοντέλα της εταιρίας. Περίπου 20 διπλώματα ευρεσιτεχνίας κατοχυρώθηκαν κατά την ανάπτυξη της νέας ανάρτησης, τα αμορτισέρ της οποίας διαθέτουν δύο υδραυλικά στοπ (ένα για τη συμπίεση και ένα για την αποσυμπίεση) που εξαλείφουν το «τράνταγμα» που Citroen C4 Cactus 12δημιουργείται όταν μια συμβατική ανάρτηση φτάνει στο τέλος της διαδρομής της. Έτσι, το νέο C4 Cactus συμπεριφέρεται σαν "μαγικό χαλί", χωρίς από την άλλη να στερείται ο οδηγός κάτι από τη δυνατότητα ελέγχου του αυτοκινήτου και την απόλαυση της οδήγησης.

Συστήματα και τεχνολογίες
Το νέο C4 Cactus είναι εξοπλισμένο με συστήματα υποστήριξης τα οποία προσφέρουν άνεση και ασφάλεια απλοποιώντας την οδήγηση, διατηρούν τον οδηγό σε επαγρύπνηση και μειώνουν τον κίνδυνο ατυχήματος.

Citroen C4 Cactus 17Πρόκειται για τα Active Safety Brake (Σύστημα Αυτόματης Πέδησης – λειτουργεί σε ταχύτητες από 5 km/h έως 85 km/h), Speed Limit Recognition System and Recommendation (Σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας), Lane Departure Warning System (Σύστημα προειδοποίησης απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας - σε ταχύτητες πάνω από 60 km/h), Coffee Break Alert (Ειδοποίηση για στάση), Blind Spot Monitoring System (Σύστημα παρακολούθησης τυφλών σημείων), Park Assist (Υποβοήθηση παρκαρίσματος), Reversing Camera (Κάμερα οπισθοπορείας), Hill Start Assist (Υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα - σε κλίσεις άνω του Citroen C4 Cactus 203%), Static Cornering Lights (Στατικά φώτα στροφής - λειτουργεί σε ταχύτητες άνω των 40 km/h,) Keyless Access and Start (Πρόσβαση και εκκίνηση χωρίς κλειδί) και Grip Control (Έλεγχος πρόσφυσης).

Επιπροσθέτως, το νέο C4 Cactus προσφέρει στους επιβάτες του την απαραίτητη στις μέρες μας πρόσβαση στο διαδίκτυο με τα συστήματα Mirror Screen Function (λειτουργία με Android Auto, Apple CarPlay ™ και MirrorLink®), CITROËN Connect Nav (σύστημα 3D πλοήγησης τελευταίας γενιάς με φωνητικό έλεγχο της πλοήγησης, του τηλεφώνου και των πολυμέσων) και CITROËN Connect Box με SOS & Assistance Pack (κλήση έκτακτης ανάγκης και υπηρεσία βοήθειας).

Κινητήρες
Εφοδιάζεται με τους πολυβραβευμένους 3-κύλινδρους βενζινοκινητήρες PureTech (“Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς” 2015, 2016 και 2017) και κινητήρες πετρελαίου BlueHDi που συνδυάζουν τη χαμηλή κατανάλωση με την οδηγική ευχαρίστηση και το σεβασμό στο περιβάλλον.

Citroen C4 Cactus 23Βενζίνη: Η υψηλότερης απόδοσης έκδοση του νέου C4 Cactus είναι διαθέσιμη με τον υπερτροφοδοτούμενο PureTech 130 S&S. Ακολουθούν οι εκδόσεις: ο PureTech 110, επίσης υπερτροφοδοτούμενος, διατίθεται με χειροκίνητο κιβώτιο (έκδοση “PureTech 110 S&S manual”) ή με το 6 σχέσεων αυτόματο “EAT6” για μέγιστη οδηγική ευχαρίστηση και άνεση (έκδοση “PureTech 110 S&S EAT6”). Η βασική έκδοση του μοντέλου κινείται από τον PureTech 82, που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Πετρέλαιο: Είναι διαθέσιμο με τον BlueHDi 100 manual και τον BlueHDi 100 S&S manual. Το φθινόπωρο θα διατίθεται με έναν ακόμη κινητήρα πετρελαίου συνδυασμένο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ΕΑΤ6, τον BlueHDi 120 S&S EAT6, για τους οδηγούς που κάνουν πολλά χιλιόμετρα και προτιμούν τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων.

Γαλλικό στο δρόμοCitroen C4 Cactus 11
Αντισυμβατικό σχεδιαστικά, αρέσει ή δεν αρέσει με την πρώτη ματιά. Μόλις όμως το οδηγήσει κανείς, αμέσως θα συμφωνήσει ότι πρόκειται για ένα καθαρόαιμο γαλλικό μοντέλο. Κινείται σα να βρίσκεται πάνω σε στρώμα αέρα, εντυπωσιάζοντας με το "καλημέρα". Αυτό κατά την άποψή μας είναι το κυρίαρχο χαρακτηριστικό του. Όλα τα υπόλοιπα είναι λίγο - πολύ γνωστά, με το τιμόνι του να "υπακούει" και να προσφέρει πληροφόρηση από το δρόμο, με τον κινητήρα του να μην βγάζει εύκολα παράπονα στο οδηγό του, με την περιμετρική ορατότητα να είναι υπέροχη, με τα φρένα να είναι αποτελεσματικά και ο θόρυβος να είναι σχετικά πολύ περιορισμένος.

Citroen C4 Cactus 25Τώρα με 36 άτοκες δόσεις & 5 χρόνια εγγύηση
Η Citroen ακολουθώντας την πελατοκεντρική της φιλοσοφία, δημιούργησε ένα μοναδικό Πρόγραμμα Αγοράς, κάνοντας ακόμη πιο εύκολη την απόκτηση του, προσφέροντάς το με 36 πραγματικά άτοκες δόσεις. Σε συνδυασμό με τον υπερπλούσιο εξοπλισμό και τις κορυφαίες τεχνολογίες που διαθέτει, προσφέρεται στην ελκυστική τιμή των 14.850€, καθώς και με 5 χρόνια εγγύηση.

Citroen C4 Cactus 24Πιο συγκεκριμένα, το άτοκο χρηματοδοτικό πρόγραμμα έχει ως εξής:
36 Πραγματικά Άτοκες Δόσεις
από 249 ευρώ το μήνα
40% προκαταβολή

 

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok