spot_img
HomeΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑTEST DRIVEΟδηγούμε το VW T-Roc 1.0 - 115hp

Οδηγούμε το VW T-Roc 1.0 – 115hp

VW T Roc 1000 - 115hp 01Οδηγούμε το νέο VW T-Roc 1.0 – 115hp με το μηχανικό 6άρι κιβώτιο, το οποίο εισέρχεται με ιδιαίτερες απαιτήσεις στα compact SUV. Πρόκειται για μια κατηγορία η οποία αναπτύσσεται με ξέφρενους ρυθμούς τόσο στην Ευρώπη, όσο και στη χώρα μας.

Συνδυάζει φαινομενικά αντιφατικά χαρακτηριστικά, όπως επιδόσεις και άνεση, συναίσθημα και ορθολογισμό, lifestyle πόλης και πολύπλευρη προσωπικότητα που πάει παντού. Αυτές οι διαφορετικές παράμετροι ενώνονται σε μια νέα αντίληψη για την κατηγορία.VW T Roc 1000 - 115hp 02

Euro NCAP Best in Class Cars of 2017
Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό οργανισμό ασφάλεια Euro NCAP το VW T-Roc είναι το ασφαλέστερο αυτοκίνητο της χρονιάς στην κατηγορία του. Τα αποτελέσματα αυτά προέρχονται από τις εξονυχιστικές δοκιμές και crash test που πραγματοποίησε ο ανεξάρτητος αυτός οργανισμός με τα νέα δεδομένα που ισχύουν εδώ και μετρικούς μήνες.

Δείτε το video του Euro NCAP Crash Test of VW T Roc

Από τις συνολικά 69 δοκιμές πρόσκρουσης και αξιολόγησης που πραγματοποίησε το 2017 ο Euro NCAP, VW T Roc 1000 - 115hp 03το νέο Volkswagen T-Roc το θεωρεί ότι είναι το ασφαλέστερο στην κατηγορία του. Με βάση αυτή την αξιολόγηση το συγκεκριμένο μοντέλο φέρει τον τίτλο “Best in Class Cars of 2017” στην κατηγορία Small Off-Road.

Το γερμανικό μοντέλο πέτυχε μέγιστη βαθμολογία 96% στην προστασία των επιβατών, 87% στην προστασία των παιδιών, 79% στη προστασία πεζών και 71% στα συστήματα ασφαλείας με τα οποία είναι εξοπλισμένο.

Δείτε αναλυτικά τη βαθμολογία του στο PDF του Euro NCAP.

Γκάμα κινητήρωνVW T Roc 1000 - 115hp 16
Το T-Roc εξοπλίζεται με έξι κινητήρες σε τρία επίπεδα ισχύος. Δηλαδή με τούρμπο κινητήρες: τρεις βενζινοκινητήρες (TSI) και τρεις πετρελαιοκινητήρες (TDI), σε τρία επίπεδα ισχύος: 85 kW / 115 PS, 110 kW / 150 PS και 140 kW / 190 PS. Οι εκδόσεις των 115 PS προσφέρονται με μπροστινή κίνηση και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Για τους κινητήρες των 150 PS, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει μπροστινή κίνηση ή τετρακίνηση (4ΜΟΤΙΟΝ) καθώς και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG VW T Roc 1000 - 115hp 077 ταχυτήτων). Ο βενζινοκινητήρας των 150 PS είναι εφοδιασμένος με Active Cylinder Management (αυτόματη απενεργοποίηση δύο κυλίνδρων). Οι δύο κινητήρες των 190 PS είναι εφοδιασμένοι με DSG 7 ταχυτήτων και 4ΜΟΤΙΟΝ ως στάνταρ.

Με τρία επίπεδα εξοπλισμού
Το νέο T-Roc προσφέρεται σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις με γνώμονα την πληρότητα, την μοναδικότητα και τον δυναμισμό του νέου μοντέλου της Volkswagen. Αυτά είναι

T-Roc Discover
T-Roc Advance
T-Roc Experience

Τιμές T-Roc

Βενζίνη

Discover

 

Advance

 

Experience

1.0 TSI 115PS

19.650 €

 

21.250 €

   

1.5 TSI EVO 150PS

   

23.950 €

 

25.850 €

1.5 TSI EVO 150PS DSG

   

24.850 €

 

27.050 €

2.0 TSI 190PS 4MOTION DSG

       

32.250 €

Diesel

         

2.0 TSI 150PS 4MOTION 

   

26.700 €

 

30.850 €

2.0 TSI 150PS 4MOTION DSG

   

27.900 €

 

32.150 €

 

VW T Roc 1000 - 115hp 05“Ζουμερό” & ασφαλές στο δρόμο
Έχοντας στα χέρια μας τη “μικρότερη” έκδοση του T-Roc, την 1.0 TSI 115PS διαπιστώσαμε ότι η VW έκανε εξαιρετική δουλειά. Το πλαίσιο στο οποίο είναι βασισμένο το νέο μοντέλο, αποδεικνύεται ιδιαίτερα στιβαρό και άκαμπτο. Η ορατότητα περιμετρικά είναι η χαρακτηριστική των SUV, με τη βολική θέση οδήγησης να “δένει” απόλυτα με τη συνολική εργονομία του αυτοκινήτου.

Με ακριβές τιμόνι και σαφέστατο 6άρι χειροκίνητο VW T Roc 1000 - 115hp 18κιβώτιο, μπορεί και προσφέρει ευχάριστες εμπειρίες οδήγησης, τόσο στον ανοιχτό δρόμο με τις υψηλές ταχύτητες, όσο και στα στενά, ανηφορικά και κατηγορικά κομμάτια των επαρχιακών δρόμων. Ο ολοζώντανος 3κύλινδρος κινητήρας των 115 ίππων δεν κομπιάζει πουθενά και αποδεικνύει ότι είναι ένα εξαιρετικό μηχανικό σύνολο το οποίο με τις υψηλές δικές μας ταχύτητες κινήθηκε με μέση κατανάλωση τα 7 λίτρα/100 χλμ. Είναι εντυπωσιακές οι επιδόσεις ενός 3κύλινδρου κινητήρα 999 κ. εκ. ισχύος 115 ίππων / 5.000-5.500σ.α.λ. με ροπή 20,4 kgm/2.000-3.500 VW T Roc 1000 - 115hp 19σ.α.λ. Με την κίνηση να περνά στους εμπρός τροχούς και με μηχανικό σαφέστατο κιβώτιο 6 σχέσεων αναπτύσει τελική ταχύτητα 187 χλμ/ώρα, επιταχύνοντας από 0-100 σε 10,1 δευτ. Η μέση μικτή εργοστασιακή κατανάλωση βρίσκεται στα 5,1 λιτ/100 χλμ. και στα χέρια μας η μέση μικτή κατανάλωση κυμάνθηκε στα 6,6 λιτ/100 χλμ. Το βάρος του οχήματος φτάνει στα 1.270 κιλά και οι εκπομές ρύπων είναι 116 γρ CO2.

Με σαφέστατο τιμόνι και εξαιρετική λειτουργία ανάρτησης, δεν πρόκειται να προβληματίσει κανένα, όση εμπειρία κι αν έχει οδηγικά. Αντίθετα θα τον εντυπωσιάσει με το τι μπορεί να καταφέρει σε άσφαλτο και πατημένο χώμα το νέο μοντέλο.

VW T Roc 1000 - 115hp 11Τεχνολογικά μπροστά
Στο ιδιαίτερης αισθητικής T-Roc οι σχεδιαστές διεπαφών της Volkswagen έχουν συστηματικά εξελίξει ακόμη περισσότερο τον ψηφιακό πίνακα οργάνων Active Info Display (οθόνη με διαγώνιο 11,7 ιντσών) και τα υψηλής ποιότητας γραφικά του (133 dpi) και έχουν ανεβάσει σε νέα υψηλά επίπεδα τη γκάμα των λειτουργιών του. Η αλληλεπίδραση ανάμεσα στο Active Info Display και το επιλεγμένο σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας δημιουργεί ένα νέο, ψηφιακό και διαδραστικό πιλοτήριο. Στο βασικό του VW T Roc 1000 - 115hp 12εξοπλισμό περιλαμβάνεται το σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας Composition Colour με οθόνη αφής 6,5 ιντσών. Στο επόμενο επίπεδο προς τα πάνω, κάτω από μία κρυστάλλινη επιφάνεια, βρίσκεται το σύστημα Composition Media διαγωνίου 8 ιντσών με CD player. Το κορυφαίο σύστημα, με οθόνη 8 ιντσών, Discover Media, επίσης καλυμμένο από κρυστάλλινη επιφάνεια, συνοδεύεται από μονάδα πλοήγησης.

Συστήματα άνεσης & υποστήριξης οδηγού
Το T-Roc μπορεί να προσαρμοστεί ακόμη περισσότερο στις προσωπικές προτιμήσεις του οδηγού μέσω μιας σειράς λειτουργικών συστημάτων, όπως ο δυναμικός έλεγχος αμαξώματος (DCC). Τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ του συστήματος επιτρέπουν στην ανάρτηση του T-Roc να γίνεται πιο σπορ ή πιο άνετη, εναλλακτικά προς τις στάνταρ ρυθμίσεις.VW T Roc 1000 - 115hp 17

Σε όλα τα T-Roc συμπεριλαμβάνονται ως στάνταρ: το Multi-Colission Braking (Σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων), Lane Assist (Ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας) και το Front Assist με City Emergency Braking και Pedestrian Monitoring (Σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου, με λειτουργία αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης και αναγνώριση πεζών). Το T-Roc είναι επίσης εφοδιασμένο με το Fatigue detection (Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού) ως στάνταρ. Άλλες επιλογές που περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό άλλων εκδόσεων ή μπορούν να συμπεριληφθούν στο μοντέλο αφορούν διάφορα πρόσθετα συστήματα υποστήριξης, όπως:

VW T Roc 1000 - 115hp 06Adaptive Cruise Control (ACC)
Emergency Assist
Light Assist main-beam control system
Park Assist park-steering assistant with the manoeuvre braking function
Proactive occupant protection system
Rear View camera system
Blind Spot Monitor με Rear Traffic Alert
Traffic Jam Assist
Dynamic Road Sign Display

VW T Roc 1000 - 115hp 15Και με τετρακίνηση 4ΜΟΤΙΟΝ
Οι εκδόσεις 4ΜΟΤΙΟΝ του T-Roc είναι εφοδιασμένες με μόνιμο σύστημα κίνησης σε όλους τους τροχούς. Η ροπή που φτάνει στους τροχούς κατανέμεται ανάμεσα σε μπροστά και πίσω τροχούς μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου πολύδισκου συμπλέκτη ανάλογα με διάφορους παράγοντες, όπως η στιγμιαία ροπή στρέψης του κινητήρα. Η κατανομή αυτή γίνεται με βάση τις ανάγκες της κίνησης – η εστίαση βρίσκεται στην ανάγκη διατήρησης βέλτιστης πρόσφυσης, και ως εκ τούτου οδηγικής ασφάλειας, ενώ παράλληλα επιτυγχάνεται η μεγαλύτερη δυνατή οικονομία καυσίμου.

VW T Roc 1000 - 115hp 13Σε συνθήκες χαμηλής ροπής στρέψης, ή κατά τη διάρκεια kickdown, η προώθηση έρχεται κατά κύριο λόγο από τον μπροστινό άξονα, ενώ ο πίσω άξονας εν μέρει απεμπλέκεται. Η βασική αυτή οδηγική λειτουργία εξοικονομεί καύσιμο. Εάν χρειαστεί, ο πίσω άξονας μπορεί να ενεργοποιηθεί εκ νέου και σε διάφορους βαθμούς μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Οι διαδρομές σε μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους δεν αποτελούν πρόβλημα για το T-Roc με την τετρακίνησή του και την απόσταση των 16,1 εκατοστών από το έδαφος.

VW T Roc 1000 - 115hp 114ΜΟΤΙΟΝ Active Control
Όλες οι τετρακίνητες εκδόσεις του T-Roc έχουν 4ΜΟΤΙΟΝ Active Control με επιλογή οδηγικού προφίλ ως στάνταρ. Το σύστημα αυτό ελέγχεται από έναν διακόπτη στην κεντρική κονσόλα, με τέσσερις προηγμένες λειτουργίες και διάφορα αναδυόμενα μενού. Όταν ο περιστροφικός διακόπτης γυρίζει προς τα αριστερά, ενεργοποιείται ένα από τα δύο on-road προφίλ: ‘Street’ και ‘Snow’ (άσφαλτος και χιόνι). Όταν ο διακόπτης στρέφεται δεξιά, επιλέγονται δύο off-road λειτουργίες: ‘Off-road’ (αυτόματη ρύθμιση off-road VW T Roc 1000 - 115hp 09παραμέτρων) ή ‘Off-road Individual’ (μεταβλητές ρυθμίσεις).

Το 4ΜΟΤΙΟΝ Active Control προσαρμόζει όλα τα σχετικά συστήματα υποβοήθησης στις δεδομένες οδηγικές συνθήκες μέσα σε δευτερόλεπτα. Η επιλογή οδηγικού προφίλ περιλαμβάνεται επίσης ως στάνταρ στα μοντέλα 4ΜΟΤΙΟΝ. Επιτρέπει στον οδηγό τον ατομικό χειρισμό – ανάλογα με τον εγκατεστημένο στάνταρ και προαιρετικό εξοπλισμό – των παραμέτρων του DSG, του αυτόματου κλιματισμού, VW T Roc 1000 - 115hp 04του ηλεκτρομηχανικού τιμονιού, του δυναμικού ελέγχου αμαξώματος (DCC) και του Adaptive Cruise Control (ACC). Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε πέντε προφίλ: Comfort, Normal, Sport, Eco και Individual [άνετο, κανονικό, σπορ, οικολογικό και ατομικό]. Για μοντέλα με κίνηση εμπρός, η επιλογή οδηγικού προφίλ μπορεί να παραγγελθεί προαιρετικά.

Οι τετρακίνητες εκδόσεις είναι διαθέσιμες με τον 2λιτρο TSI κινητήρα βενζίνης των 190 ίππων, αλλά και με τους δύο 2λιτρους ντίζελ κινητήρες των 150 ίππων και με κιβώτια DSG.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO