spot_img
HomeΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑTEST DRIVERenault Capture ph2 1.5 dCi, 110 PS Dynamic

Renault Capture ph2 1.5 dCi, 110 PS Dynamic

Είναι το πρώτο σε πωλήσεις μικρό SUV στην Ευρώπη και τέσσερα χρόνια μετά την πρώτη του παρουσία στην αγορά περνά στη φάση 2, προκειμένου τώρα πιο “φρέσκο” αισθητικά να συνεχίσει Renault Capture 10την δυναμική του πορεία στην ευρωπαϊκή αγορά. Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το Capture ph2 1.5 dCi, 110 PS Dynamic, προκειμένου να “γευτούμε” τις αλλαγές του.

Η τιμολογιακή πολιτική του νέου γαλλικού μοντέλου στη χώρα μας ξεκινά από τις 14.780€ για εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης και από 16.930 για εκδόσεις με κινητήρες ντίζελ. Στη δική μας περίπτωση το top diesel μοντέλο που οδηγήσαμε κοστίζει 19.670€.

Με πολύ καλό ντίζελ κινητήρα
Ξεκινώντας από το χώρο του κινητήρα και όχι από Renault Capture 23την εξωτερική του εμφάνιση, θα αναφέρουμε ότι εδώ υπάρχει ο αξιόπιστος και αποδοτικός ντίζελ 1.461 κ.εκ. ισχύος 110 ίππων/4.000 σ.α.λ. με ροπή 26.5 kgm/1.750 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανοκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων. Επιταχύνει από 0-100 χλμ.ώρα σε 11,4 δευτ. με την τελική του να φτάνει στα 180 χλμ/ώρα. Οι εκπομπές CO2 φτάνουν στα 98 γρμ./χλμ. με την εργοστασιακή του κατανάλωση να βρίσκεται στα 3,7 λιτ/100 χλμ. Στα Renault Capture 11χέρια μας αυτή ήταν στα 5,6 λιτ/100χλμ. τιμή εξαιρετικά καλή για τη μικτή κίνηση που είχε το 7ήμερο της δοκιμής μας και με δεδομένο το βάρος του αυτοκινήτου που φτάνει τα 1.290 κιλά.

Πρόκειται για τον καταξιωμένο κινητήρα του ομίλου, ο οποίος παρουσιάζεται ιδιαίτερα αποδοτικός στο μεσαίο φάσμα στροφών, δίχως ανεπιθύμητους θορύβους και πάντα έτοιμος να “υπηρετήσει” τις επιθυμίες του οδηγού του.

Εξωτερικές επεμβάσεις
Renault Capture 21Με εξωτερικές διαστάσεις μήκος 4.122 χιλ. πλάτος 1.778 χιλ. και ύψος 1.566 χιλ. και μεταξόνιο 2.606 χιλ. τώρα το εμπρός τμήμα δείχνει και είναι περισσότερο πολυτελές με χρώμιο στη μάσκα και αλουμινένια ποδιά, αλλά και με νέας σχεδίασης φώτα ημέρας LED τοποθετημένα χαμηλά στον προφυλακτήρα. Οι νέες ζάντες αλουμινίου σε 16 ή 17 ιντσών ομορφαίνουν το αυτοκίνητο από το πλάι, ενώ πίσω υπάρχουν νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα και επένδυση από αλουμίνιο στον προφυλακτήρα. Η δυνατότητα της διχρωμίας στην οροφή σε σχέση με το υπόλοιπο αμάξωμα δημιουργούν μια εξαιρετικά όμορφη εικόνα στο σύνολο. Τέλος, η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος φτάνει τα 170 χιλ. απόσταση ικανοποιητική για κάθε είδους οδόστρωμα.

Εσωτερικά πιο ποιοτικό
Άμεσα “εισπράττουν” οδηγός και επιβάτες μια νέα εικόνα στο εσωτερικό, με τη χρήση μαλακού και αφρώδους υλικού σε διάφορα τμήματά του. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με το καλύτερο φινίρισμα που υπάρχει, δημιουργούν μια ευχάριστη εικόνα. Renault Capture 13Με χώρους ικανοποιητικούς για τέσσερεις ενήλικες, ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται από 377 έως και 455 λίτρα, αναλόγως της θέσης της πίσω σειράς καθισμάτων, όπου είναι συρόμενη κατά 160 χιλ. Και η τεχνολογία αυτή είναι ιδιαίτερα πρακτική για καθημερινή χρήση, όπως και οι πολλές θήκες για μικροαντικείμενα που βρίσκονται στο εσωτερικό του. Και είναι σχεδόν σίγουρο ότι εντυπωσιάζει η νέα γενιά του συστήματος infotainment με την οθόνη των 7 ιντσών.

Τα επίπεδα εξοπλισμού του ανανεωμένου Capture είναι πλήρη και ιδιαίτερα πλούσια, ακόμη και από το πρώτο τους επίπεδο. Υπάρχει μεγάλη γκάμα συστημάτων εξοπλισμού και ο κάθε υποψήφιος αγοραστής θα προβληματιστεί ποιο να επιλέξει. Περισσότερα για τον τομέα αυτό θα ενημερωθείτε και από το δίκτυο των επισήμων εμπόρων της Renault.

Renault Capture 17Οδηγικά πάντα αξιόπιστο
Οι όποιες επεμβάσεις στο ανανεωμένο Capture περιορίστηκαν μόνο στον αισθητικό τομέα και όχι στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Το γαλλικό μοντέλο πάντα ήταν αξιόμαχο οδηγικά. Πάντα ξεχώριζε για την ευκολία οδήγησης, την καλή του περιμετρική ορατότητα, τα αποτελεσματικά φρένα και το σχετικά ελαφρύ του τιμόνι.

Η λειτουργία της ανάρτησης παραμένει γαλλική, με όλα τα υπέρ του συγκεκριμένου Renault Capture 20χαρακτηρισμού. Σταθερό στο δρόμο, με πολύ μικρές κλίσεις στο αμάξωμα που δεν τρομάζουν, προσφέρουν ένα ασφαλέστατο οδηγικό αποτέλεσμα. Και αν ο οδηγός του το αποφασίσει να κινηθεί και σε χωμάτινο δρόμο, τότε η απόσταση από το έδαφος και η λειτουργία της ανάρτησης εξασφαλίζουν μια πολύ σταθερή οδική συμπεριφορά. Σίγουρα αποτελεί πάντα μια πολύ αξιόλογη πρόταση στην συνεχώς αυξανόμενη κατηγορία των crossover SUV. Δεν πουλάει τυχαία στην Ευρώπη και όλες οι επεμβάσεις του έγιναν με πολύ μεγάλη προσοχή για το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO