Test Drive

Είναι Cherokee Junior και σε κερδίζει

Οδηγούμε για μια ακόμη φορά το εντυπωσιακό Compass και διαπιστώνουμε ότι πρόκειται για μία Jeep Compass 1,4_170hp 11προσθήκη-κλειδί στην γκάμα της Jeep, που επιτρέπει στη μάρκα να ενδυναμώσει τη θέση της στην κατηγορία των Premium SUV.

Είναι διαθέσιμα 7 διαφορετικά σχέδια ζαντών. Συγκεκριμένα εξοπλίζεται με ζάντες και ελαστικά 16 ιντσών (στάνταρ στο Sport και το Longitude), 17 ιντσών (στάνταρ στο Trailhawk και έξτρα στον Longitude), και 18 ιντσών (έξτρα στην έκδοση Limited). Είναι δε διαθέσιμο σε 11 διαφορετικά χρώματα.

Με premium εσωτερικό
Το εσωτερικό προσφέρει υψηλής ποιότητας υλικά και τεχνολογικές λύσεις. Στην κεντρική κονσόλα, ο τραπεζοειδής κεντρικός πίνακας, παραπέμπει στον ιστορικό σχεδιασμό της Jeep, έχει πολυτελή αίσθηση και φιλοξενεί τις οθόνες Jeep Compass 1,4_170hp 185,0, 7,0 και 8,4 ιντσών του συστήματος UConnect, αναλόγως της έκδοσης.

Η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί επίσης τον επιλογέα των ταχυτήτων, τα χειριστήρια του συστήματος Selec-Terrain, το ηλεκτρονικό χειρόφρενο, το μπουτόν για το σύστημα ESS Stop & Start, τα χειριστήρια του κλιματισμού και του ηχοσυστήματος και τις θύρες φόρτισης και σύνδεσης κινητών και λοιπών συσκευών.

Τεχνολογία Infotainment
Οι νέες λύσεις στο Infotainment προσφέρουν τρεις νέες μονάδες UConnect (UConnect 5.0, 7.0 Jeep Compass 1,4_170hp 10and 8.4NAV). Τα UConnect 7.0 και 8.4 NAV έχουν οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας HD και προσφέρουν συνδεσιμότητα τόσο μέσω του συστήματος Apple CarPlay όσο και του Android Auto (βασικός εξοπλισμός σε Limited & Trailhawk) επιτρέποντας την πλήρη ενσωμάτωση των κινητών και των συστημάτων τους για hands-free επικοινωνία, δημιουργία και ανάγνωση μηνυμάτων κ.ά.. Ειδικά οι εκδόσεις Limited και Trailhawk,θα μπορούν να εξοπλιστούν με το σύστημα UConnect 8.4 NAV, που περιλαμβάνει και την εφαρμογή Jeep Skills με την οποία ο οδηγός μπορεί να παρακολουθεί τις ικανότητές του στην off road οδήγηση μέσα από ειδικούς δείκτες.

Jeep Compass 1,4_170hp 19Εξελιγμένο για δύσκολα
Η αρχιτεκτονική “small wide” της FCA, περιλαμβάνει πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση που σε συνδυασμό με το αποκλειστικό για την κατηγορία, Σύστημα Επιλεκτικής Απόσβεσης (Frequency Selective Damping FSD) και το απόλυτης ακρίβειας τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση, προσφέρουν στον οδηγό του, απόλυτο έλεγχο στο δρόμο. Η αρχιτεκτονική και η κατασκευή του αμαξώματος και του πλαισίου με ατσάλι υψηλής αντοχής σε ποσοστό 65% και ειδικά υλικά συγκόλλησης, έχει ως αποτέλεσμα μία πολύ άκαμπτη δομή που στηρίζει την δυναμική συμπεριφορά αλλά και την αντοχή του σε περίπτωση σύγκρουσης, ενώ παράλληλα εξοικονομεί το βάρος.

Συστήματα 4Χ4
Ξεχωρίζει μέσω δύο εξελιγμένων συστημάτων συνεχούς (Full Time 4X4) τετρακίνησης: το Jeep Active Drive και το Jeep Active Drive Low (με 20:1 crawl ratio), κάθε ένα από τα οποία μπορεί να Jeep Compass 1,4_170hp 20στείλει το 100% της διαθέσιμης ροπής στον τροχό που το χρειάζεται.

Tο Jeep Active Drive και το Jeep Active Drive Low περιλαμβάνουν και το σύστημα Jeep Selec-Terrain το οποίο προσφέρει 5 επιλογές κίνησης (Auto, Snow, Sand, Mud και Rock για τις εκδόσεις Trailhawk) για βέλτιστη απόδοση εκτός και εντός δρόμου σε όλες τις καιρικές συνθήκες. Περιλαμβάνει επίσης ένα σύστημα απεμπλοκής του πίσω άξονα και του 4Χ4 προκειμένου να προσφέρει στα τετρακίνητα μοντέλα μέγιστη οικονομία καυσίμου αλλά και ακαριαία εμπλοκή του 4Χ4 όταν είναι απαραίτητο.

Με λειτουργία «Lock»
Όλα τα μοντέλα Compass με τετρακίνηση εξοπλίζονται επίσης με λειτουργία «Lock» που κλειδώνει μόνιμα τη μετάδοση και μπορεί να επιλεγεί από τον περιστροφικό διακόπτη του Selec-Jeep Compass 1,4_170hp 13Terrain για ακόμα καλύτερες επιδόσεις σε απαιτητικές συνθήκες off road κίνησης.

Η έκδοση Trailhawk προσφέρει αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 2.5 εκατοστά, ποδιές προστασίας του σασί, κόκκινο οπίσθιο άγκιστρο ρυμούλκησης και διαφορετικούς προφυλακτήρες που έχουν ως αποτέλεσμα αυξημένες γωνίες προσέγγισης φυγής και προσπέλασης (30ο εμπρός, 24.4ο μέση, 33.6 ο πίσω) για μεγαλύτερη ελευθερία κίνησης σε εμπόδια. Για ακόμα μεγαλύτερη ικανότητα κίνησης εκτός δρόμου, το σύστημα Selec-Terrain περιλαμβάνει και την ρύθμιση Selec-Speed Control με Hill-descent Control στις εκδόσεις Trailhawk.

Με 8 συνδυασμούς κινητήρων
Προσφέρεται με 8 συνδυασμούς κινητήρων και μετάδοσης μέσω ενός βενζινοκινητήρα, δύο πετρελαιοκινητήρων και δύο κιβωτίων ταχυτήτων – του 9τάχυτου αυτόματου και του 6τάχυτου Jeep Compass 1,4_170hp 22χειροκίνητου.

Βενζίνη
Ο κινητήρας βενζίνης 1,4L MultiAir2 Turbo με Stop&Start, που αποδίδει 140 ίππους στις 5.000 στροφές και 230 Nm ροπής στις 1.750 στροφές σε συνδυασμό με το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο θα εξοπλίζει την έκδοση 4Χ2 και ο 1,4L MultiAir2 Turbo με απόδοση 170 ίππων στις 5.500 στροφές και ροπή 250 Nm στις 2.500 στροφές σε συνδυασμό με το 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο τις εκδόσεις 4Χ4.

ΠετρέλαιοJeep Compass 1,4_170hp 15
Οι εκδόσεις των κινητήρων diesel περιλαμβάνουν τον 1,6L MultiJet II με Stop&Start, απόδοση 120 ίππων στις 3.750 στροφές και ροπή 320 Nm στις 1.750 στροφές, ο οποίος θα συνδυάζεται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο στις εκδόσεις 4Χ2 και τον 2,0L MultiJet II με Stop&Start, απόδοσης 140 ίππων στις 4.000 στροφές (με το 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο) ή 140 ίππων στις 3.750 στροφές με το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Και οι δύο, παράγουν 350 Nm ροπής στις 1.750 στροφές και τοποθετούνται στις εκδόσεις 4Χ4. H πιο ισχυρή εκδοχή του 2,0L MultiJet II with Stop&Start – με απόδοση 170 ίππων σε συνδυασμό με το 9τάχυτο κιβώτιο αυτόματο ταχυτήτων και σύστημα 4Χ4 (με λειτουργία low range στο Trailhawk) ολοκληρώνει τις εκδόσεις diesel.

Με 70 συστήματα ασφάλειας
Το νέο Jeep Compass προσφέρει περισσότερα από 70 συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Μεταξύ άλλων διαθέτει
Jeep Compass 1,4_170hp 16Προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης (Forward Collision Warning-Plus),
Σύστημα διατήρησης πορείας (LaneSense Departure Warning-Plus),
Προειδοποίηση νεκρού σημείου (Blind-spot Monitoring) και παρακολούθηση οπίσθιου χώρου για κάθετη κίνηση (Rear Cross Path detection),
Κάμερα οπισθοπορείας με ενεργές γραμμές πορείας (ParkView),
Σύστημα αυτόματης στάθμευσης (Automated Parallel and Perpendicular Park assist), Adaptive Cruise Control,
Ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESC) με σύστημα αποφυγής ανατροπής (ERM),
6 αερόσακους αλλά και κλωβό ασφαλείας με περισσότερο από 65% ατσάλι υψηλής αντοχής.

Η δική μας οδηγική εμπειρία
Όπως αναφέρουμε και στον τίτλο του θέματος, για μας πρόκειται για ένα Cherokee Junior, όχι Jeep Compass 1,4_170hp 17μόνο αισθητικά, αλλά και οδηγικά. Η έκδοση που δοκιμάσαμε, 170hp 4WD Auto, με τη συνολική απόσταση από το έδαφος να φτάνει στα 21,5 εκατ. εντυπωσιάζει. Εμπνέει εμπιστοσύνη από τα πρώτα μόλις μέτρα της διαδρομής, με λογικές κλίσεις από το έδαφος χάρη στην πολύ καλή του ανάρτηση, ενώ η πρόσφυση βρίσκεται σε εξαιρετικά επίπεδα. Το σύστημα τετρακίνησης λειτουργεί με τρόπο ακαριαίο και δίχως να το αντιλαμβάνεται άμεσα ο οδηγός του. Η αίσθηση της ασφάλειας βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, γνωρίζοντας ότι η τετρακίνηση μπορεί να στείλει έως και το 100% της ροπής στον τροχό που το έχει ανάγκη.

Jeep Compass 1,4_170hp 24Εκτός δρόμου
Εδώ πραγματικά βρίσκεται στο στοιχείο του! Πολύ δύσκολα μπορεί να το ανταγωνιστεί αντίπαλος. Σχεδιασμένο για τον φυσικό του χώρο, αναρτήσεις, τιμόνι και όλα τα σχετικά συμπεριφέρνονται υποδειγματικά. Κυριολεκτικά "καταπίνει" τις δύσκολες διαδρομές, εμπνέοντας οδηγό και επιβάτες για την απόλυτη ασφάλεια. Μάλιστα, σε κάποιους λιγότερο μυημένους στις εκτός δρόμου διαδρομές, εμπνέει αυτοπεπήθεση, οδηγώντας τους συνεχώς μακρύτερα από την άσφαλτο. Βέβαια, χρειάζεται λίγη προσοχή στην κατανάλωση, μιας και η τετρακίνηση με τους 170 ίππους έχουν απαιτήσεις.

Jeep Compass 1,4_170hp 25Τι είναι το νέο Jeep Compass
Κατά την άποψή μας πρόκειται για ένα μικρό Cherokee το οποίο προσφέρει ποιότητα κύλισης, προσεκτική σχεδίαση και υψηλή ποιότητα υλικών, με τεχνολογίες ψυχαγωγίας, ενημέρωσης και ασφάλειας, ενώ είναι και πολύ εύκολο στην οδήγηση.

"Βλέπει" ψηλά και κυρίως προς τον γερμανικό ανταγωνισμό, αλλά μπορεί να κερδίσει εύκολα και έναν ανικανοποίητο υποψήφιο πελάτη του Renegade. Με τα πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά κι εκτός δρόμου, φλερτάρει με την επιτυχία.

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok