Test Drive

Σαν τον άνεμο... 

Με 310 ίππους είναι το ισχυρότερο προσθιοκίνητο χάτσμπακ 4η γενιάType R απευθύνεται σε όσους "βράζει" το αίμα τους και φυσικά έχουν τις απαραίτητες οδηγικές περγαμηνές. Με 2λιτρο τούρμπο κινητήρα ισχύος310ίππων, περνά τη δύναμη στο δρόμο από τουςεμπρόςτροχούς, μέσω ενός μηχανικάελεγχόμενουδιαφορικού.

CIVIC TYPE-R Αρκετά φουσκωμένο εξωτερικά, με φτερά, με αεραγωγούς εισαγωγής και απαγωγής αέρα, έλκει τη ματιά, στοχεύοντας ευθέως στην αρνητική άντωση στο πίσω αλλά και στο εμπρός τμήμα. Εντυπωσιάζουν  το σχεδόν επίπεδοπάτωμα, ο διαχύτης στο πίσω μέρος, αλλά και η κυρτή  μεγάλη πίσω αεροτομή. Τα εξαιρετικά για την περίπτωση καθίσματα προσφέρουν υπέροχη στήριξη και προδιαθέτουν για ότι πρόκειται να ακολουθήσει. Το τιμόνι παρέχει άμεση αίσθηση και μόλις βάλεις μπροστά τον  κινητήρα, τα υπόλοιπα δεν τα προσέχεις. Είναι η ώρα της οδηγικής εμπειρίας.

Κάτω από το καπό συνδυάζεται για πρώτη φορά η τεχνολογία VTEC (μεταβλητό βύθισμα των βαλβίδων) με Dual  VTC (μεταβλητό χρονισμό) και στροβιλοσυμπιεστή. Τώρα όπως το μεταβλητό βύθισμα εφαρμόζεται στις βαλβίδεςεξαγωγήςγια καλύτερη απόκριση στις χαμηλότερες στροφές. Η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 6.500 σ.α.λ. με την εντυπωσιακή ροπή των 40,8 kgm να ξεκινά από τις 2.500 σ.α.λ.

 

Ο 1.996 κ. εκ. 16v κινητήρας με  2 EEK και  άμεσο ψεκασμό, αποδίδει  310 ίππους / 6.500σ.α.λ.με  40,8 kgm ροπής μεταξύ 2.500 - 4.500 στροφών συνεργάζεται με  χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και μηχανικό μπλοκέ διαφορικό. Τα 0-100 km/h έρχονται σε 5,7 δευτ. η τελική φτάνει τα 270 χλμ/ώρα, η μέση εργοστασιακή κατανάλωση φτάνει τα 7,3 λιτ/100 χλμ. με εκπομπές CO2 170 γραμ. g/km

Τώρα η εμπρός ανάρτηση είναι η νέα Dual Axis Strut (γόνατα διπλού άξονα) ενώ πίσω υπάρχει ημιάκαμπτος άξονας με αυξημένη ακαμψία, το τιμόνι διαθέτει ηλεκτρική υποβοήθηση και τα αμορτισέρ είναιπροσαρμοζόμενης απόσβεσης. Μπορούν να ρυθμιστούν σε δύο θέσεις, με τη σκληρή ρύθμιση να ενεργοποιείται πατώντας το κουμπί με την ένδειξη“+R”.

CIVIC TYPE-R Με το πάτημα του διακόπτη το αυτοκίνητο "αγριεύει", με τα αμορτισέρ να λειτουργούν σε μικρότερες διαδρομές, με το τιμόνι να σφίγγει και την απόκριση του γκαζιού να γίνεται ακόμη πιο ευαίσθητη.  Είναι η ώρα για το απόλυτο παιχνίδι στα απαιτητικά κομμάτια του δρόμου. Αυτά όμως είναι για τους λίγους και τους απόλυτα έμπειρους, να μην το συνεχίσουμε...

Υπέροχο στο δρόμο, μπορεί να προσφέρει νέες εμπειρίες ακόμη και σε έναν πολύ έμπειρο οδηγό. Ξεκάθαρα ξεχωρίζει όχι μόνο εξωτερικά, αλλά κυρίως οδηγικά.Και βέβαια, όσο εντυπωσιακά επιταχύνει, άλλο τόσο εντυπωσιακά επιβραδύνει.

Το ταχύτερο προσθιοκίνητο της αγοράς διατίθεται σε δύο εκδόσεις. Η βασική κοστίζει 48.000 ευρώ, ενώ η GT Pack με πλουσιότερο εξοπλισμό φτάνει τις 51.000 ευρώ. 

 

 

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok