Test Drive

Test drive	  Volvo V60 Plug-in HybridΤρία αυτοκίνητα σε ένα Αποτελεί μια υπέροχη οδηγική εμπειρία της υψηλής τεχνολογίας

Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο και ηλεκτρικό, και υβριδικό και τετρακίνητο, που μπορεί να φορτίζει από οικιακό δίκτυο ηλεκτρισμού. Και όμως είναι ένα καθημερινό αυτοκίνητο!

Για την κίνηση εφοδιάζεται με έναν ντίζελ 5κύλινδρο κινητήρα 2.400 κ. εκ. ισχύος 215 ίππων και 440 Nm ροπής. Ένας ηλεκτροκινητήρας 68 ίππων και 200 Nm ροπής βρίσκεται τοποθετημένος στο πίσω άξονα και κάτω από το χώρο αποσκευών, αυτονομίας 50 χλμ. που τροφοδοτείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 11.2 kWh και ο συνδυασμός τους δημιουργεί ένα εξαιρετικό υβριδικό αυτοκίνητο με μέση κατανάλωση 1,8 λιτ. / 100 χλμ. με εκπομπές CO2 μόλις 48 γρμ./χλμ. που είναι τετρακίνητο 283 ίππων με 640Nm ροπή. Μέσω του 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων επιταχύνει από 0-100 σε 6,1 δευτ. φτάνοντας στην τελική των 230 χλμ. Συνεπώς, ο οδηγός του έχει τρεις επιλογές κίνησης τις Pure, Hybrid και Power, που επιλέγονται διακόπτες στην κεντρική́ κονσόλα.
Ευυής τετρακίνηση

Test drive	  Volvo V60 Plug-in HybridΗ ευφυής τετρακίνηση μεταφέρεται την κίνηση σε όλους τους τροχούς, μέσω κεντρικής μονάδας ελέγχου και την κατανέμει στους εμπρός τροχούς μέσω του πετρελαιοκινητήρα και στους πίσω μέσω του ηλεκτροκινητήρα. Ο τελευταίος προσφέρει αυξημένη πρόσφυση είτε στην εκκίνηση, είτε σε επιφάνειες με χαμηλή πρόσφυση (χιόνι-πάγος). Δηλαδή, όταν απαιτηθεί, ο πετρελαιοκινητήρας λειτουργεί́ συνεχώς και η γεννήτρια φορτίζει τις μπαταριές, ώστε να κρατούν ένα σωστό επίπεδο φόρτισης. Και η λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα είναι αρκετή ώστε να προσφέρει πίσω όλα τα ευεργετήματα.

Στην καθημερινότητα

Test drive	  Volvo V60 Plug-in HybridΑρχικά, μόλις το αντικρύσει κανείς αισθάνεται ότι πρόκειται μόνο για ταξιδιάρικο αυτοκίνητο. Στη συνέχεια και στην καθημερινότητα της πόλης, διαπιστώνεις ότι ο οικονομικός του χαρακτήρας, η παντελής έλλειψη θορύβου όταν κινείται αμιγώς ηλεκτρικά, αλλά και η ευκολία οδήγησης το καθιστούν εύχρηστο και στην πόλη. Με ότι καιρό και να το τρέξεις, "εισπράττεις" το σταθερό του "πάτημα", τη στιβαρότητα, την ασφάλεια και την πολυτέλεια. Είναι υπέροχη η τεχνολογία που περικλείει στα σωθικά του. Και είναι κρίμα που τέτοιου είδους τεχνολογίες είναι πλέον απαγορευτικές για την κοινωνία μας.

Και στην πρίζα

Η φόρτιση των μπαταριών γίνεται και μέσω της απλής οικιακής πρίζας σε περίπου 7 ώρες και μέσω ταχυφορτιστή 3,5 ώρες. Το καλώδιο για τη διαδικασία αυτή βρίσκεται κρυμμένο σε χώρο του πορτ μπαγκαζ.Το υπέροχο τεχνολογικά και οδηγικά αυτό μοντέλο κοστίζει σήμερα 55.900 ευρώ και η έκδοση R-Design 57.200 ευρώ. Μετά βεβαιότητας το ποσό δεν είναι ιδιαίτερα υψηλό για όσα μπορεί και προσφέρει.

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok