Test Drive

Οδηγική εμπειρία

Test drive   Seat Leon 1.4 - 110PS TGI Και με φυσικό αέριο και μέση κατανάλωση 4,1 ευρώ τα 100 χλμ

Μόνον όποιος δεν το οδήγησε δεν έχει άποψη για τη συμπεριφορά του στο δρόμο. Τώρα το κορυφαίο Seat, αυτοκίνητο που χαίρεσαι να το οδηγείς, είναι πλέον και διπλού καυσίμου, βενζίνης & φυσικού αερίου (CNG) με μέσο κόστος κατανάλωσης 4,1 ευρώ/100χλμ. Ο κινητήρας βενζίνης 1,4 αποδίδει ισχύ 110 ίππων, αλλά στο δρόμο φαίνεται πολύ ισχυρότερος. Η εγκατάσταση φυσικού αερίου είναι εργοστασιακή και το γεγονός αυτό εγγυάται πολλά. Πέρα από τα διάφορα μηχανικά εξαρτήματα που έχουν τοποθετηθεί, τώρα υπάρχουν δυο δεξαμενές φυσικού αερίου (χωρητικότητας 48,5 λιτ .η κάθε μια) και βρίσκονται στο χώρο αποσκευών ο οποίος φθάνει τα 275 λίτρα (από 380).
Αυτονομία 800 χλμ.

Test drive   Seat Leon 1.4 - 110PS TGI Οι δεξαμενές χωράνε 15 κιλά φυσικού αερίου συμπιεσμένο στα 200 bar. Ασφαλώς υπάρχει και ρεζερβουάρ βενζίνης 50 λίτρων. Αυτός ο συνδυασμός καυσίμων αποφέρει στο Leon μια αυτονομία λίγο πάνω από τα 800 χλμ. Και προκειμένου ο οδηγός να είναι ενημερωμένος με το καύσιμο στο ταμπλό υπάρχουν δύο διαφορετικοί δείκτες για τα ρεζερβουάρ. Η προσθήκη των δεξαμενών κ.λ.π. αυξάνει το βάρος του κατά 150 κιλά.
«Τσιγκούνικο»

Είναι πραγματικός τσιγκούνης στην κατανάλωση, αφού καίει 4,1 κιλά/100 χλμ CNGη μέση κατανάλωση φτάνει τα 4,1 ευρώ, κατά πολύ οικονομικότερο ακόμη και από τα πλέον οικονομικά ντίζελ της αγοράς. Το CNG, αν κοστίζει κοντά στο 1 ευρώ το κιλό, έχει μεγαλύτερη θερμογόνο δύναμη, αφού 1 κιλό CNG αντιστοιχεί σε 1,3 λίτρα ντίζελ και σε 1,5 λίτρα βενζίνης. Συνεπώς με το ρεζερβουάρ φυσικού αερίου των 15 κιλών διανύει κανείς περί τα 285 – 290 χλμ. Επιταχύνει από 0-100 σε 10,9 δευτ. και η λική φτάνει τα 194 χλμ/ώρα, με ροπή 20,4 κιλά από τις 1.400 έως και τις 4.000 σ.α.λ. κι εκπομπές 94 γρμ CO2.
Οδηγικά

Test drive   Seat Leon 1.4 - 110PS TGI Θα επαναλάβουμε ότι έχουμε γράψει εδώ και πολύ καιρό. Το Leon είναι από μόνο του μια "αυτόνομη" μάρκα. Αποτελεί ένα σημαντικότατο πυλώνα για την ισπανική μάρκα. Προσεγμένο παντού κατασκευαστικά, ακόμη και στις πιο απίθανες λεπτομέρειες, αποτελεί σημείο αναφοράς η οδηγική του συμπεριφορά. Το θεωρούμε άψογο σε όλα του, ικανό να "βάλει τα γυαλιά" σε πολλούς ανταγωνιστές του (συγκριτικά πάντα με την τιμή του). Ευχάριστο, ασφαλές, προβλέψιμο, δίχως ενοχλητικούς θορύβους, στρίβει και φρενάρει άψογα, κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. όσο δε για τον συνδυασμό του διπλού καυσίμου, αποτελεί κατά την προσωπική μας άποψη μια ιδανική πρόταση αγοράς.

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok