Test Drive

Πιο ολοκληρωμένο από ποτέ

VW Golf TDI 21Το νέο Golf είναι πιο ολοκληρωμένο από ποτέ, αφού τώρα διατίθεται σε 3θυρες και 5θυρες εκδόσεις, το Variant για τους σπορτίφ και οικογενειάρχες, το Golf Alltrack για τους λάτρεις της περιπέτειας, το e- Golf για τους οικολόγους και λάτρεις της υψηλής τεχνολογίας και φυσικά για όλους τους κλασικούς Γκολφάκηδες υπάρχουν οι εκδόσεις GTI, GTD, GTE & Golf R.

VW Golf TDI 13Τι καινούργιο φέρνει
Αυτή είναι ουσιαστικά η 8η γενιά του και οι δημιουργοί του φρόντισαν να ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις των καιρών. Κυριολεκτικά "θωρακισμένο" τεχνολογικά, είναι πανέτοιμο να αντιμετωπίσει τις τεχνολογικές προκλήσεις που έρχονται, τις νέες συνήθειες των οδηγών που εξελίσσονται, παραμένοντας, όμως, πάντα "προσηλωμένο" στην υψηλή ποιότητα και τα κορυφαία του οδικά χαρακτηριστικά.

VW Golf TDI 15Με διαισθητικό σύστημα
Τώρα τα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας διαθέτουν οθόνες εξαιρετικής αφής των 6,5 ιντσών, των 8 και των 9,2 ιντσών. Το διαισθητικό του σύστημα, τώρα, δέχεται εντολές με την κίνηση των χεριών. Απόλυτα διασυνδεδεμένο προσφέρει τις νέες υπηρεσίες Car-Net Security & Service, όπως και τις υπηρεσίες Guide & Inform. Ενημέρωση και ψυχαγωγία για πολύ ψαγμένους, αλλά και για καθημερινούς οδηγούς.

VW Golf TDI 16Επιπλέον, ο πίνακας οργάνων μπορεί τώρα να έχει πλήρως ψηφιακή απεικόνιση με πολυάριθμες διαδραστικές λειτουργίες. Όλα τα όργανα προβάλλονται εικονικά μέσω λογισμικού στην έγχρωμη οθόνη 12,3-ιντσών. Οι πληροφορίες πλοήγησης μπορούν να απεικονίζονται σε 2-διάστατη ή 3-διάστατη μορφή, ενώ υπάρχουν και 5 διαφορετικά προφίλ ενημέρωσης.

Η βαριά κληρονομιά
Η τελευταία γενιά Golf θα έλεγε κανείς ότι είναι απόλυτα προσαρμοσμένη στους καιρούς που έρχονται. Και θα ήταν άδικο να μείνουμε απλά στο σχεδιασμό. Η τομή της γενιάς VW Golf TDI 17αυτής βρίσκεται στην τεχνολογία, όπου για την κατηγορία του εντυπωσιάζει. Συνεπώς, για άλλη μια φορά καινοτομεί, τουλάχιστον σε ότι "κρύβει" και κάτω από το καπό του, αλλά και στα "σωθικά" του. Και μάλιστα με τιμή που και αυτή είναι λογική. Το group VW στην κατηγορία αυτή πανευρωπαϊκά έχει το πάνω χέρι, αφού το 2016 πούλησε 500.000 Golf με δεύτερο και με διαφορά το Opel Astra, αλλά μαζί με Skoda & Audi είχαν συνολικά 1.000.000 πωλήσεις στην κατηγορία αυτή. Όσο για την ιστορία, από το 1974 που ξεκίνησε το Golf έως και σήμερα πουλήθηκαν 33,3 εκατ. Golf. Κατά μέσο όρο παράγεται 1 Golf κάθε 40 δευτερόλεπτα!

VW Golf TDI 12Με κάθε είδους καύσιμο & τεχνολογία
Η τεχνολογικές καινοτομίες της νέας γενιάς βρήκαν εφαρμογή και στον χώρο του κινητήρα. Τώρα το νέο Golf είναι το μοναδικό αυτοκίνητο στην κατηγορία του το οποίο διατίθεται με κάθε είδους καύσιμο και τεχνολογία. Διαθέτει βενζινοκινητήρες, plug-in hybrid, πετρελαιοκινητήρες, φυσικού αερίου, αλλά και αμιγώς ηλεκτρικό.

Και με 1,5 TSI 130 & 150 ίππων
Πέραν του 3κύλινδρου TSI κινητήρα του ενός λίτρου με 85 και 110 ίππους, ξεχωρίζει ο εντελώς νέος 1,5 βενζίνης TSI. Με ισχύ 130 και 150 ίππων ανεβάζει πολύ ψηλά τον πήχη. VW Golf TDI 20Κυρίως η έκδοση των 130 ίππων, όπου με απόλυτη διαχείριση της θερμοκρασίας και με τούρμπο επιτυγχάνει θαυμαστά αποτελέσματα. Ίσως σε αυτόν τον κινητήρα να κρύβεται η επόμενη επιτυχία του ομίλου. Ασφαλώς και υπάρχουν όλοι οι υπόλοιποι κινητήρες βενζίνης και ντίζελ, φυσικού αερίου, αλλά και ηλεκτρικοί.

Και στον τομέα αυτό φαίνεται η εις βάθος δουλειά που έγινε για το συγκεκριμένο μοντέλο. Σε κάθε αγορά, αναλόγως των απαιτήσεων, των νομοθεσιών κ.λ.π. το Golf μπορεί να σταθεί εμπορικά με υψηλές αξιώσεις.

Με τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις
Όλα τα επίπεδα εξοπλισμού είναι ένα ακόμη πολύ σημαντικό ατού για το ανανεωμένο Golf. VW Golf TDI 11Τώρα από το πρώτο κιόλας επίπεδο ο εξοπλισμός "ξεχειλίζει". Υπάρχουν τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις οι comfortline, generation και highline. Συγκρίνοντας τώρα τις τιμές του απερχόμενου μοντέλο με αυτές του νέου, θα έπρεπε να είναι ακριβότερο κατά 2.270, 2.600 και 2.620 ευρώ αντίστοιχα. Όμως, αν και καλοεξοπλισμένα, η τιμή της πρώτης έκδοσης παραμένει ίδια, η δεύτερη αυξάνεται κατά 250 ευρώ και η τρίτη μόλις κατά 500 ευρώ. Άλλο ένα από τα "δυνατά" σημεία του νέου Golf.

Η δοκιμή μας με τον 1,6 TDI
Είχαμε στη διάθεσή μας την έκδοση 1,6 TDI των 115 ίππων με το χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο VW Golf TDI 18ταχυτήτων. Έχει χωρητικότητα 1.598 κ. εκ. με 2ΕΕΚ, με common rail & turbo και οι 115 ίπποι αποδίδονται από τις 3.250 έως και τις 4.000 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή τα 25,5 kgm από τις 1.500 έως και τις 3.200 σ.α.λ.
Διαπιστώσαμε ότι είναι σαφώς γρηγορότερο από την προηγούμενη έκδοση των 105 ίππων. Στις υψηλότερες στροφές η λειτουργία του κινητήρα είναι πολύ καλύτερη και σε αυτό σημαντικό ρόλο παίζει η αραιή κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων, το οποίο είναι "συντονισμένο" στην λογική κατανάλωση καυσίμου.

VW Golf TDI 10Στο δρόμο, βέβαια, παραμένει πάντα ένα Golf με κορυφαία οδικά χαρακτηριστικά, σαφές τιμόνι και αποτελεσματικά φρένα. Κορυφαίο ποιοτικά, εργονομικό και με καλή περιμετρική ορατότητα, δεν κουράζει και ποτέ δεν ξαφνιάζει με την συμπεριφορά του. Θόρυβοι από κινητήρα και εξωτερικοί είναι εξαιρετικά περιορισμένοι, αφήνοντας τον οδηγό να "ξεδιπλώσει" όλα τα "βελούδινα" οδικά χαρακτηριστικά του. Όσο για την κατανάλωση κυμαίνεται σε πολύ λογικά πλαίσια.

VW Golf TDI 21Δεν είναι το φθηνότερο
Η ανανεωμένη και άκρως τεχνολογική γενιά Golf αρχικά είναι διαθέσιμη με τον 3κύλινδρο 1.000άρη TSI κινητήρα, των 85 και 110 ίππων με την πολύ καλή ροπή για την κατηγορία του. H τιμή της βασικής 5θυρης έκδοσης η οποία είναι υπερπλήρης με τους 85 ίππους είναι 17.400 ευρώ και για την 3θυρη 950 ευρώ λιγότερο. Οι εκδόσεις με τους 110 ίππους κοστίζουν 20.200 ευρώ και η 3θυρη 950 ευρώ λιγότερο. Όσο για την έκδοση 1,6 των 115 ίππων αυτή κοστίζει 21.700 ευρώ.

Τιμή-εκδόσεις εξοπλισμός Golf

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok