Test Drive

Με υπέροχο 16άρη ντίζελ κινητήρα

Honda HR-V 11Χρειάστηκε να περάσουν 18 χρόνια προκειμένου η Honda να επιστρέψει στην πάντα αξιόλογη πρόταση HR-V. Τόσος καιρός πέρασε από την παρουσίαση του πρώτη της μοντέλου και σήμερα, με το νέο HR-V διαπιστώνουμε ότι μπορεί η ιαπωνική εταιρεία να άργησε, αλλά το αποτέλεσμα είναι σίγουρα αξιόλογο. Με σύγχρονη κουπέ σχεδίαση, με ένα υπέροχο ντίζελ κινητήρα 1,6 λιτ. πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά, επιστρέφει στην αγορά με μια πολύ ολοκληρωμένη πρόταση.

Honda HR-V 14Εξωτερικά
Από πλευράς σχεδιασμού, αρχικά, διαπιστώνουμε ότι έγινε πολύ καλή δουλειά. Η όλη σχεδίαση παραπέμπει ευκολότερα σε κουπέ έκδοση, παρά σε ένα SUV. Σε αυτό το συμπέρασμα σε παρασέρνει πολύ εύκολα και η τοποθέτηση κρυφών χειρολαβών στις πίσω πόρτες και τα πλαϊνά "νεύρα". Σε αυτά συνεπικουρούν και η εμπρός σφηνοειδής σχεδίαση με τη μεγάλη μάσκα και τα αμυγδαλωτά εμπρός φωτιστικά σώματα.

Honda HR-V 16Από μέσα
Εσωτερικά οι χώροι κρίνονται επαρκέστατοι τόσο για τους εμπρός, όσο και για τους πίσω επιβάτες. Σε αυτό συμβάλει το συνολικό του μήκος των 4.294 χιλ. το πλάτος των 1.772 χιλ. και το ύψος των 1.605 χιλ. ενώ το μεταξόνιο φτάνει στα 2.610 χιλ. Αποτέλεσμα αυτής της ευρυχωρίας είναι και ο χώρος αποσκευών που φτάνει στα 453 λίτρα. Εκείνο όμως που πραγματικά προκαλεί αίσθηση είναι η ποιότητα κατασκευής του αυτοκινήτου. Δύσκολα θα του βρεις ψεγάδια.

Υπέροχος ντίζελ κινητήρας
Αν και σε άλλες, εκτός Ευρώπης αγορές κυκλοφορούν τετρακίνητες εκδόσεις του, στην Ευρωπαϊκή κυκλοφορεί μόνο εμπροσθιοκίνητο, με έναν κινητήρα βενζίνης κι ένα ντίζελ. Οδηγήσαμε για μέρες την έκδοση 1.6 i-DTEC ντίζHonda HR-V 18ελ Euro 6 στα 1.600 κ. εκ. με ισχύ 120 ίππων/4.000 σ.α.λ. με συνολική ροπή 300Nm/2.000 σ.α.λ. με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Επιταχύνει 0-100 σε 10 δευτ. η τελική του φτάνει τα 192 χλμ/ώρα με μέση εργοστασιακή κατανάλωση λίγο πάνω από τα 4 λίτρα. Οι εκπομπές CO2 είναι 104 γρμ/χλμ. Το σύνολο αυτό σε συνδυασμό με το πλαίσιο, το τιμόνι και την ανάρτηση ( εμπρός Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική δοκός και πίσω ημιάκαμπτος άξονας και αντιστρεπτική δοκός) κυριολεκτικά εντυπωσιάζουν.

Honda HR-V 13Όλα συνεργάζονται στην εντέλεια, προσφέροντας στον οδηγό αυτό που αναζητά: σωστή λειτουργία και άμεση πληροφόρηση. Άψογος ο κινητήρας, (λίγο περισσότερος θόρυβος στις υψηλές στροφές), με υπέροχη αίσθηση το κιβώτιο και υπέροχες αλλαγές, θα ξαφνιάσει ευχάριστα από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα, με όποιον τρόπο κι αν το οδηγήσει ο οδηγός του. Εύκολο, ευχάριστο, στιβαρό, εργονομικό. Πολλά καλά λόγια, αλλά φαίνεται ότι του αξίζουν.

Honda HR-V 12Στο δρόμο
Με πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά, συμπεριφέρεται άψογα σε κάθε είδους δρόμο, απολύτως προβλέψιμα. Δεν ξαφνιάζει, πατάει καλά κι εμπνέει σιγουριά και αυτοπεπήθεση στον οδηγό του. Η όλη πρόταση έχει και την αξία της. Το HR-V δεν είναι από τα φθηνότερα της αγοράς. Όμως αν κάποιος το επιλέξει, σίγουρα αξίζει τα λεφτά του.

Τιμές
HONDA HR-V 1.5 PETROL COMFORT 22.575€
HONDA HR-V 1.5 PETROL ELEGANCE 25.900€
HONDA HR-V 1.5 PETROL ELEGANCE CVT 28.000€
HONDA HR-V 1.6 DIESEL COMFORT 26.500€
HONDA HR-V 1.6 DIESEL ELEGANCE 28.000€
Στις τιμές δεν περιλαμβάνονται τέλη κυκλοφορίας και έξοδα πινακίδων

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok