Test Drive

Νέα σελίδα βελτίωσης & καινοτομίας

Suzuki Swift 13«Βάλαμε ως στόχο μας να φτιάξουμε ένα αυτοκίνητο που θα κάνει τον κόσμο να φωνάζει WOW! την πρώτη στιγμή που θα το δει, τη στιγμή που θα καθίσει πίσω από τιμόνι και τη στιγμή που θα πατήσει το γκάζι», επικεφαλής Μηχανικός του Swift, Masao Kobori.

Εμείς κατά την σύντομη επαφή που είχαμε μαζί του διαπιστώσαμε ότι πραγματικά έχει γίνει πολύ καλή δουλειά σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Χρησιμοποιεί πολλά καινοτομικά χαρακτηριστικά σε σχέση με τον προκάτοχό του, όπως:

120 κιλά μικρότερο βάρος αμαξώματος
5% πιο οικονομικό κινητήρα DUALJET
3% πιο ήσυχοSuzuki Swift 14
8% πιο αεροδυναμικό
0,4 μέτρα μικρότερος κύκλος στροφής
23 χιλιοστά περισσότερος κάθετος και οριζόντιος χώρος για τα κεφάλια των επιβατών στο πίσω κάθισμα
20 χιλιοστά μεγαλύτερη απόσταση ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα
25% και πλέον μεγαλύτερος χώρος αποσκευών

Το συνολικό του μήκος είναι 3.840 mm, το πλάτος 1.735 mm, το ύψος 1.495 mm (2WD) / 1.520 mm (4WD),το μεταξόνιο: 2.450 mm, τα μετατρόχια εμπρός/πίσω: 1.520 – 1.530 mm / 1.520 –1.530 mm.

Εξωτερικά
Μένοντας πιστό στον πραγματικό χαρακτήρα Swift, το αποτέλεσμα είναι ένα ολοκαίνουριο Suzuki Swift 15Swift που κάνει ιδιαίτερα έντονα αισθητή την παρουσία του. Ζυγίζει μόλις 840 κιλά, έχει 10 χιλιοστά μικρότερο μήκος από το απερχόμενο μοντέο, ενώ ταυτόχρονα το μεταξόνιό του είναι κατά 20 χιλιοστά αυξημένο, δημιουργώντας έτσι περισσότερη αίσθηση ελευθερίας στο εσωτερικό, προσφέροντας παράλληλα 265 λίτρα χώρου αποσκευών, δηλαδή 54 περισσότερα. Το νέο μοντέλο είναι επίσης κατά 15 χιλιοστά πιο χαμηλό και κατά 40 χιλιοστά φαρδύτερο, κάτι που τονίζει τη χαμηλή και φαρδιά σιλουέτα του.

Εσωτερικά
Ο πολλαπλών πληροφοριών πίνακας οργάνων διαθέτει σπορ σχεδίαση με αίσθηση Suzuki Swift 21ρολογιού χρονογράφου. Ο πίνακας οργάνων διαθέτει είτε μια έγχρωμη ή LCD στο κέντρο, με το μετρητή θερμοκρασίας νερού μέσα σε ένα από τα δύο κύρια όργανα και το μετρητή βενζίνης στο εσωτερικό του δεύτερου, είτε μια ψηφιακή οθόνη πολλαπλών πληροφοριών.

Η φιλοσοφία στο εσωτερικό, εκφράζεται μέσω τεσσάρων χαρακτηριστικών 1) Σπορτίφ εμφάνιση, 2) Υψηλή ποιότητα, 3) Καινοτομίες και 4) Λειτουργικότητα.

Suzuki Swift 20Νέας γενιάς πλατφόρμα ‘HEARTECT’
Πατάει σε μιας νέας γενιάς πλατφόρμα “HEARTECT” που προσφέρει βελτιωμένη απόδοση, καθώς είναι ελαφριά και εξαιρετικά άκαμπτη. Η ολική αναδιάρθρωση της δομής του πατώματος και της διαμόρφωσης των τμημάτων αυτού, είχε ως αποτέλεσμα την υιοθέτηση ενός πλαισίου υψηλής ακαμψίας που βελτιώνει την ασφάλεια κατά τη σύγκρουση και έχει μια συνεχή, ομαλή και καμπυλωτή μορφή που βοηθά στην απορρόφηση της ενέργειας.

Μια νέου σχεδιασμού, ελαφριά και υψηλής ακαμψίας ανάρτηση διατηρεί την αμεσότητα στο στρίψιμο, ενώ παράλληλα προσφέρει ευέλικτη και άνετη οδηγική εμπειρία.

Γκάμα κινητήρων
Μικρότερος σε χωρητικότητα είναι ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας άμεσου Suzuki Swift 23ψεκασμού 1.0 BOOSTERJET. Είναι άμεσου ψεκασμού, 3κύλινδρος, 12βάλβιδος, χωρητικότητας 998 κ. εκ. με ισχύ 112 ίππων/5.500 σ.α.λ. και ροπή 170Nm/2.000 σ.α.λ. με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Η μέση εργοστασιακή κατανάλωση φτάνει τα 4,6 λιτ/100 χλμ. με εκπομπές CO2 τα 104 γρμ, τελική ταχύτητα 195χλμ/ώρα και 0-100 σε 10,6 δευτ.

Ο μεγαλύτερος κινητήρας 1.2 DUALJET είναι 4κύλινδρος 1.242 κ.εκ. ισχύος 90 ίππων / 6.000 σ.α.λ. με ροπή 120Nm/4.400 σ.α.λ. και με ψεκασμό πολλαπλών σημείων. Στην έκδοση 2WD έχει μέση κατανάλωση 4,3 λιτ./100 χλμ. εκπομπές CO2 98 γρμ/χλμ. τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα και 0-100 σε 11,9 δευτ.

Κιβώτια ταχυτήτων
Στο νέο Swift είναι διαθέσιμα 5τάχυτο χειροκίνητο, CVT και 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Το Suzuki Swift 175τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο προσφέρει πολύ καλή κλιμάκωση για κάθε κινητήριο σύνολο, προκειμένου να επιτευχθεί η βέλτιστη αναλογία χαμηλής κατανάλωσης και απόδοσης. Η έκδοση που χρησιμοποιείται μαζί με τον κινητήρα του 1 λίτρου, διαθέτει ελαφρώς πιο σφιχτή αίσθηση, για ακόμα πιο σπορ εμπειρία οδήγησης. Επίσης διαθέσιμα είναι, ένα ομαλής λειτουργίας κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT, και ένα 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με μακρύτερη κλιμάκωση.

Suzuki Swift 18Ήπιο υβριδικό σύστημα SHVS
Το νέο Swift εφοδιάζεται με το SHVS (Smart Hybrid Vehicle της Suzuki), ένα ήπιο για συμπαγή αυτοκίνητα υβριδικό σύστημα. Χρησιμοποιεί μια ενσωματωμένη ηλεκτρογεννήτρια (ISG), που λειτουργεί τόσο ως δυναμό, όσο και ως ηλεκτροκινητήρας, και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12 Volt υψηλής ενεργειακής απόδοσης. Βοηθά τον κινητήρα σε περιπτώσεις που συνήθως απαιτείται υψηλή κατανάλωση καυσίμου, όπως για παράδειγμα Suzuki Swift 20η εκκίνηση από στάση ή η επιτάχυνση, οπότε το SHVS πετυχαίνει τη μείωση της κατανάλωσης παρέχοντας υποβοήθηση μέσω της ηλεκτρικής ενέργειας που έχει παραχθεί μέσω της πέδησης και έχει αποθηκευτεί στη μπαταρία. Επειδή το σύστημα ISG χρησιμοποιεί ιμάντα, αντί για την παραδοσιακή μίζα, για την επανεκκίνηση του κινητήρα μετά από ένα αυτόματο σταμάτημα, προσφέρει πιο ήσυχη και ομαλή επανεκκίνηση. Το SHVS είναι διαθέσιμο τόσο με τον 1.0 BOOSTERJET όσο και με τον 1.2 DUALJET κινητήρα.

Suzuki Swift 19Προικισμένο δεόντως
Και βέβαια, από πλευράς εξοπλισμού μπορεί να εφοδιαστεί με
Dual Sensor Brake Support (DSBS), Σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, Σύστημα προειδοποίησης εκτροπής αυτοκινήτου, Αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων (High Beam Assist), Adaptive cruise control, Radar Brake Support, Hill hold control, Σύστημα ειδοποίησης εκτάκτου ανάγκης, Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας (ESP), Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών και 6 αερόσακους.

Suzuki Swift 12Τιμές
Με πολύ καλά επίπεδα εξοπλισμού το νέο Suzuki Swift ξεκινά από τις 11.680€ για την έκδοση 1,2 dualjet GL, ανεβαίνει στις 12.680€ με ένα επιπλέον επίπεδο εξοπλισμού GL+. Η έκδοση 1,2 GLX φτάνει τις 15.080€.
Με τον 1.000άρη κινητήρα σε επίπεδο εξοπλισμού GL+ φτάνει τις 13.880€ και σε GLX τις 16.380€.

Η αίσθησή μας στο δρόμο
Ιδιαίτερα ευκολοδήγητο, ευέλικτο και αθόρυβο, σε κερδίζει άμεσα ο ομοιογενής του χαρακτήρας. Πατάει πολύ καλά στο δρόμο και δεν θα καταφέρει να αιφνιδιάσει τον οδηγό Suzuki Swift 16του με απρόβλεπτες αντιδράσεις. Τιμόνι ευχάριστο με μικρότερη, τώρα ακτίνα στροφής, αποδεικνύεται ιδιαίτερα αποτελεσματικό στην κίνηση της πόλης.

Η ανάρτηση έχει τώρα σημαντικά σημάδια βελτίωση, κρατώντας όμως και λίγο από τη ¨νευρικότητα" του προκατόχου του. Πάντως θα βολέψει οδηγό και επιβάτες, θα το χαρούν και θα τους ταξιδέψει ήσυχα, ευχάριστα και ξεκούραστα σε όποια διαδρομή κι αν επιλέξουν. Άλλωστε το Swift ήταν πάντα μια ιδιαίτερη και αξιόπιστη πρόταση στην κατηγορία του.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά SWIFT 2017SWIFT 2017

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok