spot_img

Νέο Volkswagen Amarok:

Νέο Volkswagen Amarok: part 2

ΑΜΑΞΩΜΑ: ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Η σχεδιαστική προσέγγιση κάνει αμέσως ξεκάθαρο ότι αυτό είναι ένα γνήσιο Amarok, με κάθε χιλιοστό του νέου pick-up να έχει μελετηθεί και σχεδιαστεί εξ αρχής. Οι διαστάσεις του και μόνο δείχνουν ότι έχει προχωρήσει σε σημαντική αναβάθμιση. Με μήκος που φθάνει τα 5.350 mm, το νέο Amarok είναι κατά 96 mm μακρύτερο από το μοντέλο που αντικαθιστά. Το μεταξόνιο των 3.270 mm συνιστά επίσης μια αύξηση 173 mm. Αυτό εξασφαλίζει μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες. Καθώς το μεταξόνιο στο νέο Amarok έχει μεγαλώσει αναλογικά περισσότερο από την αύξηση του μήκους του, αυτό σημαίνει ότι έχουν μειωθεί αισθητά τα μετατρόχια. Το νέο μοντέλο είναι πλέον 1.910 mm φαρδύ, ενώ μαζί με τους καθρέφτες το πλάτος φθάνει τα 2.204 mm. Σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, το ωφέλιμο πλάτος του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί. Το ύψος έχει φθάσει τα 1.888 mm ανάλογα με τον συνδυασμό ζαντών και τροχών.

Οι εκτός δρόμου ικανότητες έχουν επίσης βελτιωθεί. Το βάθος διέλευσης υδάτινου περάσματος, για παράδειγμα, έχει ανέβει από τα 500 mm στα 800 mm. Χάρη στους μικρότερους προβόλους εμπρός και πίσω έχουν βελτιωθεί και οι off-road γωνίες. Εμπρός, η γωνία προσέγγισης είναι 29 μοίρες και στο πίσω μέρος, η γωνία διαφυγής είναι 21 μοίρες. Η γωνία ράμπας ανάμεσα στους δύο άξονες είναι 21 μοίρες.

Χαρισματικός σχεδιασμός από την Volkswagen

Η εξωτερική σχεδίαση του αμαξώματος του νέου pick-up της Volkswagen έχει ένα πολύ πιο δυναμικό χαρακτήρα. «Για τη νέα γενιά αλλάξαμε σημαντικά το αρχετυπικό σχέδιο του Amarok. Eίναι πλέον αναμφίβολα πιο εκφραστικό και ακόμα πιο εντυπωσιακό» λέει ο Albert Kirzinger, επικεφαλής σχεδιασμού της Volkswagen Commercial Vehicles, συνοψίζοντας το τελικό αισθητικό αποτέλεσμα.

Το νέο εμπρός μέρος είναι από μόνο του μία ξεκάθαρη δήλωση της σχεδιαστικής προσέγγισης. Το εντυπωσιακό μακρύ καπό είναι ένα χαρακτηριστικό του DNA της Volkswagen. Οι οριζόντιες μεταλλικές μπάρες στη μάσκα δημιουργούν ένα χαρισματικό σχέδιο, καθώς ενώνονται με τα λεπτά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, τα οποία είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Στα Amarok PanAmericana, Aventura και Style τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας «IQ.LIGHT – LED matrix headlights» είναι στάνταρ και εξασφαλίζουν εξαιρετική ορατότητα εμπρός, χωρίς να ενοχλούν τα απέναντι διερχόμενα οχήματα. Δημιουργούν επίσης ένα χαρακτηριστικό φωτιστικό σχεδιαστικό μοτίβο στη μάσκα του αυτοκινήτου. Κάτω από τις οριζόντιες μπάρες, η εισαγωγή για την ψύξη του κινητήρα ενώνεται σε ένα οριζόντιο κομμάτι, το οποίο στις εκδόσεις PanAmericana και Aventura αποκτά το σχήμα «X». Ακριβώς πάνω από τη θέση της πινακίδας κυκλοφορίας βρίσκεται ανάγλυφη η λέξη Amarok.

H πλαϊνή όψη του νέου Amarok παρουσιάζει μία πολύ δυναμική σιλουέτα. Σε αντίθεση με πολλά άλλα pick-up της αγοράς, το νέο Amarok συνεχίζει την παράδοση του μοντέλου πρώτης γενιάς, με τους θόλους των τροχών να μην είναι κυκλικοί, αλλά το επάνω τους τμήμα να είναι ευθύ. Οι ζάντες έως τη διάσταση των 21 ιντσών (ή έως 18 ιντσών για ελαστικά παντός εδάφους, στάνταρ στην έκδοση PanAmericana) είναι νέας σχεδίασης και προσθέτουν έξτρα δυναμισμό στο αυτοκίνητο. Οι θόλοι διαθέτουν επίσης στιβαρά μαύρα πλαστικά προστατευτικά, που τονίζουν τον off-road χαρακτήρα του νέου μοντέλου.

Η σχεδίαση του πίσω μέρους είναι εξίσου εντυπωσιακή. Στο κέντρο της πόρτας του χώρου φόρτωσης και σχεδόν σε όλο το πλάτος της είναι γραμμένο ανάγλυφα το όνομα Amarok. Τα πίσω φωτιστικά σώματα σε σχήμα «C» (τεχνολογίας LED στις εκδόσεις PanAmericana και Aventura) είναι τοποθετημένα στις άκρες του αμαξώματος, τονίζοντας ακόμα περισσότερο το πλάτος του αυτοκινήτου. Ο μηχανισμός ασφάλισης της πίσω πόρτας είναι πλέον ενσωματωμένος στο κεντρικό κλείδωμα του αυτοκινήτου, ξεκινώντας από την έκδοση Life. Ο χώρος φόρτωσης μπορεί να ασφαλιστεί με ένα ηλεκτρικό συρόμενο κάλυμμα. Υπάρχει επίσης μία σκληρή οροφή, καθώς και μια σειρά από αξεσουάρ ειδικά για τον χώρο φόρτωσης.

Το νέο Amarok θα διατίθεται σε 8 διαφορετικά χρώματα: το απλό «Clear White», συν τα μεταλλικά «Midnight Black», «Bright Blue», «Light Grey», «Dark Grey», «Deep Red», «Bright Beige» και «Mid Blue».

Amarok - photo 3

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ: ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Κορυφαίες δυνατότητες ψηφιακής διασύνδεσης και μοναδική εργονομία

Το εσωτερικό που δημιούργησε η Volkswagen Commercial Vehicles στο Amarok, χαρακτηρίζεται για την υψηλή λειτουργικότητα και την κορυφαία ποιότητά του. Το ψηφιακό περιβάλλον ενσωματώνει δύο οθόνες: μία 8 ιντσών για τον πίνακα οργάνων (ή 12 ιντσών για το «Digital Cockpit», ξεκινώντας από την έκδοση Style) και μία ιδιαίτερα μοντέρνα οθόνη κάθετα τοποθετημένη σε σχήμα tablet στην κεντρική οθόνη (10 ιντσών στάνταρ ή 12 ιντσών, ξεκινώντας από την έκδοση Style). Όλα τα συστήματα πολυμέσων εξοπλίζονται με Adroid Auto (Google) και CarPlay (Apple), για άμεση ενσωμάτωση των εφαρμογών των smartphones στο σύστημα infotainment του νέου Amarok. Υπάρχουν επίσης οι online υπηρεσίες της Volkswagen, καθώς και δύο θύρες φόρτισης USB.

Το νέο μοντέλο παραμένει ένα γνήσιο προϊόν της εταιρείας σε ό,τι αφορά την ευκολία και την απλότητα στη χρήση των διακοπτών χειρισμού, από το στάνταρ πολυλειτουργικό τιμόνι της Volkswagen, μέχρι το εξ αποστάσεως ξεκλείδωμα των θυρών και της ανάφλεξης ή το ηλεκτρικό χειρόφρενο για όλες τις τετρακίνητες εκδόσεις (ξεκινώντας από το επίπεδο εξοπλισμού Life). Στις εκδόσεις PanAmericana και Aventura διατίθεται και ένα υψηλής πιστότητας ηχοσύστημα από την κορυφαία στο είδος της εταιρία Harman Kardon.

Στην πράξη, η Volkswagen Commercial Vehicles επέλεξε να εφοδιάσει το Amarok με ένα μίγμα από ψηφιακές λειτουργίες και εργονομικά σχεδιασμένα χειριστήρια, με πιεστικούς ή περιστροφικούς διακόπτες, οι οποίοι είναι πολύ απλοί στη χρήση. Για παράδειγμα, η ένταση του ήχου στο σύστημα πολυμέσων ή οι ρυθμίσεις για την τετρακίνηση γίνονται μέσω τέτοιων διακοπτών. Στις εκδόσεις υψηλότερων προδιαγραφών, αυτοί οι διακόπτες έχουν φινίρισμα από αλουμίνιο, δείχνοντας ακόμα πιο ανθεκτικοί, τονίζοντας τον premium χαρακτήρα του εσωτερικού του μοντέλου.

Tα καθίσματα στο νέο Amarok είναι σχεδιασμένα εξ’ αρχής και παρέχουν την κορυφαία άνεση που χαρακτηρίζει κάθε μοντέλο της Volkswagen. Στις κορυφαίες εκδόσεις έχουν ηλεκτρική υποβοήθηση και τουλάχιστον 10 διαφορετικές ρυθμίσεις. Τα πίσω καθίσματα της διπλοκάμπινης έκδοσης παρέχουν μεγάλους χώρους και ανέσεις, έτσι ώστε τρεις ενήλικες επιβάτες να απολαύσουν το ταξίδι τους.

Πάνω από 20 θήκες για μικροαντικείμενα δείχνουν την προσοχή στη λεπτομέρεια

Το Amarok, σε αυτή τη νέα γενιά του, είναι ένα αυτοκίνητο που λειτουργεί ως ένα τέλειο εργαλείο, έτοιμο να προσαρμοστεί το ίδιο αποτελεσματικά είτε σε extreme ταξιδιωτικές περιπέτειες, είτε στη σκληρή καθημερινότητα ενός επαγγελματικού οχήματος. Υπάρχουν δεκάδες θήκες για αποθήκευση που κάνουν απλούστερη τη ζωή του οδηγού και των επιβατών. Η αρχή γίνεται από την κονσόλα οροφής η οποία χρησιμεύει για αποθήκευση αντικειμένων, όπως γυαλιά ηλίου (ξεκινώντας από την έκδοση Life). Τα αλεξήλια έχουν ειδικές θήκες για τη φύλαξη εισιτηρίων από τα διόδια ή τα έγγραφα του οχήματος (στη βασική έκδοση μόνο στην πλευρά του οδηγού). Ένας μεγάλος χώρος στο ταμπλό χρησιμεύει ως ράφι για μικροαντικείμενα. Στην πλευρά του συνοδηγού δεν υπάρχει ένα, αλλά δύο ντουλαπάκια. Στην κεντρική κονσόλα, κάτω από την οθόνη του συστήματος πολυμέσων, υπάρχει ένας χώρος όπου ενσωματώνεται μία επιφάνεια για την επαγωγική φόρτιση κινητών τηλεφώνων (στάνταρ στις εκδόσεις, ξεκινώντας από την Style). Στο πίσω μέρος από την κεντρική κονσόλα υπάρχουν δύο ποτηροθήκες, ένας μικρός χώρος για αντικείμενα, όπως νομίσματα και ένας ιδιαίτερα μεγάλος χώρος αποθήκευσης κάτω από το κεντρικό υποβραχιόνιο για μεγαλύτερα αντικείμενα, όπως ένα tablet. Πολύ μεγάλες είναι και οι θήκες στις εμπρός πόρτες, οι οποίες περιλαμβάνουν και θέση για φιάλη 1,5 λίτρου, ενώ αφήνουν και αρκετά μεγάλο χώρο αποθήκευσης, έχοντας πρακτικό σχήμα που είναι εύκολο στην πρόσβαση.

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ, ΚΙΒΩΤΙΑ, ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ: TDI, TSI, 4MOTION

Το νέο Amarok, ανάλογα με την αγορά, θα λανσαριστεί με τέσσερις αποδοτικούς turbo diesel κινητήρες (TDI) και έναν υπερτοφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα (TSI). Σε αρκετές αγορές, μεταξύ των οποίων και τις ευρωπαϊκές, όλες οι εκδόσεις θα εφοδιάζονται με στάνταρ τετρακίνηση (4MOTION).

Turbo diesel κινητήρες από 110 kW (150 PS) έως 184 kW (250 PS)

H γκάμα των κινητήρων diesel ξεκινά με τρία τετρακύλινδρα μοτέρ, όλα με χωρητικότητα στα 2,0 λίτρα. Η βασική έκδοση, ειδικά εξελιγμένη για τις αγορές της Αφρικής, αποδίδει 110 kW (150 PS) και μέγιστη ροπή 350 Nm. Η συγκεκριμένη έκδοση συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων και κίνηση στους πίσω τροχούς.

Το επόμενο στάδιο είναι ο κινητήρας με απόδοση 125 kW (170 PS) TDI, με μέγιστη ροπή 405 Nm, κατ’ επιλογήν τετρακίνηση και μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Σε κάποιες χώρες η έκδοση αυτή θα διατίθεται με κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς σε συνδυασμό και με επιλογή σε τετρακίνητη έκδοση. Επιπλέον, αυτή η έκδοση θα μπορεί να εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Η πιο ισχυρή έκδοση σε τετρακύλινδρο diesel TDI είναι αυτή με διπλό turbo και σε αγορές όπως της Ευρώπης, θα αποδίδει 150 kW (204 PS) και κορυφαία επίπεδα ροπής που φθάνει στα 500 Νm. Σε πολλές χώρες, αυτή η έκδοση θα διατίθεται με μόνιμη τετρακίνηση (4MOTION), και επιλογή ανάμεσα σε 6τάχυτο ή 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Και στις δύο περιπτώσεις, την κατανομή της ισχύος ανάμεσα στους δύο άξονες αναλαμβάνει ένας ηλεκτρομηχανικός συμπλέκτης. Σε άλλες χώρες, ο συγκεκριμένος κινητήρας TDI θα αποδίδει 154 kW (209 PS) και θα συνδυάζεται με κατ’ επιλογήν τετρακίνηση και 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Όπως αναφέρθηκε πιο πάνω, οι εκδόσεις των 125 kW και 150 kW TDI θα διαθέτουν στάνταρ μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Ως έξτρα εξοπλισμός, μπορεί στην έκδοση των 150 kW να διατίθεται το νέο αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων με τεχνολογία shift-by-wire (η έκδοση των 154 kW διαθέτει αυτό το κιβώτιο ως στάνταρ εξοπλισμό).

Στην κορυφή των επιλογών σε κινητήρες diesel βρίσκεται ο 3.0 λίτρων V6 TDI. Ο συγκεκριμένος εξακύλινδρος κινητήρας θα αποδίδει στην Ευρώπη 177 kW (241 PS). Σε κάποιες αγορές, με διαφορετικούς κανονισμούς για τους ρύπους, η ιπποδύναμη θα είναι 184 kW (250 PS). Και στις δύο εκδοχές αυτού του κινητήρα, η μέγιστη αποδιδόμενη ροπή είναι 600 Nm, η οποία μοιράζεται στους τέσσερις τροχούς με στάνταρ το σύστημα τετρακίνησης (4MOTION) και μέσω του αυτόματου κιβωτίου 10 σχέσεων.

Μία επιλογή σε κινητήρα βενζίνης με απόδοση 222 kW (302 PS)

Σε κάποιες αγορές η Volkswagen Commercial Vehicles προσφέρει το νέο Amarok και με κινητήρα βενζίνης. Πρόκειται για έναν υπετροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο των 2,3 λίτρων, με απόδοση 222 kW (302 PS) και 452 Nm μέγιστης ροπής. Ο turbo βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με το 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης.

Όπως και στο απερχόμενο μοντέλο, όλες οι εκδόσεις του Amarok έχουν ένα ρεζερβουάρ καυσίμου των 80 λίτρων. Χάρη σε αυτό το μεγάλο ρεζερβουάρ, η αυτονομία του pick-up της Volkswagen είναι ιδιαίτερα μεγάλη, κάτι βέβαια που είναι σε συνάρτηση με το φορτίο ή το βάρος του trailer. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ για το AdBlue έχει ανέβει από τα 6,3 στα 19,3 λίτρα, μία αύξηση σχεδόν 50%.

Δύο συστήματα τετρακίνησης (4ΜΟΤΙΟΝ) για κάθε είδους χρήση

Στην Ευρώπη και σε κάποιες ακόμα αγορές, το νέο Amarok θα εφοδιάζεται με στάνταρ σύστημα τετρακίνησης (4MOTION). Το ίδιο θα ισχύει και για τις υπόλοιπες αγορές του κόσμου, στις εκδόσεις με κινητήρες που αποδίδουν από 154 kW και άνω. Ανάλογα με την αγορά και τον κινητήρα, θα υπάρχουν δύο διαφορετικά συστήματα 4MOTION: ένα με μόνιμη τετρακίνηση και ένα με δυνατότητα επιλογής της τετρακίνησης ανάλογα με τις συνθήκες.

Το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης είναι εφοδιασμένο με έναν ηλεκτρομηχανικό συμπλέκτη δύο σχέσεων, ο οποίος είναι τοποθετημένος σε σειρά επάνω στο αυτόματο ή μηχανικό κιβώτιο. Το σύστημα 4MOTION με μόνιμη τετρακίνηση χρησιμοποιείται στις ισχυρότερες εκδόσεις, πάνω από τα 150 kW και παρέχει μία μεγάλη γκάμα επιλογών από προγράμματα οδήγησης. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τέσσερα διαφορετικά προγράμματα, μέσω του επιλογέα 4ΜΟΤΙΟΝ που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα. Το βασικό πρόγραμμα λειτουργίας είναι η επιλογή της μόνιμης εμπλοκής της τετρακίνησης. Σε αυτή την επιλογή το σύστημα μοιράζει την ισχύ ανεξάρτητα στους τέσσερις τροχούς με βάση την πρόσφυση και την επιτάχυνση. Στη δεύτερη επιλογή 4H, το σύστημα 4MOTION παρέχει την ισχύ του κινητήρα στους τέσσερις τροχούς σε σταθερή σχέση, έτσι ώστε να μπορεί να κινηθεί χωρίς πρόβλημα όταν βρίσκεται σε επιφάνειες με χαμηλή πρόσφυση, όπως στο χιόνι. Η τρίτη επιλογή 4L είναι για χρήση εκτός δρόμου (υψηλή ροπή σε χαμηλές ταχύτητες). Στην τέταρτη επιλογή 2Η το Amarok γίνεται ιδιαίτερα αποδοτικό και οικονομικό – κατά κύριο λόγο σε στεγνούς δρόμους – καθώς η κίνηση μεταδίδεται μόνο στον πίσω άξονα.

Το δεύτερο σύστημα 4MOTION είναι ένα κατ’ επιλογήν σύστημα τετρακίνησης. Διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας και ενσωματώνει έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη, ο οποίος είναι συνδεδεμένος με το κιβώτιο ταχυτήτων και μεταδίδει τη ροπή, όταν κριθεί απαραίτητο και στους δύο άξονες. Η βασική προεπιλογή λειτουργίας στην περίπτωση αυτού του συστήματος, είναι η μετάδοση της κίνησης μόνο στους πίσω τροχούς, δηλαδή η 2H. Οι επιλογές 4Η (για κίνηση στην άσφαλτο) και 4L (για κίνηση εκτός δρόμου) είναι επίσης διαθέσιμες έτσι ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί και στις πιο απαιτητικές διαδρομές. Ανεξάρτητα πάντως από το σύστημα τετρακίνησης με το οποίο θα εφοδιάζεται, η κορυφαία τεχνολογία της Volkswagen εξασφαλίζει ότι, το Amarok θα είναι ικανό να κυριαρχήσει σε οποιοδήποτε έδαφος κληθεί να κινηθεί. Και ανάλογα με την έκδοση του κινητήρα έχει πλέον πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες έλξης ρυμουλκούμενου, που φθάνει έως και τους 3,5 τόνους.

Amarok - photo 1

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ – ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ: AMAROK, LIFE, STYLE, PANAMERICANA, AVENTURA

Το νέο Amarok θα λανσαριστεί στην αγορά σε πέντε εκδόσεις εξοπλισμού. Η βασική έκδοση ονομάζεται «Amarok» και ακολουθούν οι «Life» και «Style». Στην κορυφή βρίσκονται δύο πλούσια εξοπλισμένες εκδόσεις, η «PanAmericana» (με έμφαση στον off-road χαρακτήρα) και η «Aventura» (με περισσότερο ασφάλτινα χαρακτηριστικά).

Τη σημαντική αναβάθμιση στην ευκολία οδήγησης εξασφαλίζουν τα πάνω από 30 συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, 20 εκ των οποίων παρουσιάζονται για πρώτη φορά στο νέο Amarok. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται τα ενεργά φωτιστικά σώματα «IQ. LIGHT – LED matrix headlights», το ACC Adaptive Cruise Control, το Traffic Jam Assist με σύστημα Front Assist για την παρακολούθηση όσων συμβαίνουν εμπρός από το όχημα και άλλα. Πολλά από τα συστήματα υποβοήθησης, όπως το ACC Adaptive Cruise Control είναι μέρος του στάνταρ εξοπλισμού.

Ο εξοπλισμός της έκδοσης Amarok πιο αναλυτικά

Ακόμα και από τη βασική έκδοση «Amarok», το νέο pick-up εφοδιάζεται με σημαντικά εξωτερικά στοιχεία εξοπλισμού, όπως τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, τους ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, ράγες με κρίκους πρόσδεσης στον χώρο φόρτωσης και προστατευτικά για το πίσω μέρος της καμπίνας. Η έκδοση «Amarok» εφοδιάζεται με ατσάλινους τροχούς 16 ιντσών. Όπως και το εξωτερικό, έτσι και το εσωτερικό της έκδοσης «Amarok» είναι ήδη πλήρως εξοπλισμένο. Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 8 ιντσών, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 10 ιντσών, ψηφιακό ραδιόφωνο (DAB+), online συνδεσιμότητα, τέσσερα μεγάφωνα, τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών και ρύθμιση ύψους για το κάθισμα του οδηγού. Η έκδοση «Amarok» περιλαμβάνει συστήματα όπως το ACC Adaptive Cruise Control (με ενσωματωμένο περιοριστή ταχύτητας), Dynamic Road Sign Display για αναγνώριση των σημάτων κυκλοφορίας, Intelligent Speed Assist (που περιλαμβάνει αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας), σύστημα υποβοήθησης διατήρησης της λωρίδας Lane Assist, κάμερα οπισθοπορείας Rear View και το σύστημα Front Assist για παρακολούθηση περιμετρικά του εμπρός μέρους του οχήματος. Το παρκάρισμα γίνεται ακόμα πιο εύκολο χάρη στους σένσορες του συστήματος Park Distance Control, το οποίο ενσωματώνεται στο πίσω μέρος.

Ο εξοπλισμός της έκδοσης Amarok «Life» πιο αναλυτικά

Στην έκδοση «Life» ο εξωτερικός εξοπλισμός περιλαμβάνει LED φωτιστικά σώματα, εμπρός προφυλακτήρα βαμμένο στο χρώμα του αυτοκινήτου και θερμαινόμενους ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, οι οποίοι διαθέτουν και φωτισμό. Η συγκεκριμένη έκδοση αναβαθμίζεται περαιτέρω με ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Στο εσωτερικό, το Amarok «Life» διαφοροποιείται από τη βασική έκδοση σε πολλά σημεία, μεταξύ των οποίων και στις επενδύσεις των καθισμάτων. Τα εμπρός καθίσματα έχουν 8 διαφορετικές ρυθμίσεις, μεταξύ των οποίων και στήριξη της μέσης. Η στεφάνη του τιμονιού πολλαπλών λειτουργιών είναι καλυμμένη με δέρμα, ενώ τα εμπρός παράθυρα είναι φιμέ για μεγαλύτερη ιδιωτικότητα. Η έκδοση «Life» έχει επιπλέον στοιχεία χρηστικότητας, όπως για παράδειγμα την επέκταση του συστήματος Park Distance Control και στο εμπρός μέρος, ενώ ενσωματώνει στο κεντρικό κλείδωμα του οχήματος και το κλείδωμα της πόρτας του χώρου φόρτωσης. Διαθέτει επίσης αισθητήρα βροχής, αυτόματη ενεργοποίηση των φωτιστικών σωμάτων και έναν αυτόματο αντιθαμβωτικό καθρέφτη. Ενισχυμένη είναι και η ηχητική εμπειρία με τους επιβάτες να έχουν στη διάθεσή τους 6 ηχεία.

Ο εξοπλισμός της έκδοσης Amarok «Style» πιο αναλυτικά

Tα χαρακτηριστικά εξοπλισμού της έκδοσης «Style» είναι ακόμα πιο πλήρη. Στο αμάξωμα ξεχωρίζει η στάνταρ τοποθέτηση του εξελιγμένου συστήματος φωτιστικών σωμάτων «IQ. LIGHT – LED matrix headlights». Ο πίσω προφυλακτήρας έχει διακοσμητικά χρωμίου, ενώ ο χώρος φόρτωσης είναι καλυμμένος με υψηλής αντοχής πλαστικό. Οι ζάντες με τις οποίες εφοδιάζεται από το εργοστάσιο η συγκεκριμένη έκδοση είναι αλουμινένιες μαύρου χρώματος 18 ιντσών. Στο εσωτερικό, το Amarok «Style» εφοδιάζεται με τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12 ιντσών, καθώς και με τη μεγάλη οθόνη για το σύστημα infotainment των 12 ιντσών. Διατίθεται επίσης θέση για επαγωγική φόρτιση smartphones, ενώ υπάρχει και πρίζα των 230V. Τα καθίσματα είναι καλυμμένα με πολυτελή επένδυση ArtVelour. Ο επιλογέας ταχυτήτων έχει δερμάτινη επένδυση. Η άνεση των επιβατών ενισχύεται ακόμα περισσότερο από τα εμπρός θερμαινόμενα καθίσματα, τον διζωνικό κλιματισμό και το παρμπρίζ από γυαλί υψηλής μόνωσης. Το κάθισμα του οδηγού είναι ηλεκτρικό με 10 διαφορετικές ρυθμίσεις. Διατίθεται επίσης η δυνατότητα για «Keyless Access» τόσο για το άνοιγμα των θυρών, όσο και για την έναρξη λειτουργίας του κινητήρα του οχήματος. Η ευκολία στην οδήγηση ενισχύεται ακόμα περισσότερο με επιπλέον συστήματα υποβοήθησης, όπως η ανίχνευση τυφλού σημείου «Blind Spot Detection» το οποίο λειτουργεί σε συνδυασμό με την υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας.

Εκδόσεις «PanAmericana» και «Aventura»

Στην κορυφή των εξοπλιστικών εκδόσεων του νέου Amarok βρίσκονται οι εκδόσεις «PanAmericana» και «Aventura». Το Amarok «PanAmericana» είναι η «ταξιδιάρικη» και περιπετειώδης έκδοση της γκάμας. Το όνομα «PanAmericana» έχει μεγάλη παράδοση στην Volkswagen Commercial Vehicles. Στην περίπτωση του νέου Amarok είναι και ένας φόρος τιμής στο μοντέλο που αντικαθιστά, το οποίο ολοκλήρωσε τη φημισμένη διαδρομή Panamericana, από την Αλάσκα έως την Αργεντινή, το 2019, μέσα σε μόλις δέκα ημέρες, κάνοντας ένα νέο παγκόσμιο ρεκόρ.

Ο εξοπλισμός της έκδοσης Amarok «PanAmericana» πιο αναλυτικά

Tα εξωτερικά στοιχεία που διαφοροποιούν την έκδοση «PanAmericana» από την «Style» είναι ο εμπρός προφυλακτήρας σε σχήμα «Χ», τα LED φωτιστικά σώματα πίσω, οι μεγάλοι γυαλιστεροί τροχοί των 18 ιντσών, καθώς και μία διακοσμητική μπάρα και σκαλοπάτια βαμμένα σε μαύρο χρώμα. Σε σύγκριση με την έκδοση «Style», η «PanAmericana» αναβαθμίζεται ακόμα περισσότερο στο εσωτερικό, χάρη στη χρήση δέρματος «Cricket», κάτι που ταιριάζει με τον περιπετειώδη και ταξιδιάρικο χαρακτήρα αυτής της κορυφαίας έκδοσης. Και τα δύο εμπρός καθίσματα μπορούν να έχουν ηλεκτρική υποβοήθηση για κάθε μία από τις 10 διαφορετικές ρυθμίσεις που διαθέτουν. Ένα ακόμα στοιχείο διαφοροποίησης της έκδοσης «PanAmericana» είναι το ταμπλό, το οποίο είναι επενδυμένο με ένα πολύ ποιοτικό και πολυτελές στην εμφάνιση τεχνητό δέρμα και με πολύ όμορφες εξωτερικές ραφές. Στον στάνταρ εξοπλισμό παρέχονται: το σύστημα πλοήγησης, το εξαιρετικό ηχοσύστημα από την Harman Kardon με 8 ηχεία, καθώς και ο ατμοσφαιρικός εσωτερικός φωτισμός. Στην έκδοση αυτή υπάρχει επίσης φωτισμός για τον χώρο φόρτωσης. Επιπλέον, το Amarok «PanAmericana» εφοδιάζεται με ACC+ Adaptive Cruise Control το οποίο περιλαμβάνει σύστημα Intelligent Speed Assist (μέσω του συστήματος αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας Dynamic Road Sign Display) και Park Assist μαζί με Area View (με χρήση κάμερας 360 μοιρών). Εξίσου σημαντικό είναι ότι διαθέτει στάνταρ τη μόνιμη τεταρακίνηση (4MOTION) με μηχανισμό κλειδώματος του διαφορικού.

Ο εξοπλισμός της έκδοσης Amarok «Aventura» πιο αναλυτικά

Το επίπεδο εξοπλισμού «Aventura» διαθέτει πολλά αποκλειστικά στοιχεία. Σε σύγκριση με την έκδοση «Style», οι τροχοί είναι 21 ιντσών αλουμινίου και με έντονη λάμψη. Όπως το Amarok «PanAmericana» έτσι και το «Aventura» εφοδιάζεται με το σύστημα φωτιστικών σωμάτων «ΙQ. LIGHT – LED matrix headlights» και με LED πίσω φώτα. Επίσης, η «Aventura» μοιράζεται τη σχεδίαση σε σχήμα «Χ» στον εμπρός προφυλακτήρα, με την έκδοση «PanAmericana». Η «Aventura» διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες εκδόσεις στο αμάξωμα με τα χρωμιωμένα καλύμματα των καθρεφτών και των χειρολαβών των θυρών, με μία μπάρα βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος, και με μία λωρίδα με φινίρισμα χρωμίου στα σκαλοπάτια. Διακοσμητικά στοιχεία σε χρώμιο διαθέτει και ο πίσω προφυλακτήρας. Όπως και στην έκδοση «PanAmericana», το ταμπλό είναι καλυμμένο με απαλή δερμάτινη εμφάνιση, με τις διακοσμητικές ραφές να προσφέρουν μία κομψή αντίθεση. Για τα καθίσματα και τα εσωτερικά καλύμματα των θυρών, η Volkswagen Commercial Vehicles χρησιμοποιεί σε αυτή την περίπτωση γνήσιο πολυτελές δέρμα «Savona». Επιπλέον στοιχεία άνεσης και λειτουργικότητας είναι, όπως και στην έκδοση «PanAmericana», το σύστημα πλοήγησης, το κορυφαίο ηχοσύστημα της Harman Kardon με 8 ηχεία, ο ατμοσφαιρικός φωτισμός του σαλονιού και ο φωτισμός του χώρου φόρτωσης. Η έκδοση «Aventura» εφοδιάζεται επίσης με ACC+ Adaptive Cruise Control, με έξυπνη υποβοήθηση ταχύτητας Intelligent Speed Assist, Park Assist και Area View με κάμερα 360 μοιρών. Ένα ακόμα επιπλέον σύστημα υποβοήθησης που προσφέρεται στην έκδοση Αventura είναι το Lane Assist με κεντράρισμα του οχήματος στη λωρίδα του.

Έξι έξυπνα προφίλ οδήγησης βοηθούν τον οδηγό του Amarok να ξεπεράσει κάθε δυσκολία που θα βρει στη διαδρομή του, κάνοντας την οδήγησή του ακόμα πιο άνετη και σίγουρη. Ανάλογα με την έκδοση τα προφίλ οδήγησης είναι τα: Normal, Eco, Slippery, Snow/Sand, Mud/Rut και Tow/Haul. Με αυτόν τον εξοπλισμό και το μηχανολογικό υπόβαθρο, το Amarok μπορεί να ξεπεράσει κάθε είδους πρόκληση που μπορεί να συναντήσει ένα pick-up στην καθημερινή του χρήση, είτε ως όχημα απόλαυσης της περιπέτειας, είτε ως σκληροτράχηλο εργαλείο δουλειάς.

Amarok - photo 4

ΑΞΕΣΟΥΑΡ – ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

Το Amarok παρέχει επιπλέον δυνατότητες εξατομίκευσης, χάρη στην ύπαρξη μιας ευρείας γκάμας από αξεσουάρ. Σε αυτά περιλαμβάνονται πολλοί διαφορετικοί συνδυασμοί τροχών/ελαστικών, όπως οι ζάντες αλουμινίου «Varberg» των 21 ιντσών (ελαστικά 275/45) και – για πρώτη φορά – εργοστασιακή τοποθέτηση ελαστικών παντός εδάφους (σε ζάντες μέχρι 18 ιντσών). Εκτός από αυτά, υπάρχουν συγκεκριμένα αξεσουάρ με τα οποία το Amarok μπορεί να προσαρμοστεί για χρήση σε δραστηριότητες αναψυχής, για μακρινά ταξίδια ή για καθημερινή εργασία. Όλα ξεκινούν από την οροφή, η οποία χάρη στην ικανότητά της να αντέχει φορτίο έως και 350 κιλών, μπορεί να φιλοξενήσει ένα αντίσκηνο τεσσάρων ατόμων, το οποίο θα είναι διαθέσιμο για πρώτη φορά ως εργοστασιακό αξεσουάρ, και μπορεί να στηθεί εύκολα στο σύστημα μεταφοράς του Amarok.

Για τον χώρο φόρτωσης, διατίθενται αξεσουάρ όπως σύστημα συρταριών, εργαλειοθήκη, βάση μεταφοράς ποδηλάτου, καθώς και ένα σύστημα μεταφοράς πολλαπλών λειτουργιών. Το συρόμενο κάλυμμα του χώρου φόρτωσης μπορεί να είναι και χειροκίνητο, ενώ διατίθεται μία σκληρή οροφή με παράθυρα, πλαστικό κάλυμμα υψηλής αντοχής για το δάπεδο και τα πλαϊνά της καρότσας, σύστημα φωτισμού του χώρου φόρτωσης, και ένα προστατευτικό για το εμπρός τμήμα του καπό. Υπάρχει επίσης μία τεράστια ποικιλία από στοιχεία που βελτιώνουν το styling του αμαξώματος. H γκάμα των αξεσουάρ συμπληρώνεται από ηλεκτρικό βίντσι και κοτσαδόρους, αλλά και μικρές σημαντικές λεπτομέρειες, όπως οι προστατευτικές γρίλιες για τα πίσω φωτιστικά σώματα. Το Amarok μπορεί επίσης να προετοιμαστεί για σκληρές off-road περιπέτειες, καθώς μπορεί να εξοπλιστεί με bull-bar, προστατευτικές ποδιές κάτω από το αμάξωμα, και ειδικό εκτός δρόμου εξοπλισμό που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 20 mm. Υπάρχουν επίσης κρίκοι για έλξη τόσο μπροστά όσο και πίσω, καθώς και ένας «αναπνευστήρας» (snorkel) που εξασφαλίζει την τροφοδοσία του κινητήρα με καθαρό αέρα όταν πρόκειται να διασχίσει περάσματα με μεγάλα ύψη νερού.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO