spot_img

MAZDA MX-5 2022

MAZDA MX-5 2022

Οι διθυραμβικές κριτικές για το θρυλικό Mazda MX-5 συνεχίζουν ακόμα και μετά από τρείς δεκαετίες και 1.1 εκατομμύρια μονάδες που έχουν πουληθεί.

Και δικαιολογημένα: Το roadster που αγαπάει όλος ο κόσμος έχει εξελιχθεί με τα χρόνια και έχει αποκτήσει στυλ που κόβει την ανάσα. Ωστόσο, παραμένει πιστό στη φιλοσοφία του Jinba Ittai που φέρνει τον οδηγό και το αυτοκίνητο σε απόλυτη αρμονία. Η τελευταία έκδοση είναι ακόμα πιο στιβαρή στις καμπύλες της, χάρη σε μια μοναδική νέα τεχνολογία.

Το Kinematic Posture Control (KPC) προσφέρεται αποκλειστικά στο MX-5 του 2022, ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση και την άνεση, είτε αφορά την οδήγηση σε δύσκολους επαρχιακούς δρόμους είτε σε πίστες αγώνων. Το KPC χρησιμοποιεί στιγμιαίες ρυθμίσεις πέδησης για να αυξήσει τη σταθερότητα της πίσω ανάρτησης και την κύλιση του αμαξώματος κατά τις στροφές, ενισχύοντας τη χαρακτηριστική συμπεριφορά του MX-5 στον δρόμο- ιδιαίτερα όταν το αυτοκίνητο ωθείται στα όριά του.

Σχεδιαστικά, η Mazda προσθέτει επιπλέον νέες χρωματικές επιλογές εσωτερικά και εξωτερικά για τη νέα έκδοση του εμβληματικού σπορ αυτοκινήτου της, που έχει βραβευθεί με το Car Design of the Year. Αυτά περιλαμβάνουν ένα νέο λαμπερό εξωτερικό φινίρισμα Platinum Quartz Metallic, ένα έντονο χρωματισμένο εσωτερικό Terracotta με εξαιρετικά απαλό δέρμα Nappa και μια εκλεπτυσμένη επιλογή μαλακής οροφής σε σκούρο μπλε χρώμα.

Αυτό που δεν έχει αλλάξει είναι η ‘ξυραφένια’ οδική του συμπεριφορά που συνοδεύεται από την πρωτοποριακή ελαφριά κατασκευή του MX-5 και την τέλεια ισορροπία, ο πολύστροφος κινητήρας Skyactiv-G (που πληροί τις προδιαγραφές Euro 6d χωρίς φίλτρο μικροσωματιδίων) σε συνδυασμό με το εξαιρετικά ακριβές χειροκίνητο κιβώτιο και την ηρεμία μιας ολοκληρωμένης σειράς διαθέσιμων τεχνολογιών υποβοήθησης οδήγησης κάτω από την ομπρέλα του i-Activsense.

2022_mazda_mx-5_global_act_1

1|ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ & ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

Το MX-5 προσθέτει ένα κομψό εξωτερικό φινίρισμα Platinum Quartz Metallic

Το εσωτερικό από Terracotta διαθέτει δέρμα Nappa, ένα αναζωογονητικά ζωντανό χρώμα

Η μαλακή οροφή διαθέσιμη πλέον σε σκούρο μπλε

Οπτικά, το Mazda MX-5 του 2022 παραμένει πιστό στη σχεδιαστική φιλοσοφία του Kodo, χάρη στην οποία κατέκτησε τον τίτλο του World Car Design of the Year καθώς και του World Car of the Year το 2016.

Το μοντέλο διατηρεί το εμβληματικό του στυλ, θολώνοντας τα όρια μεταξύ εξωτερικού και εσωτερικού, και τονίζει ταυτόχρονα τις τέλεια ισορροπημένες αναλογίες του, δίνοντας έμφαση στο χαμηλό κέντρο βάρους του.

Το Platinum Quartz Mettalic είναι μια νέα εξωτερική επιλογή, η οποία συνδυάζει ένα μεταξένιο λευκό ημιδιαφανές φινίρισμα αμαξώματος που μοιάζει με χαλαζία. Προσθέτει ένα επίπεδο κλάσης στο MX-5, ιδιαίτερα σε συνδυασμό με το νέο εσωτερικό Terracotta, το οποίο διαθέτει δέρμα Nappa με ζωντανά χρώματα υψηλής ποιότητας το οποίο είναι απαλό στην αφή. Αυτές οι δύο νέες επιλογές συνδυαστικά, δημιουργούν μια αίσθηση ελευθερίας και απόλαυση της ζωής.

Η μαλακή οροφή του MX-5 roadster, η οποία ανοίγει και κλείνει με μια κίνηση του καρπού, είναι πλέον διαθέσιμη σε σκούρο μπλε. Αυτό προσφέρει νέες δυνατότητες για μια καθαρά μοντέρνα επιλογή, για παράδειγμα μαζί με χρώματα αμαξώματος όπως το Machine Grey Premium Metallic.

Ενώ η μαλακή οροφή του roadster ανοίγει και κλείνει με μία απλή κίνηση του καρπού, η ηλεκτροκίνητη σκληρή οροφή RF προσθέτει στο μοντέλο την ιδανική πινελιά design και άνεσης. Η πλήρως αυτόματη, τριών τμημάτων, σκληρή οροφή προσφέρει στον πελάτη τα πλεονεκτήματα των δύο κόσμων των σπορ αυτοκινήτων: Την οδήγηση στον ανοιχτό ορίζοντα και την πρόσθετη ασφάλεια ενός κουπέ με σκληρή οροφή.

Η οροφή τύπου RF είναι η ταχύτερα ανοιγόμενη σκληρή οροφή στην αγορά χάρη στον εξαιρετικά ευφυή και μικρό μηχανισμό ο οποίος ανοίγει και κλείνει την οροφή σε μόλις 13 δευτερόλεπτα – ακόμα και εν κινήσει μέχρι τα 10χλμ./ώρα. Χάρη στην ηχομόνωση της στιβαρής οροφής, το Mazda MX-5 RF εξασφαλίζει απαράμιλλο επίπεδο άνεσης.

Στο εσωτερικό, οδηγός και συνοδηγός κάθονται χαμηλότερα από ότι στις προηγούμενες γενιές MX-5, και απολαμβάνουν καλύτερη ορατότητα καθώς και ευκολότερη ρύθμιση των καθισμάτων και χειρισμό των θυρών. Η κολόνα του τιμονιού είναι ρυθμιζόμενη όχι μόνο σε ύψος αλλά και σε απόσταση, με το τιμόνι, τα όργανα και τα χειριστήρια όλα τοποθετημένα συμμετρικά κατά μήκος ενός μόνο άξονα για εύκολη ανάγνωση.

2022_mazda_mx-5_global_still_2

2|ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Το Kinematic Posture Control (KPC) βελτιώνει τη συμπεριφορά χειρισμού και την άνεση κατά τη διάρκεια των απότομων στροφών

Το πλαίσιο, το αμάξωμα και οι κινητήρες απόκρισης εξασφαλίζουν μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης της φιλοσοφίας Jinba Ittai

Είναι ευρέως γνωστό ότι είναι το πιο διασκεδαστικό αυτοκίνητο για το κόστος του στην αυτοκινητοβιομηχανία. Πλέον, το Mazda MX-5 του 2022 αποπνέει ακόμη μεγαλύτερη σιγουριά στις στροφές, χάρη σε μια μοναδική νέα τεχνολογία που ονομάζεται Kinematic Posture Control (KPC).

Το KPC μεγεθύνει τις εγγενείς δυνατότητες τής πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων του MX-5, της οποίας η δομή σχεδιάστηκε για να αποτρέπει την ανύψωση του αμαξώματος του αυτοκινήτου κατά το φρενάρισμα. Σε αντίθεση με παλιότερα μοντέλα, όταν το MX-5 στρίβει – κυρίως σε υψηλές δυνάμεις G – το νέο σύστημα εφαρμόζει ελαφρά τα φρένα στον εσωτερικό πίσω τροχό για να αυξήσει αυτό το «αντι-ανυψωτικό» αποτέλεσμα, καταστέλλοντας έτσι την κύλιση του αμαξώματος, σταθεροποιώντας το, δίνοντας παράλληλα την αίσθηση ότι “αγκαλιάζει” το δρόμο.

Στην πράξη, το MX-5 παραμένει ευκίνητο με άφθονη ανατροφοδότηση στο δρόμο κάτω από καθημερινές συνθήκες οδήγησης. Αλλά όταν τα πράγματα γίνονται πιο δύσκολα, για παράδειγμα σε δρόμο με «κλειστές» στροφές, το KPC αναγνωρίζει αμέσως τη διαφορά στις ταχύτητες μεταξύ των πίσω τροχών και αντιδρά, αυξάνοντας το επίπεδο παρέμβασης, όπως αυτό απαιτείται για να οξυνθεί η απόκριση του πίσω άκρου και να σταθεροποιηθεί το αυτοκίνητο.

Το νέο MX-5 διακρίνεται σε ιδιαίτερα δύσκολες στροφές καθώς και σε πιο ανώμαλες επιφάνειες, ενισχύοντας τη Jinba Ittai φιλοσοφία, όπου οδηγός και αυτοκίνητο γίνονται ένα. Είτε με μαλακή, είτε με αναδιπλούμενη οροφή, η οδηγική εμπειρία είναι το ίδιο απολαυστική, χτίζοντας εμπιστοσύνη πίσω από το τιμόνι, ενώ παράλληλα βελτιώνει την άνεση τόσο για τον οδηγό όσο και για τον επιβάτη, ιδιαίτερα σε υψηλότερες ταχύτητες. Όλα τα MX-5 του 2022 θα συνοδεύονται από το KPC, το οποίο δεν προσθέτει ούτε γραμμάριο σε αυτήν την ελαφρύτερη γενιά MX-5 συγκριτικά με το αρχικό μοντέλο πρώτης γενιάς που είχε κυκλοφορήσει το 1989.

Η τρέχουσα τέταρτη γενιά της Mazda, επωφελείται επίσης από τις κατασκευαστικές τροποποιήσεις του πλαισίου και του αμαξώματος, καθώς και από τις βελτιώσεις του κινητήρα για αύξηση της ισχύος και της αποδοτικότητας του καυσίμου. Ως αποτέλεσμα, η Mazda ήταν σε θέση να συμμορφωθεί με τις αυστηρές εκπομπές ρύπων Euro 6d (που τέθηκαν σε ισχύ το 2021) χωρίς να χρειάζεται φίλτρο μικροσωματιδίων για κανέναν από τους βενζινοκινητήρες άμεσου ψεκασμού Skyactiv-G υψηλής συμπίεσης και υψηλών στροφών που προσφέρονται με το MX-5.

Ο 2λιτρος Skyactiv-G ανταποκρίνεται με πολύ μεγαλύτερη αμεσότητα σε ολόκληρη την κλίμακα των στροφών, αντιδρά πολύ πιο γρήγορα στις εντολές του γκαζιού και ακούγεται πολύ πιο ζωντανός, διατηρώντας ταυτόχρονα και την κατανάλωση σε χαμηλό επίπεδο. Το όριο λειτουργίας βρίσκεται στις 7.500 rpm με απόδοση 135 kW/184 PS στις 7.000 rpm ενώ η μέγιστη ροπή των 205 Nm είναι ήδη διαθέσιμη στις 4.000 rpm.

Με τον κινητήρα Skyactiv-G 2.0, το MX-5 soft-top επιταχύνει από 0 -100χλμ./ώ. σε 6,5 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα είναι 219 χλμ./ώ. Η κατανάλωση και στις δύο εκδόσεις είναι 6,9 l/100χλμ. (CO2: 157-156 g/km). Για ακόμα περισσότερη βελτίωση της κατανάλωσης, ο Skyactiv-G 2.0 εφοδιάζεται με το σύστημα i-Eloop, ένα σύστημα ανάκτησης ενεργείας κατά το φρενάρισμα, και το σύστημα start-stop που ονομάζεται Mazda i-stop.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τον Skyactiv-G 1.5, που αποδίδει 97 kW/132 PS στις 7.000 rpm και μέγιστη ροπή 152 Nm στις 4.000 rpm. Και οι δύο εκδόσεις με τον κινητήρα Skyactiv-G 1.5 εμφανίζουν κατανάλωση 6,1 l/100χλμ. και εκπομπές CO2 138 g/km. Εφοδιάζονται επίσης και με το σύστημα i-Eloop, για ανάκτηση ενεργείας κατά το φρενάρισμα και το i-stop, το σύστημα start-stop της Mazda. Οι κινητήρες συνοδεύονται από χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων Skyactiv-MT που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για το MX-5, και την κλασική διάταξη κινητήρα μπροστά και στη μέση, και κίνηση πίσω.

2022_mazda_mx-5_global_int_2

3|ΑΣΦΑΛΕΙΑ & ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Οι τεχνολογίες ασφαλείας συμπεριλαμβάνουν αυτόνομο σύστημα πέδησης, ενεργό σύστημα φώτων LED και πολλά ακόμα

Το πακέτο Infotainment διαθέτει ασύρματη σύνδεση με συσκευές λογισμικού Apple CarPlay

Τα Mazda CX-5 και MX-5 του 2022 διαθέτουν φωτιστικά σώματα LED με αυτόματη ρύθμιση ύψους της δέσμης, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους εξωτερικούς καθρέφτες και σύστημα αυτόματου κλιματισμού στο βασικό τους εξοπλισμό, καθώς και κομψή ατσάλινη επένδυση στα μαρσπιέ.

Ένα ακόμα σύστημα είναι και το MZD Connect, το σύστημα infotainment της Mazda με έγχρωμη οθόνη αφής 7” και περιστροφικό χειριστήριο, ψηφιακό ραδιόφωνο (DAB) και έξι ηχεία. Στο βασικό επίσης εξοπλισμό περιλαμβάνεται και η ενσωμάτωση του smartphone μέσω λογισμικού Apple CarPlay – τώρα με ασύρματη σύνδεση – καθώς και Android Auto, που δίνει τη δυνατότητα των εγκατεστημένων εφαρμογών ενός smartphone να εμφανίζονται στην οθόνη του MZD Connect του αυτοκινήτου, και έτσι να χρησιμοποιούνται με ασφάλεια.

Το MX-5 του 2022 μπορεί επίσης να εφοδιαστεί και με το ηχοσύστημα της BOSE® των εννέα ηχείων καθώς και το σύστημα πλοήγησης Mazda SD με τρισδιάστατη απεικόνιση.

Και τα συστήματα ασφαλείας δεν τελειώνουν εδώ. Το MX-5 του 2022 προσφέρει το σύστημα προειδοποίησης ακούσιας εκτροπής από τη λωρίδα κυκλοφορίας (Lane Departure Warning System – LDWS) και τα full-LED φωτιστικά σώματα με αυτόματη ρύθμιση εμβέλειας, που εξασφαλίζει μόνιμα τον ιδανικό φωτισμό του δρόμου. Στα συστήματα ενεργητικής ασφαλείας περιλαμβάνεται επίσης και η υποβοήθηση στάθμευσης (RCTA), που προειδοποιεί τον οδηγό για την πίσω διασταυρούμενη κυκλοφορία όταν εκείνος κινείται με όπισθεν, το σύστημα υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας (Lane Change Assistant Plus – BSM), που ελέγχει τα τυφλά σημεία, και το σύστημα προσαρμοζόμενου φωτισμού Matrix LED με μεταβαλλόμενα προγράμματα φωτισμού.

Το αναβαθμισμένο σύστημα υποβοήθησης πέδησης έκτακτης ανάγκης σε πόλη (City Emergency Brake Assist – SCBS – Smart City Brake Support) αναγνωρίζει την παρουσία οχημάτων και πεζών μπροστά στο αυτοκίνητο και φρενάρει αυτόματα εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο, αλλά και το σύστημα υποβοήθησης πέδησης έκτακτης ανάγκης σε πόλη (City Emergency Brake Assist Plus – SCBS R – Smart City Brake Support Reverse) που αναγνωρίζει την παρουσία οχημάτων και εμποδίων πίσω από το αυτοκίνητο. Επίσης περιλαμβάνονται και τα συστήματα αναγνώρισης πινακίδων οδικής σημάνσεως (Traffic Sign Recognition – TSR), προειδοποίησης απόσπασης προσοχής του οδηγού (Driver Attention Alert – DAA) και η κάμερα οπισθοπορείας.

Το ενεργό καπό, έχει βελτιωθεί στα μοντέλα της σημερινής γενιάς του MX-5 και προσφέρει βελτιωμένη προστασία των πεζών. Αυτό το καπό ανυψώνεται σε περίπτωση σύγκρουσης με έναν πεζό, δημιουργώντας μια κρίσιμη ζώνη παραμόρφωσης μεταξύ του καπό και των άκαμπτων τμημάτων του κινητήρα. Αυτό μειώνει τον κίνδυνο σοβαρών τραυματισμών στο κεφάλι, χωρίς εντούτοις να επηρεάζει αρνητικά το σχεδιασμό του αυτοκινήτου.

 
  1. ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

 

MX-5

MX-5 RF

Τύπος αμαξώματος

Roadster με μαλακή οροφή

Ανοιγόμενη σκληρή οροφή

Πόρτες

2

2

Θέσεις

2

2

Εξωτερικά

Ολικό μήκος (χωρίς πλαίσιο πινακίδας)

mm

3.915

3.915

Συνολικό πλάτος

mm

1.735

1.735

Συνολικό πλάτος (με καθρέφτες)

mm

1.918

1.918

Συνολικό ύψος1

mm

1.225/1.230

1.230/1.235

Μεταξόνιο

mm

2.310

2.310

Εμπρός πρόβολος (χωρίς πλαίσιο πινακίδας)

mm

760

760

Πίσω πρόβολος

mm

845

845

Μετατρόχιο εμπρός

mm

1.495

1.495

Μετατρόχιο πίσω

mm

1.505

1.505

Απόσταση από το έδαφος μεταξύ αξόνων (χωρίς φορτίο)1

mm

141/149

141/147

Εσωτερικά

Εσωτερικό ύψος

mm

950

935,7

Πλάτος στο ύψος των ώμων

mm

1.325

1.325

Πλάτος στο ύψος των γοφών

mm

1.320

1.320

Χώρος για τα πόδια

mm

1.096

1.096

Σημείο ισχίου (απόσταση από το πάτωμα)

mm

145

145

Χώρος αποσκευών

Όγκος2

l

130

127

Δάπεδο πορτμπαγκάζ, απόσταση από το έδαφος1

mm

430

425/435

Βάθος χώρου αποσκευών

mm

455

455

Μήκος χώρου αποσκευών

mm

640

640

Πλάτος στο δάπεδο

mm

1.100

1.100

Κατώφλι φόρτωσης, απόσταση από το έδαφος1

mm

821/828

816/826

Πλάτος ανοίγματος πορτμπαγκάζ

mm

808

769

1 Με ζάντες 16 / 17- ιντσών

2 Μέτρηση DIN, συμπεριλαμβανομένου και του χώρου κάτω από το δάπεδο

 

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

 

MX-5

MX-5 RF

SKYACTIV-G 1.5

SKYACTIV-G 2.0

SKYACTIV-G 1.5

SKYACTIV-G 2.0

Τύπος κινητήρα

 

I4 DOHC 16βάλβιδος

I4 DOHC 16βάλβιδος

I4 DOHC 16βάλβιδος

I4 DOHC 16βάλβιδος

Κυβισμός

cm3

1.496

1.998

1.496

1.998

Διάμετρος χ Διαδρομή

mm

74,5 x 85,8

83,5 x 91,2

74,5 x 85,8

83,5 x 91,2

Κίνηση εκκεντροφόρου

 

Καδένα χρονισμού

Καδένα χρονισμού

Καδένα χρονισμού

Καδένα χρονισμού

Σύστημα ψεκασμού

 

Άμεσος ψεκασμός

Άμεσος ψεκασμός

Άμεσος ψεκασμός

Άμεσος ψεκασμός

Σχέση συμπίεσης

 

13.0:1

13.0:1

13.0:1

13.0:1

Σειρά εξαγωγής

 

4-2-1

4-2-1

4-2-1

4-2-1

Σύστημα ελέγχου εκπομπών

 

Τριοδικός καταλύτης

Τριοδικός καταλύτης

Τριοδικός καταλύτης

Τριοδικός καταλύτης

Μέγιστη ισχύς

kW (PS) / rpm

97 (132)/7.000

135 (184)/7.000

97 (132)/7.000

135 (184)/7.000

Μέγιστη ροπή

Nm / rpm

152/4.500

205/4.000

152/4.500

205/4.000

Μέγιστος αριθμός στροφών

rpm

7.500

7.500

7.500

7.500

Τύπος καυσίμου

 

95 RON

95 RON

95 RON

95 RON

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ

Λίτρα

45

45

45

45

Χωρητικότητα λιπαντικού

Λίτρα

4,1

4,1

4,1

4,1

Μπαταρία

 

N-55(S)

N-55(S)

N-55(S)

N-55(S)

Κιβώτιο ταχυτήτων

 

6MT

6MT

6MT

6MT/6AT

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

 

MX-5

MX-5 RF

SKYACTIV-G 1.5

SKYACTIV-G 2.0

SKYACTIV-G 1.5

SKYACTIV-G 2.0

Κιβώτιο ταχυτήτων

Χειροκίνητο 6σχ.

Χειροκίνητο 6σχ.

Χειροκίνητο 6σχ.

Χειροκίνητο 6σχ.

Αυτόματο 6σχ.

Μετάδοση

Πίσω (RWD)

Πίσω (RWD)

Πίσω (RWD)

Πίσω (RWD)

Πίσω (RWD)

Σχέσεις ταχυτήτων

1η

5.087

5.087

5.087

5.087

3.538

2α

2.991

2.991

2.991

2.991

2.060

3η

2.035

2.035

2.035

2.035

1.404

4η

1.594

1.594

1.594

1.594

1.000

5η

1.286

1.286

1.286

1.286

0.713

6η

1.000

1.000

1.000

1.000

0.582

Όπισθεν

4.696

4.696

4.696

4.696

3.168

Τελική σχέση μετάδοσης

2.866

2.866

2.866

2.866

3.583

ΑΝΑΡΤΗΣΗ & ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

 

MX-5

MX-5 RF

SKYACTIV-G 1.5

SKYACTIV-G 2.0

SKYACTIV-G 1.5

SKYACTIV-G 2.0

Ανάρτηση

Ανάρτηση εμπρός

Διπλά ψαλίδια

Ανάρτηση Πίσω

Πολλαπλών συνδέσμων

Αμορτισέρ εμπρός και πίσω

Μονού σωλήνα

Σύστημα διεύθυνσης

Τύπος

Κρεμαγιέρα

Τύπος υποβοήθησης

Ηλεκτρική υποβοήθηση

Σχέση τιμονιού

14,5

14,5

Στροφές τιμονιού (από τέρμα σε τέρμα)

2,7

2,7

Ακτίνα κύκλου στροφής (μεταξύ πεζοδρομίων)

M

4,7

4,7

Διάμετρος κύκλου στροφής (μεταξύ τοίχων)

M

10,04

10,04

ΤΡΟΧΟΙ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΕΔΗΣΗΣ

 

MX-5

MX-5 RF

SKYACTIV-G 1.5

SKYACTIV-G 2.0

SKYACTIV-G 1.5

SKYACTIV-G 2.0

Ζάντες και ελαστικά

Διαστάσεις ζαντών

16 x 6,5J

17 x 7J

16 x 6,5J

17 x 7J

Διαστάσεις ελαστικών

195/50 R16 84V

205/45 R17 84W

195/50 R16 84V

205/45 R17 84W

Σύστημα πέδησης

Εμπρός

Αεριζόμενοι δίσκοι

Πίσω

Δίσκοι

Διάμετρος εμπρός

mm

258

280

258

280

Διάμετρος πίσω

mm

255

280

255

280

Διάμετρος σέρβο

ίντσες

8

8

8

8

Προγραμματισμένη συντήρηση

Κάθε 20.000χλμ. / 12 μήνες1

1  Ενδέχεται να διαφοροποιείται ανάλογα με τη χώρα

 

 

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ

 

MX-5

MX-5 RF

SKYACTIV-G 1.5

SKYACTIV-G 2.0

SKYACTIV-G 1.5

SKYACTIV-G 2.0

με i-stop και i-ELOOP

με i-stop και i-ELOOP

Μετάδοση κίνησης

 

RWD

RWD

RWD

RWD

RWD

Κιβώτιο ταχυτήτων

 

6MT

6MT

6MT

6MT

6AT

Επιδόσεις

Μέγιστη ταχύτητα
(με περιοριστή)

km/h

204

219

203

220

199

Επιτάχυνση
0-100km/h1

sec

8,3

6,5

8,6

6,8

7,9

Κατανάλωση (NEDC)2

Συνδυασμένη

l/100km

6,1

6,9

6,1

6,9

6,9

Εκτός πόλης

l/100km

5,3

5,9

5,3

5,9

6,1

Αστική

l/100km

7,4

8,4

7,4

8,4

8,2

Εκπομπές CO2 (συνδυασμένη)

g/km

138

156

138

156

157

Προδιαγραφές εκπομπών

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Κατανάλωση (WLTP)2

Πολύ ψηλή ταχύτητα

l/100km

6,6

7

6,6

7

7,5

Υψηλή

l/100km

5,4

5,9

5,4

5,9

6,5

Μέση

l/100km

5,9

6,4

5,9

6,4

7,5

Χαμηλή

l/100km

7,9

9,2

7,9

9,2

10,8

Συνδυασμένη

l/100km

6,3

6,9

6,3

6,9

7,6

Εκπομπές CO2 (συνδυασμένη)

g/km

142

155

142

155

171

Προδιαγραφές εκπομπών

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Βάρη

Ελάχιστο απόβαρο

kg

996

1.025

1.040

1.072

1.112

Ελάχιστο απόβαρο
(με οδηγό 75kg)

kg

1.071

1.100

1.115

1.147

1.187

Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος

kg

1.230

1.260

1.280

1.305

1.320

Μέγιστο επιτρεπόμενο εμπρός άξονας

kg

625

645

635

645

655

Μέγιστο επιτρεπόμενο πίσω άξονας

kg

605

615

645

660

665

1 Βάσει συνθηκών δοκιμής της Mazda.

2 Τα οχήματα πιστοποιούνται σύμφωνα με τη διαδικασία έγκρισης τύπου WLTP (Κανονισμός (ΕΕ) 1151/2017 · Κανονισμός (ΕΕ) 2007/715).

Για την παροχή συγκρισιμότητας, οι αναφερόμενες τιμές είναι βάσει NEDC – τιμές που καθορίζονται σύμφωνα με τον κανονισμό (ΕΕ) 1153/2017

 

ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ

ΠΑΡΑΓΩΓΗ (ΜΟΝΑΔΕΣ)

ΠΩΛΗΣΕΙΣ (ΜΟΝΑΔΕΣ)

CY

ΣΥΝΟΛΟ

CY

Β. Αμερική

Ευρώπη

Ιαπωνία

Αυστραλία

Κίνα

Άλλα

Σύνολο

CY1989

45.278

CY1989

25.879

0

9.307

657

0

0

35.843

CY1990

95.640

CY1990

39.850

9.267

25.226

1.455

0

0

75.798

CY1991

63.434

CY1991

34.196

14.050

22.594

698

0

0

71.538

CY1992

52.712

CY1992

27.241

6.632

18.648

499

0

0

53.020

CY1993

44.743

CY1993

23.089

4.824

16.779

453

0

0

45.145

CY1994

39.623

CY1994

22.573

5.019

10.828

404

0

0

38.824

CY1995

31.886

CY1995

21.108

7.174

7.171

196

0

0

35.649

CY1996

33.610

CY1996

18.966

9.585

4.409

241

0

0

33.201

CY1997

27.037

CY1997

17.812

10.480

3.537

206

0

0

32.035

CY1998

58.682

CY1998

20.890

16.831

10.174

1,310

0

0

49.205

CY1999

44.851

CY1999

18.936

21.130

4.952

1,354

0

30

46.402

CY2000

47.496

CY2000

19.627

19.268

4.644

1,038

0

33

44.610

CY2001

38.870

CY2001

17.757

16.368

4.211

924

0

6

39.266

CY2002

40.754

CY2002

15.622

19.670

2.934

698

0

34

38.958

CY2003

30.106

CY2003

11.999

18.934

1.520

540

0

11

33.004

CY2004

24.232

CY2004

10.501

13.885

1.646

483

0

248

26.763

CY2005

29.950

CY2005

10.658

9.852

3.657

743

0

353

25.263

CY2006

48.389

CY2006

18.479

19.402

4.067

1,468

0

827

44.243

CY2007

37.022

CY2007

16.888

18.899

3.845

1,170

0

772

41.574

CY2008

22.886

CY2008

12.384

13.252

1.858

639

0

610

28.743

CY2009

19.341

CY2009

8.767

9.709

1.947

521

720

474

22.138

CY2010

20.554

CY2010

7.106

10.317

1.120

440

652

431

20.066

CY2011

14.995

CY2011

6.286

8.147

1.104

315

284

446

16.582

CY2012

15.400

CY2012

7.016

7.207

941

159

75

438

15.836

CY2013

11.639

CY2013

6.334

6.113

768

178

46

331

13.770

CY2014

12.246

CY2014

5.256

5.813

595

118

18

362

12.162

CY2015

31.907

CY2015

9.221

6.881

8.509

917

1

979

26.508

CY2016

40.101

CY2016

10.368

14.145

6.126

1,577

0

2.351

34.567

CY2017

38.861

CY2017

12.438

16.039

7.005

1,459

0

2.832

39.773

CY2018

27.452

CY2018

9.785

13.787

5.331

820

454

1.761

31.938

CY2019

26.179

CY2019

8.527

14.378

4.717

442

47

1.776

29.887

CY2020

23.376

CY2020

9.323

4.833

4.413

457

0

1.300

20.326

CY20211

19.664

CY2021

11.075

6.482

4.971

621

0

 

24.355

Σύνολο

1.202.564

 

515.957

378.373

209.554

23.200

2.297

17.609

1.146.990

1 Μέχρι Οκτώβριο του 2021

 

image005
RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO