fbpx

Παρουσίαση Auto

Hyundai KONA N Line

Λύνει μηχανολογικό γρίφο 133 ετών

Το νέο Hyundai KONA για πρώτη φορά  θα είναι διαθέσιμο και στη σπορ έκδοση εξοπλισμού N Line. Με νέα τεχνολογία CVVD σε όλους τους Turbo βενζινοκινητήρες, λύνει μηχανολογικό γρίφο 133 ετών προσφέροντας περισσότερη οικονομία και ισχύ. Διαθέτει 48V υβριδική τεχνολογία στάνταρ σε όλους τους κινητήρες πετρελαίου και προαιρετική στον T-GDI των 1,0 λίτρων 120ps.

Το νέο KONA N Line καθώς και το KONA είναι ήδη διαθέσιμο στις εκθέσεις Hyundai με τιμή εκκίνησης 17.890€, ενώ το νέο KONA Hybrid θα ακολουθήσει την Άνοιξη του 2021. Το νέο KONA Electric, το οποίο θα συνεχίσει να έχει το ίδιο σύστημα μετάδοσης και την ίδια αυτονομία με το απερχόμενο μοντέλο, θα αποκαλυφθεί στο εγγύς μέλλον.

Kona N Line_03

Μέσα σε μόλις τρία χρόνια, το compact SUV έγινε ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της Hyundai στην Ευρώπη, με τις πωλήσεις του να ξεπερνούν τις 228.000 μονάδες. Βασικός είναι ο ρόλος του KΟΝΑ και στη στρατηγική εξηλεκτρισμού της Hyundai, συνδυάζοντας εξηλεκτρισμένα συστήματα μετάδοσης με ένα κομψό αμάξωμα SUV. Είναι το SUV με τις περισσότερες διαθέσιμες τεχνολογίες εξηλεκτρισμού, συμπεριλαμβάνοντας ήδη πλήρως υβριδική και πλήρως ηλεκτρική έκδοση. Τώρα, ήδη διαθέτει επιπλέον εκδόσεις υβριδικής τεχνολογίας 48V Hybrid τόσο με κινητήρα Turbo Βενζίνης όσο και με Diesel κινητήρα.

Στα πλαίσια της ανανέωσής του το νέο KΟΝΑ θα είναι για πρώτη φορά διαθέσιμο και στην έκδοση N Line, που συνδυάζει την οδηγική ευχαρίστηση με τη συναισθηματική εμφάνιση. Η έκδοση KΟΝΑ N Line ξεχωρίζει καθώς είναι πιο σπορ μπροστά και πίσω, έχει επιμέρους στοιχεία βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος και ειδικής σχεδίασης ζάντες αλουμινίου. 

Οι σχεδιαστικές αναβαθμίσεις εμπρός και πίσω εξασφαλίζουν στο νέο KΟΝΑ μια ακόμη πιο κομψή και εκλεπτυσμένη εμφάνιση, διατηρώντας παράλληλα την στιβαρή του εικόνα

Το εντυπωσιακό, νέο εμπρός του μέρος ξεχωρίζει με τη σπορ εμφάνιση του. Το καπό, με το χαρακτηριστικό σχήμα, σταματά πάνω από τη μάσκα, γεγονός που εξασφαλίζει στο KΟΝΑ μια δυναμική παρουσία. Οι αναβαθμισμένοι προβολείς LED DRL παρέχουν μια ξεκάθαρη εικόνα του δρόμου μπροστά, ενώ πιο χαμηλά ο προφυλακτήρας συνδέεται ομαλά με τις προεκτάσεις των θόλων των φτερών, δημιουργώντας μια ξεχωριστή και στιβαρή προστατευτική επιφάνεια σε χρώμα που δημιουργεί αντίθεση με αυτό του αμαξώματος. 

Στο κάτω τμήμα του προφυλακτήρα, η στιβαρή ποδιά φαίνεται να αγκαλιάζει την εισαγωγή αέρα χαμηλά και συμπληρώνει οπτικά τις επιφάνειες που περιβάλλουν την κύρια μάσκα. Στα άκρα του προφυλακτήρα υπάρχουν κάθετες αεροδυναμικές επιφάνειες που βελτιώνουν τη ροή του αέρα.

Kona N Line_04

Το προφίλ διατηρεί το μυώδες και ανάγλυφο σχήμα του προηγούμενου KΟΝΑ, όμως η σπορ σιλουέτα σε σχήμα σφήνας τονίζεται ακόμα περισσότερο μέσω της οπτικής σύνδεσης με το δυναμικό και χαρακτηριστικό εμπρός μέρος.  

Ο νέος πίσω προφυλακτήρας, ο οποίος ακολουθεί επίσης τη λογική προστασίας του εμπρός μέρους και των πλαϊνών, είναι και αυτός κατασκευασμένος από υλικό που δημιουργεί αντιθέσεις.

Επιπλέον, η τελευταία έκδοση του KΟΝΑ διαθέτει καινούργιας σχεδίασης ζάντες 17 και 18 ιντσών, καθώς και 16 ιντσών που μεταφέρονται από τον προκάτοχό του.

Σε ότι αφορά τις διαστάσεις του, το νέο KΟΝΑ και σε σχέση με τον προκάτοχό του, είναι μεγαλύτερο κατά 40 mm στο μήκος γεγονός που του εξασφαλίζει μια πιο κομψή και δυναμική εμφάνιση.

Αλλαγές στη σχεδίαση του εσωτερικού

Στο εσωτερικό η καινούρια κονσόλα έχει αποσυνδεθεί από τον πίνακα οργάνων για να τονίσει την οριζόντια διάταξη, ενώ το ταμπλό δείχνει φαρδύ και ανάλαφρο προκειμένου να δημιουργεί μια άνετη και ευχάριστη ατμόσφαιρα. Αφουγκραζόμενοι τις επιθυμίες των πελάτων οι άνθρωποι της Hyundai έχουν προσθέσει, χάριν ευκολίας, ένα ηλεκτρικό χειρόφρενο.

Η νέα τεχνολογία εσωτερικού φωτισμού εστιάζει στην κεντρική βάση καθώς και στα πλευρικά φώτα στο χώρο που αντιστοιχεί στα πόδια του οδηγού και του συνοδηγού, τονίζοντας το lifestyle χαρακτήρα του KΟΝΑ. Οι νέου τύπου διακοσμητικοί δακτύλιοι γύρω από τα ηχεία και τους αεραγωγούς με φινίρισμα αλουμινίου συμβάλλουν στη δημιουργία ενός υψηλότερου επιπέδου ποιότητας και φινέτσας.

Το νέο εσωτερικό του KΟΝΑ ολοκληρώνεται με καινούργια χρώματα και υλικά. Οι νέες επενδύσεις των καθισμάτων περιλαμβάνουν μαύρο ύφασμα σε μοτίβο houndstooth, υφάσματα με ανάγλυφο σε μαύρο και γκρι, καθώς και διάτρητο δέρμα σε μαύρο, μπεζ ή χακί.

Kona N Line_05

Συνδεσιμότητα & Τεχνολογία

Ένα από τα πολλά νέα στοιχεία του νέου KΟΝΑ αποτελεί ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών. Ένα στάνταρ στοιχείο στο νέο Kona είναι το Display Audio με μεγαλύτερη πλέον οθόνη, από τις 7 στις 8 ίντσες και ραδιόφωνο DAB. Επίσης, έχει αναβαθμιστεί με ασύρματη συνδεσιμότητα Android Auto και Apple Car Play, κάτι που σημαίνει πως οι πελάτες δεν χρειάζεται πλέον να χρησιμοποιούν καλώδιο για να συνδέσουν τα τηλέφωνά τους στο σύστημα Display Audio.

Επιπλέον, το νέο KΟΝΑ διαθέτει προαιρετικά οθόνη AVN 10,25” καθώς και Bluelink, προσφέροντας νέες δυνατότητες συνδεσιμότητας. Η έκδοση του Bluelink, του συστήματος τηλεματικής της Hyundai, περιλαμβάνει λειτουργίες προφίλ χρήστη, πλοήγηση Last Mile, Connected Routing, πληροφορίες Live Parking και πολλά άλλα. Οι πελάτες μπορούν να έχουν ένα εξατομικευμένο προφίλ χρήστη που μπορεί να μεταφερθεί σε άλλα οχήματα Hyundai παρέχοντας τις ίδιες δυνατότητες. Το Last Mile Navigation βοηθά τους πελάτες να συνεχίσουν το ταξίδι τους στον τελικό προορισμό τους ακόμα και μετά το παρκάρισμα του αυτοκινήτου, χρησιμοποιώντας είτε την επαυξημένη πραγματικότητα (Augmented Reality) είτε τους χάρτες Google του κινητού τους. Το Connected Routing είναι το σύστημα πλοήγησης που βασίζεται στο cloud της Hyundai. Οι πληροφορίες Live Parking προσφέρουν στους χρήστες πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο σχετικά με την τοποθεσία και την τιμή των πλησιέστερων διαθέσιμων θέσεων στάθμευσης.

Επιπλέον, η τελευταία αναβάθμιση του Bluelink διαθέτει λειτουργία Free Text Search ώστε οι χρήστες να αναζητούν με ελεύθερο κείμενο διευθύνσεις ή σημεία ενδιαφέροντος.

Επιπρόσθετα, το νέο ΚΟΝΑ είναι εξοπλισμένο με εξελιγμένες δυνατότητες αναγνώρισης φωνητικών εντολών. Οι οδηγοί μπορούν να ενεργοποιούν και να ρυθμίζουν π.χ. το κλιματισμό, τη θέρμανση του πίσω παρμπρίζ και των εξωτερικών καθρεφτών καθώς και το θερμαινόμενο τιμόνι μέσω μιας απλής φωνητικής εντολής.

Kona N Line_06

Προηγμένα συστήματα ασφάλειας

Το νέο KΟΝΑ είναι εφοδιασμένο με μια σειρά προηγμένων συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού, όπως¨:

Το σύστημα Smart Cruise Control (SCC)

Το Leading Vehicle Departure Alert (LVDA)

Το αναβαθμισμένο Forward Collision-Avoidance Assist (FCA)

Το Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist (RCCA)

Το Rear Seat Alert (RSA)

Το Intelligent Speed Limit Warning (ISLW)

Όπως και το eCall

Νέες εκδόσεις κινητήρων

Η γκάμα κινητήρων του νέου KΟΝΑ θέτει νέα δεδομένα σε ότι αφορά την απόδοση και την οικονομία καυσίμου. Στην κορυφή βρίσκεται ο αναβαθμισμένος κινητήρας 1.6 T-GDI τεχνολογίας Smartstream με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (7DCT) και ισχύ 198 PS. Αυτός ο πανίσχυρος, δυναμικός συνδυασμός διατίθεται σε εκδόσεις με κίνηση στους δύο ή στους τέσσερεις τροχούς.

Το νέο KONA εφοδιάζεται με 48V υβριδική τεχνολογία. Αυτή η τεχνολογία εφαρμόζεται ως στάνταρ στον Smartstream πετρελαιοκινητήρα των 1,6 λίτρων με τους 136 PS και διατίθεται με αυτόματο κιβώτιο DCT επτά σχέσεων (7DCT) ή έξυπνο χειροκίνητο κιβώτιο (6iMT) έξι σχέσεων, καθώς και προαιρετική τετρακίνηση. Ο βενζινοκινητήρας 1.0 T-GDI Smartstream CVVD με τους 120 PS μπορεί επίσης να εξοπλιστεί με 48V υβριδική τεχνολογία και προαιρετικά το κιβώτιο 6iMT.

Με πρώτο πεδίο εφαρμογής τα νέα i30 και i20, ο έξυπνος συμπλέκτης iMT λειτουργεί αμιγώς ηλεκτρονικά χωρίς μηχανικό σύνδεσμο. Κατά την απελευθέρωση του πεντάλ του γκαζιού από τον οδηγό, το iMT αποδεσμεύει τον κινητήρα από το κιβώτιο, εξοικονομώντας καύσιμο καθώς ο κινητήρας μπορεί να σβήσει και το αυτοκίνητο να «ρολάρει». Μόλις ο οδηγός πιέσει είτε το πεντάλ των φρένων είτε του γκαζιού ο κινητήρας παίρνει ξανά μπροστά στην ίδια ταχύτητα, χάρη στην ισχύ που παρέχει το Mild Hybrid Starter Generator.

Kona N Line_07

Δίχως το σύστημα υβριδικής τεχνολογίας, ο κινητήρας 1.0 T-GDI Smartstream μπορεί να συνδυαστεί είτε με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων είτε με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων.

To KONA Facelift είναι εξοπλισμένο με την τεχνολογία συνεχώς μεταβαλλόμενου χρονισμού των βαλβίδων (CVVD) της Hyundai. Το CVVD βελτιστοποιεί την απόδοση του κινητήρα και την οικονομία καυσίμου ενώ παράλληλα είναι φιλικό προς το περιβάλλον. Η τεχνολογία χρονισμού και ελέγχου των βαλβίδων ρυθμίζει τη διάρκεια του ανοίγματος και του κλεισίματος τους ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Αυτό είναι το μόνο σύστημα που μπορεί να μεταβάλλει τη διάρκεια του ανοίγματος της βαλβίδας κατά τη διάρκεια μιας διαδρομής, ανάλογα με τις συνθήκες.

Το σύστημα μετάδοσης του KONA Hybrid

Το νέο KONA διατίθεται και σε πλήρως υβριδική έκδοση από το 2020. Το συγκεκριμένο σύστημα μετάδοσης περιλαμβάνει κινητήρα βενζίνης 1.6 GDI και ηλεκτρικό μοτέρ με συνδυασμένη απόδοση 141 PS, με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων και μετάδοση ισχύος στους μπροστινούς τροχούς. Ο ηλεκτροκινητήρας ισχύος 32 kW τροφοδοτείται με ενέργεια από μια μπαταρία πολυμερών λιθίου χωρητικότητας 1,56 kWh.

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.