fbpx

Παρουσίαση Auto

Honda CR-V e:HEV

Τώρα νέα έκδοση SportLine

Νέα έκδοση Sport Line με σοφιστικέ, σπορτίφ στυλ διατίθεται προαιρετικά για το CR-V.

Η υβριδική τεχνολογία της Honda προσφέρει άμεση απόκριση σε συνδυασμό με αθόρυβη και αποδοτική λειτουργία. Με  κορυφαίο πλαίσιο για απολαυστική δυναμική συμπεριφορά και εξαιρετική οδηγική άνεση και προηγμένες τεχνολογίες αναβαθμίζουν τις AWD επιδόσεις σε πραγματικές συνθήκες και τις off-road ικανότητες του CR-V . Το ανανεωμένο CR-V είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε 7 εκδόσεις με τιμές που

ξεκινούν από 37.700€.

Comfort 2WD με 37.700€

Elegance 2WD/4WD από: 41.700€

Sport Line 2WD/4WD από: 43.700€

Lifestyle 4WD με 48.500€

Executive 4WD με 51.500€

Honda CR-V eHEV_03

Το CR-V έρχεται τώρα να προστεθεί στην οικογένεια e:HEV, αφού προηγήθηκαν τα νέα Jazz e:HEV και Honda e, και αποτελεί ένα ακόμα βήμα στη δέσμευση της Honda να εξηλεκτρίσει το 100% των mainstream Ευρωπαϊκών μοντέλων της μέχρι το 2022. Εκτός από την προσθήκη του διακριτικού e:HEV στην ονομασία τους, τα CR-V φέρουν επίσης το νέο λογότυπο Honda με μπλε περίγραμμα, ως ένδειξη των μοντέλων χαμηλών ρύπων.

Το CR-V e:HEV υιοθετεί την πολύ αποδοτική, προηγμένη υβριδική τεχνολογία της Honda, που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στο CR-V το 2019. Η τεχνολογία Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD) συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson, καινοτόμο κιβώτιο και τρία ευφυή προγράμματα οδήγησης (driving modes), προσφέροντας κορυφαία επίπεδα αθόρυβης και αποδοτικής λειτουργίας. Διατίθεται σε προσθιοκίνητες (FWD) και τετρακίνητες (AWD) εκδόσεις.

Η νέα έκδοση Sport Line λανσάρεται μαζί με πολυάριθμες αναβαθμίσεις σε όλες τις εκδόσεις της 5ης γενιάς του CR-V. Ο εσωτερικός διάκοσμος αναβαθμίζεται με ένα λαμπερό ασημί φινίρισμα στην κεντρική κονσόλα, τις πόρτες και το ταμπλό. Ένα ακόμα στοιχείο αναβάθμισης είναι το νέο σχέδιο ζαντών αλουμινίου 18” για όλες τις εκδόσεις και φυμέ κρύσταλλα για τα μοντέλα  [SE ή ELEGANCE]. Ασύρματη φόρτιση κινητού διατίθεται με τα κορυφαία μοντέλα [EX ή EXECUTIVE].

 Το 2020 Honda CR-V e:HEV διατίθεται αποκλειστικά με προηγμένη υβριδική τεχνολογία κίνησης. Το σύστημα Honda Hybrid Performance, που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στο CR-V το 2019, βασίζεται στην ευφυή τεχνολογία Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD) που αποτελείται από δυο ηλεκτροκινητήρες, μία μονάδα ελέγχου ισχύος, έναν βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson, μπαταρία ιόντων λιθίου και πρωτοποριακό κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης για εξαιρετική οδηγική ποιότητα, απόκριση και απόδοση.

Το CR-V e:HEV εφοδιάζεται με ένα αποδοτικό δίλιτρο βενζινοκινητήρα i-VTEC, που αποδίδει μέγιστη ισχύ 107 kW (145 PS) στις 6.200 rpm, και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 135 kW (184 PS) με ροπή 315 Nm. Ο συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα - βενζινοκινητήρα επιταχύνει το CR-V e:HEV από 0 στα 100 km/h σε 8,6 δεύτερα σε FWD εκδοχή, και σε 8,9 δευτερόλεπτα σε έκδοση AWD, με τελική ταχύτητα 180 km/h.

Το αποδοτικό υβριδικό σύστημα πετυχαίνει εκπομπές CO2 από 151g/km (WLTP μικτός κύκλος) και κατανάλωση καυσίμου 6,6l/100km (WLTP μικτός κύκλος) στα προσθιοκίνητα μοντέλα, και εκπομπές CO2 από 161g/km (WLTP μικτός κύκλος) και κατανάλωση καυσίμου 7.1l/100km (WLTP μικτός κύκλος) στις AWD εκδόσεις.

Honda CR-V eHEV_04

Ευφυή προγράμματα οδήγησης

Η μοναδική τεχνολογία i-MMD της Honda ονομάζεται έτσι επειδή επιλέγει έξυπνα μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης με στόχο τη βέλτιστη δυνατή απόδοση. Τα προγράμματα είναι: EV Drive - η μπαταρία ιόντων λιθίου παρέχει άμεση ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα, Hybrid Drive - ο βενζινοκινητήρας παρέχει ισχύ σε ένα μοτέρ / γεννήτρια, που με τη σειρά του τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα, και Engine Drive -  ο βενζινοκινητήρας συνδέεται άμεσα με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη κλειδώματος.

Στις περισσότερες αστικές συνθήκες οδήγησης, το CR-V e:HEV θα επιλέγει αυτόματα μεταξύ Hybrid Drive και EV Drive για βέλτιστη απόδοση. Στο Hybrid Drive, το πλεόνασμα ενέργειας από τον βενζινοκινητήρα μπορεί να ανατροφοδοτείται για τη φόρτιση της μπαταρίας μέσω του μοτέρ-γεννήτριας. Το EV Drive προσφέρει αμιγή ηλεκτροκίνηση και αυτονομία μηδενικών ρύπων περίπου 2 km ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες και τη φόρτιση της μπαταρίας. Το Engine Drive mode είναι το πιο αποδοτικό πρόγραμμα για οδήγηση με υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο και συμπληρώνεται με πρόσθετη ηλεκτρική ισχύ on-demand, για ενίσχυση της ροπής του κινητήρα υπό ορισμένες συνθήκες. Το σύστημα i-MMD αποφασίζει τις αλλαγές μεταξύ των προγραμμάτων ώστε να επιτυγχάνεται μέγιστη απόδοση χωρίς να ενοχλείται ο οδηγός ή να χρειάζεται κάποια ενέργεια από την πλευρά του.

Ο δίλιτρος κινητήρας, ο ηλεκτροκινητήρας, το μοτέρ-γεννήτρια και η μονάδα ελέγχου ισχύος βρίσκονται κάτω από το καπό, ενώ η μπαταρία ιόντων λιθίου, κάτω το χώρο αποσκευών.

Honda CR-V eHEV_05

Πρωτοποριακό κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης

Αντί συμβατικού κιβωτίου, μία μονάδα υποπολλαπλασιασμού δημιουργεί άμεση μετάδοση με σταθερή σχέση μεταξύ των κινούμενων εξαρτημάτων και ομαλότερη

μεταφορά ροπής. Με αυτή τη διάταξη, το σύστημα της Honda είναι πιο συμπαγές από ένα πλανητικό eCVT που κατά κανόνα χρησιμοποιείται σε άλλα υβριδικά οχήματα, αλλά και πιο αθόρυβο.

Οι μηχανικοί του προγράμματος CR-V e:HEV προσπάθησαν να εξασφαλίσουν ότι η αλλαγή από τη μία πηγή ισχύος στην άλλη – συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας stop-start – είναι σχεδόν ανεπαίσθητη στον οδηγό και τους επιβάτες. Η ομαλή μεταφορά ροπής σημαίνει ότι δεν υπάρχουν κραδασμοί από τη μετάδοση, ούτε ανεπιθύμητο feedback μέσω των πεντάλ ή του τιμονιού, που σημαίνει ότι γίνεται εξαιρετική διαχείριση των χαρακτηριστικών NVH (θόρυβοι, κραδασμοί, τριγμοί).

Σύστημα Προσαρμογής Επιβράδυνσης

Το CR-V e:HEV διαθέτει σύστημα Deceleration Paddle Selector, το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να χρησιμοποιεί τους μοχλούς (paddles) πίσω από το τιμόνι για να προσαρμόζει το ρυθμό αναγεννητικής πέδησης, όταν σηκώνει το πόδι του από το γκάζι.

 Ένα σύμβολο σχήματος V (σιρίτι) στην οθόνη Driver Information Interface (DII) 7 ιντσών υποδηλώνει το ρυθμό επιβράδυνσης. Ο αριθμός των σιριτιών αυξάνεται ανάλογα με το ρυθμό επιβράδυνσης, φτάνοντας μέχρι τέσσερα, το μέγιστο.

Τραβώντας το μοχλό στην αριστερή πλευρά του τιμονιού (υποδηλώνεται με το σύμβολο ‘πλην’), ο οδηγός μπορεί να αυξήσει το ρυθμό επιβράδυνσης – και το ρυθμό με τον οποίο συγκεντρώνεται ενέργεια για τον κινητήρα. Τραβώντας το μοχλό στη δεξιά πλευρά του τιμονιού  (υποδηλώνεται με το σύμβολο ‘συν’), ο οδηγός μπορεί να μειώσει το ρυθμό επιβράδυνσης, επιβραδύνοντας το αυτοκίνητο πιο ομαλά.

Σε κανονικές συνθήκες οδήγησης, η μηχανική προσαρμογή του ρυθμού επιβράδυνσης είναι προσωρινή, και ακυρώνεται αυτόματα στην οδήγηση με σταθερή ταχύτητα ή κατά την επιτάχυνση. Στο Sport mode, η μηχανική προσαρμογή του ρυθμού επιβράδυνσης παραμένει, μέχρις ότου ακυρωθεί από τον οδηγό.

Honda CR-V eHEV_06

Με ικανότητες παντός εδάφους

Οι παντός εδάφους ικανότητες του CR-V e:HEV είναι εντυπωσιακές χάρη στη μεγάλη απόσταση από το έδαφος και την τελευταία τεχνολογία AWD. Η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί στα 190 mm για τις προσθιοκίνητες εκδόσεις (AWD) και στα 200 mm για τις AWD αντίστοιχα, κάτι στο οποίο βοήθησαν οι συνδυασμοί τροχών/ελαστικών 18 ιντσών, που υποδηλώνουν το στιβαρό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Η τελευταία τεχνολογία τετρακίνησης της Honda – ‘Real Time AWD with Intelligent Control System™’ – είναι ρυθμισμένη ώστε να προσφέρει βέλτιστη κατανάλωση και λειτουργία. Αυτή κατανέμει τη ροπή μεταξύ εμπρός και πίσω τροχών, βοηθώντας στην ομαλή και αποδοτική οδήγηση, ακόμα και σε καθημερινές συνθήκες.

Για παράδειγμα, μεταφέρει ισχύ στους πίσω τροχούς κατά την εκκίνηση.

Το σύστημα τετρακίνησης AWD χρησιμοποιεί έναν πολύδισκο συμπλέκτη που συνδέει έναν άξονα μετάδοσης με το πίσω διαφορικό, και ελέγχεται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ που κινεί μία υδραυλική αντλία. Η ελαφριά και αποδοτική σχεδίαση προσφέρει βέλτιστη ισορροπία επιδόσεων, με αυξημένη ικανότητα και ασφάλεια σε συνθήκες εντός και εκτός δρόμου, χωρίς να προστίθεται περιττό βάρος στο σύστημα κίνησης. Όταν δεν είναι απαραίτητη η μεταφορά ροπής στους πίσω τροχούς, όπως στις υψηλές ταχύτητες, ο άξονας μετάδοσης κίνησης στους πίσω τροχούς αποσυνδέεται για μείωση της μηχανικής αντίστασης.

Honda CR-V eHEV_07

 

Χειριστήρια υβριδικού συστήματος

Ο επιλογέας σχέσεων του νέου του νέου Honda CR-V e:HEV βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα, και είναι τόσο συμπαγής που θυμίζει περισσότερο διακόπτη παρά μοχλό. Οι λειτουργίες Drive, Park και Neutral ενεργοποιούνται με το πάτημα ενός μπουτόν, ενώ η Όπισθεν (Reverse), αντίστοιχα, με τράβηγμα.

Το ‘Sport’ mode, που ενεργοποιείται μέσω του επιλογέα επιταχύνει την απόκριση του υβριδικού συστήματος. Ένα αμιγώς ηλεκτρικό πρόγραμμα (AV) μικρής αυτονομίας διατίθεται επίσης με το πάτημα ενός μπουτόν, που παρέχει αυτονομία μηδενικών ρύπων περίπου 2 km ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες και την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας.

Σύμφωνα με τη φιλοσοφία της Honda ‘Ασφάλεια για Όλους’, τα κορυφαία συστήματα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας CR-V περιλαμβάνονται στο στάνταρ εξοπλισμό όλων των μοντέλων. Η ισχυρή πλατφόρμα αποτελεί τη βάση για κορυφαίες επιδόσεις στον τομέα της ασφάλειας, με μία φιλοσοφία ‘All Directions Collision Safety’ (Ασφάλεια σε Συγκρούσεις από Όλες τις Κατευθύνσεις).

Αμάξωμα και πλαίσιο

Πεντάθυρο, πενταθέσιο SUV με αυτοφερόμενο αμάξωμα, βενζινοκινητήρα 2.0L i-VTEC και σύστημα i-MMD Hybrid. Διατίθεται με εμπρόσθια κίνηση ή τετρακίνηση (AWD), και η ισχύς μεταφέρεται μέσω ενός κιβωτίου μιας σχέσης (άμεση μετάδοση με σταθερή σχέση).

Honda CR-V eHEV_08

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ/ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

2.0L i-VTEC e:HEV

4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, κύκλου Atkinson

Διάμετρος x διαδρομή

mm

81.0 x 96.7

Κυβισμός

cc

1993

Σχέση συμπίεσης

13.0:1

Μέγιστη ισχύς (Κινητήρας)

kW / PS

107 kW / 145 PS

σαλ.

6.200 rpm

Μέγιστη ισχύς (Ηλεκτροκινητήρας)

kW / PS

135 kW / 184 PS

Μέγιστη ισχύς (Συνολική)

kW / PS

135 kW / 184 PS

Μέγιστη ροπή (Κινητήρας)

Nm

175 Nm

σαλ.

4.000 rpm

Μέγιστη ροπή (Ηλεκτροκινητήρας)

Nm

315 Nm

Κατηγορία καυσίμου

Αμόλυβδη 95

 

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

   

Εμπρός

Γόνατα MacPherson

 

Πίσω

Πολλαπλών Συνδέσμων (Multi Link)

 

  ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

 

Τύπος

Κρεμαγιέρα με δύο πινιόν και ηλεκτρική υποβοήθηση (Electric Power Steering)

Στροφές από τέρμα σε τέρμα

2,34

Κύκλος στροφής (στους τροχούς)

5,5

Κύκλος στροφής (στο αμάξωμα)

11,8

 ΦΡΕΝΑ

 

Εμπρός

Αεριζόμενοι δίσκοι

Πίσω

Συμπαγείς δίσκοι

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΒΑΡΗ, ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΕΣ

2.0L i-VTEC e:HEV FWD

2.0L i-VTEC e:HEV AWD

Συνολικό μήκος

mm

4.600

4.600

Συνολικό πλάτος (με εξωτερικούς καθρέπτες)

mm

2.117,20

2.117,20

Συνολικό ύψος

mm

1679

1689

Μεταξόνιο

mm

2663

2662

Απόσταση από το έδαφος (με οδηγό)

mm

190

200

Χώρος αποσκευών (Μέθοδος VDA, Καθίσματα αναδιπλωμένα, μέχρι την οροφή)

litres

1694

1692 (1638 με Ηλιοροφή)

Χώρος αποσκευών (Μέθοδος VDA, Καθίσματα αναδιπλωμένα, μέχρι το πίσω παρμπρίζ)

litres

1059

1059

Χώρος αποσκευών (Μέθοδος VDA, όλα τα καθίσματα σε όρθια θέση)

litres

497

497

Απόβαρο

kg

 1685 - 1740

1743 - 1797

Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος

kg

2240

2275

Ικανότητα ρυμούλκησης (με φρένο)

kg

750 kg

750 kg

Ικανότητα ρυμούλκησης (χωρίς φρένο)

kg

600 kg

600 kg

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ

litres

57

57

 ΖΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΑ

 

Ζάντες

Ζάντες Αλουμινίου 18”

Ελαστικά

Ελαστικά 235/60 R18

 ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

2.0L i-VTEC e:HEV FWD

2.0L i-VTEC e:HEV AWD

Τελική ταχύτητα (km/h)

180

180

Επιτάχυνση 0-100 km/h (secs)

8,6

SE/Elegance/Sport Line: 8,9

SR/Lifestyle: 9,0

EX/Executive: 9,2

ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 & ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

2.0L i-VTEC i-MMD e:HEV FWD

2.0L i-VTEC i-MMD  e:HEV AWD

ΚΥΚΛΟΣ WLTP

Χαμηλές εκπομπές CO2

g/km

163

182-183

Μεσαίες εκπομπές CO2

g/km

114

128-132

Υψηλές εκπομπές CO2

g/km

127-128

135-137

Πολύ υψηλές εκπομπές CO2

g/km

187-188

193-195

Συνδυασμένες εκπομπές CO2

g/km

151

161-163

Χαμηλή κατανάλωση

l/100km

7,2

8,0-8,1

Μεσαία κατανάλωση

l/100km

5,0

5,6-5,8

Υψηλή κατανάλωση

l/100km

5,6

6.0

Πολύ υψηλή κατανάλωση

l/100km

8,3

8,5-8,6

Συνδυασμένη κατανάλωση

l/100km

6,6-6,7

7,1-7,2

Αναγωγή σε NEDC

     

Στην πόλη CO2

g/km

114

126

Εκτός πόλης CO2

g/km

123

126

Μικτός κύκλος CO2

g/km

120

126

Κατανάλωση στην πόλη

l/100km

5

5,5

Κατανάλωση εκτός πόλης

l/100km

5,4

5,5

Συνδυασμένη κατανάλωση

l/100km

5,3

5,5

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.