fbpx

Παρουσίαση Auto

Νέο CUPRA Leon e-Hybrid 245hp

Από 245PS έως 310PS - με τεχνολογία DSG και shift-by-wire

Το πρώτο Leon που φέρει το σήμα της CUPRA, είναι το πιο ριζοσπαστικό μοντέλο που βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής και προορίζεται να θέσει πρότυπα με πολλούς τρόπους, είτε σε πεντάθυρο hatchback είτε σε Sportstourer αμάξωμα. Είναι ήδη διαθέσιμο στην Ελλάδα με 38.990€ (5θυρο).

cupra-leon_03

Κινητήρες

e-Hybrid

Το CUPRA Leon ενσωματώνει έναν προηγμένο και υψηλής απόδοσης υβριδικό κινητήρα για πρώτη φορά. Διαθέσιμο για το λανσάρισμα του μοντέλου, τόσο σε hatchback όσο και Sportstourer, η τεχνολογία PHEV σημαίνει ότι οι πελάτες διατηρούν την αναμενόμενη απόδοση από ένα όχημα με το σήμα CUPRA, με τέτοιο επίπεδο οικονομίας και φιλικότητας προς το περιβάλλον που δεν υπήρξε ποτέ ξανά στο παρελθόν.

Στην καρδιά του plug-in υβριδικού συστήματος υπάρχει ένας βενζινοκινητήρας 1.4 λίτρων TSI 150PS (110kW), ένας ηλεκτροκινητήρας 115 PS (85kW) και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 13kWh, που συνδυαστικά παρέχουν 245PS (180kW) μέγιστη ισχύ και 400Nm ροπή. Το plug-in υβριδικό σύστημα οδηγεί το CUPRA Leon στα 100km/h σε μόλις 6,7 δευτερόλεπτα (Sportstourer: 7”), με τελική ταχύτητα 225km/h.

Ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει μια ηλεκτρική αυτονομία 55-60km σύμφωνα με το WLTP για την έκδοση hatchback και 54-59km για την Sportstourer έκδοση, για να μετακινηθεί σε αστικούς δρόμους ή σε κέντρα πόλεων με μηδενικές εκπομπές. Η μπαταρία επαναφορτίζεται σε μόλις 3,5 ώρες χρησιμοποιώντας ένα Wallbox (ή έξι ώρες από 230V οικιακή πρίζα).

Χάρη στην αποδοτικότητα της τεχνολογίας κινητήρα plug-in hybrid, οι εκπομπές CO2 είναι χαμηλότερες από 35g/100km (5-θυρο: 28,9-32,4 g/km και Sportstourer: 29,7-33,5 g/km).

Το CUPRA Leon e-Hybrid ξεκινά πάντα σε ηλεκτρική λειτουργία (όταν η μπαταρία είναι επαρκώς φορτισμένη). Το σύστημα μετάδοσης κίνησης αλλάζει σε υβριδική λειτουργία εάν η ενεργειακή δυνατότητα της μπαταρίας πέσει κάτω από ένα ορισμένο επίπεδο ή εάν η ταχύτητα αυξηθεί πάνω από 130 km/h. Στην υβριδική λειτουργία, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να διατηρήσει την κατάσταση φόρτισης, να την αυξήσει ή να τη μειώσει σε ένα ορισμένο επίπεδο. Αυτό καθιστά δυνατή την οδήγηση σε αστική περιοχή, πάντοτε με ηλεκτρική ενέργεια και με μηδενικές εκπομπές.

Επιπρόσθετα, στο άμεσο μέλλον θα είναι διαθέσιμη και η βασική PHEV έκδοση του CUPRA Leon με απόδοση 204hp, εφοδιασμεένη με το σύστημα που ήδη προσφέρεται στο SEAT Leon e-hybrid.

cupra-leon_04

Βενζίνη TSI

Το νέο CUPRA Leon θα είναι επίσης διαθέσιμο σύντομα με μια επιλογή τριών υπερτροφοδοτούμενων μονάδων βενζίνης άμεσου ψεκασμού. Η γκάμα περιλαμβάνει μια τετρακύλινδρη μονάδα 2,0lt 245PS (180kW) & 370Nm. Στη συνέχεια υπάρχει ένας τετρακύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος, άμεσου ψεκασμού 2.0-λίτρων κινητήρας που αποδίδει μέγιστη ισχύ 300PS (221kW) και 400Nm ροπή. Αυτές οι δύο παραλλαγές έχουν κίνηση στους εμπρός τροχούς, είναι διαθέσιμες σε hatchback και Sportstourer αμάξωμα και ενσωματώνουν ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για να προσφέρουν μεγαλύτερο έλεγχο και δυναμική στην απόδοση του οχήματος.

Υπάρχει όμως και μια ακόμη ξεχωριστή επιλογή για τους πελάτες. Ο πιο ισχυρός κινητήρας στη γκάμα είναι ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας, άμεσου ψεκασμού 310PS (228kW) / 400Nm 2-λίτρων TSI, αποκλειστικά στην Sportstourer έκδοση που συνδυάζεται με 4Drive.

Όλοι οι συνδυασμοί κινητήρων επωφελούνται από την τεχνολογία αυτόματης μετάδοσης διπλού συμπλέκτη DSG. Η τεχνολογία shift-by-wire έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε ο επιλογέας ταχυτήτων να μην συνδέεται μηχανικά στο κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά να χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά σήματα για την αλλαγή.

cupra-leon_05

Πλαίσιο

Τα δομικά στοιχεία του αμαξώματος του CUPRA Leon βασίζονται στην αρχιτεκτονική MQB Evo, μια πλατφόρμα που επιτρέπει στους μηχανικούς να ενσωματώνουν εύκολα ποικιλία τεχνολογιών.

Το CUPRA Leon διαθέτει προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, προσφέροντας στο όχημα τη μέγιστη ευελιξία. Χάρη στο DCC Dynamic Chassis Control του SEAT Leon, η οδήγηση και ο χειρισμός του οχήματος μπορούν να αλλάξουν ανάλογα με τις συνθήκες και τις απαιτήσεις του οδηγού, κάνοντας το όχημα πιο άνετο ή πιο στιβαρό. Τα διαφορετικά οδηγικά προφίλ: Comfort, Sport, CUPRA και Individual, αλλάζουν τον δυναμικό χαρακτήρα του οχήματος που προσαρμόζεται στις προτιμήσεις και τις ανάγκες του οδηγού.

Το CUPRA Leon είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρικό ενισχυτή φρένων που παρέχει ταχύτερη απόκριση από ένα συμβατικό σύστημα, τη δυνατότητα ανάκτησης της ενέργειας πέδησης μέσω της λειτουργίας recuperation (ειδικά για την plug-in hybrid CUPRA Leon) και καλύτερη ενεργητική ασφάλεια.

cupra-leon_06

Συνδεσιμότητα

Το 10,25" Digital Cockpit δεν έχει μόνο πιο μοντέρνα και ευέλικτη σχεδίαση , αλλά παρέχει μεγαλύτερη λειτουργικότητα, επιτρέποντας στους οδηγούς να βλέπουν τα πάντα, από κλασικές ενδείξεις όπως ταχύμετρο και στροφόμετρο, έως έγχρωμους χάρτες και πλοήγηση.

Η οθόνη TFT 1,280 x 480 pixel μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες του οδηγού: εκτός από τις κανονικές λειτουργίες, το CUPRA Leon διαθέτει μια επιπλέον λειτουργία Sport View, που αναπτύχθηκε ειδικά από την CUPRA, προσθέτοντας με σαφήνεια πληροφορίες όπως RPM, ροπή, ισχύ, turbo pressure και G-επιτάχυνση.

Το Digital Cluster ενισχύεται με standard σύστημα infotainment 10" που ενσωματώνει οθόνη αφής, προσφέρει τρισδιάστατη διαδικτυακή πλοήγηση, μειώνει τον αριθμό των κουμπιών, και ενσωματώνει σύστημα αναγνώρισης φωνής. Το σύστημα συνδυάζει το Wireless Full Link system καθιστώντας το συμβατό με το Apple CarPlay και το Android Auto. Το σύστημα infotainment είναι τεχνολογία νέας γενιάς, βασισμένο στην πλατφόρμα MIB3 που καθιστά την προβολή και την αλληλεπίδραση απίστευτα εύκολη και απλή.

Αλλά είναι η σύνδεση με τον έξω κόσμο που αποκτά σημασία στις ημέρες μας. Το CUPRA Connect φέρνει διαδικτυακές υπηρεσίες απευθείας στο όχημα χάρη στην ενσωματωμένη κάρτα SIM. Η υπηρεσία επιτρέπει στους πελάτες να έχουν πρόσβαση σε εφαρμογές με δυνατότητα λήψης, online ραδιόφωνο και ένα διευρυμένο οικοσύστημα λειτουργικότητας.

Και όταν οι χρήστες βρίσκονται μακριά από το όχημά τους, μπορούν να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες οχήματος, συμπεριλαμβανομένων δεδομένων οδήγησης, πληροφοριών στάθμευσης, κατάστασης οχήματος και να ρυθμίζουν ειδοποιήσεις ταχύτητας χρησιμοποιώντας την εφαρμογή CUPRA Connect. Και για την έκδοση plug-in hybrid υψηλής απόδοσης, υπάρχουν και πρόσθετα χαρακτηριστικά με τα οποία οι οδηγοί μπορούν να διαχειριστούν τη διαδικασία φόρτισης και να ελέγξουν το Climatronic από απόσταση.

cupra-leon_07

Αφάλεια

Τα highligts της ασφάλειας του νέου CUPRA Leon περιλαμβάνουν Predictive Adaptive Cruise Control (ACC), Travel Assist, Side and Exit Assist και Emergency Assist.

Ο συνδυασμός τεχνολογιών δημιουργεί ένα απίστευτο επίπεδο ασφάλειας, αλλά έχουν ενσωματωθεί με τρόπο που να προσφέρουν άνεση και αίσθημα ελέγχου παράλληλα στον οδηγό. Ένα εξαιρετικά σημαντικό ζήτημα σε ένα CUPRA, μια μάρκα που επιδιώκει πάντα να θέτει τις ανάγκες του οδηγού ως κεντρική προτεραιότητα.

Το αποτέλεσμα είναι ένα όχημα που μπορεί να καλύψει τις δυναμικές ανάγκες της μάρκας CUPRA, παρέχοντας παράλληλα τα πρότυπα ασφαλείας που απαιτεί η αγορά και το οποίο πρόσφατα κατέκτησε 5 αστέρια στις δοκιμές του EURO NCAP.

Το CUPRA Leon υπερέχει επίσης στην άνεση και την ευκολία, όπως υποβοήθηση στάθμευσης, keyless, virtual pedal (μόνο για Sportstourer), Climatronic τριών ζωνών, θερμαντήρας στάθμευσης, θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού με λειτουργία μνήμης και φορτιστής 230V στο χώρο αποσκευών.

cupra-leon_08

Το CUPRA Leon 1.4 Plug In Hybrid είναι ήδη διαθέσιμο στην χώρα μας και προσφέρεται σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές:

38.990€ για την 5θυρη έκδοση

39.990€ για την έκδοση Sportstourer

cupra-leon_09

Tεχνικά χαρακτηριστικά

CUPRA Leon 245PS e-Hybrid (5-θυρο) Κινητήρας

1.4 e-Hybrid TSI 180kW / 245PS DSG

Κύλινδροι/Βαλβίδες

4-cyl - 16v

Κυβισμός

1,395cc

Διάμετρος Χ Διαδρομή

74.5 x 80.0

Σχέση συμπίεσης

10

Ηλεκτροκινητήρας

85kW (115PS)

Μπαταρία

13kWh

Μέγιστη ροπή

400Nm

0 έως 100 km/h

6.7 secs

Μέγιστη ταχύτητα

225km/h

Ηλεκτρική αυτονομία (km)

55-60 (WLTP) / 68 (NEDC)

Κατανάλωση (l/100km)

1.3-1.4 (WLTP) / 1.6 (NEDC)

Εκπομπές CO2(g/km)

28.9 – 32.4 (WLTP) / 35 (NEDC)

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.