fbpx

Παρουσίαση Auto

SEAT LEON e-HYBRID

Το  πρώτο plug in hybrid μοντέλο της μάρκας

Η τεχνολογία Plug in Hybrid που προσφέρεται στο νέο SEAT Leon στην 5θυρη και στην Sportstourer έκδοση συνδυάζει έναν κινητήρα 1.4 TSI, ένα ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία Li-ion για να προσφέρει συνδυαστική ιπποδύναμη 150 hp και 350 Νm ροπής . Με την μπαταρία 13kWh, το Leon μπορεί να ταξιδέψει έως 64km (72km κατά NEDC) αποκλειστικά σε ηλεκτρικό mode.

Το αυτοκίνητο είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελίες στην Ελληνική αγορά, ενώ για την περίοδο του λανσαρίσματος θα ισχύσει ειδικό προωθητικό πρόγραμμα για την ανάπτυξη της «πράσινης» κινητικότητας, με όφελος -2.500€ για όλες τις εκδόσεις. Οι τιμές για την 5θυρη έκδοση ξεκινούν από 30.990€ και φτάνουν τις 32.290€. Η έκδοση sportourer ξεκινούν από 31.990€ και φτάνουν στις 33.290€.

SEAT Leon e-Hybrid_03

Η SEAT εκμεταλλεύτηκε την διαθέσιμη τεχνολογία κινητήρα, ενσωματώνοντας την στο υβριδικό plug-in. Το προηγμένο υβριδικό plug-in συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1.4 λίτρων 150PS (110kW) TSI με ηλεκτρικό κινητήρα 115PS (85kW), μπαταρία ιόντων λιθίου 13kWh για παραγωγή συνδυαστικής ισχύος 204PS (150kW) και ροπής 350Nm.

Η μονάδα TSI 1,4 λίτρων χρησιμοποιεί την τεχνολογία υπερσυμπιεστή και άμεση έγχυση για μεγιστοποίηση της απόδοσης, ενώ η διάμετρος και η διαδρομή της 74,5 και 80,0 αντίστοιχα και ο λόγος συμπίεσης 10,0/1 βοηθούν την ομαλή λειτουργία της μονάδας. Ο κινητήρας καύσης έχει διαμορφωθεί ειδικά για να λειτουργεί τέλεια στην υβριδική ρύθμιση plug-in.

Συνδεδεμένο με τον ηλεκτρικό κινητήρα, το σύστημα μπορεί να εναλλάσσεται άμεσα μεταξύ των διαφορετικών τρόπων οδήγησης. Η παροχή ισχύος είναι ομαλή ανεξάρτητα από τον τρόπο λειτουργίας του οχήματος. Και ως ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα της ηλεκτρικής πρόωσης, η παροχή ισχύος σε λειτουργία μόνο με ηλεκτρικό ρεύμα έρχεται ακαριαία, παρέχοντας μια ξεχωριστή δυναμική.

SEAT Leon e-Hybrid_04

Η plug-in υβριδική έκδοση παρέχει μια ηλεκτρική εμβέλεια έως και 64km σε WLTP (72km σε NEDC) χρησιμοποιώντας την ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στην μπαταρία του οχήματος - ιδανικό για αυξημένη απόδοση ή για να ταξιδεύετε σε δρόμους της πόλης όπου οι κανονισμοί για την ποιότητα του αέρα είναι πιο αυστηροί - και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ταχύτητες έως 140km/h. Και όταν υπάρχει η ανάγκη οδήγησης για μεγαλύτερη απόσταση, το SEAT Leon e-HYBRID προσφέρει τη δυνατότητα χρήσης του βενζινοκινητήρα, ώστε να φτάσει τα 800 χιλιόμετρα χωρίς ανεφοδιασμό.

Ο οδηγός διατηρεί τον έλεγχο του συστήματος και μπορεί να επιλέξει να διατηρήσει την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, εξοικονομώντας την για καταστάσεις όπου απαιτείται οδήγηση μηδενικών εκπομπών. Και όταν η μπαταρία εξαντλείται, το σύστημα μετάδοσης κίνησης επιστρέφει σε υβριδική λειτουργία. Μόλις πλησιάσετε σε μια πηγή τροφοδοσίας, η μπαταρία μπορεί να συνδεθεί και να αναπληρωθεί σε μόλις 3 ώρες και 40 λεπτά χρησιμοποιώντας φορτιστή 3,6kW (Wallbox) ή λιγότερο από 6 ώρες χρησιμοποιώντας φορτιστή 2,3kW.

SEAT Leon e-Hybrid_05

Το Leon e-hybrid χρησιμοποιεί τεχνολογία αυτόματης μετάδοσης DSG για μεγιστοποίηση της απόδοσης. Το κιβώτιο έξι ταχυτήτων του SEAT Leon επωφελείται τώρα από την τεχνολογία shift-by-wire έτσι ώστε ο επιλογέας ταχυτήτων να μην συνδέεται μηχανικά στο κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά να χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά σήματα για την αλλαγή.

Λόγω της ηλεκτρικής ενέργειας, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα του Leon e-HYBRID κυμαίνονται μεταξύ 25-30 g/km ενώ το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί μόλις μεταξύ 1,1 - 1,3 λίτρων καυσίμου για να ταξιδέψει 100km σύμφωνα με τον επίσημο κύκλο δοκιμών WLTP.

To βάρος είναι ισορροπημένο μεταξύ του εμπρός και πίσω μέρους του οχήματος. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο κινητήρας και το PCU ενώ στο πίσω μέρος βρίσκεται η μπαταρία ιόντων λιθίου και το ρεζερβουάρ καυσίμου. Το SEAT Leon e-HYBRID ζυγίζει 1.614 κιλά στην 5θυρη έκδοση και 1.658 κιλά στην έκδοση Sportstourer. Αλλά χάρη στη ρύθμιση του πλαισίου του οχήματος με τα MacPherson μπροστά και ένα σύστημα πολλαπλών συνδέσμων στο πίσω μέρος, καθώς και το άμεσο τιμόνι, το SEAT Leon e-HYBRID είναι σε θέση να προσφέρει μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης.

SEAT Leon e-Hybrid_06

Χάρη στο DCC Dynamic Chassis Control του SEAT Leon, η οδήγηση και ο χειρισμός του οχήματος μπορούν να αλλάξουν ανάλογα με τις συνθήκες και τις απαιτήσεις του οδηγού, κάνοντας το όχημα πιο άνετο ή πιο στιβαρό. Η προσαρμοστική τεχνολογία του πλαισίου διαβάζει συνεχώς τις συνθήκες του δρόμου, ενώ εξετάζει επίσης τις κινήσεις του τιμονιού, το φρενάρισμα και την επιτάχυνση, για να προσαρμόσει την ανάρτηση, βελτιστοποιώντας την απόσβεση σε κάθε τροχό. Αυτή η δυνατότητα προσαρμογής σημαίνει πως ανεξάρτητα από τις συνθήκες, ανεξάρτητα από το ποιος είναι ο οδηγός, το SEAT Leon e-HYBRID μπορεί να παρέχει τα σωστά χαρακτηριστικά οδήγησης την κατάλληλη στιγμή.

Το SEAT Leon e-HYBRID ξεκινά πάντα σε ηλεκτρική λειτουργία (όταν η μπαταρία είναι επαρκώς φορτισμένη). Η μονάδα μεταβαίνει σε υβριδική λειτουργία εάν η ενεργειακή ικανότητα της μπαταρίας πέσει κάτω από ένα ορισμένο επίπεδο ή εάν η ταχύτητα αυξηθεί πάνω από 140 km / h. Στην υβριδική λειτουργία, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να διατηρήσει την κατάσταση φόρτισης, να την αυξήσει ή να τη μειώσει σε ένα καθορισμένο επίπεδο. Αυτό καθιστά δυνατή την οδήγηση σε αστική περιοχή αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια και με μηδενικές εκπομπές.

SEAT Leon e-Hybrid_07

SEAT Wallbox

Η φόρτιση του SEAT Leon e-HYBRID είναι απίστευτα απλή. Η τεχνολογία wallbox, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να φορτίζουν το όχημα με ρυθμό έως και 3,6kW, θα διατίθεται σε διάφορες παραλλαγές, καθεμία από τις οποίες θα προσφέρει διαφορετικά επίπεδα συνδεσιμότητας.

Διαστάσεις

Η έκδοση 5-θυρών SEAT Leon e-HYBRID έχει μήκος 4.368 mm, πλάτος 1.799 mm και ύψος 1.460 mm, ενώ η έκδοση Sportstourer e-HYBRID έχει μήκος 4.642 mm, πλάτος 1.799 mm και ύψος 1.456 mm. Το μεταξόνιο και των δύο ανέρχεται στα 2.682 mm.

Δεδομένου ότι η μπαταρία βρίσκεται κάτω από το δάπεδο στο πίσω μέρος, η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ στην 5-πόρτα παραλλαγή είναι 270l, ενώ στην έκδοση Sportstourer φτάνει τα 470l.

Ο συντελεστής αεροδυναμικής του έχει βελτιωθεί κατά περίπου 8% σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά - μια ευπρόσδεκτη μείωση για το e-HYBRID, βοηθώντας το να μεγιστοποιήσει ακόμη περισσότερο την αποδοτικότητά του.

SEAT Leon e-Hybrid_08

Εσωτερικά

Το ταμπλό δίνει την εντύπωση της ελαφρότητας και την αίσθηση ότι αυτό «πλέει». Το εφέ δημιουργείται με τη βοήθεια των διακοσμητικών καλουπιών που περιβάλλουν το ταμπλό και συνεχίζουν στις μπροστινές πόρτες.

Ο κύριος πρωταγωνιστής του εσωτερικού είναι η κεντρική οθόνη ψυχαγωγίας 10” και το ψηφιακό cockpit 10,25”, τα οποίο στην έκδοση e-HYBRID του Leon διατίθενται στον στάνταρ εξοπλισμό. Η οθόνη ψυχαγωγίας περιλαμβάνει αναγνώριση χειρονομίας και μείωση του αριθμού των φυσικών κουμπιών που απαιτούνται. Το «διαγώνιο» θέμα της γραφιστικής της οθόνης εμπνέεται από τη σημαντική λεωφόρο της Βαρκελώνης, τη Diagonal.

SEAT Leon e-Hybrid_09

Συνδεσιμότητα  

Τα συνδεδεμένα, ελεγχόμενα χαρακτηριστικά του οχήματος ενισχύονται περαιτέρω με την ενσωμάτωση συγκεκριμένων on-line λειτουργιών για το e-HYBRID, προσφέροντας μεγαλύτερο εύρος λειτουργικότητας και τονίζοντας περαιτέρω τη σχέση μεταξύ οχήματος και χρήστη. Χάρη στην εφαρμογή SEAT Connect ένας νέος κόσμος ανοίγεται μπροστά, που θα βοηθήσει στη μεγιστοποίηση της απόλαυσης του οδηγού και στη βελτίωση της ασφάλειας.

Έξω από το όχημα, η εφαρμογή SEAT Connect επιτρέπει στους χρήστες να έχουν απομακρυσμένη πρόσβαση στα δεδομένα του οχήματός τους: δεδομένα οδήγησης, θέση στάθμευσης, κατάσταση του οχήματος, συμπεριλαμβανομένων των πορτών και των φώτων, ρύθμιση προειδοποιήσεων ταχύτητας εάν κάποιος που χρησιμοποιεί το όχημα οδηγεί πολύ γρήγορα, περιοχή και αντικλεπτικές ειδοποιήσεις, άνοιγμα και κλείσιμο θυρών, μεταξύ άλλων.

Μέσα στην καμπίνα, το επίκεντρο του συστήματος είναι το SEAT Digital Cockpit, το οποίο διατίθεται στάνταρ στην plug-in υβριδική έκδοση του SEAT Leon. Είναι ένα υψηλής ανάλυσης 10,25 καθορισμένο από το χρήστη σύμπλεγμα οργάνων και ενδείξεων από το σύστημα ψυχαγωγίας. Το τυπικό σύστημα πολυμέσων διαθέτει τη μεγαλύτερη οθόνη 10 ιντσών, ενώ το σύστημα Navi προσφέρει πλοήγηση 3D και φυσικό έλεγχο φωνής (μέσω της εντολής "Hola Hola") καθώς και αναγνώριση χειρονομίας για απλοποίηση της αλληλεπίδρασης.

SEAT Leon e-Hybrid_10

Το Digital Cockpit παρέχει ένα παράθυρο στον έλεγχο, τη ρύθμιση και την κατάσταση του SEAT Leon e-HYBRID, παρέχοντας πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του οχήματος, την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας και άλλους σημαντικούς τομείς.

Και με το σύστημα Full Link, οι πελάτες θα μπορούν επίσης να έχουν πρόσβαση στην ψηφιακή τους ζωή ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιούν. Apple CarPlay ή Android Auto, χρησιμοποιώντας μια ασύρματη σύνδεση που βασίζεται σε Bluetooth ή WLAN φέρνουν το ψηφιακό οικοσύστημα τους στο όχημα.

Η Ηλεκτρονική Μονάδα Συνδεσιμότητας με ενσωματωμένη SIM σημαίνει ότι το SEAT Leon e- HYBRID δεν θα χάσει ποτέ τη σύνδεσή του με τον ψηφιακό κόσμο και, σε μελλοντικές εξελίξεις, το σύστημα θα επιτρέπει στους χρήστες να έχουν πρόσβαση στις πιο πρόσφατες εφαρμογές ψυχαγωγίας που μπορούν να ενημερωθούν ανά πάσα στιγμή.

SEAT Leon e-Hybrid_11

TΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Κινητήρας

1.4 TSI

Κύλινδροι/Βαλβίδες

4-cyl - 16v

Κυβισμός

1,395cc

Διάμετρος Χ Διαδρομή

74.5 x 80.0

Σχέση συμπίεσης

10:1

Ηλεκτροκινητήρας

85kW/115PS

Μπαταρία

13kWh

Χρόνος φόρτισης

3hrs42-> 3.6kW/h & 5hrs48 -> 2.3kW/h

Μέγιστη συνδυαστική δύναμη

150kW/204PS

Μέγιστη συνδυαστική ροπή

350Nm

Μέγιστη ταχύτητα

220km/h

Ηλεκτρική αυτονομία

WLTP: 58-64km

Εκπομπές CO2

WLTP: 25-30g/km

Κατανάλωση

WLTP: 1.1 – 1.3 litres/100km

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.