fbpx

Παρουσίαση Auto

Το φαινόμενο Peugeot 208

Συμμαχία στο segment Β με ολοκληρωμένη Γαλλική πρόταση

Το segment Β των επιβατικών αυτοκινήτων έχει κυριολεκτικά ξεφύγει! Σε αυτή την «άγρια» αρένα, ο κάθε κατασκευαστής έχει και τη δική του πρόταση. Μια από αυτές που πραγματικά ξεχωρίζουν, είναι το Peugeot 208, που  ήρθε να ταρακουνήσει την κατηγορία, όχι μόνο με τη σχεδίαση, όχι μόνο με τα εξαιρετικά οδικά χαρακτηριστικά, όχι μόνο με την ποιότητα, αλλά και με τους τρεις εναλλακτικούς τρόπους κίνησης, ηλεκτρικό, βενζίνη και ντίζελ.

Λίγους μήνες στην ευρωπαϊκή κι ελληνική αγορά κι έχει καταφέρει να διακριθεί σε κορυφαίους διαγωνισμούς.

Το ολοκαίνουριο Peugeot e-208 Allure βραβεύτηκε ως το «Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στη μικρομεσαία κατηγορία.

Peugeot 208_03

 Επίσης, αναδείχθηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2020», από μία επιτροπή 60 Ευρωπαίων Δημοσιογράφων Αυτοκινήτου.

Peugeot 208_04

Οι δημοσιογράφοι μέλη του ανεξάρτητου δημοσιογραφικού θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» επέλεξαν το Peugeot 208 ως «Αυτοκίνητο του 2020».

Peugeot 208_05

Το νέο 208 αντανακλά μια νεανική εικόνα και αναδίδει όλη την ενέργεια και τον αυθορμητισμό που συνθέτουν τις αξίες της μάρκας : υψηλές προσδοκίες, στυλ και συναίσθημα. Το νέο γαλλικό δημιούργημα "πατάει" πάνω στην τελευταίας γενιάς πλατφόρμα του ομίλου PSA, που φέρει την ονομασία CMP (Common Modular Platform). Αποκλειστικά σχεδιασμένη για τα μοντέλα των κατηγοριών B και C, η νέα αυτή πλατφόρμα συμπληρώνει την υπάρχουσα EMP2 (Efficient Modular Platform).

Η πλατφόρμα CMP μπορεί να προσαρμόζεται ανάλογα με τις διαστάσεις και τις παραλλαγές των κινητήρων. Με δυνατότητα να δέχεται όλους τους τύπους κινητήρων, παρέχει στους πελάτες την ευκαιρία να επιλέξουν : κινητήρα εσωτερικής καύσεως (βενζίνη / diesel) ή ηλεκτροκινητήρα.

Peugeot 208_06

Το αμιγώς ηλεκτρικό e-208 με τον 100% ηλεκτρικό του κινητήρα, είναι διαθέσιμο από το λανσάρισμά του μοντέλου με 100 KW (136 ίπποι) και 260Nm ροπής (διαθέσιμα από 0 χλμ/ώ) για άμεση απόκριση, με αθόρυβο κινητήρα, μηδενικούς κραδασμούς και απεικόνιση της τεχνολογίας στην κεντρική οθόνη (εμφάνιση της λειτουργίας παροχής ενέργειας σε πραγματικό χρόνο).

Το νέο e-208 εξοπλίζεται με μία μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία 50kWh η οποία εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία έως και 340χλμ, (σύμφωνα με το πρότυπο δοκιμών WLTP, Worldwide Harmonised Light vehicles Test Procedures) και 450χλμ (σύμφωνα με το πρότυπο NEDC ΙΙ, New European Driving Cycle). Συνδεδεμένο με το σύστημα ψύξης του χώρου των επιβατών, το σύστημα έλεγχου της θερμοκρασίας του μπαταρίας, εξασφαλίζει  ταχύτατη επαναφόρτιση, βελτιστοποιημένη αυτονομία και αυξημένη διάρκεια ζωής. Η μπαταρία του e-208 καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χιλιομέτρων για το 70% της ικανότητας φόρτισής της.

Peugeot 208_07

Και με κινητήρες εσωτερικής καύσης

Το νέο 208 εφοδιάζεται με πλήρη γκάμα προηγμένων κινητήρων βενζίνης που συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές εκπομπών Euro 6.d και κινητήρων diesel που συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές euro 6.d-temp. Οι κινητήρες PureTech 100hp και 130hp είναι οι μοναδικοί στην κατηγορία του 208 που διατίθενται και με το αυτόματο κιβώτιο EAT8 (Efficient Automatic Transmission) των 8 σχέσεων.

3-κύλινδροι κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1.2λ.:

PureTech 75 S&S με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων

PureTech 100 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων

PureTech 100 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (EAT8)

PureTech 130 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (EAT8)

4-κύλινδρος κινητήρας Diesel χωρητικότητας 1.5λ.:

BlueHDi 100 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων

Peugeot 208_09

Το εσωτερικό του είναι τόσο ξεχωριστό και όμορφο που προσφέρει ένα απόλυτα εκφραστικό design με τέλειες αναλογίες και βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής αναβάθμισης της εταιρείας.

Μεγαλύτερο, φαρδύτερο και χαμηλότερο από το απερχόμενο 208, παρουσιάζει ένα εντελώς ξεχωριστό αμάξωμα με ξεκάθαρη αύρα αισθησιασμού που αντανακλάται από τα έντονα τονισμένα φτερά και τις καμπύλες του αμαξώματος - μια διακριτική ισορροπία μεταξύ ακμών και καμπυλών.

Ξεχωρίζει από το τραβηγμένο προς τα πίσω παρμπρίζ που αφήνει χώρο για το μακρύτερο και σμιλευμένο καπό. Για να τονιστεί ακόμα περισσότερο η σπορ εμφάνιση, οι άκρες των φώτων με τη μεγάλη κλίση εναρμονίζονται οπτικά με τη γραμμή του πίσω φτερού. Οι εκδόσεις GT Line και GT διαθέτουν μαύρο γυαλιστερό επενδύσεις στα φρύδια των φτερών.

Το εμπρός μέρος συνδυάζει αρμονικά την αισθητική της χαρακτηριστικής εισαγωγής αέρα όλων των Peugeot με τη γνωστή πλέον φωτεινή ταυτότητα της PEUGEOT : τα Full LED φωτιστικά σώματα τις 3 χαρακτηριστικές ‘νυχιές’ (ανάλογα με την έκδοση). Ο εμπρός προφυλακτήρας έχει σχεδιαστεί σαν ενιαίο τμήμα που περικλείει την τέλεια ενσωματωμένη μάσκα με το εμβληματικό λιοντάρι της PEUGEOT στο κέντρο της. Στο χείλος του καπό υπάρχει το λογότυπο του 208.

Peugeot 208_10

PEUGEOT i-Cockpit

Το νέο 208 εφοδιάζεται με το νέας γενιάς, μοναδικό PEUGEOT i-Cockpit, που αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της PEUGEOT, και προσφέρει την ίδια εργονομική δομή 3 επιπέδων, όπως και τα άλλα μοντέλα της γκάμας.

Όραση: όλες οι πληροφορίες είναι εύκολα αναγνώσιμες, ακριβώς μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού.

Αφή: όλα τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ευχάριστα στην αφή, τα κενά και οι κολλήσεις είναι ελάχιστες, τα χειριστήρια και οι διακόπτες είναι έξυπνα τοποθετημένα.

Σώμα: η καμπίνα έχει τη μορφή ενός cockpit που περιβάλλει τους επιβάτες. Τα καθίσματα είναι εξαιρετικά άνετα και πολύ εύκολα στο χειρισμό τους.

Το νέο 208 είναι διαθέσιμο σε πέντε επίπεδα εξοπλισμού: Like, Active, Allure, GT Line και GT.

Peugeot 208_11

Με υψηλές τεχνολογίες

Με το σύστημα Drive Assist, το νέο 208 δείχνει το δρόμο προς την ημι-αυτόνομη οδήγηση χάρη στα τελευταίας γενιάς, κορυφαία για την κατηγορία, συστήματα υποβοήθησης οδήγησης :

Ενεργό Cruise Control με λειτουργία Stop & Go σε συνδυασμό με κιβώτιο EAT8.

Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης θέσης στη λωρίδα κυκλοφορίας (Lane positioning assist).

Πλήρης υποβοήθηση στάθμευσης (Full Park Assist).

Τελευταίας γενιάς σύστημα υποβοήθησης πέδησης έκτακτης ανάγκης (Αctive Safety Brake).

Ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης πορείας στα όρια της λωρίδας (ή του δρόμου) (Active Lane keeping assist).

Peugeot 208_12

Σύστημα ελέγχου απόσπασης προσοχής του οδηγού (Driver attention alert).

Αυτόματο σβήσιμο των προβολέων.

Αυτόματη εναλλαγή μεσαίας-μεγάλης σκάλας προβολεών (High Beam Assist).

Αναγνώριση ορίων ταχύτητας και σύσταση για την τήρησή τους.

Εκτεταμένη λειτουργία αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης.

Ενεργό σύστημα παρακολούθησης τυφλών γωνιών.

Ηλεκτρικό χειρόφρενο.

Peugeot 208_01

Τα smartphones αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας και για αυτό η νέα λειτουργία της PEUGEOT είναι συμβατή με τα πρωτόκολλα σύνδεσης MirrorLink, Apple CarPlay και Android Auto. Ένα σημείο επαγωγικής φόρτισης υπάρχει στον αποθηκευτικό χώρο κάτω από την κεντρική κονσόλα και διαθέτει μέχρι και τέσσερις θύρες USB (συμπεριλαμβανόμενης και μίας τύπου C).

Οι εκδόσεις του νέου Peugeot 208

1.2 PureTech 75 S&S LIKE

1.2 PureTech 75 S&S ACTIVE

1.2 PureTech 75HP ALLURE

1.2 PureTech 100 S&S ACTIVE

1.2 PureTech 100 S&S ALLURE

1.2 PureTech 100 S&S GT LINE

1.2 PureTech 100 S&S EAT8 ACTIVE

1.2 PureTech 100 S&S EAT8 ALLURE

1.2 PureTech 100 S&S EAT8 GT LINE

1.2 PureTech 130 S&S EAT8 ALLURE

1.5 BlueHDi 100hp S&S LIKE

1.5 BlueHDi 100hp S&S ACTIVE

1.5 BlueHDi 100hp S&S ALLURE

1.5 BlueHDi 100hp S&S GT LINE

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok