Παρουσίαση Auto

Αυτό είναι το νέο Renault Captur

Διαθέσιμο στην Ελλάδα από 16.880€

 

Το νέο Renault Captur 2ης γενιάς, το compact SUV, βρίσκεται και στη χώρα μας. Σε μία κατηγορία που αποδεικνύεται ιδιαίτερα ανταγωνιστική, το Renault Captur επανέρχεται εντελώς καινούριο, ενισχύοντας ταυτόχρονα το κορυφαίο DNA του στο οποίο οφείλει την επιτυχία του. Το μοντέλο είναι αναβαθμισμένο χάρη στις μοντέρνες SUV αναλογίες του, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα τον δυναμικό και αθλητικό του χαρακτήρα.

Η παρουσίαση του εντάσσεται στα πλαίσια του στρατηγικού πλάνου «Drive the Future» (2017-2022) του Groupe Renault. Το συγκεκριμένο μοντέλο, μαζί με το νέο Clio στο οποίο βασίζεται, αποτελεί την αιχμή του δόρατος αυτής της στρατηγικής. Σε ό,τι αφορά στην τεχνολογική του υπόσταση και ανταποκρινόμενο στους τρεις πυλώνες της κινητικότητας του αύριο, όπως αυτοί παρουσιάζονται στο στρατηγικό πλάνο «Drive the Future», το μοντέλο είναι :

Ηλεκτρικό: Είναι το πρώτο μοντέλο της Renault που διαθέτει υβριδικό επαναφορτιζόμενο σύστημα κίνησης E-TECH Plug-in.

Δικτυωμένο: Ενσωματώνει ιδανικά αυτή τη δυναμική χάρη στο νέο σύστημα πολυμέσων & δικτύωσης, το Renault EASY CONNECT.

Αυτόνομο: Βρίσκεται ανάμεσα στους πρωτοπόρους της κατηγορίας Β σε ό,τι αφορά στα οχήματα με τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης (επιπέδου 2).

Renault_Caprure_03

Το νέο Captur είναι αναγνωρίσιμο από την πρώτη ματιά. Η πιο αθλητική και δυναμική σιλουέτα του, αντανακλά με τον καλύτερο τρόπο τον αέρα ανανέωσης ενισχύοντας παράλληλα και το SUV DNA του. Είναι μεγαλύτερο σε μήκος (4,23μ. +11εκ.) και ξεχωρίζει οπτικά από τους τροχούς των 18 ιντσών (ανάλογα με την έκδοση) αλλά και από το μεγαλύτερο μεταξόνιο (2,63μ, +2εκ.). Ο εντελώς ανανεωμένος εξωτερικός σχεδιασμός, η σημασία στη λεπτομέρεια ακόμα και σε επίπεδο χιλιοστού, αλλά και στοιχεία όπως τα Full LED Pure Vision φωτιστικά σώματα, η νέα φωτιστική υπογραφή σε μορφή “C”, τα κωνικά πίσω φώτα και τα διακοσμητικά ένθετα χρωμίου, συμβάλλουν στη αναβάθμιση της ποιοτικής του εικόνας.

 

Δείτε το product film του νέου Captur:

 

Η επανάσταση στο εσωτερικό του σηματοδοτεί μία σημαντική αναβάθμιση όλης της γκάμας Renault. Το ταμπλό ασπάζεται τη σχεδίαση « Smart Cockpit » και είναι εμφανώς προσανατολισμένο στον οδηγό, με χαρακτηριστικό στοιχείο τη, μοναδικής αισθητικής, «αιωρούμενη» κεντρική κονσόλα. Στο ταμπλό ενσωματώνονται όλες οι τελευταίες τεχνολογίες, μεταξύ αυτών και οι οθόνες (έως 10,25’’) με τη μεγαλύτερη επιφάνεια θέασης στην κατηγορία. Η εργονομία βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο συμβάλλοντας και αυτή με τη σειρά της στη μετατροπή της οδήγησης σε μία μοναδική εμπειρία.

Ολόκληρο το εσωτερικό βρίσκεται σε άλλη διάσταση σε ό,τι αφορά στους τομείς της άνεσης και της ποιότητας των υλικών που παραπέμπουν σε μοντέλα ανώτερης κατηγορίας. Υλικά κορυφαίας ποιότητας, μαλακή επένδυση σε ολόκληρη την επιφάνεια του ταμπλό, τα πάνελ των θυρών, το πλαίσιο της κεντρικής κονσόλας, τις επενδύσεις των καθισμάτων, καθώς και η νέα αρχιτεκτονική σχεδίασης των καθισμάτων, είναι μερικά από τα στοιχεία που κάνουν το εσωτερικό του νέου μοντέλου ξεχωριστό.

Renault_Caprure_04

Στοιχείο κλειδί του «Smart Cockpit», είναι η οθόνη πολυμέσων των 9,3 ιντσών, που έχει τη μεγαλύτερη επιφάνεια θέασης της κατηγορίας. Πρόκειται, ουσιαστικά για ένα κανονικό tablet που δίνει στο εσωτερικό έναν ιδιαίτερα μοντέρνο αέρα και προσφέρει εξαιρετική αναγνωσιμότητα χάρη στην ελαφρά κλίση προς το μέρος του οδηγού.

Προσφέρει πίνακα οργάνων με ψηφιακή οθόνη. Η έγχρωμη αυτή οθόνη με διαστάσεις από 7 έως 10,25 ίντσες παρέχει τη δυνατότητα εξατομίκευσης της εμφάνισης των πληροφοριών με έναν εξαιρετικά εύκολο τρόπο. Στην έκδοση των 10,25 ιντσών ενσωματώνονται και οι πληροφορίες από το σύστημα πλοήγησης.

Renault_Caprure_05

 

Πρόκειται για ένα ακόμα θεμελιώδες στοιχείο που χαρακτηρίζει το «Smart Cockpit». Υπερυψωμένη για άριστη εργονομία, με ιδανική θέση για τον επιλογέα ταχυτήτων, η κεντρική κονσόλα στην πλέον εξελιγμένη της μορφή, δημιουργεί την εντύπωση ότι αιωρείται. Πέρα από την αισθητική πλευρά, η σχεδίαση της συγκεκριμένης κονσόλας έχει και πρακτικό πλεονέκτημα καθώς εξασφαλίζει μεγαλύτερη χωρητικότητα για αποθήκευση μικροαντικειμένων, όπως πχ ο ειδικός χώρος για επαγωγική φόρτιση του smartphone στην κάτω μεριά της.

Η «αιωρούμενη» κονσόλα σε συνδυασμό με τον επιλογέα ταχυτήτων του κιβωτίου EDC τεχνολογίας «shift by wire» (οι αλλαγές γίνονται μέσω ηλεκτρονικής μετάδοσης των εντολών, χωρίς ντίζες), προσφέρει εξαιρετικά ομαλή λειτουργία και απόλυτη ακρίβεια στις αλλαγές.

Renault_Caprure_06

Τα καθίσματα του παραπέμπουν σε αυτοκίνητο ανώτερης κατηγορίας. Προσφέρουν πολύ καλύτερο, σε σχέση με το μοντέλο 1ης γενιάς, επίπεδο στήριξης χάρη στο κατά 15 χλστ. αυξημένο μήκος της έδρας τους και καλύτερη πλευρική στήριξη του σώματος στις στροφές. Η ειδική κατασκευή της πλάτης βελτιώνει σημαντικά το χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών (+ 17χλστ.), ενώ τα καινούργια, λεπτότερα, ελλειπτικά προσκέφαλα βελτιώνουν την περιφερειακή ορατότητα.

Ο συνολικός όγκος του χώρου αποσκευών φτάνει τα, κορυφαία, 536 λίτρα, δηλαδή 81 λίτρα περισσότερα από το μοντέλο 1ης γενιάς. Επίσης, η συνολική χωρητικότητα των διαφόρων χώρων αποθήκευσης στην καμπίνα φτάνει τα 27 λίτρα. Ο όγκος του πορτ-μπαγκάζ μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τις ανάγκες, χάρη στη δυνατότητα μετακίνησης του πίσω καθίσματος σε διαδρομή έως και 16 εκ. αλλά και χάρη στο κάλυμμα του πατώματος που έχει τη δυνατότητα τοποθέτησης σε δύο θέσεις, ώστε να δημιουργείται ένας χώρος δύο επιπέδων που διευκολύνει στις καθημερινές μετακινήσεις. Με αυτή την επιλογή και την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος αποκαλύπτεται ένας εντελώς επίπεδος χώρος φόρτωσης αντικειμένων μήκους έως και 1,57 μ. (+11 εκ.).

Renault_Caprure_07

 

Με το 80% των πωλήσεων να είναι δίχρωμα μοντέλα στην Ευρώπη, είναι ήδη γνωστό για τις επιλογές εξατομίκευσης που προσφέρει. Προχωρά ένα βήμα παραπέρα προσφέροντας μία ακόμα πιο πλούσια γκάμα επιλογών σε συνδυασμούς και νέα χρώματα, τόσο για το αμάξωμα όσο και για το εσωτερικό του.

Πάνω από 11 χρώματα για το αμάξωμα και 5 επιλογές για την οροφή και τους πλευρικούς καθρέφτες, είναι διαθέσιμα, ενώ τώρα προσφέρονται 3 ακόμα χρωματικές επιλογές για τις εμπρός και πίσω προστατευτικές ποδιές και τα πλευρικά προστατευτικά στο κάτω μέρος των θυρών. Συνολικά, το All-new Renault CAPTUR προσφέρεται σε πάνω από 90 συνδυασμούς εξατομίκευσης.

Renault_Caprure_08

Αντίστοιχα, στο εσωτερικό του διατίθενται 7 πακέτα διαμόρφωσης:

4 πακέτα για τους αεραγωγούς και τη βάση του μοχλού των ταχυτήτων & 3 πακέτα για τα πάνελ των θυρών, το ταμπλό και τις ταπετσαρίες. Συνολικά, το All-new Renault CAPTUR προσφέρει μέχρι και 18 συνδυασμούς εσωτερικής διακόσμησης. Αυτοί συμπληρώνονται από τις 8 επιλογές αποχρώσεων φωτισμού του εσωτερικού.

Καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών και από 3 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια, με την πρώτη έκδοση εξοπλισμού να τις 16.880€.

Renault_Caprure_09

 

Βενζίνη

  • 1.0 TCe 100hp Authentic

16.880

 

  • 1.0 TCe 100hp Expression

17.730

 

  • 1.3 TCe 130hp Expression

20.800

 

  • 1.3 TCe 130hp Expression EDC

22.330

 

  • 1.0 TCe 100hp Dynamic

20.550

 

  • 1.3 TCe 130hp Dynamic

22.330

 

  • 1.3 TCe 130hp Dynamic EDC

26.650

 

  • 1.3 TCe 155hp Initiale Paris EDC

32.880

 

 

 

Υγραέριο (LPG)

  • 1.0 TCe 100hp Authentic LPG

17.680

 

  • 1.0 TCe 100hp Expression LPG

19.180

 

  • 1.0 TCe 100hp Dynamic LPG

21.350

 

 

Πετρέλαιο

  • 1.5 Blue dCi 95hp Authentic

19.550

 

  • 1.5 Blue dCi 115hp Authentic

20.850

 

  • 1.5 Blue dCi 95hp Expression

20.450

 

  • 1.5 Blue dCi 115hp Expression

21.850

 

  • 1.5 Blue dCi 115hp Expression EDC

25.650

 

  • 1.5 Blue dCi 95hp Dynamic

22.190

 

  • 1.5 Blue dCi 115hp Dynamic

25.490

 

  • 1.5 Blue dCi 115hp Dynamic EDC

29.850

 

  • 1.5 Blue dCi 115hp Initiale Paris EDC 32.950

 

 

 

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok