spot_img

Hello Volkswagen

Hello Volkswagen

Είχαμε την πρώτη μας οδηγική εμπειρία με το την όγδοη γενιά του Golf το οποίο φέρνει την επανάσταση στην κατηγορία των πεντάθυρων χάτσμπακ. Ο ψηφιακός τρόπος επικοινωνίας με τον οδηγό δημιουργεί μία αίσθηση από το μέλλον και διευκολύνει τη ζωή του. Χρησιμοποιεί τεχνολογία αιχμής LED ως στάνταρ για να μετατρέψει τη νύχτα σε ημέρα. Η ευρύτερη γκάμα κινητήριων συστημάτων διαθέτει τώρα 5 νέες υβριδικές εκδόσεις. Οι  χαμηλότερες εκπομπές – οι νέες τεχνολογίες μειώνουν την κατανάλωση έως και 17% σε σύγκριση με το προηγούμενο. Το νέο Golf  είναι το πρώτο Volkswagen που θα κυκλοφορήσει με πέντε υβριδικές εκδόσεις (eTSI και plug-in hybrid) eTSI. Είναι επίσης το μοναδικό μοντέλο στην κατηγορία του που προσφέρει τρεις αποδοτικές ήπιες υβριδικές εκδόσεις 48 V, με ισχύ 81 kW, 96 kW και 110 kW. Η plug-in υβριδική έκδοση του νέου Golf λανσάρεται με δύο επίπεδα ισχύος: 150 kW και το ισχυρότερο GTE, 180 kW. Είναι το πρώτο μοντέλο στην κατηγορία του που διαθέτει ένα εντελώς ψηφιακό, hi-tech cockpit στο βασικό εξοπλισμό. Συμβατά smartphones  κάνουν τα παραδοσιακά κλειδιά περιττά στο Golf. Τα We Connect και We Connect Plus προσφέρουν streaming μουσικής και εικόνας, internet radio και άλλες διαδικτυακές λειτουργίες. Το Car2X στάνταρ θέτει σημεία αναφοράς στην ασφάλεια.

VW Golf_03

Διαστάσεις  

Το νέο Golf έχει μήκος 4.284 mm, πλάτος 1.789 mm και ύψος 1.456 mm. Το μεταξόνιο ανέρχεται σε 2.636 mm. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας (τιμή Cd) έχει επίσης μειωθεί στα 0,275 από 0,3. Προσφέρει άφθονο χώρο για πέντε άτομα, μαζί με χώρο αποσκευών 380 λίτρων σε πλήρη διαμόρφωση καθισμάτων. Όταν η ασύμμετρα αναδιπλούμενη πλάτη των πίσω καθισμάτων διπλωθεί, η χωρητικότητα φόρτωσης αυξάνεται στο μέγιστο των 1.237 λίτρων. Σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, ο χώρος των ώμων (1.420 mm μπροστά, 1.370 mm πίσω) και το ύψος της κεφαλής (1.018 mm μπροστά, 968 mm πίσω) είναι σχεδόν αμετάβλητοι.

Τιμές

Στον πίνακα που ακολουθεί παρουσιάζονται οι εκδόσεις του νέου Golf που είναι άμεσα διαθέσιμες για παραγγελία. Παράλληλα, να σημειωθεί ότι νωρίς την άνοιξη θα είναι διαθέσιμη για παραγγελία και η έκδοση του Golf 1.0 TSI 110 PS, με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6-σχέσεων, με προτεινόμενη τιμή λιανικής 20.500 €.

Βενζίνη

Life

Style

Golf 1.5 TSI ACT 130PS

21.800

 

Golf 1.5 TSI ACT 150PS

23.850

25.950

Mild Hybrid

   

Golf 1.5 eTSI ACT 150PS DSG Mild Hybrid

25.050

28.100

Diesel

   

Golf 2.0 TDI SCR 150PS DSG

26.750

 
VW Golf_04

Στάνταρ το Innovision Cockpit

Το νέο Golf ως αυτοκίνητο αναπτύσσει την πιο στενή σχέση με τον οδηγό από ποτέ. Ένας ενοποιημένος πίνακας ελέγχου ανήκει στο βασικό εξοπλισμό και περιλαμβάνει τα τυπικά ψηφιακά όργανα (Digital Cockpit) με οθόνη 10 ιντσών, το επίσης στάνταρ σύστημα Infotainment Composition (οθόνη αφής 8.25 ιντσών με 1.083 x 480 pixels) και ένα πολυλειτουργικό τιμόνι.

Είναι σημαντικό ότι όλα τα συστήματα ραδιοφώνου και ραδιοπλοήγησης που είναι διαθέσιμα για το Golf αποτελούν μέρος της τρίτης γενιάς του Infotainment Matrix (MIB3). Όλα συνδέονται με μια ηλεκτρονική μονάδα σύνδεσης (OCU) που διαθέτει eSIM.

Διαισθητική λειτουργία

Η Volkswagen προσφέρει πάντα αυτοκίνητα που λειτουργούν διαισθητικά. Σε αυτό το πλαίσιο, το νέο Golf κάνει το ντεμπούτο του ως το πρώτο μοντέλο της μάρκας που διαθέτει Innovision Cockpit και MIB3, στο βασικό εξοπλισμό. Το όχημα συγχωνεύει το σύστημα πιλοτηρίου και το σύστημα Infotainment στον ίδιο οπτικό άξονα για να δημιουργήσει ένα περιβάλλον ψηφιακής απεικόνισης. Παρά το σημαντικά ευρύ λειτουργικό πεδίο των συστημάτων αυτών, τα στοιχεία απεικόνισης και τα χειριστήρια λειτουργούν διαισθητικά.

VW Golf_05

Volkswagen We   

Το νέο Golf έχει ενσωματωθεί στον κόσμο της Volkswagen We – ένα ανεξάρτητο οικοσύστημα με μια συνεχώς αυξανόμενη γκάμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών και λειτουργιών. Αυτό σημαίνει ότι, ως στάνταρ, το We Connect (απεριόριστη περίοδος χρήσης) και το We Connect Plus (που παρέχεται με δωρεάν χρήση στην Ευρώπη για τον πρώτο χρόνο) μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο νέο Golf. Είναι πολύ απλό: κάθε οδηγός της Volkswagen συνδέεται στο όχημα χρησιμοποιώντας την πύλη We Connect ή την εφαρμογή We Connect για λήψη ενός ID της Volkswagen. Χρησιμοποιώντας αυτό το ID, μπορούν στη συνέχεια να συνδεθούν στο νέο Golf για να αποκτήσουν πρόσβαση στο φάσμα των υπηρεσιών που παρέχονται από το We Connect και το We Connect Plus.

Νέα  κινητήρια συστήματα

Το νέο Golf διατίθεται με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, φυσικού αερίου (CNG), καθώς και με ήπια υβριδικά και plug-in υβριδικά κινητήρια συστήματα. Όλοι οι βενζινοκινητήρες και οι πετρελαιοκινητήρες διαθέτουν υπερσυμπιεστή (turbo). Tα επίπεδα ισχύος τους θα κυμανθούν μεταξύ 110 PS και άνω των 300 PS. Για πρώτη φορά, θα διατεθούν 8 εκδόσεις κινητήριων συστημάτων για το Golf. Ένα νέο, αποδοτικό χειροκίνητο κιβώτιο 6-σχέσεων έχει επίσης αναπτυχθεί για μοντέλα με μπροστινή κίνηση. Αυτό έχει μειώσει περαιτέρω τις εκπομπές CO2. Όλοι οι κινητήρες του νέου Golf πληρούν το πρότυπο εκπομπών Euro 6d.

VW Golf_06

Βενζινοκινητήρας (TSI)

Οι κινητήρες TSI που είναι εξοπλισμένοι με φίλτρο σωματιδίων βενζίνης παράγουν 110 PS, 130 PS και 150 PS. Ο κινητήρας που παράγει 110 PS είναι τρικύλινδρος 1.0 λίτρου που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στο Golf. Οι κινητήρες TSI με ισχύ 130 PS και 150 PS είναι κινητήρες 1,5 λίτρου με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό το Active Cylinder Management (ACT). Όλα τα αυτοκίνητα με ισχύ έως 130 PS διαθέτουν την αποτελεσματική διαδικασία του κύκλου καύσης TSI Miller και έναν turbocharger με μεταβλητή γεωμετρία υπερσυμπιεστή (VTG). Οι κινητήρες TSI έχουν συνδυαστεί με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ως στάνταρ. Από την ισχύ των 110 PS, θα είναι επίσης διαμορφωμένοι ως ελαφριές υβριδικές μονάδες (eTSI) με σύστημα 48 V και κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG). Όπως πάντα, τρεις κινητήρες TSI 2.0-λίτρων για τα Golf GTI, Golf GTI TCR και Golf R, δύο plug-in μοντέλα, καθώς και ένα TGI 1,5 λίτρου κατάλληλο για λειτουργία με φυσικό αέριο (CNG), θα είναι διαθέσιμο σε μεταγενέστερη ημερομηνία.

Ήπιο υβριδικό (eTSI)

Οι τρεις eTSI ήπιες υβριδικές μονάδες του Golf είναι παγκόσμιες πρεμιέρες. Πρόκειται για βενζινοκινητήρες που συνδέονται με ένα σύστημα 48 V και ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων (DSG). Μια γεννήτρια εκκίνησης 48 V με ιμάντα, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48 V και η τελευταία γενιά πρωτοποριακών, αποδοτικών κινητήρων TSI εγγυώνται τέλεια απόδοση ενώ μειώνουν σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου. Οι ήπιοι υβριδικοί κινητήρες θα διατίθενται με 110 PS, 130 PS και 150 PS. Όλα τα μοντέλα eTSI διαθέτουν ισχυρή λειτουργία ανάκτησης ενέργειας πέδησης.

Το σύστημα 48 V κάνει επίσης δυνατό τον ελεύθερο τροχασμό (ρολάρισμα) ενώ ο κινητήρας καύσης έχει απενεργοποιηθεί εντελώς για εξοικονόμηση ακόμη περισσότερων καυσίμων. Η επανεκκίνηση του κινητήρα είναι πολύ πιο βολική χάρη στο σύστημα 48 V. Τα μοντέλα eTSI προσφέρουν επιπλέον εξαιρετική επιταχύνσεις κατά την κίνηση χάρη στις ηλεκτρικές boosts (περίσσειες ισχύος για σύντομο διάστημα) που προσφέρουν.

VW Golf_07

Ήπια υβριδική μονάδα 48 V

Το σύστημα 48 V θα χρησιμοποιείται σε οχήματα επιπλέον του συστήματος 12 V. Με τις σχετικά μικρές διαμέτρους του καλωδίου και συνεπώς το χαμηλό βάρος της πλεξούδας καλωδίων, επιτρέπει τη μετάδοση υψηλής ηλεκτρικής ισχύος. Αυτό οδηγεί σε ανασύσταση σημαντικά περισσότερης ενέργειας κατά την πέδηση. Η ενέργεια που αποθηκεύεται στη μπαταρία ιόντων λιθίου 48 V παρέχει το ηλεκτρικό σύστημα οχήματος 12 V και οδηγεί τη γεννήτρια μίζας 48 V. Αυτή η γεννήτρια εκκίνησης με ιμάντα αναλαμβάνει το ρόλο τόσο του εναλλάκτη όσο και του εκκινητή ενώ ταυτόχρονα λειτουργεί ως ένας μικρός, ελαφρύς ηλεκτρικός κινητήρας που ενισχύει άμεσα τη ροπή κίνησης κατά την επιτάχυνση. Η έξοδος της γεννήτριας μεταφέρεται μέσω ιμάντα. Η γεννήτρια ξεκινά επίσης τον κινητήρα εσωτερικής καύσης – ο οποίος σβήνει όσο το δυνατόν περισσότερο κατά τη διάρκεια της κίνησης του οχήματος – με ελάχιστα αισθητό τρόπο.

Plugin υβριδικό

Η σειρά υβριδικών plug-in θα χωριστεί σε μια έκδοση με μέγιστη εμβέλεια, η οποία θα παράγει 150 kW / 204 PS, και μια έκδοση GTE σχεδιασμένη για επιδόσεις, που παράγει 180 kW / 245 PS. Το υβριδικό plug-in κινητήριο σύστημα περιλαμβάνει έναν κινητήρα TSI 1,4 λίτρων, τον ηλεκτροκινητήρα και το DSG 6 ταχυτήτων καθώς και μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Η νέα μπαταρία χαρακτηρίζεται από 50% περισσότερη ενεργειακή χωρητικότητα (13 kWh) και ως εκ τούτου μια βελτιωμένη αυτονομία με ηλεκτρική ενέργεια, πράγμα που σημαίνει ότι σχεδόν όλες οι καθημερινές διαδρομές εντός αστικού περιβάλλοντος μπορούν να καλυφθούν χωρίς να δημιουργηθούν εκπομπές ρύπων κατά την κίνηση.

VW Golf_08

Πετρέλαιο (TDI)

Η Volkswagen ανέπτυξε τους δύο κινητήρες άμεσου ψεκασμού πετρελαίου για την όγδοη γενιά Golf από την αρχή. Ο κινητήρας TDI 2.0-λίτρων παράγει 150 PS. Θα είναι διαθέσιμος για παραγγελία με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και DSG. Ο βαθμός απόδοσης έχει βελτιστοποιηθεί σημαντικά, μειώνοντας έτσι τις εκπομπές CO2 ενώ διακρίνονται και  από καλύτερη απόκριση. Ένα νέο σύστημα SCR με διπλή δοσολογία, το οποίο διαθέτει διπλή έγχυση AdBlue, μειώνει επιπλέον τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου κατά 80% σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Στο τελευταίο και πιο πρόσφατο στάδιο εξέλιξης αυτού του συστήματος SCR καταλυτικού μετατροπέα, ο ψεκασμός του AdBlue γίνεται προς δύο καταλυτικούς μετατροπείς SCR διατεταγμένους εν σειρά. Κατά συνέπεια, ο νέος κινητήρας TDI είναι μεταξύ των καθαρότερων κινητήρων εσωτερικής καύσης στον κόσμο. Θα είναι διαθέσιμος για παραγγελία κατά το λανσάρισμα. Όπως και ο βενζινοκινητήρας GTI, ο κινητήρας TDI επιδόσεων του νέου Golf GTD θα λανσαριστεί κάποια στιγμή το επόμενο έτος.

VW Golf_09

Κεντρικός και ανώτερου επίπεδου έλεγχος

Στην όγδοη γενιά του Golf, η Volkswagen εισήγαγε ένα νέο, κεντρικό και ανώτερο επίπεδο ελέγχου για τις λειτουργίες που επηρεάζουν το χειρισμό: τόσο η λειτουργία XDS (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό) όσο και τα εγκάρσια στοιχεία δυναμικής των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αμορτισέρ (προαιρετικό DCC) ελέγχονται από το σύστημα διαχείρισης δυναμικής οδήγησης. Η αυτοκατευθυντική συμπεριφορά του Golf μπορεί να επηρεαστεί σημαντικά από ελαφρές επεμβάσεις φρεναρίσματος σε κάθε τροχό, καθώς και από επιλεκτική ρύθμιση της σκληρότητας του αμορτισέρ σε κάθε τροχό. Ως αποτέλεσμα, ο ήδη ουδέτερος και σταθερός χειρισμός του οχήματος στη βασική έκδοση, βελτιώνεται περαιτέρω.

Ηλεκτρονικά Ρυθμιζόμενες Αναρτήσεις

Οι Ηλεκτρονικά Ρυθμιζόμενες Αναρτήσεις (Adaptive Chassis Control – DCC) αντιδρούν συνεχώς στην επιφάνεια του οδοστρώματος και στην κατάσταση οδήγησης και κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας λαμβάνονται υπόψη διάφορα στοιχεία, συμπεριλαμβανομένων των ελιγμών διεύθυνσης, πέδησης και επιτάχυνσης. Με την επιλογή προφίλ οδήγησης, ο οδηγός μπορεί να επηρεάσει τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου όπως είναι επιθυμητό. Η απαιτούμενη απόσβεση υπολογίζεται για κάθε τροχό και ρυθμίζεται σε κλάσματα δευτερολέπτου.

VW Golf_10

Πλαίσιο και ανάρτηση

Εμπρός: γόνατα McPherson. Στην εμπρόσθια ανάρτηση, το Golf διαθέτει γόνατα McPherson (μετατρόχιο 1,549 mm) με χαμηλότερα ψαλίδια βάσης εξασφαλίζοντας βέλτιστο χειρισμό και κατευθυντικότητα. Οι όποιοι κραδασμοί αποσβένονται πολύ ισορροπημένα. Ένα υποπλαίσιο βρίσκεται κεντρικά τοποθετημένο σε σχέση με τον εμπρόσθιο άξονα.

Το πλαίσιο αυτό έχει σχεδιαστεί για υψηλή ακαμψία και υποστηρίζει την έδραση του τιμονιού και του κινητήρα μαζί με τα εξαρτήματα του εμπρός άξονα. Σε συνδυασμό με τον προσαρμοστικό έλεγχο πλαισίου (DCC), το υποπλαίσιο υλοποιείται με εξαιρετικά άκαμπτη δομή αλουμινίου, η οποία είναι περίπου τρία κιλά ελαφρύτερη και βελτιώνει έτσι τη δυναμική οδήγησης. Η επίσης ιδανικού βάρους σωληνωτή αντιστρεπτική ράβδος αυξάνει σημαντικά την ακαμψία του νέου Golf.

Πίσω, πρώτη υλοποίηση, ανάρτηση με ημιάκαμπτο άξονα. Στα προσθιοκίνητα Golf με ισχύ έως 150 PS, η πίσω ανάρτηση υλοποιείται με ημιάκαμπτο άξονα. Ο αρθρωτός ελαφρύς άξονας (μετατρόχιο 1,519 mm) αποτελείται από ένα εγκάρσιο προφίλ ανοιχτό στον κάτω μέρος, στο οποίο συγκολλάται μία πλάκα σε κάθε ένα από τα εξωτερικά άκρα. Ανάλογα με το μήκος αυτών των πλακών επιτυγχάνονται διαφορετικοί βαθμοί στρέψης.

Πίσω, δεύτερη υλοποίηση, ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Στα Golf με ισχύ άνω των 150 PS και στις τετρακίνητες εκδόσεις (4MOTION), η Volkswagen υιοθετεί πίσω τη λύση των πολλαπλών συνδέσμων. Ο κύριος στόχος εδώ ήταν η βέλτιστη απόδοση όσον αφορά τη δυναμική συμπεριφορά, την ακουστική, το βάρος και τη δομική ευελιξία. Έχει διατηρηθεί η βασική έννοια του διαχωρισμού της διαμήκους και εγκάρσιας ακαμψίας. Η χαμηλή διαμήκης ακαμψία του άξονα εξασφαλίζεται από τη μαλακή βάση του μπράτσου για περαιτέρω αύξηση της άνεσης.

VW Golf_11

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Golf

 

Golf 1.5 TSI

Golf 1.5 TSI

Golf 1.5 eTSI

Golf 2.0 TDI

Μέγιστη. kW / PS

96/130

110/150

110/150

110/150

σ.α.λ.

5.000 – 6.000

5.000 – 6.000

5.000 – 6.000

3.500 – 4.000

Μέγιστη. Nm

200

250

250

360

σ.α.λ.

1.400 – 4.000

1.500 – 3.500

1.500 – 3.500

1.750 – 3.000

Χωρητικότητα

1,498 c m 3

1,498 c m 3

1,498 c m 3

1,968 c m 3

Κιβώτιο ταχυτήτων

6-σχέσεων χειροκίνητο

6-σχέσεων χειροκίνητο

7-σχέσεων DSG

7-σχέσεων DSG

Μέγιστη ταχύτητα

214 χλμ. / Ώρα

224 km/h

224 km/h

223 km/h

0-100 χλμ. / Ώρα

9.2 s

8.5 s

8.5 s

8,8 s

Μήκος

4,284 mm

Πλάτος

1,789 mm

Υψος

1,456 mm

Μεταξόνιο

2,636 mm

Μετωπική περιοχή

2,21 m 2

Συντελεστής οπισθέλκουσας

0.275

Χώρος αποσκευών

380-1.237 λίτρα

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO