spot_img
HomeΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΝέο Mazda 2 - made in Japan

Νέο Mazda 2 – made in Japan

Νέο Mazda 2 - made in Japan

Όμορφο, στιβαρό, ποιοτικά και τεχνολογικά προηγμένο, το νέο Mazda2 αποτελεί την αναβαθμισμένη έκδοση του δημοφιλούς hatchback στο segment B. Αποτελεί την εξέλιξη της σχεδιαστικής φιλοσοφίας KODO και χαρίζει στο νέο Mazda2 ακόμα πιο εντυπωσιακό στυλ μέσω της καθαρότητας των γραμμών του και του δυναμισμού της μινιμαλιστικής αισθητικής του. Διαθέτει νέο επίπεδο ηχομόνωσης, με αποτέλεσμα μία νέα προσέγγιση στον τομέα του ελέγχου των θορύβων που περνούν στην καμπίνα ώστε να επιτυγχάνεται υψηλότερη ποιότητα ησυχίας για όλους τους επιβάτες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το ανανεωμένο Mazda2, αν το συγκρίνουμε με το μοντέλο του 2019, υπερέχει σε εξοπλισμό, σχεδίαση και έχει 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Επιπρόσθετα το νέο Mazda2 είναι ένα καθαρόαιμο Ιαπωνικό αυτοκίνητο αφού κατασκευάζεται στη χώρα του ανατέλλοντος Ηλίου.

Mazda 2_03

Οι τιμές για την αγορά μας είναι:

Mazda 2 Challenge MT 14.509€

Mazda 2 Takumi MT 16.235€

Mazda 2 Takumi Plus MT 16.997€

Υιοθετήθηκαν οι πιο πρόσφατες εξελίξεις της σχεδιαστικής αρχιτεκτονικής Skyactiv-Vehicle της Mazda ώστε να εξασφαλιστεί η βελτιωμένη εμπειρία οδήγησης με την ονομασία Jinba-Ittai. Με αναβαθμισμένο σύστημα ανάρτησης, επιτυγχάνει απαλότητα στις κινήσεις του αμαξώματος και προσφέρει άνεση στην οδήγηση. Τα νέας σχεδίασης εμπρός καθίσματα  προσφέρουν ιδανική στήριξη του σώματος περιορίζοντας τις κινήσεις του κεφαλιού και ελαχιστοποιούν το φαινόμενο της κόπωσης, καθιστώντας ευκολότερη την οδήγηση. Ο μεγαλύτερος βαθμός ακρίβειας στον έλεγχο του αυτοκινήτου,  εξασφαλίζει περισσότερη αμεσότητα και απόκριση στις εντολές του οδηγού. Το σύστημα G-Vectoring Control Plus (GVC Plus) προσφέρει τώρα πιο σταθερή συμπεριφορά του αυτοκινήτου κατά την κίνηση με ταχύτητα.

Mazda 2_04

Με προβολείς LED στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων, προαιρετικά, υπάρχει σύστημα ενεργών προβολέων (Adaptive LED Headlights – ALH) που αποτελούνται από μονάδες  LED χωρισμένες σε 20 φωτιζόμενα στοιχεία για ταχύτερο εντοπισμό και αναγνώριση του κινδύνου. Το εξελιγμένο σύστημα υποβοήθησης πέδησης σε πόλη (Advanced Smart City Brake Support – Advanced SCBS) ενσωματώνει πλέον και τη λειτουργία αναγνώρισης πεζών τη νύχτα.

Προαιρετικό είναι το σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Keep Assist System-LAS), το σύστημα αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης (Traffic Sign Recognition-ΤSR) και η ορατότητα 360° με εμπρός αισθητήρες πάρκινγκ.

Το τιμόνι είναι εφοδιασμένο με ενσωματωμένο μηχανισμό θέρμανσης που ζεσταίνει ταχύτατα τη στεφάνη του, διευκολύνοντας το πιάσιμο τις κρύες μέρες του χειμώνα. Το σύστημα απενεργοποιείται αυτόματα μετά από 30 λεπτά.

Mazda 2_05

Το σύστημα Mazda Connect του αναβαθμισμένου Mazda2 υποστηρίζει το λογισμικό Apple CarPlay και Android Auto. Μέσω μία απλής σύνδεσης μέσω της θύρας USB στο σύστημα του αυτοκινήτου, ο πελάτης μπορεί εύκολα να χρησιμοποιήσει όλες τις εφαρμογές του smartphone του με τη βοήθεια του Mazda Connect HMI (Human-Machine Interface).

Το Apple CarPlay επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν κλήσεις, να στέλνουν μηνύματα, να ακούν Apple Music και να λαμβάνουν οδηγίες από το Apple Maps μέσω φωνητικού ελέγχου Siri. Με το Android Auto και το σύστημα φωνητικών εντολών «OK Google» ο χρήστης αποκτά πρόσβαση στο Google Maps, το Google Play Music, τις εφαρμογές πολυμέσων και μηνυμάτων του αυτοκινήτου.

Mazda 2_06

Με δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης

Το νέο Mazda2 ενσωματώνει τις πιο πρόσφατες εξελίξεις της σχεδιαστικής αρχιτεκτονικής Skyactiv-Vehicle της Mazda ώστε να εξασφαλιστεί η βελτιωμένη εμπειρία οδήγησης με την ονομασία Jinba-Ittai.

Η ενσωμάτωση των σύγχρονων τεχνολογιών της Mazda έχει σαν αποτέλεσμα την εξασφάλιση του ιδανικού βαθμού γραμμικότητας στη συμπεριφορά και της ομαλής ανταπόκρισης στους χειρισμούς, ανεβάζοντας την άνεση σε επίπεδο όσο ποτέ άλλοτε μέχρι σήμερα.

Τα χαρακτηριστικά απόσβεσης των εμπρός και πίσω αμορτισέρ έχουν αισθητά βελτιωθεί. Ο σχεδιασμός των βαλβίδων των εμπρός και πίσω αμορτισέρ έχει τροποποιηθεί και τα πίσω αμορτισέρ διαθέτουν αυξημένη διαδρομή.

Αυτές οι τροποποιήσεις αυξάνουν τη δύναμη απόσβεσης στις αργές κινήσεις του αμορτισέρ όταν το αυτοκίνητο κινείται με χαμηλή ταχύτητα σε ομαλό οδόστρωμα, ενώ μειώνουν τη δύναμη απόσβεσης σε γρήγορες κινήσεις του αμορτισέρ όταν το αυτοκίνητο κινείται με υψηλή ταχύτητα σε ανώμαλο οδόστρωμα, με αποτέλεσμα τη βελτιωμένη ομαλότητα και σταθερότητα.

Επιπρόσθετα, η αντικατάσταση των πίσω κλασικών ‘top mount’ με νέα από πολυουρεθάνη, μειώνει σημαντικά τα χαρακτηριστικά συμπίεσης εξασφαλίζοντας αμεσότερη απόκριση, καλύτερη απόσβεση των κραδασμών και βελτιωμένα χαρακτηριστικά οδηγικής άνεσης.

Mazda 2_07

Αυτό το αναβαθμισμένο σύστημα ανάρτησης επιτυγχάνει γραμμικότητα απόσβεσης στις μικρές ανωμαλίες, ενώ περιορίζει σημαντικά τις αναπηδήσεις εκτόνωσης (rebound) σε μεγαλύτερες ανωμαλίες, με αποτέλεσμα την εξαιρετικά ποιοτική οδήγηση.

Το σύστημα GVC Plus είναι μία τεχνολογία που βελτιώνει ακόμη περισσότερο τη σταθερότητα χρησιμοποιώντας τα φρένα ώστε να ελέγξει τις τάσεις περιστροφής στον κάθετο άξονα του αυτοκινήτου (yaw control), επιπλέον της λειτουργίας μέσω του κινητήρα του απλού GVC.

Καθώς ο οδηγός βγαίνει από μια στροφή επιστρέφοντας το τιμόνι στην ευθεία, το GVC Plus φρενάρει ελαφρά τους εξωτερικούς τροχούς, παρέχοντας μια σταθεροποιητική κίνηση που βοηθά στην επαναφορά του αυτοκινήτου στην ευθεία. Το σύστημα ελέγχει διαρκώς τις τάσεις εκτροπής σε όλους τους άξονες (yaw, roll and pitch) ακόμη και σε απότομες στροφές, βελτιώνοντας την ικανότητα του αυτοκινήτου να ακολουθεί με ακρίβεια τις απότομες αλλαγές πορείας και να στρίβει με απόλυτη ακρίβεια και ασφάλεια.

Mazda 2_08

Εκτός από τη βελτίωση του κρατήματος σε ελιγμούς αποφυγής συγκρούσεων, το GVC Plus προσφέρει και μία αίσθηση ελέγχου κατά την αλλαγή λωρίδων κυκλοφορίας με ταχύτητα και κατά την οδήγηση σε χιόνι ή ολισθηρό οδόστρωμα.

Προσφέρεται με 16βάλβιδο βενζινοκινητήρα Skyactiv-G 1,5l, μπροστινή κίνηση και ιπποδύναμη 90PS, και εκδόσεις MHEV (Mild Hybrid Electric Vehicle), με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Η έκδοση των 90 ίππων αποδίδει τη μέγιστη ισχύ στις 6000σ.α.λ. και τη μέγιστη ροπή των 148Nm στις 4000σ.α.λ. Επιταχύνει το Mazda2 απο 0-100km/h σε 9,8δλ. και επιτυγχάνει τελική ταχύτητα που φτάνει τα 183km/h. Η κατανάλωση σε συνδυασμένο κύκλο είναι 4,1l/100km και οι εκπομπές του CO2 είναι μόλις 94g/km.

Mazda 2_09

Τεχνολογία M Hybrid

Οι τεχνολογίες εξηλεκτρισμού με την ονομασία Skyactiv-eSync της Mazda σε συνδυασμό με τους αποδοτικούς κινητήρες Skyactiv της μάρκας, δεν επιτυγχάνουν μόνο σημαντική μείωση της κατανάλωσης και περιορισμό των εκπομπών του CO2, αλλά βελτιώνουν παράλληλα και την ποιότητα της εμπειρίας οδήγησης.

Οι συγκεκριμένες τεχνολογίες επιτυγχάνουν ομαλές, οικονομικές και δυναμικές επιδόσεις, συνδυάζοντας αρμονικά όλες τις λειτουργίες των κινητήρων και των συστημάτων, συμπεριλαμβανομένου και του κινητήρα, της μετάδοσης και των φρένων.

Οι εκδόσεις του νέου Mazda2 με 90 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο, διαθέτουν τεχνολογία Skyactiv-eSync σε ένα αυτοκίνητο μικρών διαστάσεων με ένα σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας που ονομάζεται Mazda M Hybrid.

Μικρό και εκπληκτικά οικονομικό, το σύστημα mild hybrid συνδυάζει την υπάρχουσα τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα που ονομάζεται i-ELOOP, με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια που λειτουργεί με ιμάντα (B-ISG) και έναν πυκνωτή.

Mazda 2_10

Το σύστημα B-ISG μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική και την αποθηκεύει στον πυκνωτή. Μόλις έχει αποθηκευθεί ικανοποιητική ποσότητα ενεργείας στον πυκνωτή, το σύστημα ενεργοποιεί τη γεννήτρια του B-ISG παράγοντας ηλεκτρικό ρεύμα εκμεταλλευόμενο κατά τον καλύτερο τρόπο την αποθηκευμένη ηλεκτρική ενέργεια. 

Λειτουργώντας σε συνδυασμό με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, το σύστημα B-ISG προσφέρει μία μοναδική αίσθηση οδήγησης καθώς βοηθά τον κινητήρα να ξεκινήσει πιο γρήγορα και πιο ήρεμα μετά από μεγάλα διαστήματα αδράνειας κατά τη λειτουργία του i-stop.

Ο συνδυασμός της τεχνολογίας Mazda M Hybrid με τα ελαστικά νέας σχεδίασης κατάφερε να μειώσει τις εκπομπές του CO2 του Mazda2 από 111 σε μόλις 94g/km (90 PS με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων).

Mazda 2_11

Στις εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο του νέου Mazda2, η βελτίωση της απόκρισης του γκαζιού και οι ιδανικές σχέσεις μετάδοσης, είχαν ως αποτέλεσμα την αμεσότητα στα ανεβάσματα από τη στιγμή που το αυτοκίνητο αρχίζει να κινείται.

Ο ακριβής έλεγχος της ροπής βοηθά στον περιορισμό των κραδασμών κατά την επιτάχυνση ή την αλλαγή των ταχυτήτων, γεγονός που με τη σειρά του περιορίζει την κίνηση των κεφαλιών οδηγού και συνοδηγού και επιτρέπει στους επιβάτες να απολαμβάνουν ομαλή επιτάχυνση.

Η εξομάλυνση του του χρόνου πριν και μετά από κάθε αλλαγή βοηθά τους επιβάτες να κρατήσουν σταθερό το κεφάλι τους, με τη μικρότερη δυνατή μετακίνηση του σώματος, όπως ακριβώς όταν βαδίζουν.

Mazda 2_12

Ο κινητήρας βενζίνης Skyactiv-G 1,5

Ο βενζινοκινητήρας Skyactiv-G 1.5 είναι ένας εξαιρετικά οικονομικός, υψηλής σχέσης συμπίεσης, αμέσου ψεκασμού κινητήρας που επιτυγχάνει σημαντικές επιδόσεις, με μοναδική οικονομία στην κατανάλωση και χαμηλές εκπομπές ρύπων. Ο κινητήρας αυτός ενσωματώνει πληθώρα εξελιγμένων τεχνολογιών που μεγιστοποιούν την αποδοτικότητα και τις επιδόσεις του.

Η διαμόρφωση τόσο των ελατηρίων όσο και της επιφάνειας των χιτωνίων έχει βελτιστοποιηθεί ώστε να περιορίζει τις απώλειες λόγω τριβής. Η βελτιστοποίηση του σχεδιασμού της κεφαλής του πιστονιού και το σύστημα ψεκασμού πολλαπλών σταδίων, βελτιώνουν την απόδοση και ελαχιστοποιούν τα ‘πειράκια’ (knocking). Ο σχεδιασμός των μπεκ επιτυγχάνει την ατμοποίηση του ψεκαζόμενου καυσίμου με μεγάλη πίεση, αποτρέποντας τις απώλειες καυσίμου που προσκολλάται στα τοιχώματα του κυλίνδρου, επιτυγχάνοντας έτσι την τέλεια καύση. Η θερμική διαχείριση του συστήματος ελέγχου ψύξης επιτυγχάνει γρήγορη αύξηση της θερμοκρασίας, μειώνοντας τη χρήση καυσίμου που δεν συμμετέχει στην καύση (μείωση κατανάλωσης «άκαυτης» βενζίνης).

Mazda 2_13

Οι βασικές τεχνολογίες του Skyactiv-G 1,5 είναι:

Ακρίβεια στην κατασκευή της πολλαπλής εισαγωγής, βελτιστοποιημένη διαμόρφωση εμβόλων.

Υψηλής απόδοσης σύστημα ψεκασμού.

Σύστημα ελέγχου ψυκτικού.

Βελτιστοποίηση των ελατηρίων του λαδιού και της διαμόρφωσης των χιτωνίων στα πιστόνια.

Mazda 2_14

   

Κινητήρες και εκδόσεις

 

Skyactiv-G 1.5 6MT

(90 PS)

Μετάδοση κίνησης

 

ΕΜΠΡΟΣ

Τύπος κινητήρα

 

I4 DOHC 16 βαλβίδες

Κυβισμός

cc

1.496

Διάμετρος χ διαδρομή

mm

74.5×85.8

Τύπος ψεκασμού

 

Άμεσος ψεκασμός

Σχέση συμπίεσης

 

13

Μέγιστη Ισχύς

kW (PS)/σ.α.λ.

66 (90) / 6,000

Μέγιστη ροπή

Nm/σαλ

148 / 4,000

Συνιστώμενος τύπος καυσίμου

 

95 RON

Ρεζερβουάρ καυσίμων

l

44

Κατανάλωση (WLTP). – συνδυασμένη

l/100km

5.3

Κατανάλωση (NEDC) – συνδυασμένη

l/100km

4.1

Προδιαγραφές εκπομπών ρύπων

 

Euro6d

Εκπομπές CO2  (WLTP) – συνδυασμένη

g/km

120

Εκπομπές CO2 (NEDC) – συνδυασμένη

g/km

94

Κιβώτιο ταχυτήτων

 

6 Χειροκίνητο

Ανώτατη ταχύτητα

km/h

183

Επιτάχυνση

δλ.

9.8

1η

 

3.583

2α

 

1.904

3η

 

1.218

4η

 

0.918

5η

 

0.717

6η

 

0.549

Όπισθεν

 

3.416

Τελική σχέση μετάδοσης

 

3.619

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO