fbpx

Παρουσίαση Auto

Νέο Peugeot 2008

 Μοιάζει με σμιλευμένο αντικείμενο πόθου

Με το νέο SUV Peugeot 2008 επιβεβαιώνεται το συναρπαστικό και εμπνευσμένο όραμα της μάρκας για το μέλλον της αυτοκίνησης και αποδεικνύεται ότι η τεχνολογία και η απόλαυση δεν είναι δύο έννοιες ασύμβατες και ότι ένα αυτοκίνητο μπορεί να γοητεύσει! Το νέο 2008 προέρχεται από την καρδιά της κατηγορίας των compact SUV, συμβάλλοντας στο δόγμα που αποτελεί και τη σημερινή επιτυχία των μοντέλων της Peugeot : κυριαρχία μέσω του design και  σαφής  διαφοροποίηση μέσω της καινοτομίας και της τεχνολογίας.

Δυναμικό και ξεχωριστό σε εμφάνιση, μοιάζει με σμιλευμένο αντικείμενο   πόθου. Οι απόλυτα ισορροπημένες γραμμές και οι ιδανικές αναλογίες συνθέτουν την εικόνα ενός SUV με έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ που κάνει το καπό να μοιάζει πιο οριζόντιο και συντελεί στη δημιουργία μίας εικόνας έντονου δυναμισμού. Το αυτοκίνητο ξεχωρίζει ακόμα και από τους μεγάλους τροχούς και τα τονισμένα προστατευτικά «φρύδια» των φτερών.

Το εμπρός μέρος ξεχωρίζει χάρη στη μεγάλη μάσκα, το σμιλεμένο καπό και τα LED φώτα ημέρας που παραπέμπουν σε δόντια λιονταριού. Εξίσου εντυπωσιακές είναι και οι γραμμές του προφίλ που τραβούν αμέσως τα βλέμματα, χάρη στην τριγωνική διαμόρφωση των επιφανειών του.

PEUGEOT_2008_03

Μοναδική ευελιξία και ελεγχόμενη άνεση

Η ευρυχωρία στα πίσω καθίσματα (ρεκόρ για την νέα πλατφόρμα CMP) χαρίζει στο νέο SUV τον χαρακτηρισμό του εξαιρετικά ευέλικτου SUV. Το συνολικό μήκος των 4.30μ. και το μεταξόνιο των 2.60μ. εξασφαλίζουν επίσης και έναν άνετο χώρο αποσκευών με συνολική χωρητικότητα που φτάνει τα 434 λίτρα (VDA210) ανεξαρτήτως κινητήρα, ακόμα και στην 100% ηλεκτροκίνητη έκδοση.  Η ευκολία διαμόρφωσης του εσωτερικού διασφαλίζεται από το δάπεδο του χώρου αποσκευών που ρυθμίζεται σε δύο θέσεις και δημιουργεί έναν εντελώς επίπεδο χώρο φόρτωσης, μόλις αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.

PEUGEOT_2008_04

Το νέο PEUGEOT i-Cockpit 3D

Το PEUGEOT i-Cockpit® διατηρεί τα ίδια βασικά χαρακτηριστικά και προσφέρει μοναδικό επίπεδο εργονομίας, προκαλώντας τις αισθήσεις :

- Υπερυψωμένος ψηφιακός πίνακας οργάνων 10’’ 3D,

- Κεντρική οθόνη αφής 7’’ & 10’’ με εύκολη πρόσβαση στο χειρισμό της

- Τιμόνι μικρής διαμέτρου με ενσωματωμένα χειριστήρια.

Το νέο PEUGEOT i-Cockpit 3D που παρουσιάστηκε στο νέο PEUGEOT 208, αποτελεί μία πραγματική καινοτομία, μια παγκόσμια πρωτιά στην κατηγορία. Βελτιώνει με κάθε τρόπο την οδήγηση:

αποτελεσματικότητα, ευκολία ανάγνωσης πληροφοριών και ασφάλεια, βρίσκονται πάντα σε πρώτη προτεραιότητα. Ανάλογα με την έκδοση, η οθόνη αφής μπορεί να έχει διαγώνιο μέχρι και 10 ίντσες και ελέγχεται από  διακόπτες αφής πίσω από τους διακόπτες αεροπορικού τύπου. Η ακρίβεια στη συναρμολόγηση και η αξιοπιστία κάνουν επίσης αισθητή την παρουσία τους, καθώς, εκτός από την εμφάνιση, ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στην αίσθηση της αφής, γεγονός που πιστοποιείται και από τη χρήση μαλακών επενδύσεων στο ταμπλό και εκλεπτυσμένων υλικών.

PEUGEOT_2008_05

Μοντέρνο, δικτυωμένο και τεχνολογικά προηγμένο

Μοναδικό για την κατηγορία είναι το επίπεδο εξοπλισμού και ο αριθμός των συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης που προέρχονται από μοντέλα ανώτερων κατηγοριών και ενσωματώνουν την προηγμένη τεχνογνωσία της PEUGEOT.

PEUGEOT_2008_06

Γκάμα κινητήρων

Προσφέρει την ελευθερία επιλογής του τύπου του κινητήρα ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε χρήστη : 100% ηλεκτρικό, βενζίνης ή diesel, ενώ για οδήγηση «a la carte», το αυτοκίνητο ανάλογα με την έκδοση, διαθέτει και επιλογέα προγραμμάτων οδήγησης : “Eco”, “Normal” και “Sport”.

Για τις αποδράσεις εκτός πόλης, υπάρχει και το προαιρετικό Advanced Grip Control που συνδυάζεται με το σύστημα υποβοήθησης κίνησης σε κατηφόρα (Hill Assist descent control) και βοηθά τον οδηγό στον καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου σε συνθήκες κατάβασης απότομων κλίσεων.

Η γκάμα διατίθεται σε 4 εκδόσεις : Active, Allure, GT Line και GT, όλες διαθέσιμες με κινητήρα 100% ηλεκτρικό, βενζίνης ή diesel. Οι κορυφαίες εκδόσεις GT Line και GT διακρίνονται χάρη στα ειδικά στιλιστικά τους γνωρίσματα.

PEUGEOT_2008_07

Peugeot 2008 e-2008

Η ηλεκτροκίνητη έκδοση  φιλοξενεί μοτέρ με την ισχύ των 100 kW (136 ίπποι) και την άμεσα διαθέσιμη ροπή των 260Nm. Η μεγάλη ισχύς των 50 kWh

της μπαταρίας χαρίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία της τάξεως των 310 χιλιομέτρων, σύμφωνα με το νέο πρότυπο WLTP. Η συγκεκριμένη μπαταρία καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000χλμ. για το 70% της ικανότητας φόρτισής της. Όλες οι πληροφορίες σχετικά με τη ροή και την κατανάλωση ενέργειας, απεικονίζονται στην κεντρική οθόνη και στην οθόνη του PEUGEOT i-Cockpit 3D, με τρόπο άμεσα κατανοητό από τον οδηγό.

Στη λειτουργία του συστήματος περιλαμβάνονται και δύο επιλογές ανάκτησης ενεργείας κατά το φρενάρισμα, οι οποίες είναι άμεσα προσβάσιμες από τον μοχλό ταχυτήτων :

- Επιλογή Drive ("D"), η ανάκτηση είναι συμβατική, για οδήγηση παρόμοια με ενός

αυτοκινήτου με κινητήρα βενζίνης ή diesel

- Επιλογή Brake ("B"), η ανάκτηση ενεργείας επιτυγχάνεται και κατά την επιβράδυνση,

αμέσως μόλις ο οδηγός αφήσει το γκάζι__

Οι μπαταρίες βρίσκονται ιδανικά τοποθετημένες στο πάτωμα, διασφαλίζοντας ότι η επιλογή της ηλεκτρικής έκδοσης δεν θα επηρεάσει καθόλου τις επιδόσεις του νέου SUV PEUGEOT 2008.

PEUGEOT_2008_08

Ένα θεμελιώδες μέγεθος που ανέκαθεν χαρακτήριζε τα μοντέλα της PEUGEOT, είναι και η δυναμική τους συμπεριφορά. Στο νέο SUV PEUGEOT e-2008, έχει δοθεί ιδιαίτερη σημασία στο χαρακτηριστικό αυτό καθώς η οδική του συμπεριφορά δεν διαφοροποιείται καθόλου σε σχέση με τα βενζινοκίνητα ή τα μοντέλα diesel. Οι άξονες μετάδοσης έχουν τροποποιηθεί κατάλληλα και η κατανομή του βάρους είναι ιδανική. Ο χρόνος φόρτισης εξαρτάται από τη διαθέσιμη ισχύ του δικτύου :

- 15 ώρες 30’ για πλήρη φόρτιση μέσω παροχής τύπου Green Up,

- 7 ώρες 20’ για πλήρη φόρτιση μέσω WallBox (μονοφασικό ισχύος 7.4 kW)

- 30’ για φόρτιση στο 80% της μπαταρίας μέσω δημόσιων σημείων φόρτισης ισχύος 100 kW. Η θερμική χωρητικότητα της μπαταρίας επιτρέπει τη χρήση αυτού του τύπου των φορτιστών.

PEUGEOT_2008_09

Oι κινητήρες εσωτερικής καύσης

Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι με προδιαγραφές εκπομπών Euro 6, διαθέτουν όλοι σύστημα Stop & Start, φίλτρο μικροσωματιδίων και πολύ χαμηλές εκπομπές CO2. Συνδυάζονται και με το νέο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων EAT8.

Οι κινητήρες βενζίνης βασίζονται στον 3κύλινδρο κινητήρα PureTech 1.2 λίτρων:

- 1.2 PureTech 100 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (CO2 : 105 g/km).

- 1.2 PureTech 130 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (CO2 : 103 g/km) ή αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8 (CO2 : 109 g/km).

- 1.2 PureTech 155 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8, μόνο στην έκδοση GT (CO2 : 113 g/km).

Σε ότι αφορά τις εκδόσεις Diesel, υπάρχει ο 4κύλινδρος κινητήρας BlueHDi 1.5 λίτρων:

- 1.5 BlueHDi 100 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (CO2 : 96 g/km).

- 1.5 BlueHDi 130 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8 (CO2 : 100 g/km).

PEUGEOT_2008_10

Οι τιμές του νέο Peugeot 2008

1.2 PureTech 100 S&S ACTIVE Βενζίνη € 19,900 €

1.2 PureTech 100 S&S ALLURE Βενζίνη € 21,900 €

1.2 PureTech 130 S&S ACTIVE Βενζίνη € 21,400 €

1.2 PureTech 130 S&S ALLURE Βενζίνη € 25,000 €

1.2 PureTech 130 S&S GT LINE Βενζίνη € 27,400 €

1.2 PureTech 130 S&S EAT8 ACTIVE Βενζίνη € 25,000 €

1.2 PureTech 130 S&S EAT8 ALLURE Βενζίνη € 27,400 €

1.2 PureTech 155 S&S EAT8 GT Βενζίνη € 36,400 €

1.5 BlueHDi 100 S&S ACTIVE Πετρέλαιο € 21,400 €

1.5 BlueHDi 100 S&S ALLURE Πετρέλαιο € 25,400 €

 

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.