spot_img

Νέο Renault CLIO

Το Renault CLIO αποτελεί το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο στη Γαλλία. Πιο μοντέρνο και πιο σπορτίφ από ποτέ, το νέο Renault CLIO βασίζεται στο DNA που ευθύνεται για αυτή την 30χρονη αδιάκοπη εμπορική επιτυχία. Από το 1990 που παρουσιάστηκε, το Renault CLIO έγινε το πιο επιτυχημένο μοντέλο του Groupe Renault παγκοσμίως, με πωλήσεις πάνω από 15 εκατομμύριων αυτοκινήτων μέχρι σήμερα.

Σχεδιασμένο με βάση την αρχή της «Εξέλιξης και Επανάστασης», το νέο Renault CLIO έρχεται τώρα με πιο σμιλευμένες γραμμές και πιο αποφασιστικό εμπρός μέρος. Στο εσωτερικό του η πλήρως ανασχεδιασμένη καμπίνα των επιβατών είναι εμπνευσμένη από ανώτερες κατηγορίες αυτοκινήτων, τόσο αναφορικά με την απτή της ποιότητα, όσο και με την προσφερόμενη τεχνολογία.

Renault Clio_03

Υιοθετώντας έναν πιο συμπαγή σχεδιασμό, προκειμένου να απελευθερωθεί περισσότερος χώρος και να ενσωματωθούν περισσότερες τεχνολογίες, το «Smart Cockpit» είναι οδηγοκεντρικό. Εξοπλισμένο με μεγάλες οθόνες, προσφέρει μια τελείως καινούρια εργονομική προσέγγιση, που ενισχύει μία επιβλητική, κορυφαία, εμπειρία οδήγησης. Ένα από τα βασικά στοιχεία του «Smart Cockpit» στο νέο Renault CLIO είναι η οθόνη αφής 9,3’’ του συστήματος multimedia, η οποία και αποτελεί τη μεγαλύτερη που έχει εξοπλίσει ποτέ κάποιο μοντέλο της Renault.

Για πρώτη φορά, εφοδιάζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων, που αντικαθιστά τις αναλογικές εφαρμογές. Με μέγεθος από 7 έως 10 ίντσες, η οθόνη TFT μπορεί να χρησιμοποιηθεί με έναν πολύ ενστικτώδη τρόπο. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην ποιότητα του, πλήρως ανασχεδιασμένου, ταμπλό του. Αυτό είναι χωρισμένο σε 3 επίπεδα.

Το νέο, πιο κομψό τιμόνι, έχει πιο συμπαγείς διαστάσεις, κάνοντας χρήση ενός πιο συμπαγούς μοντέλου αερόσακου, βελτιώνοντας έτσι την οπτική επαφή του οδηγού στο ταμπλό και τις πληροφορίες του πίνακα οργάνων.

Η κεντρική κονσόλα αποτελεί ακόμα ένα δομικό στοιχείo του «Smart Cockpit». Τοποθετημένη πιο ψηλά, έτσι ώστε να συμβάλει στην αναβάθμιση της εργονομίας, στεγάζει το νέο λεβιέ ταχυτήτων. Οι πολύ πρακτικοί χώροι για μικροαντικείμενα που φιλοξενούνται στο κατώτερο τμήμα της κεντρικής κονσόλας, κάνουν πιο εύκολη τη ζωή των επιβατών, ενώ περιλαμβάνουν και βάση ασύρματης φόρτισης smartphone.

Τα καθίσματα του προσφέρουν καλύτερη στήριξη, αφού διαθέτουν μεγαλύτερη έδρα, και σχήμα που «αγκαλιάζει» καλύτερα το σώμα.

Renault Clio_04

Εξωτερικά, στο μπροστινό μέρος, το καπό ενσωματώνει ένα μοτίβο νεύρων που του χαρίζουν ένα ανάγλυφο εφέ. Η γρίλια της μάσκας είναι μεγαλύτερη και ο μπροστινός προφυλακτήρας είναι περισσότερο τονισμένος, με έναν πολύ εκφραστικό κεντρικό αεραγωγό που βοηθάει, παράλληλα, και την καλύτερη ψύξη του κινητήρα. Αναφορικά με το μέγεθός του, το νέο CLIO έχει 14 χλστ. μικρότερο μήκος από τον προκάτοχό του, αλλά παραμένει πιο ευρύχωρο εσωτερικά.  Ακολούθως, το αμάξωμα έχει χαμηλώσει κατά 30 χλστ., προσφέροντας καλύτερη αεροδυναμική και πιο σπορτίφ χαρακτήρα. 

Τα εμπρόσθια φώτα του είναι, πλέον, 100% LED από το βασικό εξοπλιστικό επίπεδο, ενώ είναι σχεδιασμένα με βάση τη φωτεινή υπογραφή C-Shape η οποία χαρακτηρίζει όλα τα νέα μοντέλα Renault. Όπως συμβαίνει και με τα εμπρός φωτιστικά σώματα, έτσι και στα πίσω το παρόν δίνει ο σχεδιασμός με το μοτίβο C-Shape που τους χαρίζει ένα πολύ δυνατό εφέ βάθους. Παράλληλα, ένα 3ο μακρύτερο και πιο στενό φως φρένων είναι τοποθετημένο στο πάνω μέρος του πίσω παραθύρου.

Ο χώρος αποσκευών φτάνει στα 391 λίτρα (επιπλέον των 26 λίτρων των διαθέσιμων αποθηκευτικών χώρων μέσα στην καμπίνα), μέγεθος που τον καθιστά τον μεγαλύτερο στην κατηγορία.

Renault Clio_05

Renault Clio R.S Line

Η νέα έκδοση R.S. Line στο νέο CLIO, αντικαθιστά σταδιακά την παλαιότερη GT-Line. Έχει πιο κοντινή συγγένεια με το τμήμα υψηλών επιδόσεων της Renault Sport, ενώ τα δύο γράμματα (R.S) είναι συνώνυμα με την αυθεντική σπορ οδήγηση. Έτσι η νέα αυτή έκδοση του νέου CLIO φιλοξενεί όλες τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες του εξωτερικού και του εσωτερικού των μοντέλων της Renault Sport.

 Και με υβριδικό κινητήρα

Από το 2020 θα διατίθεται με σύστημα κίνησης πλήρους υβριδικής τεχνολογίας E-TECH. Ο κινητήρας αυτός έχει εξελιχθεί και κατοχυρωθεί από το τεχνικό τμήμα της Renault και χρησιμοποιεί τμήματα σχεδιασμένα από τη Συμμαχία, όπως ο νέας γενιάς βενζινοκινητήρας 1,6 που έχει επανασχεδιαστεί ειδικά για την περίσταση. Ο συγκεκριμένος κινητήρας πλαισιώνεται από 2 ηλεκτροκινητήρες, ένα πρωτοποριακό πολύ-λειτουργικό κιβώτιο ταχυτήτων και μία μπαταρία 1.2 kWh.

Renault Clio_06

Κινητήρες βενζίνης

SCe 75: Ο ατμοσφαιρικός 3κύλινδρος κινητήρας 1.0 SCe  είναι η επιλογή για τον οδηγό που αναζητά ένα οικονομικό όχημα για να κυκλοφορεί στην πόλη. Είναι εφοδιασμένος με κιβώτιο 5 ταχυτήτων και ισχύ 75ίππων (και 95Nm ροπή).

TCe 100: Για πρώτη φορά στη γκάμα της Renault, ο 3κύλινδρος κινητήρας turbo 1.0 TCe είναι το πιο πρόσφατο προϊόν της συνεργασίας των εταιρειών της Συμμαχίας. Ενσωματώνει όλες τις τελευταίες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένου και του υπερσυμπιεστή με ηλεκτρικά ελεγχόμενη βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων, πολλαπλή εξαγωγής μερικώς ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή, διπλό μεταβλητό χρονισμό στις βαλβίδες εισαγωγής, και ειδική επικάλυψη χιτωνίων. Με 100 ίππους και 160Nm ροπής, ο κινητήρας νέας γενιάς διαθέτει 10 ίππους και 20Nm παραπάνω από τον TCe 90 που αντικαθιστά, ενώ την ίδια στιγμή επιτυγχάνει σημαντική μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών του CO2. Ειδικά η τελευταία τιμή, που φτάνει τα 100 g/km*, φέρνει το Νέο CLIO TCe 100 στην κορυφή της κατηγορίας μεταξύ των βενζινοκίνητων μοντέλων.

Αρχικά θα διατίθεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων. Στη συνέχεια θα ακολουθήσει και μία έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο τελευταίας γενιάς X-TRONIC.

TCe 130 GPF: Ο κινητήρας 1.3 TCe GPF τοποθετείται για πρώτη φορά και στο νέο CLIO μετά από τα Captur, Mégane, Scénic και Kadjar. Με 130 ίππους και 240Nm ροπής, συνδυάζεται αποκλειστικά με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο EDC και αντικαθιστά τον TCe 120 στην κορυφή των επιλογών κινητήρων του νέου CLIO. Το κιβώτιο EDC διπλού συμπλέκτη κάνει πιο άνετη και πιο ευχάριστη την οδήγηση περιορίζοντας ταυτόχρονα την κατανάλωση και τις εκπομπές του CO2.

Renault Clio_07

Κινητήρες ντίζελ

Blue dCi 85 και 115: Θα διατίθεται  και με τον κινητήρα diesel 1.5 Blue dCi, προσαρμοσμένο ειδικά για εντατική χρήση κατάλληλο και για εταιρικούς στόλους. Ο κινητήρας αυτός θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις: 85 ίππων / 220Nm ροπής για οικονομική οδήγηση και 115 ίππων / 260 Nm ροπής για καλύτερες επιδόσεις. Το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων περιορίζει τις στροφές λειτουργίας του κινητήρα σε ταχύτητες μέχρι τα 110 χλμ./ώρα.

CMFB: καινούργια αρθρωτή πλατφόρμα/πάτωμα

Είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα CMF-B η οποία παρουσιάζεται για πρώτη φορά από τη Συμμαχία. Η εξέλιξή της ξεκίνησε το 2014 στο κέντρο Technocentre στην Guyancourt, και αποτελείται από εντελώς καινούργια τμήματα σε ποσοστό 85% σε σχέση με το πάτωμα του CLIO προηγούμενης γενιάς.

Renault Clio_08

Renault EASY DRIVE

Το νέο γαλλικό μοντέλο διαθέτει την πιο πλήρη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης στην κατηγορία του. Στόχος αυτών είναι η απλοποίηση της οδήγησης, η ενίσχυση του βαθμού ασφαλείας και η απόλυτη εξασφάλιση του οδηγού. Τα συστήματα αυτά χωρίζονται σε τρείς ενότητες: Οδήγηση, Παρκινγκ (ομαδοποιημένα στο σύστημα Renault EASY DRIVE) και Ασφάλεια.

Renault EASY CONNECT

Εξοπλίζεται με μία βελτιωμένη έκδοση του συστήματος Renault EASY CONNECT. Διαθέτει το νέο σύστημα πολυμέσων Renault EASY LINK που πλαισιώνεται από την εφαρμογή MY Renault app. Συγκεντρώνει μία πληθώρα δικτυωμένων υπηρεσιών, πλατφόρμες και εφαρμογές, το σύστημα απλοποιεί τη χρήση των λειτουργιών δικτυωμένης αυτοκίνησης, τόσο εντός όσο και εκτός αυτοκινήτου, με διαχείριση λειτουργιών από απόσταση, περισσότερες και πιο εύκολα διαχειρίσιμες διαδρομές, αλλά και διασύνδεση του δικτυωμένου περιβάλλοντος οδηγού και επιβατών μέσα στο αυτοκίνητο.

Χάρη σε αυτό το νέο οικοσύστημα, το Renault EASY CONNECT προσαρμόζεται σε κάθε χρήστη και θα εμπλουτιστεί σταδιακά με νέες υπηρεσίες που βασίζονται σε όλα τα διαθέσιμα συστήματα πολυμέσων.

Renault Clio_09

MULTISENSE

Για πρώτη φορά το CLIO διατίθεται με το σύστημα ρυθμίσεων MULTI-SENSE. Μπορεί επίσης να εφοδιαστεί και με το κορυφαίο ηχοσύστημα της BOSE. Η τεχνολογία Renault MULTI-SENSE, σε συνδυασμό με τη χαρτογράφηση του κινητήρα, έχει τη δυνατότητα ρύθμισης του συστήματος διεύθυνσης, του εσωτερικού φωτισμού και της ψηφιακής οθόνης που αντικαθιστά τον πίνακα οργάνων και επιτρέπει να προσαρμόζεται το όχημά σας σύμφωνα με τη διάθεση του οδηγού προσφέροντας, ουσιαστικά, την εμπειρία από πολλά αυτοκίνητα σε ένα.

Το σύστημα διαθέτει 3 προγράμματα :

Eco, για μείωση της κατανάλωσης και περιορισμό των εκπομπών του CO2

Sport, για περισσότερη οδηγική ευχαρίστηση, ευελιξία και αμεσότητα στις αντιδράσεις

My Sense (εργοστασιακή ρύθμιση), για εξατομίκευση της εμπειρίας σας.

Renault Clio_10

 Βελτιώσεις για οδηγική απόλαυση

Στοχεύοντας στην βελτιστοποίηση της οδηγικής εμπειρίας το σύστημα διεύθυνσης  τώρα έχει γίνει πιο εύκολο στον έλεγχό του και έχει αποκτήσει καλύτερη απόκριση, ενώ παρέχει περισσότερη πληροφόρηση στον οδηγό. Η μείωση της ακτίνας του κύκλου στροφής από τα 10,8 στα 10,5 μέτρα βελτίωσε αισθητά την ευελιξία του αυτοκινήτου μέσα στην κίνηση της πόλης.

Η συνολική ισορροπία του πλαισίου και η συμπεριφορά του πίσω άξονα έχουν βελτιωθεί σε σχέση με την προηγούμενη γενιά για μεγαλύτερη σταθερότητα στις στροφές με μεγάλη ταχύτητα λόγω του περιορισμού της μεταφοράς βάρους. Όλα αυτά σημαίνουν ότι είναι άμεσο στις αντιδράσεις του, αλλά και αξιόπιστο. Ταυτόχρονα, η βελτιστοποιημένη διαδρομή των αναρτήσεων είχε σαν αποτέλεσμα την ελαχιστοποίηση των αναπηδήσεων. Η διαδρομή του πεντάλ φρένου μειώθηκε, για βελτιωμένη απόκριση στις εντολές του οδηγού.

Renault Clio_11

Οι τιμές του νέο Renault Clio

Έκδοση

Authentic

Expression

Dynamic

RS Line

Initiale Paris

1.0 SCe 75 PS

€ 13.490

€ 14.790

1.0 TCe 100 PS

€ 14.690

€ 15.540

€ 16.490

1.0 TCe 100 PS CVT

€ 17.080

€ 19.490

1.3 TCe 130 PS EDC

€ 20.790

€ 21.740

€ 25.980

1.5 dCi 85 PS

€ 14.790

€ 17.080

1.5 dCi 115 PS

€ 19.790

€ 21.620

€ 24.980

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO