spot_img

Νέο Peugeot 208

Η κατηγορία Β των οχημάτων εντυπωσιάζει όλο και περισσότερο με τις υπέροχες προτάσεις των κατασκευαστών. Τώρα, η Peugeot με το 208, έρχεται να ταρακουνήσει την κατηγορία, όχι μόνο με τη σχεδίαση, όχι μόνο με τα εξαιρετικά οδικά χαρακτηριστικά, όχι μόνο με την ποιότητα, αλλά και με τους τρεις εναλλακτικούς τρόπους κίνησης, ηλεκτρικό, βενζίνη και ντίζελ.

Το νέο 208 αντανακλά μια νεανική εικόνα και αναδίδει όλη την ενέργεια και τον αυθορμητισμό που συνθέτουν τις αξίες της μάρκας : υψηλές προσδοκίες, στυλ και συναίσθημα. Το νέο γαλλικό δημιούργημα “πατάει” πάνω στην τελευταίας γενιάς πλατφόρμα του ομίλου PSA, που φέρει την ονομασία CMP (Common Modular Platform). Αποκλειστικά σχεδιασμένη για τα μοντέλα των κατηγοριών B και C, η νέα αυτή πλατφόρμα συμπληρώνει την υπάρχουσα EMP2 (Efficient Modular Platform).

Η πλατφόρμα CMP μπορεί να προσαρμόζεται ανάλογα με τις διαστάσεις και τις παραλλαγές των κινητήρων. Με δυνατότητα να δέχεται όλους τους τύπους κινητήρων, παρέχει στους πελάτες την ευκαιρία να επιλέξουν : κινητήρα εσωτερικής καύσεως (βενζίνη / diesel) ή ηλεκτροκινητήρα.

Peugeot 208_03

Το αμιγώς ηλεκτρικό e-208 με τον 100% ηλεκτρικό του κινητήρα, είναι διαθέσιμο από το λανσάρισμά του μοντέλου με 100 KW (136 ίπποι) και 260Nm ροπής (διαθέσιμα από 0 χλμ/ώ) για άμεση απόκριση, με αθόρυβο κινητήρα, μηδενικούς κραδασμούς και απεικόνιση της τεχνολογίας στην κεντρική οθόνη (εμφάνιση της λειτουργίας παροχής ενέργειας σε πραγματικό χρόνο).

Το νέο e-208 εξοπλίζεται με μία μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία 50kWh η οποία εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία έως και 340χλμ, (σύμφωνα με το πρότυπο δοκιμών WLTP, Worldwide Harmonised Light vehicles Test Procedures) και 450χλμ (σύμφωνα με το πρότυπο NEDC ΙΙ, New European Driving Cycle). Συνδεδεμένο με το σύστημα ψύξης του χώρου των επιβατών, το σύστημα έλεγχου της θερμοκρασίας του μπαταρίας, εξασφαλίζει  ταχύτατη επαναφόρτιση, βελτιστοποιημένη αυτονομία και αυξημένη διάρκεια ζωής. Η μπαταρία του e-208 καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χιλιομέτρων για το 70% της ικανότητας φόρτισής της.

Peugeot 208_04

 Και με κινητήρες εσωτερικής καύσης

Το νέο 208 εφοδιάζεται με πλήρη γκάμα προηγμένων κινητήρων βενζίνης που συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές εκπομπών Euro 6.d και κινητήρων diesel που συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές euro 6.d-temp. Οι κινητήρες PureTech 100hp και 130hp είναι οι μοναδικοί στην κατηγιρία του 208 που διατίθενται και με το αυτόματο κιβώτιο EAT8 (Efficient Automatic Transmission) των 8 σχέσεων.

3-κύλινδροι κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1.2λ.:

PureTech 75 S&S με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων

PureTech 100 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων

PureTech 100 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (EAT8)

PureTech 130 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (EAT8)

4-κύλινδρος κινητήρας Diesel χωρητικότητας 1.5λ.:

BlueHDi 100 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων

Peugeot 208_05

Το εσωτερικό του είναι τόσο ξεχωριστό και όμορφο που προσφέρει ένα απόλυτα εκφραστικό design με τέλειες αναλογίες και βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής αναβάθμισης της εταιρείας.

Μεγαλύτερο, φαρδύτερο και χαμηλότερο από το απερχόμενο 208, παρουσιάζει ένα εντελώς ξεχωριστό αμάξωμα με ξεκάθαρη αύρα αισθησιασμού που αντανακλάται από τα έντονα τονισμένα φτερά και τις καμπύλες του αμαξώματος – μια διακριτική ισορροπία μεταξύ ακμών και καμπυλών.

Ξεχωρίζει από το τραβηγμένο προς τα πίσω παρμπρίζ που αφήνει χώρο για το μακρύτερο και σμιλευμένο καπό. Για να τονιστεί ακόμα περισσότερο η σπορ εμφάνιση, οι άκρες των φώτων με τη μεγάλη κλίση εναρμονίζονται οπτικά με τη γραμμή του πίσω φτερού. Οι εκδόσεις GT Line και GT διαθέτουν μαύρο γυαλιστερό επενδύσεις στα φρύδια των φτερών.

Το εμπρός μέρος συνδυάζει αρμονικά την αισθητική της χαρακτηριστικής εισαγωγής αέρα όλων των Peugeot με τη γνωστή πλέον φωτεινή ταυτότητα της PEUGEOT : τα Full LED φωτιστικά σώματα τις 3 χαρακτηριστικές ‘νυχιές’ (ανάλογα με την έκδοση). Ο εμπρός προφυλακτήρας έχει σχεδιαστεί σαν ενιαίο τμήμα που περικλείει την τέλεια ενσωματωμένη μάσκα με το εμβληματικό λιοντάρι της PEUGEOT στο κέντρο της. Στο χείλος του καπό υπάρχει το λογότυπο του 208.

Peugeot 208_06

Το νέο 208 εφοδιάζεται με το νέας γενιάς, μοναδικό PEUGEOT i-Cockpit, που αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της PEUGEOT, και έχουν ήδη εκτιμήσει πάνω από 5 εκατομμύρια οδηγοί. Το PEUGEOT i-Cockpit του νέου 208 προσφέρει την ίδια εργονομική δομή 3 επιπέδων, όπως και τα άλλα μοντέλα της γκάμας.

Όραση: όλες οι πληροφορίες είναι εύκολα αναγνώσιμες, ακριβώς μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Ανάλογα με τις προδιαγραφές του εξοπλισμού, ο 3D πίνακας οργάνων στο PEUGEOT i-Cockpit εμφανίζει πληροφορίες που μπορούν να διαβαστούν σε δύο επίπεδα. Στο άνω ψηφιακό τμήμα οι πληροφορίες παρουσιάζονται σε μορφή ολογράμματος. Τα δεδομένα εμφανίζονται δυναμικά, κοντά ή πιο μακριά στα μάτια του οδηγού ανάλογα με τη σημασία ή την επείγουσα ανάγκη, αυξάνοντας έτσι την ταχύτητα αντίδρασης κατά περίπου μισό δευτερόλεπτο. Στο κεντρικό τμήμα του ταμπλό και πάνω από τους διακόπτες αεροπορικού τύπου, βρίσκεται η οθόνη αφής των 5, 7 ή 10 ιντσών (ανάλογα με την έκδοση).

Αφή: όλα τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ευχάριστα στην αφή, τα κενά και οι κολλήσεις είναι ελάχιστες, τα χειριστήρια και οι διακόπτες είναι έξυπνα τοποθετημένα. Από το επίπεδο Active το ταμπλό είναι επενδυμένο και το κεντρικό του τμήμα είναι διακοσμημένο με επένδυση “carbon”. Το μικρών διαστάσεων τιμόνι προέρχεται από τα μοντέλα ανώτερων κατηγοριών. Ο μοχλός του κιβωτίου EAT 8 «Shift and Park by Wire» είναι εργονομικός και εύκολος στη χρήση του. Τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων πίσω από το τιμόνι (paddles) δίνουν τη δυνατότητα αλλαγών με χειροκίνητο τρόπο, κατά την επιλογή του οδηγού, χωρίς να χάνεται ποτέ η αυτόματη λειτουργία του κιβωτίου.

Σώμα: η καμπίνα έχει τη μορφή ενός cockpit που περιβάλλει τους επιβάτες. Τα καθίσματα είναι εξαιρετικά άνετα και πολύ εύκολα στο χειρισμό τους.

Το νέο 208 είναι διαθέσιμο σε πέντε επίπεδα εξοπλισμού: Like, Active, Allure, GT Line και GT.

Peugeot 208_07

Με υψηλές τεχνολογίες

Με το σύστημα Drive Assist, το νέο 208 δείχνει το δρόμο προς την ημι-αυτόνομη οδήγηση χάρη στα τελευταίας γενιάς, κορυφαία για την κατηγορία, συστήματα υποβοήθησης οδήγησης :

Ενεργό Cruise Control με λειτουργία Stop & Go σε συνδυασμό με κιβώτιο EAT8 το οποίο ενημερώνει και ρυθμίζει την απόστασης από το προπορευόμενο όχημα. Σε μποτιλιάρισμα, το αυτοκίνητο ξεκινά αυτόματα όταν η στάση διαρκεί πάνω από 3 δευτερόλεπτα. Διαφορετικά, με ένα απλό άγγιγμα στο γκάζι ή στο λεβιέ που βρίσκεται στην κολώνα του τιμονιού, το σύστημα ενεργοποιείται και πάλι. Το σύστημα λειτουργεί από 0 χιλιόμετρα. Με χειροκίνητο κιβώτιο η λειτουργία ενεργοποιείται από τα 30 χλμ/ώ. Μετά από επιβράδυνση που κατεβάζει την ταχύτητα κάτω από τα 30χλμ, το cruise control μπαίνει σε λειτουργία standby και ο οδηγός πρέπει να πάρει τον έλεγχο πατώντας το συμπλέκτη και το φρένο μέχρι να σταματήσει εντελώς το αυτοκίνητο.

Peugeot 208_08

Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης θέσης στη λωρίδα κυκλοφορίας (Lane positioning assist), όπου ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη θέση του στη λωρίδα κυκλοφορίας (συνδεδεμένο με το ACC Stop & Go).

Πλήρης υποβοήθηση στάθμευσης (Full Park Assist) με πλευρικούς αισθητήρες (με το κιβώτιο EAT8 AGB). Το σύστημα αναλαμβάνει αυτόματα το χειρισμό του τιμονιού, του γκαζιού και των φρένων κατά την είσοδο ή έξοδο από μία θέση παρκινγκ.

Τελευταίας γενιάς σύστημα υποβοήθησης πέδησης έκτακτης ανάγκης (Αctive Safety Brakeγια τον εντοπισμό πεζών και ποδηλατών ημέρα και νύχτα, ενεργό με ταχύτητες από 5 έως και 140χλμ/ώ. Προειδοποιεί τον οδηγό για τον κίνδυνο επικείμενης σύγκρουσης (Forward collision warning).

Ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης πορείας στα όρια της λωρίδας (ή του δρόμου) (Active Lane keeping assist) που διορθώνει την πορεία με ταχύτητα κίνησης πάνω από τα 65χλμ/ώ.

Peugeot 208_09

Σύστημα ελέγχου απόσπασης προσοχής του οδηγού (Driver attention alert), που αναγνωρίζει τα σημάδια απόσπασης της προσοχής του οδηγού κατά τη διάρκεια μεγάλων ταξιδιών, με ταχύτητα πάνω από 65χλμ/ώ. Το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό με μικρές δονήσεις στο τιμόνι.

Αυτόματο σβήσιμο των προβολέων.

Αυτόματη εναλλαγή μεσαίας-μεγάλης σκάλας προβολεών (High Beam Assist).

Αναγνώριση ορίων ταχύτητας και σύσταση για την τήρησή τους.

Eκτεταμένη λειτουργία αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης (Stop, απαγορευτικό).

Ενεργό σύστημα παρακολούθησης τυφλών γωνιών (με διόρθωση πορείας). Ενεργοποιείται πάνω από τα 12χλμ/ώ.

Ηλεκτρικό χειρόφρενο.

Peugeot 208_10

Τα smartphones αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας και για αυτό η νέα λειτουργία της PEUGEOT είναι συμβατή με τα πρωτόκολλα σύνδεσης MirrorLink, Apple CarPlay και Android Auto. Ένα σημείο επαγωγικής φόρτισης υπάρχει στον αποθηκευτικό χώρο κάτω από την κεντρική κονσόλα και διαθέτει μέχρι και τέσσερις θύρες USB (συμπεριλαμβανόμενης και μίας τύπου C).

Peugeot 208_11

Οι τιμές του νέου Peugeot 208

Νέο Peugeot 208 (P21) – (AMB0)

Καύσιμο

Κυβισμός (cm3)

CO2
(g/km)

Προτεινόμενη
Τελική Τιμή

AMB0

 

1.2 PureTech 75 S&S LIKE

Βενζίνη

1.199

93

13.580 €

1.2 PureTech 75 S&S ACTIVE

Βενζίνη

1.199

93

14.950 €

1.2 PureTech 75HP ALLURE

Βενζίνη

1.199

93

16.300 €

1.2 PureTech 100 S&S ACTIVE

Βενζίνη

1.199

97

16.200 €

1.2 PureTech 100 S&S ALLURE

Βενζίνη

1.199

97

17.100 €

1.2 PureTech 100 S&S GT LINE

Βενζίνη

1.199

97

21.100 €

1.2 PureTech 100 S&S EAT8 ACTIVE

Βενζίνη

1.199

99

17.200 €

1.2 PureTech 100 S&S EAT8 ALLURE

Βενζίνη

1.199

99

19.500 €

1.2 PureTech 100 S&S EAT8 GT LINE

Βενζίνη

1.199

99

21.700 €

1.2 PureTech 130 S&S EAT8 ALLURE

Βενζίνη

1.199

103

21.700 €

1.5 BlueHDi 100hp S&S LIKE

Πετρέλαιο

1.499

86

16.500 €

1.5 BlueHDi 100hp S&S ACTIVE

Πετρέλαιο

1.499

85

17.200 €

1.5 BlueHDi 100hp S&S ALLURE

Πετρέλαιο

1.499

85

19.400 €

1.5 BlueHDi 100hp S&S GT LINE

Πετρέλαιο

1.499

85

21.600 €

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO