spot_img

Νέο Mitsubishi L200

Ακριβώς 40 χρόνια αφότου λανσαρίστηκε το πρώτο pick-up ενός τόνου με πάνω από 4,7 εκατομμύρια αθροιστικές παγκόσμιες πωλήσεις  η Mitsubishi Motors Corporation λανσάρισε την 6η γενιά L200.

Συνδυάζοντας αξιοπιστία, αναβαθμισμένες ικανότητες on- & off-road (χάρη στο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης Super Select 4WD II, υποστηριζόμενο από νέα συστήματα “Off Road Mode” και “Hill Descent Control”) και στοιχεία άνεσης και εξοπλισμού επιβατικού αυτοκινήτου, η νέα γενιά L200 γίνεται ο απόλυτος εκφραστής της τετρακίνησης (4WD) της Mitsubishi Motors – σε εμφάνιση & περιεχόμενο – βαδίζοντας στα χνάρια του θρυλικού Pajero.

Εξαιρετικά εξελιγμένο, ιδιαίτερα προικισμένο, με απίστευτες δυνατότητες off road και ιδιαίτερα άνετο στην άσφαλτο, ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην κατηγορία. “Ευθύβολο” και σκληροτράχηλο βάζει “πλώρη” για πολύ ψηλότερα.

Είναι ήδη διαθέσιμο στη χώρα μας με τιμές από 26.500€ για τις δικίνητες εκδόσεις Club Cub με μιάμιση καμπίνα και από 28.600€ για τις εκδόσεις Double Cub – διπλοκάμπινα.

Mitsubishi L200_03

Τετραγωνισμένo μπροστά και με φαρδύτερους ώμους, το σημείο εκκίνησης αυτής της νέας δυναμικής σχεδιαστικής φιλοσοφίας, βρίσκεται στο εμπρός τμήμα όπου το New Gen L200 υιοθετεί την τελευταία εξέλιξη της οπτικής ταυτότητας “Dynamic Shield” της MMC. Δεν πρόκειται για μία απλή σχεδίαση μάσκας καθώς καθορίζει όλη την τρισδιάστατη αισθητική του εμπρός τμήματος, από τη μάσκα μέχρι το καπό και τα φτερά για μία συνολική συνοχή σε εμφάνιση και αίσθηση.

Και ενώ εντάσσει το L200 στην ομάδα της σχεδιαστικής φιλοσοφίας “Dynamic Shield” με οχήματα της MMC όπως τα ASX, Eclipse Cross και Outlander, αυτή η έντονη μεταβολή έμελλε να του χαρίσει ισχυρότερη εμφάνιση, βελτιώνοντας παράλληλα τη λειτουργικότητά του. Στυλ, λειτουργικότητα και επιδόσεις off-road συνυπάρχουν – γωνία ράμπας 24° και φαρδύτερα (για καλύτερη πρόσβαση) πλαϊνά σκαλοπάτια.

Mitsubishi L200_04

Η 6η γενιά του L200 παραμένει στην κατηγορία “5 m” (5.225 mm για το Double Cab – χωρίς πίσω προφυλακτήρα έναντι 5.205 mm για το απερχόμενο μοντέλο), κάτι που βοηθά στους ελιγμούς και τη διαδικασία στάθμευσης (εξακολουθώντας να έχει το μικρότερο κύκλο στροφής στην κατηγορία with– 5,9 m) όπως και βάρος (1.895 – 2.035 kg). Ωστόσο, μέσα σε αυτές τις διαστάσεις, οι μηχανικοί της MMC τα κατάφεραν θαυμάσια με το μήκος της καρότσας (1.520 mm – ίδιο με πριν) που ισοδυναμεί με το 29% του συνολικού μήκους, με το πρόσθετο πλεονέκτημα του μικρότερου κύκλου στροφής στην κατηγορία (5,9 m).

Mitsubishi L200_05

Σύστημα 4-Wheel Drive

Το σύστημα Super Select (που τώρα ονομάζεται “Super Select 4WD-II”) επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει την πιο κατάλληλη ρύθμιση του κιβωτίου τετρακίνησης, σύμφωνα με τις εδαφικές και οδηγικές συνθήκες. Η αλλαγή από 2WD σε 4WD μπορεί να γίνει χωρίς να σταματήσει το αυτοκίνητο, με κάτω από 100 km/h (με εξαίρεση τη θέση 4WD Low / Lock), ανεξάρτητα από την επιφάνεια του δρόμου.

Στην ιδιαίτερη περίπτωση ενός pickup όπως το L200, το Super Select 4WD-II χαρίζει σημαντική πρόσφυση όταν το αυτοκίνητο οδηγείται με άδεια καρότσα. Διαθέτει κεντρικό μπλοκέ διαφορικό που προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις εκτός δρόμου, και παράλληλα ελέγχει την κατανομή ροπής στον εμπρός και πίσω άξονα στο πρόγραμμα 4H mode για ανώτερη συμπεριφορά και εύκολη λειτουργία σε μία μεγάλη ποικιλία οδικών επιφανειών, από

ασφαλτοστρωμένους  δρόμους μέχρι ολισθηρά μονοπάτια.

Αντίθετα με αρκετούς ανταγωνιστές, το Super Select 4WD-II φέρει επίσης κοντές σχέσεις (“4LLc”) για ακραίες off-road συνθήκες  όπου συνήθως τα ηλεκτρονικά συστήματα φτάνουν στα όριά τους.

Προαιρετικό υβριδικό (Ελικοειδή γρανάζια + Συνεκτικός συμπλέκτης) διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης ή ένα μπλοκέ κεντρικό διαφορετικό διατίθενται για μέγιστη ελκτική πρόσφυση σε χαλαρά εδάφη. Το standard πίσω διαφορικό με λειτουργία κλειδώματος θα αυξήσει τις συνολικές off-road επιδόσεις του οχήματος. Προσφέρεται αναβαθμισμένο σύστημα Easy Select part-time 4WD.

Mitsubishi L200_06

Με την 6η γενιά, το L200 φέρνει δύο νέα χαρακτηριστικά ενεργητικής ασφάλειας που θα βελτιώσουν τις off-road δυνατότητές του:

Νέο Off Road Mode

Λειτουργεί με ένα μπουτόν δίπλα στον επιλογέα της τετρακίνησης και διατίθεται με M/T και A/T (4WD μοντέλα). Εξάλλου, το νέο Off-road Mode προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής των προγραμμάτων οδήγησης GRAVEL, MUD/SNOW, SAND και ROCK (μόνο σε 4LLc) ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.

Χρησιμοποιώντας ολοκληρωμένο έλεγχο ισχύος, αυτόματου κιβωτίου και πέδησης μέσω των Active Stability Control και Traction Control, το σύστημα ρυθμίζει το ποσοστό ολίσθησης του τροχού για μεγιστοποίηση των επιδόσεων παντός εδάφους και εκκίνησης σε δύσκολες συνθήκες:

Gravel

Mud/Snow

Sand

Rock

Επιπλέον το GRAVEL mode είναι η προεπιλεγμένη ρύθμιση. Κάθε mode αντιστοιχεί σε ανάλογες επιλογές τετρακίνησης του Super Select 4WD-II. Η πλήρης εμπλοκή του πίσω διαφορικού έχει προτεραιότητα έναντι των Off Road Modes. Τα Modes δεν είναι πλέον διαθέσιμα με πλήρη εμπλοκή του πίσω διαφορικού.

Mitsubishi L200_07

 Hill Descent Control (HDC)

Το HDC (Σύστημα Ελέγχου Καθόδου) που επίσης λειτουργεί με ένα διακόπτη δίπλα στον επιλογέα HDC και διατίθεται με μοντέλα M/T και A/T (4WD μοντέλα), διατηρεί σταθερή την ταχύτητα του οχήματος, σε μία κατηφορική διαδρομή όταν το φρένο του κινητήρα από μόνο του δεν είναι αρκετό.

Το σύστημα μπορεί να διατηρεί την ταχύτητα του οχήματος σταθερή στα 2 – 20km/h (3 – 20 km/h για τα μοντέλα M/T) κατά την οδήγηση σε μία κατηφόρα. Η επιθυμητή ταχύτητα αποφασίζεται από τον οδηγό και ελέγχεται από την υδραυλική μονάδα ελέγχου των Active Stability Control και Traction Control εφαρμόζοντας την κατάλληλη πίεση πέδησης.

Επιπλέον στα οχήματα A/T μπορεί να επιλέγεται οποιοδήποτε πρόγραμμα οδήγησης (Drive Mode) ενώ για τα μοντέλα M/T, πρέπει να επιλέγεται 4LLc.

Όταν το αυτόματο φρενάρισμα του HDC είναι ενεργό, θα ανάβουν τα φώτα φρένων.

Εάν χρειαστεί, με ενεργό το Hill Descent Control η ταχύτητα μπορεί να αυξηθεί πιέζοντας το πεντάλ του γκαζιού. Σε αυτή την περίπτωση, με πίεση του γκαζιού, η πίεση φρένου σταδιακά μειώνεται ώστε η ταχύτητα του οχήματος να αυξηθεί. Η νέα επιθυμητή ταχύτητα HDC ορίζεται με το άφημα του πεντάλ του γκαζιού.

Mitsubishi L200_08

Αναβαθμισμένο πλαίσιο

H 6η γενιά L200 είναι βελτιωμένη σε σχέση με την προηγούμενη σε πολυάριθμους τομείς, ώστε να προσφέρει ένα υψηλότερο επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας, οδηγικής άνεσης και αντοχής:

Ισχυρότερο πλαίσιο

Επαναρυθμισμένη ανάρτηση

Ισχυρότερα φρένα

Νέος κινητήρας 2.2 Diesel (οχήματα Ευρωπαϊκών προδιαγραφών)

Εξέλιξη του πλήρως αλουμινένιου, 16βάλβιδου, τετρακύλινδρου κινητήρα common rail, άμεσου ψεκασμού με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής της οικογένειας Diesel “4N1” της MMC. Στη νέα έκδοση που προορίζεται για το L200, έχει μειωθεί εκτενώς η τριβή μεταξύ κινούμενων εξαρτημάτων και έχει βελτιωθεί σημαντικά η απόκριση του συστήματος ψεκασμού.

Όλα αυτά τα μέτρα μείωσαν την κατανάλωση, και περιόρισαν τις εκπομπές ρύπων και τους μηχανικούς θορύβους. Επιπλέον, η μείωση βάρους των εμβόλων, των μπιελών και του στροφάλου συμβάλλει στην πιο ομαλή και δυνατή επιτάχυνση σε όλο το εύρος στροφών. Αυτή η μείωση βάρους που ήταν απαραίτητη για συμμόρφωση τους αυστηρότερους κανόνες εκπομπών ρύπων της Ε.Ε. στο πλαίσιο του WLTP, επιτρέπει στο L200 να πληροί τις απαιτήσεις Euro 6d.

Ειδικότερα, ένα σύστημα καθαρισμού καυσαερίων (SCR) με ψεκασμό ουρίας AdBlue τοποθετείται τώρα για μείωση των εκπομπών NOx. Στην πραγματικότητα, αυτή η μικρότερη, ελαφρύτερη μονάδα προσφέρει επιδόσεις παρόμοιες με της προηγούμενης μονάδας “Normal Power” 2.5, αλλά συμμορφώνεται με το πολύ πιο απαιτητικό πρωτόκολλο WLTP, απολαμβάνοντας τα οφέλη χαμηλού βάρους του L200 έναντι του ανταγωνισμού:

 

MY19 HP

MY19 NP

MY20

Μέγιστη Ισχύς

133 kW @ 3,500 rpm

113 kW @ 3,500 rpm

110 kW @ 3,500 rpm

Μέγιστη Ροπή

430 @ 2,500 rpm

380 Nm @ 1,500 rpm

400 Nm @ 2,000 rpm

 
Mitsubishi L200_09

Νέο 6 τάχυτο κιβώτιο A/T

Σε αρμονία με τον κινητήρα 4N14 2.2 Diesel, οι μηχανικοί αντικατέστησαν το προηγούμενο 5 τάχυτο κιβώτιο A/T (προερχόμενο από το Pajero) με ένα υψηλότερων επιδόσεων, χαμηλότερων εκπομπών ρύπων, 6 τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Επιπλέον, η 6η γενιά L200 λανσάρει αρκετά, νέα βασικά χαρακτηριστικά ασφάλειας, πολλά από τα οποία παραμένουν μοναδικά στην κατηγορία μοντέλου και κατηγορία τιμής:

Λειτουργία πολλαπλών προβολών με πανοραμική εικόνα 360

Forward Collision Mitigation (FCM)

Σύστημα Προειδοποίησης Τυφλού Σημείου (Blind Spot Warning) με λειτουργία Lane Change Assist function (BSW με LCA)

Rear Cross Traffic Alert (RCTA)

Ultrasonic Misacceleration mitigation System (UMS)

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO