spot_img

Νέο Honda CR-V

Η 5η γενιά  CR-V υιοθετεί φρέσκια σχεδίαση εξωτερικού, με φαρδύτερους θόλους τροχών και πιο έντονες καμπύλες στο καπό και τα πίσω πλαϊνά πάνελ, καθώς και το τελευταίο, χαρακτηριστικό γραφικό προβολέων Honda.

Από τις βασικές αλλαγές ήταν η αύξηση του μεταξονίου κατά 30 χιλ.  Αυτό όχι μόνο δημιουργεί περισσότερο χώρο στο εσωτερικό, αλλά  κάνει το SUV πιο μυώδες, με τους τροχούς τοποθετημένους στα άκρα του αμαξώματος. Ένας συνδυασμός τροχού – ελαστικού μεγάλων διαστάσεων με κοντύτερο πίσω πρόβολο και διπλές απολήξεις εξαγωγής, τονίζει το αθλητικό στυλ του αυτοκινήτου.

Μπροστά, υιοθετεί το νέο ‘πρόσωπο’ της οικογένειας Honda, με το συμπαγές γραφικό του φτερού και το χαρακτηριστικό σχήμα των προβολέων, με φωτισμό LED στάνταρ. Ο εμπρός προφυλακτήρας, με πιο καθαρές  επιφάνειες συγκριτικά με τον προκάτοχό του, πλαισιώνει μία λεπτή μάσκα.

Honda CR-V 1.5 i-VTEC_ 11

Τα πίσω πλαϊνά πάνελ έχουν τώρα πιο έντονες καμπύλες και η εικόνα συμπληρώνεται από φαρδύτερους θόλους και στους τέσσερις τροχούς.

Ζάντες αλουμινίου διατίθενται σε διαστάσεις 17, 18 και 19-ιντσών, ανάλογα με τον εξοπλισμό, ενώ οι κορυφαίες εκδόσεις θα εφοδιάζονται με μία πανοραμική ηλιοροφή, στάνταρ.

Προηγμένη αεροδυναμική

Εξελίχθηκε με έναν συνδυασμό υπολογιστικής ρευστοδυναμικής, δοκιμής μοντέλου υπό κλίμακα σε αεροδυναμική σήραγγα και της πρώτης δοκιμής σε σήραγγα αεροδυναμικής πλήρους κλίμακας της Honda που ενσωματώνει και κυλιόμενο ιμάντα. Αεραγωγοί μπροστά, κάτω από το χρωμιωμένο έμβλημα Honda στο ρύγχος φέρουν το σύστημα Active Shutter Grille της Honda για βελτίωση της κατανάλωσης. Το σύστημα είναι προγραμματισμένο να κρατά τις γρίλιες κλειστές όσο γίνεται περισσότερο, ακόμα και κατά την οδήγηση στην πόλη, για βελτιωμένες αεροδυναμικές επιδόσεις. Ωστόσο, όταν χρειαστεί, το σύστημα ενεργοποιεί ένα ηλεκτρονικό βηματικό μοτέρ για να ανοίγει τις γρίλιες όσο είναι απαραίτητο, επιτρέποντας την είσοδο της ροής αέρα στο χώρο του κινητήρα. Ένας κεντρικός επεξεργαστής παρακολουθεί σημαντικές παραμέτρους θερμοκρασίας για το ψυκτικό του κινητήρα, τη βαλβολίνη του κιβωτίου και τις απαιτήσεις του A/C, για να προσδιορίζει την ιδανική θέση για τις γρίλιες.

Honda CR-V 1.5 i-VTEC_ 08

Premium ποιότητα εσωτερικού

Ένα εκτενές και αριστοτεχνικά ραμμένο μαλακό πάνελ διατρέχει όλο το πλάτος της καμπίνας διαιρούμενο από ένα μαύρο γυαλιστερό ένθετο, ενώ και τα πάνω τμήματα των πάνελ θυρών φέρουν μαλακές επενδύσεις. Η Honda έχει αυξήσει το χώρο στην εμπρός περιοχή των ποδιών, μεταφέροντας ψηλότερα τα κάτω τμήματα του ταμπλό.

Προηγμένη ξύλινη διακόσμηση, που χρησιμοποιείται στα ένθετα των θυρών και στο κάτω τμήμα του ταμπλό, προσδίδει μία νότα φυσικού χρώματος. Η Honda έχει εκλογικεύσει τη διάταξη της οθόνης και τώρα περιλαμβάνει μόνο μία κεντρική οθόνη αφής, πλέον της διεπαφής Driver Information Interface (DII) 7 ιντσών που είναι ορατή μέσα από το τιμόνι.

Honda CR-V 1.5 i-VTEC_ 09

Πλήρης ενσωμάτωση smartphone

Το λογισμικό δεύτερης γενιάς του Honda Connect στο νέο CR-V προσφέρει αναβαθμισμένη, διαισθητική λειτουργία και πλήρη ενσωμάτωση smartphone μέσω Apple CarPlay και Android Auto. Ενσωμάτωση με Apple CarPlay σημαίνει ότι το Honda Connect φέρει τη λειτουργικότητα ενός iPhone στην οδηγική εμπειρία, με τον ρόλο της διεπαφής να αναλαμβάνει η ενσωματωμένη οθόνη του CR-V. Το Android Auto έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στους οδηγούς έναν απλό και διαισθητικό τρόπο χρήσης των Android smartphones μέσω αφής και φωνής, ελαχιστοποιώντας το ενδεχόμενο διάσπασης της προσοχής. Υποστηρίζει χαρακτηριστικά όπως Google Maps, Google Now, μηνύματα, μουσική και πολυάριθμες ακόμα δημοφιλείς εφαρμογές, ανάλογα με την αγορά.

 Honda CR-V 1.5 i-VTEC_ 10

Νέος βενζινοκινητήρας

Χρησιμοποιεί το νέο βενζινοκινητήρα 1.5-L VTEC TURBO που είδαμε για πρώτη φορά στο πρόσφατο Honda Civic, και έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις ενός αποκλειστικού υπερσυμπιεστή για το CR-V. Ο VTEC TURBO αποδίδει ισχύ 173 PS (127kW) στις 5.600 σ.α.λ. όταν συνεργάζεται με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο (6MT), και 193 PS (142 kW) στις 5.600 σ.α.λ. για τα μοντέλα CVT. Η μέγιστη ροπή είναι 220 Nm μεταξύ 1.900 και 5.000 σ.α.λ.  για το 6MT και 243 Nm μεταξύ 2.000 και 5.000 σ.α.λ. για το CVT.

Οι επίσημες τιμές εκπομπών CO2 είναι 143 g/km για το προσθιοκίνητο 6MT μοντέλο, 149 g/km για το 6MT AWD μοντέλο και 158 g/km για οχήματα εφοδιασμένα με CVT – που διαθέτουν τετρακίνηση, στάνταρ. Η κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο NEDC είναι 6,3l/100 km για το μοντέλο 6MT FWD, 6,4l/100 km για το 6MT AWD και 6,8l/100 km για την έκδοση CVT AWD.  Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 9,3 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 211 km/h.

Βελτιωμένο αυτόματο κιβώτιο CVT

Το αυτόματο κιβώτιο CVT σχεδιάστηκε για χρήση με τους τελευταίους κινητήρες VTEC TURBO της Honda. Περιλαμβάνει μετατροπέα ροπής με δύο αποσβεστήρες στην εσωτερική φτερωτή, που βελτιώνει την αθόρυβη λειτουργία και οδηγησιμότητα και βοηθά να εξομαλύνεται η επιτάχυνση από στάση. Συγκριτικά με τα παραδοσιακά συστήματα CVT που παρουσιάζουν μία ‘σπογγώδη’ αίσθηση σε απότομες επιταχύνσεις , η νέα μονάδα CVT προσφέρει μία τελείως διαφορετική, πιο άμεση σύνδεση με τις στροφές του κινητήρα, που οδηγεί σε πιο γραμμική απόκριση. Η απόκριση και η πληροφόρηση (feedback) από το CVT στόχο είχε να παρέχει αίσθηση παρόμοια με ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Τώρα το CVT περιλαμβάνει δύο πρόσθετα προγράμματα που βελτιώνουν την ασφάλεια και την οδηγησιμότητα ανάλογα με τις συνθήκες. 

Το Early Downshift During Braking (EDDB) χρησιμοποιεί τον κινητήρα για να υποστηρίξει τον οδηγό στο φρενάρισμα. Όταν το σύστημα αναγνωρίσει επιβράδυνση, κατηφόρα ή επικείμενη στροφή λόγω ενεργοποίησης των φρένων, το  EDDB αυξάνει αυτόματα τις στροφές του κινητήρα για να αξιοποιήσει το φρένο του. Στη συνέχεια επιτρέπει στο όχημα να επιταχύνει άμεσα ξανά, μετά την επιβράδυνση ή το τέλος της στροφής.

Το Fast Off καταγράφει πόσο γρήγορα ο οδηγός αφήνει το γκάζι και διατηρεί τις στροφές του κινητήρα για να αξιοποιήσει το φρένο του σε περιπτώσεις που η πίεση του πεντάλ είναι ανεπαρκής. Το σύστημα αυτό έχει δοκιμαστεί εκτενώς για τους Ευρωπαϊκούς αυτοκινητόδρομους υψηλών ταχυτήτων και πολλαπλών λωρίδων. Για παράδειγμα, το Fast Off αναγνωρίζει πότε ο οδηγός έχει προετοιμαστεί να προσπεράσει το προπορευόμενο όχημα, αλλά αδυνατεί να το εκτελέσει λόγω οχήματος που βρίσκεται στη διπλανή λωρίδα. Καθώς ο οδηγός αφήνει γρήγορα το γκάζι για να επιτρέψει στο πίσω όχημα να περάσει, το Fast Off διατηρεί ψηλά τις στροφές για να μπορέσει να ολοκληρωθεί η προσπέραση.

Honda CR-V 1.5 i-VTEC_ 12

Νέα ανάρτηση και αυξημένη ακαμψία

Το φαρδύτερο στήσιμο και το μακρύτερο μεταξόνιο συμβάλλουν στη βελτιωμένη σταθερότητα, σε συνδυασμό με τροχούς και ελαστικά μεγαλύτερων διαστάσεων. Παρά τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος 35 χιλ.  τα κέντρο βάρους του νέου CR-V είναι ίδιο με αυτό του προκατόχου του.

Μπροστά, η ανάρτηση με γόνατα MacPherson και κάτω βραχίονες προσφέρει υψηλή πλευρική ακαμψία για γραμμική απόκριση, και χαμηλή διαμήκη ακαμψία για βελτιστοποιημένη απορρόφηση των κραδασμών. Το σύστημα διεύθυνσης – Κρεμαγιέρα με δύο πινιόν και μεταβλητή, ηλεκτρική υποβοήθηση, είναι ειδικά ρυθμισμένο για το CR-V και τις Ευρωπαϊκές αγορές.

Πίσω, μία νέα ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων προσφέρει αυξημένη γεωμετρική ευστάθεια για προβλέψιμη οδήγηση στις υψηλές ταχύτητες, ανώτερη οδηγική άνεση και πιο γραμμική συμπεριφορά σε συνδυασμό με τη ρύθμιση του EPS. Μία ισχυρή πίσω αντιστρεπτική δοκός βελτιώνει τις εισόδους στις στροφές και μειώνει τις κλίσεις του αμαξώματος, ενώ μία νέα, πλευστή δομή του υποπλαισίου που εδράζεται σε σαϊλεντμπλόκ βελτιώνει τη μόνωση των θορύβων σε σχέση με το προηγούμενο CR-V.

Μεγαλύτερα φρένα τοποθετούνται και στους τέσσερις τροχούς, με δίσκους 296 χιλ. μπροστά και 300 χιλ. πίσω, ενώ βελτιώνονται με την προσθήκη ενός ηλεκτρικού σερβόφρενου (EBB), που προσφέρει κορυφαία απόδοση και αίσθηση φρεναρίσματος.

Honda CR-V 1.5 i-VTEC_ 13

Agile Handling Assist (AHA)

Το Agile Handling Assist (AHA) της Honda τοποθετείται στο CR-V για πρώτη φορά. Το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας είναι ειδικά ρυθμισμένο για την Ευρωπαϊκή αγορά σε συνάρτηση με την κατάσταση των δρόμων και τα οδηγικά στυλ. Προσφέρει έξυπνη, διακριτική επέμβαση για μεγαλύτερη ασφάλεια και πιο ομαλή, πιο προβλέψιμη συμπεριφορά στις χαμηλές και υψηλές ταχύτητες και σε αργούς ή γρήγορους ελιγμούς διεύθυνσης.

Αθόρυβη καμπίνα

Στην ελαχιστοποίηση της παραγωγής θορύβων συμβάλλει η πρώτη εφαρμογή του Active Noise Cancellation (ANC) σε CR-V, που είναι στάνταρ σε όλη τη σειρά. Αυτό είναι σχεδιασμένο για να μειώνει τους θορύβους χαμηλών συχνοτήτων στην καμπίνα. Χρησιμοποιεί δύο μικρόφωνα που παρακολουθούν τέτοιους θορύβους από τον κινητήρα, και στη συνέχεια δημιουργούν συγχρονισμένα ηχητικά σήματα αντίθετης φάσης για την καταστολή των θορύβων. Το σύστημα λειτουργεί όσο το όχημα βρίσκεται σε λειτουργία, ανεξάρτητα εάν το ηχοσύστημα είναι ενεργοποιημένο ή όχι.

Με offroad ικανότητες

Η off-road ικανότητα του νέου CR-V βελτιώνεται ακόμα και από τη σχεδίαση της βασικής πλατφόρμας. Η απόσταση κάτω από το αυτοκίνητο έχει αυξηθεί στα 191 χιλ. για τα προσθιοκίνητα μοντέλα και στα 201 χιλ. για τα AWD μοντέλα. Έτσι επιτυγχάνεται 35 χιλ. μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος συγκριτικά με το προηγούμενο CR-V. Η τελευταία τεχνολογία τετρακίνησης της Honda – Real Time AWD with Intelligent Control System – είναι ρυθμισμένη ώστε να προσφέρει βέλτιστη απόδοση καυσίμου και οδηγησιμότητα.

 Honda CR-V 1.5 i-VTEC_ 14

Το σύστημα τετρακίνησης χρησιμοποιεί έναν πολύδισκο συμπλέκτη που συνδέει έναν άξονα μετάδοσης με το πίσω διαφορικό, και ελέγχεται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ που κινεί μία υδραυλική αντλία. Όταν δεν είναι απαραίτητη η μεταφορά ροπής στους πίσω τροχούς, όπως όταν το όχημα ταξιδεύει με υψηλές ταχύτητες, ο άξονας μετάδοσης κίνησης στους πίσω τροχούς αποσυνδέεται για μείωση της μηχανικής αντίστασης.

Η νέα χαρτογράφηση της μονάδας ελέγχου AWD επιτρέπει τη μεταφορά μέχρι του 60% της ροπής στους πίσω τροχούς, όταν χρειάζεται, αλλά και μία συνολική αύξηση της ροπής μέσω του συστήματος – αύξηση 10% στα 550 Nm. Το αποτέλεσμα είναι βελτιωμένες επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλής ελκτικής πρόσφυσης και μεγαλύτερη απόκριση και ικανότητα στις αναβάσεις.

Μεγαλύτερη καμπίνα επιβατών

Όλοι οι επιβάτες απολαμβάνουν άφθονο χώρο, χάρη στο φαρδύτερο αμάξωμα και σε ένα μακρύ μεταξόνιο 2.660 χιλ.  – αυξημένο κατά 30 χιλ. σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο – που αυξάνει την απόσταση μεταξύ πρώτης και δεύτερης σειράς καθισμάτων κατά 50χιλ. Οδηγός και συνοδηγός ωφελούνται από μία αύξηση 5χιλ. στην περιοχή της κεφαλής και 16 χιλ. στην περιοχή των ισχίων συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά CR-V, ενώ χάρη στις λεπτότερες και πιο επίπεδες αναλογίες του ρεζερβουάρ καυσίμου μπροστά από τους πίσω τροχούς, η περιοχή των ποδιών των πίσω επιβατών αποκτά 50 χιλ. επιπλέον.

Ηλεκτρική οσφυϊκή υποστήριξη τεσσάρων κατευθύνσεων παρέχεται για τους εμπρός επιβάτες, που προσφέρει 80 χιλ. κάθετη ρύθμιση και 35 χιλ. διαμήκη ρύθμιση. Επίσης, διατίθενται ταχείας θέρμανσης και μειωμένης κατανάλωσης ενέργειας, θερμαινόμενα καθίσματα, με θερμαινόμενες έδρες για τους εμπρός και πίσω επιβάτες και θερμαινόμενες πλάτες για τον οδηγό και το συνοδηγό.

Honda CR-V 1.5 i-VTEC_ 05

Για πρώτη φορά 7θέσια διάταξη

Για πρώτη φορά σε CR-V, προσφέρεται προαιρετική, 7θέσια διάταξη. Πόρτες με μεγάλα ανοίγματα και ενσωματωμένες εσωτερικές λαβές παρέχουν εξαιρετική ευκολία πρόσβασης, ενώ τα καθίσματα της δεύτερης σειράς σύρονται προς τα εμπρός σε μία διαδρομή 150 χιλ. για τη δημιουργία μεγαλύτερου ανοίγματος εισόδου.

Χώρος αποσκευών

Μεγάλη είναι και η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών, με την μεγαλύτερη επιφάνεια φόρτωσης στην ιστορία του CR-V. Η αύξηση πλάτους 160 χιλ. και ένα μέγιστο μήκος φόρτωσης 1.830 χιλ.  – αύξηση 250 χιλ. από το προηγούμενο μοντέλο (1.800 χιλ. για την 7-θέσια εκδοση) – μπορεί να φιλοξενήσει ένα ποδήλατο βουνού με πλαίσιο 19,5 ιντσών.

 Honda CR-V 1.5 i-VTEC_ 03

Ασφάλεια και Honda Sensing στάνταρ

Σύμφωνα με τη φιλοσοφία της Honda ‘Ασφάλεια για Όλους’, τα ίδια συστήματα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας περιλαμβάνονται σε όλες τις εκδόσεις του νέου CR-V. Η εξαιρετικά ισχυρή και άκαμπτη πλατφόρμα αποτελεί τη βάση για κορυφαίες επιδόσεις στον τομέα της ασφάλειας, με μία φιλοσοφία ‘All Directions Collision Safety’ (Ασφάλεια σε Συγκρούσεις Όλων των Κατευθύνσεων). Αυτή η δομική σχεδίαση βοηθά στη μείωση των δυνάμεων που μεταφέρονται στον κλωβό των επιβατών σε περίπτωση σύγκρουσης, προσφέροντας υψηλή αντοχή σε εμπρόσθιες, πλευρικές και οπίσθιες συγκρούσεις.

Οι έξι αερόσακοι προστατεύουν τους επιβάτες σε περίπτωση σύγκρουσης και περιλαμβάνουν τεχνολογίες i-SRS Airbag και i_Side Airbag τεχνολογίες. Τα χαρακτηριστικά παθητικής ασφάλειας συμπληρώνονται από τη σειρά τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού Honda Sensing. Αυτό είναι από τα πιο ολοκληρωμένα σύνολα τεχνολογιών ασφάλειας στην κατηγορία. Χρησιμοποιεί ένα συνδυασμό πληροφοριών από ραντάρ, κάμερες και προηγμένους αισθητήρες που βοηθούν και προειδοποιούν τον οδηγό σε πιθανά επικίνδυνα σενάρια.

 

Οι τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας

Αυτές περιλαμβάνουν:

Collision Mitigation Braking System

Forward Collision Warning

Lane Departure Warning

Road Departure Mitigation

Lane Keeping Assist System

Adaptive Cruise Control

Traffic Sign Recognition

Intelligent Speed Assistance

Intelligent Adaptive Cruise Control

Blind Spot Information

Cross Traffic Monitor

Πίσω κάμερα πολλαπλών γωνιών

Vehicle Stability Assist (VSA)

Indirect Tyre Pressure Monitoring System (TPMS)

Τιμές

Οι τιμές του 5ης γενιάς Honda CR-V ξεκινούν από 33.650€ για τις 2WD εκδόσεις, οι 4WD εκδόσεις ξεκινούν από 36.550€, ενώ οι 7θέσιες εκδόσεις ξεκινούν από 42.650€.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO