Παρουσίαση Auto

Πληρέστατο από κάθε άποψη

Honda Civic 1,6 i-DTEC 10Η νέα δέκατη γενιά του Honda Civic είναι ένα βασικό μοντέλο της μάρκας στην Ευρώπη και για πολλούς πελάτες το Civic είναι συνώνυμο με την ίδια τη μάρκα. Βασισμένο σε μία κληρονομιά 45 χρόνων, παραμένει πιστό στη φιλοσοφία του πρώτου Civic “ενός αυτοκινήτου για όλους τους ανθρώπους και όλο τον κόσμο”.

Και τώρα η Honda ολοκλήρωσε την αναβάθμιση του 1.6 i-DTEC 120 PS diesel για τη νέα σειρά Honda Civic. Ο τετρακύλινδρος i-DTEC diesel Honda Civic 1,6 i-DTEC 111.597 κ. εκ. αποδίδει μέγιστη ισχύ 120 PS (88 kW) στις 4.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 300Nm στις 2.000 σ.α.λ., επιταχύνοντας το από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 10,5 δεύτερα. Οι εκπομπές CO2 (σύμφωνα με τα νέα πρότυπα δοκιμών NEDC ) ξεκινούν από 91 γρμ/χλμ. (Civic Sedan) και 93 γρμ/χλμ.(Civic Hatchback), σε συνδυασμό με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Οι τιμές κατανάλωσης μικτού κύκλου σύμφωνα με τις νέες συνθήκες δοκιμών είναι 3,4λιτ/100 χλμ. (Sedan) και 3,5λιτ./100 χλμ. (Hatchback).

Honda Civic 1,6 i-DTEC 12Οι βελτιώσεις στον 1.6L diesel περιλαμβάνουν μείωση τριβών στους κυλίνδρους, πιο αποδοτική μετατροπή των οξειδίων του αζώτου NOx, και περαιτέρω αναβάθμιση της οδηγησιμότητας. Οι μηχανικοί της Honda έχουν εφαρμόσει νέες διαδικασίες παραγωγής, με πρωτοποριακά υλικά και εξαρτήματα επόμενης γενιάς για να δημιουργήσουν έναν πλήρως ανανεωμένο κινητήρα.

Ελαφριά, αλουμινένια δομή
Ο 1.6 i-DTEC της Honda αποτελείται από μία ελαφριά, αλουμινένια κυλινδροκεφαλή που συνδέεται σε ένα αλουμινένιο, open-deck, χυτό μπλοκ για ελαχιστοποίηση του βάρους του Honda Civic 1,6 i-DTEC 13κινητήρα. Στον ανανεωμένο i-DTEC, η εξωτερική σχεδίαση έχει βελτιωθεί με πρόσθετα χυτά νεύρα που έχουν προστεθεί στο μπλοκ των κυλίνδρων. Τα νεύρα αυτά αυξάνουν τη δομική ακαμψία και, κατά συνέπεια, βελτιώνουν τη διαχείριση θορύβων, κραδασμών και τριγμών.

Η ελαφριά κυλινδροκεφαλή με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής (DOHC) κατασκευάζεται από χυτό κράμα αλουμινίου. Λόγω της βελτιωμένης ψύξης του μπλοκ, η κεφαλή απαιτεί λιγότερη ενίσχυση, άρα το πάχος – και κατ’ επέκταση το βάρος – της αλουμινένιας δομής έχει μειωθεί. Το νέο εξάρτημα είναι 280 γραμμάρια ελαφρύτερο από τον 1.6 i-DTEC της προηγούμενης γενιάς, μείωση 2%.

Έμβολα από ατσάλι
Στον προηγούμενο 1.6 i-DTEC, τα έμβολα ήταν αλουμινένια, ενώ τώρα κατασκευάζονται από ατσάλι. Honda Civic 1,6 i-DTEC 14Η χρήση σφυρήλατου ατσαλιού μειώνει τις απώλειες ψύξης. Εμποδίζει τη διαφυγή θερμικής ενέργειας από το μπλοκ του κινητήρα, ενώ μπορεί να βελτιωθεί η θερμική απόδοση. Με αυτή την αλλαγή, η κυλινδροκεφαλή μπορεί να είναι λεπτότερη και ελαφρύτερη χωρίς να υπονομεύεται η αντοχή. Ένας πολύ ανθεκτικός ελαφρύς στρόφαλος χρησιμοποιείται επίσης για ελαχιστοποίηση του βάρους.

Τεχνολογία μείωσης τριβών
Κύριος στόχος για τους μηχανικούς εξέλιξης της Honda που είχαν δουλέψει στον προηγούμενο 1.6 i-DTEC ήταν να μειώσουν τη μηχανική τριβή του diesel σε επίπεδα βενζινοκινητήρα. Με το νέο, Honda Civic 1,6 i-DTEC 25αναβαθμισμένο 1.6 i-DTEC, η εξέλιξη έχει προχωρήσει κατά ένα βήμα με πρόσθετες τεχνολογίες μείωσης τριβών.

Ο νέος 1.6 i-DTEC διαθέτει επεξεργασία ‘super plateau honing’, που μειώνει τις τριβές ανάμεσα στα έμβολα και στους κυλίνδρους δημιουργώντας μία πολύ ομαλή επιφάνεια. Το ‘Plateau honing’ είναι μία διαδικασία δύο σταδίων που χρησιμοποιεί δύο διαδικασίες λείανσης αντί της μίας συμβατικής. Η διαδικασία αυτή βελτιώνει τη μακροπρόθεσμη αντοχή του κινητήρα στη φθορά.

Honda Civic 1,6 i-DTEC 15Η χαμηλότερη τριβή παράγει λιγότερη θερμότητα και έτσι το plateau honing συμβάλλει στη χαμηλότερη, μέγιστη πίεση καύσης (Pmax) στους κυλίνδρους: από 15,8 MPa που ήταν στον προηγούμενο 1.6 i-DTEC, τώρα γίνεται 14.6 MPa. Χαμηλώνοντας τη θερμοκρασία και την πίεση κατά τη διάρκεια της καύσης, η Honda κατάφερε να μειώσει την κατανάλωση από τον 1.6 i-DTEC, παρουσιάζοντας ακόμα και πρόσθετες τεχνολογίες για μείωση των παραγόμενων NOx – κάτι που συνήθως αυξάνει την κατανάλωση.

Αποδοτικός υπερσυμπιεστής
Ο ανανεωμένος 1.6 i-DTEC χρησιμοποιεί υπερσυμπιεστή νέας σχεδίασης. Υιοθετεί μίαHonda Civic 1,6 i-DTEC 16 αποδοτική μεταβλητή γεωμετρία φτερωτής, και η ταχύτητα περιστροφής του ελέγχεται με ακρίβεια από τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου, ελαχιστοποιώντας την υστέρηση τούρμπο και προσφέροντας ένα βέλτιστο συνδυασμό ροπής στις χαμηλές-μεσαίες στροφές και επιδόσεων στις υψηλές. Η απώλεια ενέργειας από το σύστημα είναι χαμηλότερη σε σχέση με τον προηγούμενο i-DTEC, χάρη στη νέα σχεδίαση του συμπιεστή υπερπλήρωσης.

Ο κινητήρας αυτός χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρομαγνητικό σύστημα μπεκ καυσίμου που μπορεί να λειτουργεί σε υψηλή πίεση 1800bar. Όσο υψηλότερη είναι η πίεση τόσο μεγαλύτερη η ταχύτητα ψεκασμού, ενώ το σπρέι αναμιγνύεται καλύτερα με τον αέρα στο θάλαμο καύσης. Αυτό μεταφράζεται Honda Civic 1,6 i-DTEC 17σε καθαρότερη και αποδοτικότερη καύση για την επίτευξη χαμηλότερων εκπομπών ρύπων και κατανάλωσης.

Οι κύλινδροι του i-DTEC έχουν υψηλή ογκομετρική απόδοση, με υψηλότερη ροή εισαγωγής και κυλινδροκεφαλή αυξημένου στροβιλισμού, η οποία ελέγχει με ακρίβεια τη διαδικασία καύσης για μείωση των λεγόμενων ‘θερμών σημείων’ που δημιουργούν ανεπιθύμητους ρύπους. Στη ροή εισαγωγής του κινητήρα συνεισφέρει ένα σύστημα EGR (Exhaust Gas Recirculation) που λειτουργεί σε υψηλή και χαμηλή πίεση για μείωση των εκπομπών NOx.

Τεχνολογία χαμηλών ρύπων
Ο νέος 1.6 i-DTEC είναι ένας από τους πρώτους Honda Civic 1,6 i-DTEC 18κινητήρες που δοκιμάζονται επίσημα μέσω της διαδικασίας Real Driving Emission (RDE) για τον έλεγχο των εκπομπών NOx και σωματιδίων. Ο πετρελαιοκινητήρας υιοθετεί νέο σύστημα NOx Storage Converter (NSC) με μεγαλύτερη πυκνότητα ενεργών κυψελών, που επιτρέπει ταχύτερη μετατροπή και μείωση των ρύπων. Ένα ασημί φίλτρο σωματιδίων με λεπτά τοιχώματα βελτιώνει την απόδοση καύσης των σωματιδίων και επιταχύνει την καύση της αιθάλης κατά την αναγέννηση του φίλτρου, κάτι που αυξάνει την αντοχή των εξαρτημάτων της εξάτμισης λόγω Honda Civic 1,6 i-DTEC 19μικρότερης παραγωγής θερμότητας στο φίλτρο σωματιδίων.

Οι δοκιμές Real Driving Emission (RDE) μετράνε ρύπους όπως τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) στο δρόμο. Οι δοκιμές RDE τρέχουν παράλληλα με εργαστηριακούς κύκλους δοκιμών όπως οι NEDC και WLTP προκειμένου να εξασφαλίζονται χαμηλά επίπεδα ρύπων από τα οχήματα στο δρόμο σε όλη την Ευρώπη.

Honda Civic 1,6 i-DTEC 20Αναβαθμισμένο, 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο
Μία αίσθηση άνεσης και ακρίβειας στην αλλαγή είναι αποτέλεσμα των αναβαθμισμένων συγχρονιζέ στις σχέσεις του 6-τάχυτου μηχανικού κιβωτίου. Η τριβή κατά την αλλαγή σχέσεων έχει μειωθεί κατά 40% συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά Civic και είναι τώρα από τα καλύτερα στην κατηγορία.
Ένα αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων προστίθεται στις επιλογές του Civic κάτι που γίνεται για πρώτη φορά σε μοντέλο 2WD.

Στάνταρ το Honda SENSING
Σύμφωνα με τη φιλοσοφία της Honda ‘Ασφάλεια για Όλους’, τα ίδια συστήματα παθητικής και Honda Civic 1,6 i-DTEC 26ενεργητικής ασφάλειας περιλαμβάνονται σε όλες τις εκδόσεις του νέου Civic.

Η ισχυρή και άκαμπτη πλατφόρμα αποτελεί τη βάση για κορυφαίες επιδόσεις στον τομέα της ασφάλειας, με μία φιλοσοφία ‘All Directions Collision Safety’ (Ασφάλεια σε Συγκρούσεις Όλων των Κατευθύνσεων). Η σχεδίαση της πλατφόρμας βασίζεται στην αποκλειστική φιλοσοφία αμαξώματος επόμενης γενιάς ACE (Advanced Compatibility Engineering) της Honda, που χρησιμοποιεί ένα δίκτυο δομικών στοιχείων για πιο ομοιόμορφη κατανομή της ενέργειας κρούσης.

Honda Civic 1,6 i-DTEC 21Τα χαρακτηριστικά παθητικής ασφάλειας του νέου Civic συμπληρώνονται από τη σειρά τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού Honda SENSING, που – για πρώτη φορά σε Honda – προσφέρονται με όλες τις εκδόσεις. Η σειρά τεχνολογιών ασφάλειας Honda SENSING είναι από τις πιο ολοκληρωμένες του είδους στην κατηγορία. Χρησιμοποιεί ένα συνδυασμό πληροφοριών από ραντάρ, κάμερες και προηγμένους αισθητήρες που βοηθούν και προειδοποιούν τον οδηγό σε πιθανά επικίνδυνα σενάρια.

Honda Civic 1,6 i-DTEC 22Οι τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας Honda SENSING περιλαμβάνουν:
Collision Mitigation Braking System
Forward Collision Warning
Lane Departure Warning
Road Departure Mitigation
Lane Keeping Assist System
Adaptive Cruise Control
Traffic Sign Recognition
Intelligent Speed Assistance
Intelligent Adaptive Cruise Control

Δείτε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου (PDF)

  • Σχόλια: 0
  • Σχόλια: 0
  • Σχόλια: 0
  • Σχόλια: 0
  • Σχόλια: 0
  • Σχόλια: 0
  • Σχόλια: 0
  • Σχόλια: 0
  • Σχόλια: 0
  • Σχόλια: 0
  • Σχόλια: 0
  • Σχόλια: 0
  • Σχόλια: 0
  • Σχόλια: 0
  • Σχόλια: 0
  • Σχόλια: 0
  • Σχόλια: 0

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok