Παρουσίαση Auto

Με αξιώσεις η 5η γενιά του

Honda CR-V VTEC 10Από το 1995 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του, το Honda CR-V εξελίχθηκε σε παγκόσμιο best-seller. Διαθέτει φρέσκια κα προηγμένη εξωτερική σχεδίαση, με φαρδύτερους, πιο μυώδεις θόλους τροχών, πιο έντονες καμπύλες στο καπό και στα πίσω πλαϊνά πάνελ, καθώς και το νέο, εξελιγμένο ‘πρόσωπο’ της οικογένειας Honda με ένα χαρακτηριστικό γραφικό στους προβολείς. Για πρώτη φορά προσφέρει προαιρετική 7θέσια διάταξη για τα βενζινοκίνητα AWD μοντέλα.

Στο εσωτερική τα υψηλής ποιότητας υλικά ενισχύουν το Honda CR-V VTEC 11premium περιβάλλον. Τώρα περιλαμβάνει μόνο μία κεντρική οθόνη αφής, πλέον της διεπαφής Driver Information Interface (DII) 7 ιντσών που είναι ορατή μέσα από το τιμόνι. Η διάταξη των χειριστηρίων έχει επίσης απλουστευτεί με ένα απλό πίνακα για τη διαχείριση του A/C να βρίσκεται κάτω από την οθόνη αφής.

Το λογισμικό δεύτερης γενιάς του Honda Connect στο νέο CR-V προσφέρει αναβαθμισμένη, διαισθητική λειτουργία και πλήρη ενσωμάτωση smartphone μέσω Apple CarPlay και Android Auto. Ενσωμάτωση με Apple CarPlay σημαίνει ότι το Honda Connect μπορεί τώρα να φέρει τη λειτουργικότητα ενός iPhone στην οδηγική εμπειρία, με τον ρόλο της διεπαφής να αναλαμβάνει η ενσωματωμένη οθόνη. Οι οδηγοί μπορούν να λαμβάνουν οδηγίες, να τηλεφωνούν, να στέλνουν και να λαμβάνουν μηνύματα και να ακούνε μουσική από την οθόνη αφής ή μέσω φωνητικού ελέγχου χρησιμοποιώντας εντολές Siri της Apple.

Δείτε το video του νέου Honda CR-V 5ης γενιάς

Γκάμα κινητήρων
Χρησιμοποιεί το νέο βενζινοκινητήρα 1.5-L VTEC TURBO που αποδίδει ισχύ 173 PS (127kW) στις 5.600 σ.α.λ. όταν συνεργάζεται με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο (6MT), και 193 PS (142 kW) στις 5.600 σ.α.λ. για τα Honda CR-V VTEC 24μοντέλα CVT. Η μέγιστη ροπή είναι 220 Nm μεταξύ 1.900 και 5.000 σ.α.λ. για το 6MT και 243 Nm μεταξύ 2.000 και 5.000 σ.α.λ. για το CVT.

Οι επίσημες τιμές εκπομπών CO2 είναι 143 g/km για το προσθιοκίνητο 6MT μοντέλο, 149 g/km για το 6MT AWD μοντέλο και 158 g/km για οχήματα εφοδιασμένα με CVT – που διαθέτουν τετρακίνηση, στάνταρ. Η κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο NEDC είναι 6,3l/100 km για το μοντέλο 6MT FWD, 6,4l/100 km για το 6MT AWD και 6,8l/100 km για την έκδοση CVT AWD. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 9,3 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 211 km/h.

Honda CR-V VTEC 12Με αθόρυβη καδένα χαμηλών τριβών
Η ελαφρού βάρους κυλινδροκεφαλή DOHC κατασκευάζεται από κράμα αλουμινίου με χύτευση υπό πίεση. Με τους αυλούς εξαγωγής να ενσωματώνονται στην κυλινδροκεφαλή, καταργείται η ανάγκη για μία παραδοσιακή ανεξάρτητη πολλαπλή εξαγωγής. Μία αθόρυβη καδένα χαμηλών τριβών κινεί τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής της τετραβάλβιδης κεφαλής. Ο μηχανισμός των εκκεντροφόρων δεν απαιτεί συντήρηση σε όλη τη διάρκεια ζωής του κινητήρα. Για πρόσθετη μείωση βάρους, χρησιμοποιούνται νέοι κοίλοι Honda CR-V VTEC 13εκκεντροφόροι με λεπτά τοιχώματα.

Το σύστημα Dual-VTC μεταβάλλει το χρονισμό των εκκεντροφόρων εισαγωγής και εξαγωγής ανεξάρτητα και συνεχώς για βελτιστοποιημένη καύση σύμφωνα με τις οδηγικές συνθήκες. Η επικάλυψη των βαλβίδων μπορεί να αυξηθεί ή να μειωθεί, ανάλογα με τις στροφές και το φορτίο του κινητήρα , για αύξηση της κινητήριας ισχύος, της απόκρισης ή της απόδοσης, ανάλογα με τις απαιτήσεις.

Βελτιστοποιημένο αυτόματο κιβώτιο CVT
Το προαιρετικό, αυτόματο κιβώτιο CVT σχεδιάστηκε για χρήση με τους τελευταίους κινητήρες VTEC TURBO Honda CR-V VTEC 14της Honda. Η νέα μονάδα CVT της Honda προσφέρει μία τελείως διαφορετική, πιο άμεση σύνδεση με τις στροφές του κινητήρα, που οδηγεί σε πιο γραμμική απόκριση. Η απόκριση και η πληροφόρηση (feedback) από το CVT στόχο είχε να παρέχει αίσθηση παρόμοια με ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Περιλαμβάνει δύο πρόσθετα προγράμματα που βελτιώνουν την ασφάλεια και την οδηγησιμότητα ανάλογα με τις συνθήκες.

Το Early Downshift During Braking (EDDB) χρησιμοποιεί τον κινητήρα για να υποστηρίξει τον οδηγό στο φρενάρισμα. Όταν το σύστημα αναγνωρίσει επιβράδυνση, κατηφόρα ή επικείμενη στροφή λόγω ενεργοποίησης των φρένων, το EDDB αυξάνει αυτόματα τις στροφές του κινητήρα για να αξιοποιήσει το φρένο του. Στη συνέχεια επιτρέπει στο όχημα να επιταχύνει άμεσα ξανά, μετά την επιβράδυνση ή το τέλος της Honda CR-V VTEC 15στροφής.

Το ‘Fast Off’ καταγράφει πόσο γρήγορα ο οδηγός αφήνει το γκάζι και διατηρεί τις στροφές του κινητήρα για να αξιοποιήσει το φρένο του σε περιπτώσεις που η πίεση του πεντάλ είναι ανεπαρκής. Το σύστημα αυτό αναγνωρίζει πότε ο οδηγός έχει προετοιμαστεί να προσπεράσει το προπορευόμενο όχημα, αλλά αδυνατεί να το εκτελέσει λόγω οχήματος που βρίσκεται στη διπλανή λωρίδα. Καθώς ο οδηγός αφήνει γρήγορα το γκάζι για να επιτρέψει στο πίσω όχημα να περάσει, το Fast Off διατηρεί ψηλά τις στροφές για να μπορέσει να ολοκληρωθεί η προσπέραση.

Honda CR-V VTEC 17Με νέα ανάρτηση
Μπροστά, η ανάρτηση με γόνατα MacPherson και κάτω βραχίονες προσφέρει υψηλή πλευρική ακαμψία για γραμμική απόκριση, και χαμηλή διαμήκη ακαμψία για βελτιστοποιημένη απορρόφηση των κραδασμών. Το σύστημα διεύθυνσης – Κρεμαγιέρα με δύο πινιόν και μεταβλητή, ηλεκτρική υποβοήθηση – που υιοθετεί και το τελευταίο Honda Civic - είναι ειδικά ρυθμισμένο για το CR-V και τις Ευρωπαϊκές αγορές. Το σύστημα δύο πινιόν προσφέρει εξαιρετική πληροφόρηση (feedback), με άμεση απόκριση που βελτιώνει τη γραμμικότητα, την ομαλή Honda CR-V VTEC 18λειτουργία και την ακρίβεια.

Πίσω, μία νέα ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων προσφέρει αυξημένη γεωμετρική ευστάθεια για προβλέψιμη οδήγηση στις υψηλές ταχύτητες, ανώτερη οδηγική άνεση και πιο γραμμική συμπεριφορά σε συνδυασμό με τη ρύθμιση του EPS. Μία ισχυρή πίσω αντιστρεπτική δοκός βελτιώνει τις εισόδους στις στροφές και μειώνει τις κλίσεις του αμαξώματος, ενώ μία νέα, πλευστή δομή του υποπλαισίου που εδράζεται σε σαϊλεντμπλόκ βελτιώνει τη μόνωση των θορύβων.

Honda CR-V VTEC 21Agile Handling Assist (AHA)
Το Agile Handling Assist (AHA) της Honda τοποθετείται σε όλα τα CR-V για πρώτη φορά. Το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας είναι ειδικά ρυθμισμένο για την Ευρωπαϊκή αγορά σε συνάρτηση με την κατάσταση των δρόμων και τα οδηγικά στυλ. Προσφέρει έξυπνη, διακριτική επέμβαση για μεγαλύτερη ασφάλεια και πιο ομαλή, πιο προβλέψιμη συμπεριφορά στις χαμηλές και υψηλές ταχύτητες και σε αργούς ή γρήγορους ελιγμούς διεύθυνσης.

Με αναβαθμισμένες off-road ικανότητες
Η απόσταση κάτω από το αυτοκίνητο έχει αυξηθεί στα 191 χιλ. για τα προσθιοκίνητα μοντέλα και στα 201 χιλ. Honda CR-V VTEC 16για τα AWD μοντέλα. Έτσι επιτυγχάνεται 35χιλ. μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος συγκριτικά με το προηγούμενο CR-V. Η τελευταία τεχνολογία τετρακίνησης της Honda – Real Time AWD with Intelligent Control System υποστηρίζει τον εμπρός άξονα για ομαλή και αποδοτική οδήγηση, ακόμα και σε καθημερινές συνθήκες, για παράδειγμα κατά την εκκίνηση από στάση.

Το σύστημα τετρακίνησης χρησιμοποιεί έναν πολύδισκο συμπλέκτη που συνδέει έναν άξονα μετάδοσης με το πίσω διαφορικό, και ελέγχεται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ που κινεί Honda CR-V VTEC 20μία υδραυλική αντλία. Όταν δεν είναι απαραίτητη η μεταφορά ροπής στους πίσω τροχούς, όπως όταν το όχημα ταξιδεύει με υψηλές ταχύτητες, ο άξονας μετάδοσης κίνησης στους πίσω τροχούς αποσυνδέεται για μείωση της μηχανικής αντίστασης.

Η νέα χαρτογράφηση της μονάδας ελέγχου AWD επιτρέπει τη μεταφορά μέχρι του 60% της ροπής στους πίσω τροχούς, όταν χρειάζεται, αλλά και μία συνολική αύξηση της ροπής μέσω του συστήματος – αύξηση 10% στα 550 Nm.

Honda Sensing
Το Honda Sensing για πρώτη φορά διατίθενται με όλες τις εκδόσεις του CR-V.
Honda CR-V VTEC 22Οι τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας περιλαμβάνουν:

Collision Mitigation Braking System: βοηθά στην επιβράδυνση ή και την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου εάν το σύστημα διαπιστώσει ότι η σύγκρουση με ένα προπορευόμενο όχημα είναι αναπόφευκτη.

Forward Collision Warning: ανιχνεύει το δρόμο εμπρός και προειδοποιεί τους οδηγούς για επικείμενη σύγκρουση.

Lane Departure Warning: ανιχνεύει κατά πόσον το αυτοκίνητο τείνει να βγει από τη λωρίδα που κινείται χωρίς να έχουν ενεργοποιηθεί τα φλας, και παροτρύνει τον οδηγό σε διορθωτική κίνηση.

Honda CR-V VTEC 23Road Departure Mitigation: χρησιμοποιεί δεδομένα από την κάμερα που είναι τοποθετημένη στο παρμπρίζ για να διαπιστώσει κατά πόσο το όχημα εκτρέπεται από το δρόμο.

Lane Keeping Assist System: βοηθά να παραμείνει το όχημα στο κέντρο της τρέχουσας λωρίδας του.

Adaptive Cruise Control: επιτρέπει στον οδηγό να ορίσει μία επιθυμητή ταχύτητα και απόσταση από το προπορευόμενο όχημα.

Traffic Sign Recognition: ανιχνεύει και αναγνωρίζει αυτόματα τις πινακίδες οδικής κυκλοφορίας και τις εμφανίζει στην οθόνη των.Honda CR-V VTEC 19

Intelligent Adaptive Cruise Control: προβλέπει και αντιδρά αυτόματα όταν κάποιο όχημα κάνει ‘σφήνα’ σε αυτοκινητόδρομους πολλών λωρίδων.

Blind Spot Information: χρησιμοποιεί τεχνολογία ραντάρ για την αυτόματη ανίχνευση και προειδοποίηση σχετικά με οχήματα που βρίσκονται στο τυφλό σημείο του οδηγού.

Cross Traffic Monitor: χρησιμοποιεί αισθητήρες στο πίσω πλαϊνό τμήμα του οχήματος για να προειδοποιήσει τον οδηγό για τη διέλευση οχημάτων όταν κινείται με όπισθεν.Honda CR-V VTEC 25

Πίσω κάμερα πολλαπλών γωνιών: προσφέρει στον οδηγό επιλογές για πλήρη ορατότητα και επομένως ξεγνοιασιά όταν κάνει όπισθεν.

Vehicle Stability Assist (VSA) με έλεγχο πρόσφυσης που αυξάνει τις δυνατότητες ελέγχου κατά τη επιτάχυνση, το φρενάρισμα και το στρίψιμο, αλλά και το Indirect Tyre Pressure Monitoring System (TPMS) – έμμεσο σύστημα ελέγχου της πίεσης των ελαστικών.

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok