spot_img

VW up! GTI

VW up! GTI Golf GTI Μk1 10Το νέο up! GTI κάνει την επίσημη πρεμιέρα του στο ελληνικό κοινό στο Auto Festival, την έκθεση αυτοκινήτου στη Θεσσαλονίκη, από 16 – 18 και από 23 – 25 Μαρτίου. Με τον τρόπο αυτό η Volkswagen φέρνει το όνειρο κάθε φίλου της γρήγορης οδήγησης πιο κοντά στην πραγματικότητα, παρουσιάζοντας το up! GTI. Είναι άμεσα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με προτεινόμενη τιμή λιανικής 15.620 € (τρίθυρη έκδοση) και 15.990 € (πεντάθυρη έκδοση).

42 χρόνια μετά το πρώτο Golf GTI
VW up! GTI Golf GTI Μk1 11Με αυθεντικό GTI χαρακτήρα, δίνει στους πιο νέους τη δυνατότητα να μπουν στον κόσμο του GTI και αφήνει τους λίγο μεγαλύτερους να αναπολήσουν όμορφες αναμνήσεις, 42 χρόνια μετά το ντεμπούτο του πρώτου Golf GTI. Η ιστορία επαναλαμβάνεται και παρότι οι εποχές έχουν αλλάξει – το ίδιο και οι απαιτήσεις – τα δύο μοντέλα συνδέουν οι σχεδόν κοινές εξωτερικές διαστάσεις και οι ιπποδυνάμεις των κινητήρων.

Με 115 PS
Ο χαρακτήρας και η απόδοση των 115 PS του νέου up! GTI, με τελική στα 196 χλμ./ώρα, VW up! GTI 11ευθυγραμμίζεται με το Golf GTI Mk1 που είχε παρουσιασθεί το 1976, με ισχύ 110 PS. Το νέο up! GTI διαθέτει σπορ στήσιμο και τα κλασικά χαρακτηριστικά ενός GTI (συμπεριλαμβανομένων των κόκκινων λωρίδων στη μάσκα, τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων και τις καρό επενδύσεις “clark”, σκωτσέζικου τύπου, των καθισμάτων).

Με ιδανικό στήσιμο, προσδίδει μία ευελιξία τύπου go-kart και ταυτόχρονα υψηλά επίπεδα άνεσης. Επιπλέον, το ισχυρότερο μέλος της οικογένειας up! διατηρεί ένα χαμηλό κόστος κτήσης και χρήσης. Όπως και στο Golf GTI Mk1, στο νέο up! GTI οι υψηλές επιδόσεις δεν σημαίνουν και υψηλά κόστη για τον ιδιοκτήτη.

Δείτε το νέο VW up GTI και το Golf GTI του 1976 στη πίστα

VW up! GTI 12Η ιστορία συνεχίζεται
Με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του συνεχίζει το δόγμα ενός κόμπακτ και ελαφρού GTI: με περίσσεια ισχύος, ζωηρή σχεδίαση, απολαυστική οδηγική ευχαρίστηση και υψηλή απόδοση. Το 1976 ένα κόμπακτ αυτοκίνητο όπως το Golf είχε το μέγεθος ενός σημερινού up! του 2018. Για την ακρίβεια το up! GTI έχει μήκος 3.600 χλστ., 1.478 χλστ. ύψος και 1.641 χλστ. πλάτος (δίχως τους εξωτερικούς καθρέπτες). Το εσωτερικό του νέου μοντέλου είναι ανάλογα ευρύχωρο με του αυθεντικού GTI. Το απόβαρο είναι στα 1.070 κιλά συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων παθητικής (αερόσακοι, χάλυβας υψηλής αντοχής) και ενεργητικής (ηλεκτρονικά συστήματα) ασφάλειας.

Με τον υπέροχο 3κύλινδρο κινητήρα
Το νέο up! GTI κινεί ένας τρικύλινδρος κινητήρας TSI με χωρητικότητα 999 κ.εκ., με VW up! GTI 14υπερτροφοδότηση και άμεσο ψεκασμό, το μηχανικό σύνολο που συναντάμε στις πιο πρόσφατες γενιές των Polo και Golf. Διαθέτει διπλό επικεφαλής εκκεντροφόρο και οδοντωτό ιμάντα χρονισμού. Και οι δύο εκκεντροφόροι έχουν ρυθμιστεί για τη βέλτιστη και χαμηλότερη εκπομπή ρύπων και κατανάλωση καυσίμου και ταυτόχρονα την υψηλότερη απόδοση ισχύος. Συναντάμε καινοτομίες όπως ο ηλεκτρονικός έλεγχος της διάταξης αποσυμπίεσης του turbo, η πολλαπλή εισαγωγής με ενσωματωμένο τον εναλλάκτη αέρα και την πολλαπλή εξαγωγής ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή. Με μέγιστη VW up! GTI 17πίεση στο κύκλωμα ψεκασμού τα 350 bar, το καύσιμο μίγμα ψεκάζεται απευθείας στους θαλάμους καύσης. Αυτά και πολλά άλλα χαρακτηριστικά επιτρέπουν στον μικρό και ελαφρύ τρικύλινδρο κινητήρα να αποδίδει 115 PS από τις 5.000 έως και τις 5.500 σ.α.λ. Ο άμεσος ψεκασμός συμβάλλει και στη μέγιστη ροπή των 200 Nm (από τις 2.000 έως τις 3.500 σ.α.λ.) που μεταφέρονται στον εμπρός άξονα μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων. Συγκριτικά, το πρώτο Golf GTI του 1976 απέδιδε 140 Nm στις 5.000 σ.α.λ.

Δείτε το PDF με τα τεχνικά του χαρακτηριστικά

VW up! GTI 13Άμεσα αναγνωρίσιμο
Είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως GTI και τα λογότυπα GTI αποτελούν μια πιστοποίηση της αυθεντικότητας ενός σπορ Volkswagen. Μπροστά ξεχωρίζει μία κόκκινη ρίγα που διατρέχει τη μάσκα, φυσικά με το λογότυπο GTI. Ένα ακόμη χαρακτηριστικό κοινό γνώρισμα των σύγχρονων GTI η τυπική κυψελοειδούς σχήματος γρίλια στη μάσκα σε ματ μαύρο. Στο πλάι, το up! GTI κοσμείται από διπλές λωρίδες που διατρέχουν το προφίλ του. Αυθεντικό GTI όμως VW up! GTI 18και πίσω. Οι πόρτες των πορτμπαγκάζ σε όλα τα up! είναι σε μαύρο χρώμα. Αυτή η λεπτομέρεια αυτόματα παραπέμπει στο χρώμα του πρώτου Golf GTI. Συνδυάζεται με σκούρα πλαϊνά κρύσταλλα, ενώ στο πάνω μέρος της υπάρχει ένα επανασχεδιασμένο σπόιλερ, μεγαλύτερο σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις up! για να διασφαλίζει αυξημένο κάθετο αεροδυναμικό φορτίο στον πίσω άξονα και να βελτιστοποιεί την ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες.

Με κλασικό υφασμάτινο σκωτσέζικο μοτίβο
Εσωτερικά, πέρα από τα λογότυπα GTI, έχουμε το κλασικό υφασμάτινο σκωτσέζικο μοτίβο με τις VW up! GTI 15λευκές και κόκκινες λωρίδες να εναλλάσσονται σε ένα μαύρο φόντο, ενώ η ίδια εικόνα έχει αποτυπωθεί και στις κεντρικές περιοχές των επενδύσεων στα καθίσματα. Τα εξωτερικά μέρη των καθισμάτων είναι μαύρα. Τα λογότυπα GTI κοσμούν τις λαβές των θυρών, ένα ειδικό λογότυπο βρίσκεται στον επιλογέα ταχυτήτων, όπως και στο πολυλειτουργικό τιμόνι με την κόκκινη ραφή και το μεγάλο λογότυπο στην κάθετη ακτίνα. Η λαβή του χειρόφρενου είναι και αυτή επενδυμένη με δέρμα ενώ η οροφή επίσης είναι ιδιαίτερη, σε σπορ μαύρο χρώμα.

Προσεκτικά εξοπλισμένοVW up! GTI 16
Το up! GTI διατίθεται με ένα συγκεκριμένο πακέτο στοιχείων που το κάνουν να ξεχωρίζει. Αυτά τα επιπρόσθετα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το ηχοσύστημα Composition Phone, έξι ηχεία, σύστημα αυτόματου κλιματισμού, θερμαινόμενα καθίσματα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, προβολείς ομίχλης με στατικό φωτισμό στροφής και σπορ ρύθμιση πλαισίου. Το up! GTI είναι διαθέσιμο με την στάνταρ βαφή “pure white” σε τρίθυρο αμάξωμα.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO