Παρουσίαση Auto

Made in Japan

Mitsubishi Eclipse Cross 10Πρόκειται για ένα ιδιαίτερο και ικανό SUV με ξεχωριστή και αθλητική σχεδίαση. Η Mitsubishi τοποθετεί το Eclipse Cross στην κατηγορία των Compact Coupe SUV, έχοντας απέναντί του τα Toyota C-HR ,Range Rover Evoque, Nissan Qashqai & Renault Kajar. To νέο ιαπωνικό μοντέλο το οποίο κατασκευάζεται στην Ιαπωνία, "πατάει" σε μια διαφοροποιημένη πλατφόρμα του Outlander. To συνολικό του μήκος φτάνει τα 4.405 χιλ. το πλάτος τα 1.805 χιλ, το ύψος τα 1.685 χιλ. και το μεταξόνιο στα 2.670 χιλ. Ο χώρος αποσκευών είναι 341-448 λίτρα και το βάρος φτάνει τα 1.520 κιλά.Mitsubishi Eclipse Cross 11

Οι τιμές του
Το νέο Mitsubishi Eclipse Cross είναι διαθέσιμο στην χώρα μας σε τρία επίπεδα εξοπλισμού: Inform, Invite Plus και Intense Plus. Τα δύο πρώτα επίπεδα αφορούν την προσθιοκίνητη έκδοση, ενώ το τρίτο αποκλειστικά την τετρακίνητη. Η τιμή τουξεκινάει από τα 24.900€ για την πρώτη έκδοση, από 27.500€ για την έκδοση Invite Plus και για την τετρακίνητη έκδοση Intense Plus από 35.900€.


Mitsubishi Eclipse Cross 17Σχεδίαση
Έχοντας αντλήσει το σχεδιασμό του από έναν αθλητή που ετοιμάζεται να εκκινήσει από βατήρα, έχει έντονα κεκλιμένη οροφή, μυώδη σχεδίαση όπου όλα καταλήγουν στο πίσω παρμπρίζ το οποίο χωρίζεται σε δύο τμήματα. Η αισθητική του με την πρώτη ματιά αρέσει ή δημιουργεί ερωτηματικά, αλλά παρ' όλα αυτά δείχνει επιθετικό και ξεχωριστό.

Εσωτερικό
Ιδιαίτερα προσεγμένο στο εσωτερικό του, ακολουθεί τη φιλοσοφία την οποία θα ακολουθεί στο Mitsubishi Eclipse Cross 22εξής κάθε επόμενο μοντέλο της εταιρείας. Είναι εργονομικό, ποιοτικό, ενώ μια οθόνη 7 ιντσών λειτουργεί με την αφή. Η θέση του οδηγού παρέχει πλήρη περιμετρική ορατότητα, με το μεταξόνιο των 2.670 χιλ. να δημιουργεί αυξημένους εσωτερικούς χώρους. Η πίσω σειρά καθισμάτων μπορεί να μετακινηθεί κατά 20 εκατοστά, γεγονός που λειτουργεί προς όφελος του χώρου αποσκευών που φτάνει στα 448 λίτρα.

Κινητήρας βενζίνης 1,5
Ο νέος τούρμπο 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας με κωδικό 4Β40 και με άμεσο ψεκασμό, έχει Mitsubishi Eclipse Cross 23χωρητικότητα 1.500 κ. εκ. και μεταβλητό χρονισμό MIVEC στην εισαγωγή και την εξαγωγή, ο οποίος αποδίδει ισχύ 163 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 25,5 kgm από 1.800-4.500 σ.α.λ. Η προσθιοκίνητη έκδοση συνδυάζεται με ένα 6άρι χειροκίνητο ταχυτήτων ή και με ένα 8άρι κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT).

Πιο αναλυτικά ο 1.499 κ. εκ. 4κύλινδροςκαι 16βάλβιδος κινητήρας βενζίνης επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 9,8 δευτ. με την τελική ταχύτητα να φτάνει στα 200 χλμ/ώρα. Η μέση εργοστασιακή κατανάλωση φτάνει τα 7,9 λιτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 τα 159 γρμ/χλμ.

Κινητήρας ντίζελ 2,2
Η τετρακίνητη έκδοση η οποία θα παρουσιαστεί σε ένα περίπου χρόνο θα διατίθεται Mitsubishi Eclipse Cross 24αποκλειστικά με κινητήρα 2.2 Diesel και θα συνδυάζεται με ένα νέο 8-τάχυτο κιβώτιο με πιο ευρεία κλιμάκωση πυκνά κατανεμημένων σχέσεων, το οποίο χαρίζει καλύτερες επιδόσεις, μεγαλύτερη οικονομία και πιο αθόρυβη λειτουργία. Επιπλέον, η χρήση μιας ηλεκτρομαγνητικής αντλίας λαδιού, διασφαλίζει την απαραίτητη πίεση λαδιού για το συμπλέκτη ακόμα και όταν ο κινητήρας δεν λειτουργεί. Αυτό προσφέρει μία ανεπαίσθητη επανεκκίνηση του κινητήρα, υποστηρίζοντας τη λειτουργία Auto Stop & Go, που συνεισφέρει στον περιορισμό της κατανάλωσης καυσίμου. Για καλύτερη οδική συμπεριφορά, αυτό το υγρόψυκτο A/T διαθέτει επίσης έλεγχο Ανάβασης και Κατάβασης, έλεγχο Διακοπής Γκαζιού και Έλεγχο Γρήγορου Kick-down.

Mitsubishi Eclipse Cross 12Με εξελιγμένη τετρακίνηση
Η τετρακίνητη έκδοση εφοδιάζεται με το σύστημα S-AWC, το οποίο ενσωματώνει το Active Yaw Control (AYC). Αυτό ενεργοποιείται με το πάτημα του πεντάλ των φρένων και χάρη σ’ αυτή τη λειτουργία, το S-AWC αντιλαμβάνεται τις εντολές του οδηγού και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Το σύστημα λαμβάνει από διάφορους αισθητήρες πληροφορίες, δηλαδή της περιστροφής του τιμονιού, της γωνιακής ταχύτητας εκτροπής (yaw rate), της ροπής του κινητήρα, της ισχύος πέδησης και της ταχύτητας των τροχών.

Mitsubishi Eclipse Cross 13Με βάσει τις πληροφορίες αυτές το σύστημα ελέγχου Yaw Control, μαζί με διάφορα άλλα συστήματα συντελούν έτσι ώστε το αυτοκίνητο να κινείται με απόλυτη ασφάλεια, με το S-AWC να βελτιώνει την ιδανική γραμμή μέσα στις στροφές ή σε αλλαγές λωρίδας, σε δρόμο με χαμηλή πρόσφυση κ.λ.π. Υπό κανονικές συνθήκες η στάνταρ κατονομή ροπής εμπρός/πίσω είναι μοιρασμένη κατά 80/20%. Μπορεί όμως να διαφοροποιείται άμεσα και συνεχώς έως και 55/45% εμπρός-πίσω στο Auto mode.

Με τρία προγράμματα οδήγησης
To S-AWC διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης: Auto, Snow & Gravel. Μπορούν να επιλέγονται μέσω επιλογέα στην κεντρική κονσόλα. Το Auto mode υπό κανονικές συνθήκες ενεργεί Mitsubishi Eclipse Cross 14προκειμένου να διαχειριστεί τη ροπή στοχεύοντας στην οικονομία καυσίμου. Το Snow mode είναι σχεδιασμένο για χιονισμένους δρόμους και πάγο. Τέλος, το Gravel mode λειτουργεί δύσκολα και λασπώδη εδάφη.

Πρόγραμμα S-AWC: κατανομή ροπής εμπρός / πίσω
Auto Από 80/20% έως 55/45%
Snow Από 80/20% έως 45/55%
Gravel Από 70/30% έως 40/60%

Στο δρόμο
Με την πρώτη μας σύντομη επαφή με το αυτοκίνητο διαπιστώνουμε ότι το πλαίσιο είναι πολύ καλά στημένο και "πατάει" πολύ καλά στο δρόμο. Η ανάρτηση του συντελεί καταλυτικά στο Mitsubishi Eclipse Cross 17γεγονός αυτό η οποία αποτελείται από γόνατα MacPherson εμπρός και με διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Η πολύ καλή ποιότητα κύλισης συνδυάζεται πολύ καλά με το καλό του τιμόνι. Τα αποτελεσματικά του φρένα δεν θα τρομάξουν κανένα και με την περιμετρική ορατότητα να εμπνέει ασφάλεια και αυτοπεποίθηση.

Ο κινητήρας του δεν παράγει ενοχλητικούς θορύβους, αλλά οι 163 του ίπποι δεν "εισπράττονται" άμεσα από τον οδηγό του. Σαφώς και δεν είναι αργό, αλλά ο κατασκευαστής του σίγουρα έχει προσανατολισμένο αυτό το νέο κινητήρα στην οικονομία και στην υψηλή αξιοπιστία

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok