Παρουσίαση Auto

Με 45 χρόνια ιστορία και 120 ίππους

Honda Civic 1,6 i-DTEC 10Η νέα δέκατη γενιά του Honda Civic αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα για τη Honda στην κατηγορία C. Βασισμένο σε μία κληρονομιά 45 χρόνων, παραμένει πιστό στη φιλοσοφία του πρώτου Civic “ενός αυτοκινήτου για όλους τους ανθρώπους και όλο τον κόσμο”. Είναι ένας συνδυασμός ιδιαίτερης σχεδίασης, σπορτίφ στυλ και ευέλικτης πρακτικότητας – με έμφαση σε μία απολαυστική δυναμική συμπεριφορά. Τώρα το νέο Civic εκτός από τους δύο νέους βενζινοκινητήρες VTEC TURBO, εφοδιάζεται και με τον αναβαθμισμένο i-DTEC diesel.

Ανανεωμένος 1.6 i-DTEC diesel με 120psHonda Civic 1,6 i-DTEC 11
Ολοκληρώνοντας την αναβάθμιση του 1.6 i-DTEC 120 PS diesel για τη νέα σειρά Civic, η Honda πέτυχε έναν συνδυασμό επιδόσεων και απόδοσης. Ο τετρακύλινδρος i-DTEC diesel 1.597 κ.εκ. αποδίδει μέγιστη ισχύ 120 PS (88 kW) στις 4.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 300Nm στις 2.000 σ.α.λ. επιταχύνοντας από στάση στα 100 χλμ/ώρα 10,5 δεύτερα. Οι εκπομπές CO2 (σύμφωνα με τα νέα πρότυπα δοκιμών NEDC ) ξεκινούν από 91 g/km (Civic Sedan) και 93 g/km (Civic Hatchback), σε συνδυασμό με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Οι τιμές κατανάλωσης μικτού κύκλου σύμφωνα με τις νέες συνθήκες δοκιμών είναι 3,4l/100 km (Sedan) και 3,5l/100 km (Hatchback).

Ελαφρύτερος
Οι βελτιώσεις στον 1.6L diesel περιλαμβάνουν μείωση τριβών στους κυλίνδρους, πιο αποδοτική μετατροπή των οξειδίων του αζώτου NOx, και περαιτέρω αναβάθμιση της οδηγησιμότητας. Ο 1.6 i-DTEC Honda Civic 1,6 i-DTEC 16αποτελείται από μία ελαφριά, αλουμινένια κυλινδροκεφαλή που συνδέεται σε ένα αλουμινένιο, open-deck, χυτό μπλοκ για ελαχιστοποίηση του βάρους του κινητήρα.

Η ελαφριά κυλινδροκεφαλή με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής (DOHC) κατασκευάζεται από χυτό κράμα αλουμινίου. Λόγω της βελτιωμένης ψύξης του μπλοκ, η κεφαλή απαιτεί λιγότερη ενίσχυση, άρα το πάχος – και κατ’ επέκταση το βάρος – της αλουμινένιας δομής έχει μειωθεί. Το νέο εξάρτημα είναι 280 γραμμάρια ελαφρύτερο από τον 1.6 i-DTEC της προηγούμενης γενιάς, μείωση 2%.

Μείωση απωλειών ψύξης
Στον προηγούμενο 1.6 i-DTEC, τα έμβολα ήταν αλουμινένια, ενώ τώρα κατασκευάζονται από ατσάλι. Η Honda Civic 1,6 i-DTEC 13χρήση σφυρήλατου ατσαλιού μειώνει τις απώλειες ψύξης. Εμποδίζει τη διαφυγή θερμικής ενέργειας από το μπλοκ του κινητήρα, ενώ μπορεί να βελτιωθεί η θερμική απόδοση.

Τεχνολογία μείωσης τριβών
Κύριος στόχος για τους μηχανικούς εξέλιξης της Honda που είχαν δουλέψει στον προηγούμενο 1.6 i-DTEC ήταν να μειώσουν τη μηχανική τριβή του diesel σε επίπεδα βενζινοκινητήρα. Με το νέο, αναβαθμισμένο 1.6 i-DTEC, η εξέλιξη έχει προχωρήσει κατά ένα βήμα με πρόσθετες τεχνολογίες μείωσης τριβών.

Honda Civic 1,6 i-DTEC 15Νέας γενιάς υπερσυμπιεστής
Τώρα χρησιμοποιείται υπερσυμπιεστής νέας σχεδίασης. Υιοθετεί μία αποδοτική μεταβλητή γεωμετρία φτερωτής, και η ταχύτητα περιστροφής του ελέγχεται με ακρίβεια από τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου, ελαχιστοποιώντας την υστέρηση τούρμπο και προσφέροντας ένα βέλτιστο συνδυασμό ροπής στις χαμηλές-μεσαίες στροφές και επιδόσεων στις υψηλές.

Σύστημα ψεκασμού και ροή αέρα κινητήρα
Ο κινητήρας 1.6L χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρομαγνητικό σύστημα μπεκ καυσίμου που μπορεί να λειτουργεί σε υψηλή πίεση 1800bar. Όσο υψηλότερη είναι η πίεση τόσο μεγαλύτερη η ταχύτητα ψεκασμού, ενώ το σπρέιHonda Civic 1,6 i-DTEC 12 αναμιγνύεται καλύτερα με τον αέρα στο θάλαμο καύσης. Αυτό μεταφράζεται σε καθαρότερη και αποδοτικότερη καύση για την επίτευξη χαμηλότερων εκπομπών ρύπων και κατανάλωσης.

Τεχνολογία χαμηλών ρύπων
Ο νέος 1.6 i-DTEC της Honda είναι ένας από τους πρώτους κινητήρες που δοκιμάζονται επίσημα μέσω της διαδικασίας Real Driving Emission (RDE) για τον έλεγχο των εκπομπών NOx και σωματιδίων. Ο πετρελαιοκινητήρας υιοθετεί νέο σύστημα NOx Storage Converter (NSC) με μεγαλύτερη πυκνότητα Honda Civic 1,6 i-DTEC 14ενεργών κυψελών, που επιτρέπει ταχύτερη μετατροπή και μείωση των ρύπων.

Idle Stop-Start
Το Civic 1.6 i-DTEC είναι στάνταρ εξοπλισμένο με το σύστημα της Honda Idle Stop. Αυτό μειώνει τη συνολική κατανάλωση και συμβάλλει στην επίτευξη εκπομπών CO2 μόλις 91 g/km (Civic Sedan) και 93 g/km (Civic Hatchback), σε συνδυασμό με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο (σύμφωνα με τα νέα πρότυπα δοκιμών NEDC).

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok