Παρουσίαση Auto

Για απαιτητικούς σπορτίφ οικογενειάρχες

Alfa Romeo GiuliaΗ  πλήρης γκάμα της νέας Giulia περιλαμβάνει 3 επίπεδα εξοπλισμού  και αρχικά 5 νέες εκδόσεις κινητήρων. Διαθέτει κίνηση στους πίσω τροχούς, η οποία αποτελεί μία σχεδιαστική επιλογή που εγγυάται εξαιρετικές επιδόσεις, κορυφαία διασκέδαση και συναρπαστική οδήγηση, που αποτελεί φόρο τιμής στις αυθεντικές παραδόσεις της θρυλικής Alfa Romeo.

Συνδυάζει την άφθονη χρήση εξαιρετικά ελαφρών υλικών, όπως τα ανθρακονήματα, το αλουμίνιο, το κράμα αλουμινίου και το πλαστικό για την επίτευξη της καλύτερης αναλογίας βάρους-ισχύος. Τηρεί πιστά τις παραδόσεις προσφέροντας εξελιγμένα χαρακτηριστικά που περιλαμβάνουν το Integrated Brake System (IBS) για σημαντική μείωση της απόστασης φρεναρίσματος - 38.5 μ. για την επιβράδυνση από 100 χλμ./ώρα σε 0 και 32 μέτρα για την Giulia Quadrifoglio - και ένα ενεργό σύστημα ανάρτησης για εξαιρετική άνεση. Αποκλειστικά για την έκδοση Quadrifoglio, η τεχνολογία Torque Vectoring προσφέρει εξαιρετική κατανομή ροπής μεταξύ των δύο τροχών στον πίσω άξονα, ενώ παράλληλα προσφέρεται και η Alfa Active Aero Splitter για ενεργό διαχείριση της αρνητικής άντωσης στις υψηλές ταχύτητες.

Καινοτομοι κινητηρες

Ο κινητήρας 2.9 BiTurbo V6 510 HP καθιστά την έκδοση Quadrifoglio την πιο ισχυρή Alfa Romeo που έχει κατασκευαστεί ποτέ για χρήση στο δρόμο.. Όλοι οι κινητήρες κατασκευάζονται στην Ιταλία, στις εγκαταστάσεις στο Termoli (βενζίνοκινητήρες) και Pratola Serra (κινητήρες ντίζελ), μέσα από διαδικασίες και μεθόδους τεχνολογικής αιχμής. 

2.2 JTDM

Ο 4 κύλινδρος κινητήρας 2.2 είναι ο πρώτος πλήρως αλουμινένιος κινητήρας ντίζελ στην ιστορία της Alfa Romeo.

Alfa Romeo GiuliaΟ υπερσυμπιεστής μεταβλητής γεωμετρίας ηλεκτρικής λειτουργίας που προσφέρει τεχνική κορυφαίας τεχνολογίας, ελαχιστοποιεί τους χρόνους απόκρισης και ταυτόχρονα εγγυάται οφέλη σε επίπεδο απόδοσης.

Είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις, 180HP στις 3.750 σ.α.λ. (μέγιστη ροπή 450 Nm στις 1.750 σ.α.λ.) και 150HP στις 4.000 σ.α.λ. (μέγιστη ροπή 380 Nm στις 1.500 σ.α.λ.). Και οι δύο εκδόσεις εφοδιάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή εναλλακτικά με το νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

2.9 BiTurbo V6 510HP

 Αποτελεί το νέο σημείο αναφοράς της μάρκας και διατίθεται αποκλειστικά για την έκδοση Quadrifoglio. Εμπνευσμένος από την τεχνογνωσία της Ferrari, εξ ολοκλήρου αλουμινένιος  αποδίδει 510HP και μέγιστη ροπή 600 Nm για καταιγιστικές επιδόσεις: τελική ταχύτητα 307 χλμ. / ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ. / ώρα σε μόλις 3,9 δευτ.

Η γκAμα

 Η βασική έκδοση της νέας Giulia περιλαμβάνει έναν αρκετά ολοκληρωμένο βασικό εξοπλισμό, με  νέα αποδοτικά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, όπως το Forward Collision Warning (FCW) με Autonomous Emergency Brake (AEB) και αναγνώριση πεζών, το Integrated Brake System (IBS), το Lane Departure Warning (LDW) και το cruise control. Η Super διακρίνεται για τον ακόμα πλουσιότερο εξοπλισμό, και η κορυφαία έκδοση Quadrifoglio συμπληρώνεται με λειτουργικά και στιλιστικά στοιχεία ενισχύοντας την εκλεπτυσμένη και σπορ αίσθηση.

Video για τη νέα Giulia :

Video για την έκδοση Quadrifoglio :

 

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok