Παρουσίαση Auto

Το 10 το καλό

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
του Νίκου Βιτσιλάκη
Το best seller μοντέλο της Honda μπήκε αισίως στη 10η γενιά του και δείχνει σαν να έφυγε από την 9η και να εκτοξεύτηκε στη ..12η!

HONDA CIVIC Action 13Όταν ένας κατασκευαστής σαν τη Honda αποφασίζει να κάνει την υπέρβαση, τότε αυτό σημαίνει πως ο ανταγωνισμός αρχίζει να προβληματίζεται. Όχι γιατί δεν υπάρχουν και άλλα εξαιρετικά αυτοκίνητα στην κατηγορία του Civic, απλά πάντα “φοβάσαι” την ώρα που ένας γίγαντας σηκώνεται από το κρεββάτι.
Ήμουν παρών στην παρουσίαση της προηγούμενης γενιάς Civic κάπου στη Νότια Ισπανία πριν 6 χρόνια και ομολογώ πως δεν είχα εντυπωσιαστεί από τις αλλαγές που είχε δεχθεί σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστούσε,HONDA CIVIC Action 14 ιδιαίτερα στον τομέα της εμφάνισης, όπου -κατά την προσωπική μου άποψη και όχι μόνο- μάλλον το είχαν ασχημύνει.
Δεν είχα εντυπωσιαστεί όμως και από πλευράς ανάρτησης, με τον ημιάκαμπτο άξονα να παραπέμπει σε (ξε)περασμένες εποχές, ευτυχώς “εισακούστηκα” και αποτελεί παρελθόν, δίνοντας τη θέση του σε σύστημα με πολλαπλούς συνδέσμους.

H πρόσκληση της Honda να πάρουμε μια γεύση από το τελείως νέο της Civic αφορούσε σε μια μονοήμερη απόδραση στα ορεινά της Αρκαδίας και της Αχαϊας, ξεκίνημα από κέντρο HONDA CIVIC Action 15Αθήνας και μέσω Λεβιδίου στα Καλάβρυτα και πίσω, σύνολο σχεδόν 500 χιλιόμετρα ποικίλης μορφής. Στο “πήγαινε” κάθισα συνοδηγός στην έκδοση του 1,5 λίτρων και ..182 ίππων πεντάπορτου μοντέλου (θα έρθει αργότερα και σε έκδοση sedan με 4 πόρτες, όπως επίσης και με αυτόματα κιβώτια CVT και diesel κινητήρα), προκειμένου να έχω το χρόνο να περιεργαστώ τα άπειρα ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια που βρίσκονται σε πλήρη απαρτία στο ταμπλό του αυτοκινήτου.

Δυσκολεύτηκα πολύ να καταλάβω τι κάνει το καθένα, αφήστε που υπάρχουν και ρυθμίσεις που παραμετροποιούνται, οπότε μέγας ο πονοκέφαλος. Σύντομα κατάφερα να ..εκνευρίσω HONDA CIVIC Detals 14τον οδηγό, οπότε άλλαξα σχέδια και έμεινα να χαζεύω το ταχύμετρο, που φλέρταρε με απαγορευμένες ενδείξεις ανά πάσα στιγμή και με χαρακτηριστική ευκολία. Έχει πολλή δύναμη αυτός ο κινητήρας και είναι δύναμη μεστή και γραμμική, χωρίς ξεσπάσματα και αρρυθμίες. Σαν να οδηγείς αυτοκίνητο με πολλαπλάσια ατμοσφαιρικά κυβικά και κυλίνδρους, η λειτουργία του VTEC Turbo της Honda κάλλιστα μπορεί να δικεδικήσει Όσκαρ μηχανολογίας.
Πέραν της πολύ προσεγμένης ποιότητας κατασκευής και συναρμογής υλικών, ένα άλλο HONDA CIVIC Detals 28πράγμα που με εντυπωσίασε είναι η ησυχία που επικρατούσε μέσα στο αυτοκίνητο, δεν θυμάμαι άλλο μοντέλο της κατηγορίας να ταξιδεύει με 170-180 σε άκρα του τάφου σιωπή. Η αεροδυναμική σχεδίαση δίνει τα ρέστα της, μας το τόνισαν και στην παρουσίαση που μας έκαναν οι άνθρωποι της αντιπροσωπείας πριν το οδηγήσουμε, οι μηχανικοί της εταιρίας δούλεψαν σκληρά πάνω στον ευαίσθητο αυτόν τομέα και κατάφεραν να προσδώσουν στο νέο Civic μια απόλυτα premium αίσθηση.

Λίγο πριν φτάσουμε στον ενδιάμεσο προορισμό μας, δηλαδή στα Καλάβρυτα, κατάφερα (με κόπο είναι αλήθεια) να πάρω το τιμόνι στα χέρια μου και σε δρόμους με τη μεγαλύτερη HONDA CIVIC Action 20ευθεία στα 50-70 μέτρα να συνειδητοποιήσω το πόσο καλή δουλειά έχει γίνει συνολικά στο στήσιμο του Civic. Γιατί δεν έχουμε να κάνουμε με ένα απλό face lift αλλά με μια ριζική ανανέωση που περιλαμβάνει νέους κινητήρες, νέα πλαίσια, νέα κιβώτια ταχυτήτων, νέα ανάρτηση, νέα φρένα, full ηλεκτρονικά και πάει λέγοντας. Απολαυστικό αυτοκίνητο σε συνθήκες πίεσης, ακριβές τιμόνι, καταπληκτικό 6αρι μηχανικό κιβώτιο, μηδενικές κλίσεις του αμαξώματος στις εναλλαγές πορείας και φρένα πρόθυμα, υπάκουα και αποτελεσματικά ακόμα και στο όριο.

HONDA CIVIC Action 19Στην επιστροφή οδήγησα όλη τη διαδρομή, αυτή τη φορά πίσω από το τιμόνι της ομοίως υπερτροφοδοτούμενης έκδοσης των 1.000 κ.εκ., 129 ίππων και τριών κυλίνδρων. Ότι και να πω είναι λίγο για αυτό το “μοτεράκι”, ναι μεν ακούγεται όταν το πιέζεις πλην όμως προσφέρει απρόσμενα καλές επιταχύνσεις, ειδικά εν κινήσει, ενώ κάποια στιγμή πρόλαβα να δω στο κοντέρ ένδειξη άνω των 200 χλμ/ώρα!! Κατά τα λοιπά, δεν διαφέρει από το 1.5 σε τίποτα, όντας ένα αυτοκίνητο με τα όλα του και χωρίς περιορισμούς σε ποιότητα, χαρακτηριστικά και εξοπλισμό.

Η πρώτη εντύπωση για τη 10η γενιά Honda Civic είναι απόλυτα θετική και περισσότερα θα σας μεταφέρουμε όταν το πάρουμε στα χέρια μας για μια κανονική δοκιμή εφ όλης της HONDA CIVIC Action 28ύλης. Τότε θα έχουμε και το χρόνο να ανακαλύψουμε τα ηλεκτρονικά του συστήματα και βοηθήματα, προκειμένου να σας τα αναλύσουμε έτσι όπως θα το περιμένατε. Και όσον αφορά το μείζον θέμα της εξωτερικής εμφάνισης, είναι κάτι ξεκάθαρα υποκειμενικό και όπως πολύ καλά ξέρετε οι γνώμες διίστανται επί παντός επιστητού.
Εμείς άλλωστε ανήκουμε στην παλιά σχολή, αυτή που λέει πως “όταν το οδηγείς δεν το βλέπεις, σημασία έχει να χαίρεσαι τη διαδρομή”.

Honda Civic | Συνδεδεμένη εμπειρία οδήγησης

Τoυ Press Kit το ανάγνωσμα
Το δημοσιογραφικό υλικό που μας έδωσαν στην παρουσίαση αφορούσε σε ένα έκτασης ..43 σελίδων και 10.225 λέξεων κείμενο! Αντιλαμβάνεστε λοιπόν αφενός πόση σημασία HONDA CIVIC Action 23δίνει η Honda στο νέο της παιδί και αφετέρου πόσο πονοκέφαλο δημιουργεί στον συντάκτη του άρθρου, που πρέπει να ξεψαχνίσει, να εντοπίσει, να κρίνει και ανάλογα να βγάλει στην επιφάνεια αυτά που πρέπει.

Σε πρώτη φάση έπεσα πάνω στα λόγια του Mitsuru Kariya, επικεφαλής του Project, που μας δίνουν μια σχετική εικόνα: -“Η δημιουργία της δέκατης γενιάς Civic αντιπροσωπεύει ένα από τα πιο ολοκληρωμένα και φιλόδοξα HONDA CIVIC Action 25προγράμματα εξέλιξης νέου μοντέλου στην ιστορία της Honda. Πέρα από την πρωτοφανή εκμετάλλευση R&D πόρων, η διαδικασία εμπεριείχε και την εμπλοκή των δραστηριοτήτων πωλήσεων και παραγωγής σε όλο τον κόσμο, από τη Β. Αμερική και την Ιαπωνία, μέχρι την Ευρώπη, τη Ν. Αμερική και την Ασία.

Το πιο σπορ Civic όλων των εποχών θέλει να βάλει νέα πρότυπα στην κατηγορία σε επίπεδο δυναμικών επιδόσεων, κατανάλωσης HONDA CIVIC Detals 22καυσίμου, ευρυχωρίας, ασφάλειας και ποιότητας εσωτερικού. Η κατάκτηση όμως της κορυφής χωρίς επιπτώσεις σε τιμή πώλησης, κατανάλωση και κατασκευή, απαιτούσε μία νέα προσέγγιση και νέες τεχνικές στην κατασκευή του αμαξώματος, την αεροδυναμική και το σχεδιασμό του πλαισίου.

Η ομάδα εξέλιξης εστίασε τις προσπάθειές της στην υλοποίηση του βασικού σλόγκαν του project ‘otokomae’ που καθιστά σαφείς όλους τους στόχους της.HONDA CIVIC Detals 17

Το Otokamae ενσαρκώνει μία αίσθηση φινέτσας και κομψότητας αλλά και εσωτερικής ομορφιάς. Η ομάδα εξέλιξης πραγματοποίησε εκτενείς δοκιμές υπό πραγματικές συνθήκες, αξιολογώντας ακόμα και Ευρωπαϊκά πολυτελή οχήματα, προκειμένου να ορίσει τους στόχους της για οδηγική άνεση, οδική συμπεριφορά, κατευθυντικότητα, ποιότητα εσωτερικού και καθολικά πολιτισμένη λειτουργία”.

HONDA CIVIC Detals 13Τιμές – μοντέλα
Σε πρώτη φάση, τα μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν στη χώρα μας αφορούν σε δύο εκδόσεις στα 1.000 κ.εκ. και ακόμα δύο στα 1.500, όλες βενζινοκίνητες και 5πορτες. Αναλυτικά δείτε τις τέσσερις εκδόσεις και τις τιμές τους, που όμως ισχύουν για την περίοδο παρουσίασης του μοντέλου. Μετά, θα είναι κατά 400€ υψηλότερες, χωρίς να ξέρουμε ακριβώς πότε είναι αυτό το “μετά”.

Πριν γκρινιάξετε για το αν είναι ακριβές ή όχι, θα σαHONDA CIVIC Detals 10ς παρακαλούσα να ρίξετε μια ματιά στον εξοπλισμό τους https://honda-cars.gr/civic5d-my17/intro/, που κυριολεκτικά δεν έχει πρηγούμενο:
1.0 Comfort: 20.650€
1.0 Elegance: 23.750€
1.5 Sport: 25.650€
1.5 Sport CVT: 27.150€
Τεχνικά χαρακτηριστικά - Εξοπλισμός
Χρωματικοί συνδυασμοί

 Honda Civic | Προηγμένα συστήματα ασφαλείας

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok